جوانسازی پوست در تهران

جوانسازی پوست در تهران | راهنمای کامل انتخاب بهترین راه مراقبت از پوست برای شما!

جوانسازی پوست در تهران

جوانسازی پوست در تهران

در هر سن و سالی که باشید، باید مراقبت های پوستی را جدی بگیرید. پوست ما هر روزه در معرض هزاران منبع آلودگی است و همین آلودگی ها می توانند عارضه های مختلفی را برای ما به همراه داشته باشند. از کوچک ترین جوش ها گرفته تا بیماری های وخیم تری مثل سرطان پوست!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به همین دلیل است که تکنیک های جوانسازی پوست در قرن اخیر پیشرفت های زیادی داشته است.

شما عزیزان ساکن تهران، در صورتی که به دنبال یک مرکز معتبر جوانسازی وست هستید، توصیه می کنیم مرکز زیبایی برکه را در نظر داشته باشید. این مرکز با انجام کلیه خدمات زیبایی و جوانسازی، افتخار دارد که در خدمت شما عزیزان باشد.  شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

در ادامه تصمیم داریم به برخی از بهترین روش های مراقبت از پوست و خدماتی که برای آن ها صورت میگیرد اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

جوانسازی پوست در تهران
جوانسازی پوست در تهران

انواع خدمات زیبایی پوست

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که به آینه نگاه کنید، پوست صورتتان را بالا بکشید و آرزو کنید که کاش همان جا می ایستاد؟!

خب روش های زیادی برای لیفت پوست های افتاده و شُل وجود دارد. ناگفته نماند که تکنیک های جوانسازی و لیفت پوست، صرفاً به صورت محدود نمی شوند. بلکه هر جایی از بدن که دچار افتادگی شده است، با این روش ها قابل درمان می باشد.

سفتی پوست به شکل غیر محسوس

کرم ها و لوسیون های پوستی : تعداد زیادی از این محصولات در بازار پیدا می شوند. برخی از این محصولات به قدری ادعاهای بزرگی دارند که شما به عنوان خریدار احساس می کنید باید آن ها را امتحان کرد. قبل از این که پول بیشتری صرف خرید این محصولات کنید، ادامه ی این مطلب را بخوانید

 اگر انتظار دارید از یک قوطی یا بطری کرم پوستی، نتیجه ی فوق العاده ای حاصل شوید، احتمالا نا امید خواهید شد. صرف نظر از ادعاهای این گونه کرم ها، در بهترین حالت نتیجه ای که به دست می آورید، به هیچ وجه محسوس و واقعی نیستند. تازه ممکن است اصلا هیچ گونه نتیجه ای هم نگیرید.

جوانسازی پوست در تهران

بهترین نتیجه ای که می توانید از این گونه محصولات بگیرید این است که اندکی پوستتان نرم تر و مرطوب تر خواهد شد. به این ترتیب چین و چروک ها کمتر به چشم می آیند. اما به هیچ وجه قادر به رفع کامل آن ها نخواهد بود. علاوه بر این ، نتیجه ی این گونه کرم ها کاملا موقتی است. برای این که نتیجه درمان را ثابت نگه دارید، ناچار می شوید که هر روز این کرم ها را استفاده کنید.

انواع خدمات زیبایی پوست
انواع خدمات زیبایی پوست

بر طبق نظر پزشکان و متخصصین پوست، ادعاهای این دسته محصولات بهداشتی که می گویند قادر به رفع کامل چین و چروک ها یا لیفت پوست هستند، کاملا بی اساس و یک فریب بزرگ است.

کرم ها و محصولات بهداشتی نمی توانند به عمق پوست نفوذ کرده تا چنین درمان هایی را انجام دهند.

با این وجود، نمی خواهیم غیر منصفانه قضاوت کنیم. ممکن است تغییرات کوچکی روی پوست خودتان ببینید. به خصوص اگر محصول مورد نظر حاوی رتینول باشد. این ماده می تواند به تولید کلاژن بیشتر در پوست کمک کند.

جوانسازی پوست در تهران

گرچه بارها اعلام شده که لوسیون ها و کرم های بهداشتی، قادر به رفع چین و چروک ها و یا لیفت پوست نیستند، باز هم فروش این محصولات روز به روز در بازار بیشتر می شود. اصولا بیشتر متخصصین پوست توصیه می کنند که از این گونه لوسیون ها برای درمان های تکمیلی استفاده شود.

به عنوان مثال اگر میکرودرم یا میکرونیدلینگ انجام داده اید، مصرف این گونه کرم ها و لوسیون ها می تواند به تقویت نتیجه درمان کمک کند.

عملیات های مربوط به لیفت پوست (هایفو+ لیزر فرکشنال و ..)

عملیات های غیر تهاجمی برای لیفت و سفتی پوست : این پروسیجرها غیر تهاجمی نام دارند چرا که هیچ گونه زخم یا برشی روی پوست ایجاد نخواهند کرد. برای انجام این درمان ها ، هیچ زخم، برش یا سوراخی روی پوستتان ایجاد نمی شود. البته ممکن است اندکی قرمزی و تورم(به صورت موقت) داشته باشد اما این عوارض معمولاً تنها مشکلاتی هستند که به هنگام انجام این درمان ها خواهید داشت.

جوانسازی پوست در تهران

شما می توانید انتظارات زیر را از درمان های مثل هایفو یا لیزر درمانی داشته باشید :

  • نتایج : به خاطر این که نتیجه ی آن ها به تدریج ظاهر می شود، ظاهر طبیعی تری دارند.
  • دوره نقاهت : بسیار کوتاه مدت یا این که اصلا نیاز به استراحت بعد از درمان ندارند
  • تایپ پوستی : این روش ها برای تمام انواع پوست ها و رنگ های پوستی مناسب و ایمن است.
  • نقاط درمان : می توان از این درمان ها برای هر نقطه از پوست بدن استفاده کرد.
  • عوارض جانبی: معمولا ممکن است اندکی دچار قرمزی و تورم شوید اما اگر پزشک پوست خوبی را انتخاب کنید، هیچ گونه عارضه ی دیگری نخواهید داشت.
  • این درمان ها چقدر به طول می انجامد: بیشتر این عملیات ها در نهایت 1 ساعت یا کمتر طول می کشند.
  • درد این درمان ها چقدر است : ممکن است در طول عملیات درمانی اندکی احساس درد و ناراحتی داشته باشید اما چیزی نیست که نتوان آن را تحمل کرد.
  • آیا می توان بعد از درمان آرایش کرد: معمولا بلافاصله بعد از این درمان ها می توان آرایش کرد
  • قیمت : این مسئله به نوع درمان بستگی دارد. اما دقت داشته باشید که درمان های زیبایی تحت پوشش بیمه نیستند.
لیفت پوست
لیفت پوست

اگر می خواهید درمان های غیر تهاجمی را امتحان کنید، احتمالاً یکی از روش های زیر در دسترس شما خواهد بود :

 

اولتراساند (هایفوتراپی) : برای انجام این درمان، درماتولوژیست از اولتراساند با شدت بالا استفاده می کند تا به عمق پوست نفوذ کرده و باعث لیفت آن شود. در حقیقت اولتراساند با حرارت بالا باعث می شود که تولید کلاژن در عمق پوست صورت بگیرد.

 

توضیحات بیشتر درباره هایفوتراپی : گرما می تواند منجر به تولید کلاژن بیشتر در بدن شود. با یک درمان، بیشتر افراد متوجه تغییرات محسوسی روی پوست خود می شوند اما برای مشاهده نتیجه کامل باید 2 الی 6 ماه منتظر ماند. اگر درمان های بیشتری داشته باشید احتمالا نتیجه ی بهتری دریافت می کنید.

آر اف (رادیو فرکانسی) : در طول این درمان، درماتولوژیست نوعی دستگاه را روی پوست می گذارد که به بافت های زیرین حرارت بدهد.

توضیحات بیشتر درباره آر اف: بیشتر افراد تنها یک جلسه خواهند داشت و نتیجه های خیلی خوبی دریافت می کنند. بدنتان برای تولید کلاژن بیشتر به زمان احتیاج دارد. به همین خاطر است که بعد از 6 ماه نتیجه کامل درمان را مشاهده خواهید کرد. برای برخی دیگر از افراد لازم است بیش از یک جلسه درمانی انجام شود تا نتیجه بگیرند.

نتایج حاصل از آر اف، اگر با مراقبت های درست پوستی همراه باشد، تا 2 الی 3 سال هم دوام خواهد داشت.

لیزر درمانی : برخی از لیزرها می توانند بدون این که جای زخم یا سوختگی روی سطح پوست ایجاد کنند، به عمق آن نفوذ کرده و بافت ها را حرارت دهند. این لیزرها برای لیفت و تایتنینگ پوست تمام بدن استفاده می شوند. اما بیشترین کاربرد آن ها برای لیفت و سفتی پوست شکم و بازوها است.

توضیحات بیشتر درباره لیزر درمانی : ممکن است به 3 الی 5 جلسه درمانی احتیاج داشته باشید تا نتیجه بگیرید. این نتیجه بین 2 الی 6 ماه  بعد از آخرین جلسه درمانی تان قابل مشاهده خواهد بود.

لایه برداری شیمیایی

قبل از این که لایه برداری شیمیایی را انجام دهید، شاید برخی از افراد احتیاج داشته باشند که 2 الی 4 هفته قبل از درمان، یک سری مراقبت های پوستی داشته باشند.

این مراقبت ها می توانند نتیجه ی حاصل از درمان را بهبود داده و از بروز عوارض جانبی محتمل پیشگیری کنند.

اگر چیزی لازم باشد که انجام دهید، پزشکان ما در مرکز برکه به شما خواهند گفت.

لایه برداری شیمیایی
لایه برداری شیمیایی

در روز لایه برداری، اول از هر چیزی باید برای درمان آماده شوید. این آماده سازی شامل تمیز کردن پوست می شود.

اگر می خواهید لایه برداری عمیق انجام دهید، احتمالا نیاز به بی حسی خواهید داشت .

بعد از این که آماده شدید، درماتولوژیست مواد لایه بردار را به سرعت روی پوست شما خواهد گذاشت. پس از آن وضعیت پوست را بررسی کرده و به موقع مواد را برمی دارد. با یک لایه برداری عمیق، عارضه های پوستی به خوبی درمان می شوند.

میکرودرم ابریژن

این هم یکی دیگر از تکنیک های جوانسازی پوست که امروزه تقریبا در تمام مراکز زیبایی انجام می شود. میکرودرم ها انواع و اقسام مختلفی دارند که طریقه ی استفاده از آن ها متفاوت است.

در حال حاضر رایج ترین و معروف ترین مدل های میکرودرم ابریژن ، میکرودرم های پودری هستند که با پاشش پودر کریستال و با استفاده از یک هد الماسه، می توانند به خوبی لایه ی اولیه پوست را بردارند و به این ترتیب لایه ی زیرین آن را نمایان سازند.

نکته ی مهم این است که میکرودرم های پودری برای استفاده در حوالی چشم ایمن نیستند. به همین خاطر اگر تصمیم به رفع چروک های ریز دور چشم دارید، توصیه می کنیم از تکنیک های دیگر جوانسازی پوست استفاده کنید.

 

فیس آپ: نسل جدید میکرودرم ابریژن

اگر تا به حال چیزی از دستگاه فیس آپ نشنیده اید، پس احتمالاً فرصت فوق العاده ای از دستتان در رفته است. این دستگاه که یکی از جدیدترین دستگاه های میکرودرم است، به جای استفاده از پودر، از میکروپالس و ماساژ برای لایه برداری، جوانسازی و پاکسازی پوست استفاده می کند.

این دستگاه همچنین مجهز به چندین هد است که با تعویض آن ها می توانید به عمق های مختلفی از پوست دسترسی داشته باشید. هم چنین سَری جداگانه ای برای هر بیمار در نظر گرفته می شود تا به این ترتیب از انتقال بیماری های عفونی و واگیردار جلوگیری شود.

نکته ی فوق العاده ای که در رابطه با فیس آپ وجود دارد این است که به هیچ وجه تهاجمی نیست و برخلاف نسل های قدیمی تر میکرودرم ، می توان از آن برای رفع چروک های اطراف چشم نیز بهره برد.

مرکز برکه افتخار دارد که کلیه خدمات جوانسازی پوست با دستگاه فیس آپ را به شما عزیزان ارائه کند. برخلاف انتظار شما جلسات درمانی فیس آپ چندان گران نیست. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت ها و اخذ نوبت با همکاران ما در برکه تماس بگیرید.

پکیج ویژه جوانسازی پوست

یکیج های زیبایی و جوانسازی مرکز برکه، در کل تهران منحصر به فرد هستند. علاوه بر این با وجود مجهز بودن به جدیدترین دستگاه های جوانسازی پوست، کمبودی از این بابت نخواهیم داشت.

آفر ویژه : تزریق بوتاکس+ تزریق فیلر : بهترین پاسخ برای رفع چین و چروک های صورت

میکرونیدلینگ + مزوتراپی : بهترین پاسخ برای رفع اسکارهای خفیف و آبرسانی به پوست

هر کدام از پکیج های ما هدف مشخصی را دنبال می کنند. صرف نظر از تخفیف های مالی، تلاش داریم تا با ارائه ی پکیج های ترکیبی جوانسازی پوست، بهترین نتیجه ی ممکن را برای رفع مشکلات پوستی مختلف ارائه کنیم.

پکیج ویژه جوانسازی پوست
پکیج ویژه جوانسازی پوست

به خاطر داشته باشید که با ترکیب برخی از تکنیک های جوانسازی می توانید به بهترین نتیجه دست پیدا کنید و چه بسا ماندگاری آن ها را نیز بیشتر کنید.

به عنوان مثال برای رفع خط خنده، بهترین کار تزریق فیلر است. اما اگر روی پیشانی خود نیز چین و چروک دارید، می توانید این درمان را با تزریق بوتاکس به طور همزمان انجام داده و نتیجه  بهترین بگیرید.

مرکز پاکسازی پوست در تهران

مفتخریم که از معدود مراکز زیبایی و جوانسازی پوست در تهران باشیم که کلیه خدمات زیبایی را به شما عزیزان ارائه می کند. تلاش ما همواره بر این بوده است که بهترین و جدیدترین تکنیک های مراقبت از پوست را به بیماران و مراجعه کنندگان خود ارائه کنیم.

هم چنین پزشکان مرکز زیبایی برکه، با سال ها سابقه و مهارت بالا می توانند بهترین انتخاب شما عزیزان باشند.

مرکز پاکسازی پوست در تهران

قیمت هایی که ما در مرکز برکه ارائه می کنیم ، با توجه به کیفیت مواد و خدمات به هیچ وجه گران نیست. در حقیقت همواره تلاش ما بر این بود که هوای جیب شما عزیزان را داشته باشیم و کاری کنیم تا همه به پوست دلخواه خود دست پیدا کنند.

علاوه بر این ، آفرها و تخفیف های ویژه ی ما را نیز فراموش نکنید. مرکز برکه به مناسبت های مختلف، تخفیف های ویژه ای روی خدمات مختلف زیبایی خود ارائه می کند تا به بهترین شکل ممکن به شما عزیزان خدمت رسانی کند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments