تخفیف بوتاکس در تهران

مراکز بوتاکس در غرب تهران | تخفیف بوتاکس غرب تهران

از زمان اختراع بوتاکس در دهه 1980 ، زنان و مردان بسیاری در همه جای دنیا به داروهای تزریقی روی آوردند تا فرایند پیری را دور بزنند ، حداقل از نظر زیبایی شناختی. حال سوال این است که بوتاکس چگونه عمل می کند؟

بوتاکس یک نوروتوکسین است که “از برقراری ارتباط بین اعصاب و عضله تان به طور موقت جلوگیری می کند”. به بیان دیگر ، بوتاکس ، عضله تزریق شده را برای مدتی محدود ، بین 3 تا 6 ماه فلج می کند. بنابراین ، اگر سعی کنید اخم کنید ، قادر نخواهید بود این کار را انجام دهید که این موضوع به هیچ وجه چیز بدی نیست. در واقع برخی از مطالعات نشان داده اند که درمان های منظم با نوروتوکسین می توانند روحیه و خلق و خو را تقویت بخشد و با افسردگی مقابله کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به طور خاص به منظور اهداف ضد پیری ، پزشکان از بوتاکس برای درمان دو نوع چین و چروک استفاده می کنند: ایستا و پویا. خطوط استاتیک یا ایستا چین و چروک های عمیقی هستند که بعد از چند دهه اخم کردن ، لبخند زدن و بالا بردن ابروها بر روی صورت افراد نقش می بندند ، در حالی که چین و چروک های داینامیک یا پویا را تنها هنگامی می توانید در صورت خود مشاهده کنید که حالت صورت خود را تغییر دهید. هدف از درمان بوتاکس ، به طور کلی جلوگیری از تشکیل خطوط استاتیک است. با این وجود ، اگر از قبل خطوط استاتیک دارید ، درمان های منظم با نوروتوکسین (و فیلر) مطمئناً می تواند ظاهر آن ها را بازتر کند و در بعضی موارد ، حتی آنها را در دراز مدت از بین ببرد.

هرچند این نکته وجود دارد: از آنجا که این دارو تنها 30 سال است که کشف شده است ، تحقیقات زیادی مبنی اثرات طولانی مدت بوتاکس وجود ندارد. ما برای یافتن پاسخ با متخصصان پوست برتر مشورت کردیم تا متوجه شویم که اثرات طولانی مدت تزریق بوتاکس چه هستند و آن را در قالب این مطلب به رشته تحریر درآوردیم.

پس چنانچه در مورد اثراتی که بوتاکس می تواند بعد از 10 سال استفاده بر روی پوست شما داشته باشد ، کنجکاو هستید ، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. در خلال این مطلب همچنین به معرفی مراکز بوتاکس در غرب تهران پرداخته ایم و پیشنهاد های شگفت انگیزی برای تخفیف بوتاکس در غرب تهران نیز داریم.

جهت برخورداری از تخفیف بوتاکس غرب تهران کلیک کنید.

7 اثر طولانی مدت بوتاکس که باید بدانید! تخفیف بوتاکس غرب تهران

تزریق بوتاکس صادقیه
بوتاکس خوب غرب تهران

عضلات صورت تان عادت می کنند که دیگر به طور طبیعی چین نخورند

پس از سال ها استفاده از بوتاکس به طور مداوم ، عضلات تان آموزش داده می شوند که به صورت تهاجمی منجر به ایجاد چین و چروک نشوند. این کار به دو روش انجام می شود: ابتدا هنگامی که به احساس کم تحرکی در پیشانی بعد از تزریق نوروتوکسین عادت کردید ، هنگام اتمام اثرگذاری سم ، بیشتر از ایجاد حرکات آگاه خواهید شد.

عضلات در اثر کمتر مورد استفاده قرار گرفتن، ضعیف می شوند

اگر به مدت 20 سال پاهای خود را حرکت ندهید ، در نهایت این عضلات کوچک می شوند و کاملاً تضعیف می شوند. همین اتفاق می تواند برای عضلات صورت تان نیز رخ دهد. اگر تزریق بوتاکس در مدت زمان طولانی و بدون وقفه به طور مرتب تکرار شود ، در نهایت ماهیچه در اثر عدم استفاده دچار آتروفی خواهد شد. از آنجا که بوتاکس در نقاط گسسته ای روی صورت تزریق می شود ، در نهایت تنها عضلات تحت درمان دچار آتروفی می شوند و مابقی عضلات با حجم کامل حفظ می شوند.

چهره شما به نظر سرد و بی روح نخواهد رسید. تعداد زیادی از ماهیچه ها وجود دارند که تمام وقت کار می کنند تا امکان حالت های طبیعی صورت را فراهم کنند. در صورت عدم استفاده از بوتاكس در یک دوره ، عضلات دوباره قدرت خود را باز می یابند.

ممکن است پوست شما به وضوح نازک تر شود

برخی از بیماران از نازک شدن قابل مشاهده پوست خود پس از سال ها استفاده از بوتاکس شکایت دارند. این ممکن است به معنای قرار گرفتن در معرض رگ های زیر پوستی بین مناطقی با ضخامت طبیعی باشد. این اتفاق معمول نیست ، اما بیمارانی که بوتاکس را خیلی زود شروع می کنند ، مثلا در اوایل دهه 20 زندگی خود ، می توانند در معرض خطر این عارضه قرار گیرند. در این موارد ، “پوست پیشانی می تواند به طور زود هنگام نازک تر شود و ماهیچه ها ضعیف تر شوند.” گاهی اوقات ، پس از سال ها تزریق بوتاکس ، حتی ممکن است به مرور ابروها و پلک ها سنگین تر شوند.

بحث و گفتگو در مورد رژیم مناسب پوست با متخصص پوست و استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب می تواند این خطر را کاهش دهد.

تغییر رنگ خفیف یا ظهور بافت “موج دار”

باز هم ، این مورد شایع نیست ، اما با نازک شدن پوست ، برخی از بیماران متوجه “یک موج قابل مشاهده روی پوستی که عضلات آن تحت درمان قرار گرفته است و همچنین تغییر رنگی خفیف و جزیی می شوند. حتی ممکن است روی پیشانی مانند پستی و بلندی هایی مانند تپه ظاهر شود.

خوشبختانه ، این اثر جانبی کاملاً قابل پیشگیری است. با تغییر الگوی تزریق مقادیر کمتری از سموم و توزیع یکنواخت تر می توان از این امر جلوگیری کرد تا تأثیر یکسان بدون این مشکل یا متوقف کردن سموم برای مدت طولانی فراهم شود.

ممکن است به مرور زمان به تزریق بوتاکس کمتری احتیاج داشته باشید

سال های متمادی استفاده از بوتاکس ممکن است به معنای آن باشد که به مرور زمان به نگهداری و مراجعات کمتری نیاز خواهید داشت. با تکرار دفعات و میزان مناسب تزریق ، عضلات شما کمتر قوی می شوند و ممکن است به تزریق بوتاکس بیشتر یا تزریق های مکرر نیازی نداشته باشید. هنگامی که عضلات تان عادت به نداشتن حرکت کنند ، به کاهش روند پیری و جلوگیری از ایجاد چین و چروک کمک می شود.

همچنان چند سال جوان تر به نظر خواهید رسید؛ حتی اگر تزریق را متوقف کنید

بسیاری از مردم می ترسند که صورت شان پس از متوقف کردن تزریق بوتاکس ، به شدت چروکیده شود. اگر تصمیم گرفتید که دیگر تزریق را ادامه ندهید ، تا زمانی که بوتاکس زیر پوست تان فعال است ، این عضلات بلا استفاده و بی حرکت باقی می مانند و می توانند روند پیری را به تاخیر بیندازند ؛ این امر حرکت را در هنگام تزریق کاهش می دهد که منجر به کند شدن روند تشکیل چین و چروک ها می شود. به عبارت دیگر ، پوست شما برای ایجاد جبران زمان از دست رفته ، در طی شبانه روز خطی ایجاد نمی کند و بسته به این که چه مدت تزریق بوتاکس را حفظ کرده اید ، همچنان به نظر می رسد از سن و سال خود چندین سال جوان تر به نظر می رسید.

پوست روشن تر و کمتر چروک به نظر می رسد

گذشته از آنچه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت از بوتاکس اتفاق بیفتد ، یک چیز قطعی است: “اگر به طور مداوم تزریق بوتاکس را به مدت بیش از 10 سال دریافت کنید ، مطمئناً بسیار جوان تر به نظر خواهید رسید و چین و چروک های کمتری خواهید داشت. بنا به گفته بسیاری از متخصصین پوست “پوست تان بسیار نرم تر به نظر می رسد و ظاهر خطوط ریز و چروک های عمیق کاهش می یابد.”

شما می توانید بدون داشتن هرگونه چین و چروک روی پیشانی ، خطوط گلابلا یا خطوط اطراف چشم نیز روند پیری را طی کنید. این راز زیبایی بوتاکس است.

آیا هنوز مطمئن نیستید که بوتاکس برای شما مناسب است؟ پس مطالبی که در ادامه برای شما تهیه کرده ایم را مطالعه کنید…

چگونه متوجه شویم که بوتاکس بهترین راه حل است؟ تخفیف بوتاکس غرب تهران

بوتاکس تخفیفان
بوتاکس ابرو مردانه

بطور كلی از بوتاكس برای رفع خطوط از نواحی گونه به بالا (یک سوم فوقانی صورت) کاربرد دارد ؛ بنابراین ، برای “خطوط بین ابرو ، چروك های پیشانی و چروك های اطراف چشم” بسیار مناسب است. بوتاکس تنها یک نوروتوکسین است که توسط FDA برای دو ناحیه ابرو و خطوط پنجه کلاغی تأیید شده است. هنگامی که صحبت از بوتاکس به میان می آید ، این قانون مختصر و مفید را به یاد آورید: “متخصصین پوست از گونه ها تا سمت چانه از پرکننده (فیلر) و از گونه ها تا خط رویش مو از بوتاکس استفاده می کنند.”

 بنابراین ، با در نظر گرفتن این موضوع ، روش هایی که باید بگوییم که بوتاکس به طور نادرست انجام شده است این است که اگر یک ابرو بالاتر از ابروی دیگر برود ، اگر یک پلک یا ابرو پایین تر از دیگری به نظر برسد یا به نظر افتاده برسد ، و اگر لبخند بیمار به نظر نامتقارن یا غیر طبیعی برسد – می تواند نتیجه عدم قرار گرفتن صحیح نوروتوکسین یا تزریق بیش از حد در ناحیه پنجه کلاغی باشد.

آیا تزریق بوتاکس بد را می توان اصلاح کرد؟ تخفیف بوتاکس غرب تهران

عوارض بوتاکس
عوارض بوتاکس

در مورد این سوال میلیون دلاری مبنی بر این که آیا برای اصلاح بوتاکس بد می توان کاری انجام داد ، باید گفت بستگی دارد. اگر بوتاکس بیش از حد مورد استفاده قرار گیرد و صورت شخص بدون حالت باقی بماند ، به هیچ وجه قابل برگشت نیست. خوشبختانه این پیامد دائمی نیست. بیمار تنها باید صبر کند تا نوروتوکسین به مرور اثر خود را از دست دهد ، که معمولاً بین 10 تا 12 هفته به طول می انجامد. شاید برای تان تعجب آور باشد ، اما عده ای عاشق این هستند که صورت شان اصطلاحا “یخ زده” و بی حالت شود و حین مراجعه نزد متخصص پوست این را درخواست می کنند.

اما اگر نتایج کاملاً یکنواخت نباشد ، برای از بین رفتن اثر بوتاکس کاری غیر از انتظار کشیدن نیز می توان انجام داد. “اگر بیمار عدم تقارن ابرو داشته باشد (به طوری که هنگام بالا بردن ابروها یک ابرو بالاتر می رود) ، این کار با کمی بیشتر تزریق بوتاکس به طرف قوی تر برطرف می شود. این یک اتفاق شایع است و به راحتی اصلاح می شود.

اما مگر امکان پذیر است؟ تزریق کردن بوتاکس بیشتر برای اصلاح ابرویی که بالاتر از ابروی دیگر می رود؟ در این مورد خاص باید گفت این یک مفهوم سخت و یک تصور غلط رایج است. برخلاف تصور عامه ، سم بوتولینوم (یا همان بوتاکس) در واقع متوقف کننده یا محدود کننده انقباض عضلات است ، بنابراین در واقع ماهیچه ها را قوی تر نمی کند. بلکه در واقع برعکس عمل می کند. بنابراین اگر یک عضله بعد از تزریق همچنان منقبض می شود (که منجر به بالاتر رفتن ابرو در سمت قوی تر می شود) ، اضافه کردن مقدار بیشتری بوتاکس به آن باعث می شود که عضله آنقدر ضعیف شود که باعث پایین آمدن ابرو و در نهایت منجر به تقارن بهتر شود.

تخفیف بوتاکس مسپورت

متخصص پوست خود را به خوبی بشناسید تخفیف بوتاکس غرب تهران

تزریق بوتاکس فرمانیه
بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

بنابراین به یاد داشته باشید که دیگر برای همیشه چهره یخ زده و بیحالت نخواهید داشت و همیشه بهترین تلاش خود را کنید تا در وهله اول از وقوع بوتاکس بد جلوگیری شود. اگرچه تزریق بوتاکس به نظر ساده و واضح می رسد ، اما دانش بسیار بالایی نیاز دارد که به تکنیک تزریق دقیق و آگاهی کاملی از آناتومی زیربنای صورت ارتباط دارد. روی صورت تان معامله ای که از آن اطمینان ندارید ، نکنید. اطمینان حاصل کنید که همیشه به دنبال یک متخصص دارای مجوز ، آموزش دیده ، ماهر و با تجربه تزریق های متعدد باشید. این را به شما قول می دهیم که هیچ میزان پول صرفه جویی شده ، ارزش نتیجه بد را ندارد. صورت شما ارزش سرمایه گذاری دارد!

ما همچنین پیشنهاد می کنیم قبل از تزریق بوتاکس ، مشورت کنید. نقطه ای از صورت تان که به عنوان یک محل تزریق در نظر دارید می تواند متفاوت از آنچه پزشک می داند باشد و البته نظر پزشک همیشه بهترین گزینه نتایج را حاصل می کند.

اگر قصد دریافت تزریق بوتاکس را دارید ، مطلب ما درباره آیا بوتاکس خوب است را مطالعه فرمایید.

بهترین کلینیک پوست در غرب تهران : بهترین کلینیک تزریق بوتاکس و تخفیف بوتاکس غرب تهران

بیمارستان تخصصی پوست غرب تهران
بهترین کلینیک پوست در غرب تهران

همانطور که متوجه شدید، انجام تزریق بوتاکس از درجه اهمیت بالایی برخوردار است، چه از حیث تجربه پزشک و چه از نظر کلینیک و هزینه های مرتبط. بنابراین در انتخاب یک مرکز تزریق بوتاکس و بهترین متخصص زیبایی باید وسواس زیادی به خرج داد. امیدواریم تزریق بوتاکس خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن یک کلینیک معتبر دچار تردید هستید، یا به دنبال بوتاکس خوب غرب تهران ، بوتاکس نزدیک میدان آزادی ، مترو آزادی ، میدان انقلاب ، بوتاکس در صادقیه ، یا به طور کلی مراکز بوتاکس در غرب تهران هستید، بهترین کلینیک پوست در غرب تهران را به شما معرفی می کنیم.

این مرکز زیبایی با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی مجرب و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد و دستگاه ها، افتخار دارد علیرغم تزریق بوتاکس، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو و لیزر موهای زائد را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره، اطلاع از قیمت ها و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و تندرست باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

long-term-effects

correcting-bad-botox

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments