بهترين روش براي روشن كردن پوست

بهترين روش براي روشن كردن پوست را می شناسید؟ اثرات دستگاه فیس آپ برای روشن سازی پوست!

بهترين روش براي روشن كردن پوست

بهترين روش براي روشن كردن پوست چیست؟

اگر به خاطر آفتاب سوختگی ، آلودگی های محیطی و لکه های جور واجور پوستتان تیره شده است ، به هیچ وجه نگران نباشید. چرا که تصمیم داریم در این مطلب شما را با روش هایی آشنا کنیم که می توانند شادابی و روشنی پوستتان را به شما برگرداند. فقط اگر تصور می کنید ، قرار است مثل دیگر وب سایت ها سر شما را با روغن ها و ترکیبات گیاهی بی فایده گرم کنیم ، باید بگوییم که کاملا در اشتباهید!!
در این مطلب تصمیم داریم به روش های علمی و تخصصی بپردازیم که اثرات آن ها در روشن کردن پوست صورت کاملا ثابت شده است و اما و اگری ندارند!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 در صورتی که از مصرف کرم های روشن کننده و ترکیبات گیاهی ای که در شبکه های مجازی به شما پیشنهاد می شود، خسته شده اید ، توصیه می کنیم که این مطلب را از دست ندهید!

بهترين روش براي روشن كردن پوست
بهترين روش براي روشن كردن پوست

معجزه روشن شدن پوست با دستگاه فیس آپ

اگر تمایل دارید که از دستگاه هایی که برای روشن کردن پوست به کار می روند، استفاده کنید ، شاید بهترین انتخاب شما دستگاه فیس آپ باشد. دستگاه فیس آپ جدیدترین نسل تکنولوژی میکرودرم است که علاوه بر روشن کردن پوست مزایای زیاد دیگری هم دارد که واقعا دست کمی از معجزه ندارند!

اگر پوستتان دچار لکه های قرمز و تیره شده است ، اگر چین و چروک های ریزی صورتتان را پوشانده ، اگر قوزک پا، زیربغل و زانویتان سیاه شده ، احتمالا بهترین پاسخ برای شما دستگاه فیس آپ می باشد.

دستگاه فیس آپ می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه ای فوق العاده برای شما به همراه داشته باشد. در این دستگاه مکانیزم عمل بر دو پایه استوار است :

لایه برداری و ماساژ درمانی

در سطح اول ، اپراتور این دستگاه ، هندپیس فیس آپ را به صورت دورانی روی پوست شما می کشد. این دستگاه هدهای متغیری دارد که از جنس الماس می باشند و با تغییر آن ها می توان سطح لایه برداری را مشخص کرد.با برداشتن سطح بالایی پوست (درمال) سلول های مرده ای که موجب تیره شدن پوست و کدر شدن آن شده اند، برداشته می شود و سطح زیرین پوست که شفافیت و روشنی بیشتری دارد ظاهر می شود. این هدها متغیر برای هر بیمار منحصر به فرد است و بعد از اتمام درمان به او تقدیم خواهد شد.

در سطح دوم ، عملیات ماساژ انجام می گردد.به این صورت که با حرکت دورانی هندپیس روی سطح پوست ، علاوه بر لایه برداری ، عضلات صورت را نیز ماساژ خواهد داد که همین مسئله منجر به بهبود گردش خون در پوست و تولید کلاژن و الاستین بیشتر می شود. با بهبود گردش خون و هم چنین تولید کلاژن ، نقاط تیره ی پوست از بین رفته و جای آن را پوستی روشن و شفاف می گیرد که شادابی بی نظیری دارد.

معجزه روشن شدن پوست با دستگاه فیس آپ
معجزه روشن شدن پوست با دستگاه فیس آپ

دستگاه فیس آپ به هیچ وجه عوارض جانبی ندارد و برخلاف محصولات گیاهی و بهداشتی که تاثیری جزئی دارند، کاملا برای انواع پوست ها مناسب است و می تواند برای هر نقطه از بدن استفاده شود.

یکی دیگر از کاربردهای فیس آپ در این است که می توان از آن برای روشن کردن نقاط تیره بدن نیز استفاده کرد. به عنوان مثال نواحی تیره ای مثل زیربغل، زانو، قوزک پا ، خط بیکینی و…به خوبی به این درمان واکنش نشان می دهند و بعد از چند جلسه ی درمانی ، به طور کامل روشن می شوند.

عموما توصیه می شود که بسته به وخامت اوضاع پوست، از 6 الی 8 جلسه ی درمانی داشته باشید تا نتیجه ی کاملی از این درمان دریافت کنید!

با وجود تمام این مزیت ها ، دستگاه فیس آپ شبیه به نوعی معجزه برای پوست می ماند و اثرات فوق العاده ی آن می توان اعتماد به نفس و زیبایی را به شما برگرداند.

مراکز معدودی در تهران به این دستگاه مجهز می باشند. مرکز زیبایی برکه ، افتخار دارد که مثل همیشه جزو اولین ها باشد و کلیه ی خدمات روشن کردن پوست با دستگاه فیس آپ را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

سفید شدن پوست صورت سبزه با لیزر

خیلی از افراد تصور می کنند که با استفاده از لیزر فرکشنال می توانند پوست سبزه یا تیره ی خود را روشن کنند. اما واقعیت این جاست که رنگ پوست شما اگر در حالت عادی هم سبزه باشد به خاطر رنگدانه های پوستی تان است و برای تغییر این رنگدانه ها نیاز به عملیاتی خیلی پیچیده تر از لیزر دارید.

لیزر فرشکنال می تواند عارضه های پوستی را درمان کند اما داشتن پوستی سبزه عارضه نیست ،بلکه به ژنتیک شما برمی گردد.

در صورتی که دچار کک و مک ، اسکار، آفتاب سوختگی یا حتی قرمزی بیش از حد پوست هستید ، شاید لیزر بتواند به شما کمک کند. اما به هیچ وجه نباید عوارض لیزر فرکشنال را در نظر نگرفت.

خیلی از افراد دچار سوختگی می شوند و درد زیادی را در طول این پروسه تحمل می کنند.

اما با دستگاه فیس آپ نه تنها دچار هیچ یک از این عوارض نخواهید شد بلکه کلیه ی مزیت های بالا را نیز دریافت خواهید کرد.

سفید شدن پوست صورت سبزه با لیزر
سفید شدن پوست صورت سبزه با لیزر

به هیچ وجه تصور نکنید که پوست سبزه ی شما با لیزر درمانی روشن می شود.لیزر تنها می تواند سیاهی ها و تیرگی های غیرعادی را برطرف کند. به عنوان مثال بسیار دیده شده که از این دستگاه برای رفع تیرگی های زیربغل و خط بیکینی استفاده شده است. اما تاباندن اشعه ی لیزر به این نواحی ممکن است عوارضی را در بر داشته باشد.

اصولا سفید شدن پوست صورت سبزه امکان پذیر است ؟

بله این کار امکان پذیر است ، البته به شرطی که بخواهید کلی عمل زیبایی روی پوست خود انجام دهید. حتما مایکل جکسون ،خواننده ی پاپ آمریکایی را می شناسید که رنگ پوست خود را تغییر داد. اما شما که قطعا تصمیم ندارید این حجم از عمل زیبایی را انجام دهید!

بهترین راهکار برای پوست های سبزه این است که شادابی و نشاط را به آن ها برگردانند. به خاطر داشته باشید که شفافیت پوست خیلی مهم تر از رنگ آن است.حتی اگر پوستی سفید داشته باشید، اما کدر و پژمرده باشد باز هم زیبا به نظر نخواهید رسید.

دستگاه فیس اپ بهترین راهکار برای درمان معضلات و عارضه های پوستی است.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments