کلینیک های زیبایی در اهواز

همه چیز درباره هایفوتراپی | هایفو در اهواز

همه چیز درباره هایفو در اهواز

مراکز هایفو در اهواز
هایفو در اهواز

سونوگرافی متمرکز شده با شدت بالا یا به اختصار هایفو (HIFU) یک درمان زیبایی نسبتا جدید جهت لیفت و سفت کردن پوست است. بسیاری از افراد، به دلیل غیر تهاجمی و بدون درد بودن، این درمان را انتخاب می کنند. در این روش، از انرژی اولتراسوند (سونوگرافی) برای تحریک تولید کلاژن استفاده می گردد که موجب می شود پوست کشیده تر و محکم تر از قبل شود.

هایفو در اصل به منظور درمان تومور مورد استفاده قرار می گیرد. اما امروزه از این روش برای درمان های زیبایی نیز استفاده می شود. اولین گزارش استفاده از هایفو در زمینه زیبایی در سال 2008 بوده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هایفو در سال 2009 توسط اداره غذا و داروی آمریکا (FDA)  به منظور لیفت ابرو مورد تأیید قرار گرفت. این دستگاه همچنین در سال 2014 از سوی FDA جهت رفع خطوط و چین و چروک در ناحیه بالای قفسه سینه و زیر گردن (ناحیه دکلته) تأیید شد.

چندین آزمایش بالینی کوچک، هایفو را جهت لیفت صورت و رفع چروک های پوستی موثر و بی خطر دانسته اند. شرکت کنندگان در این آزمایشات، طی چند ماه پس از درمان شاهد نتایج آن، بدون خطرات مرتبط با جراحی بودند.

با وجودی که این روش برای سفت کردن، لیفت و جوانسازی پوست، و همچنین بادی کانتورینگ (پیکر تراشی) به کار می رود، اما این درمان ها آف لیبل تلقی می شوند، به این معنا که FDA هنوز هایفو را برای این اهداف تأیید نکرده است.

شواهد بیشتری برای اثبات این که آیا این نوع روش مناسب است، مورد نیاز می باشد. با این حال تا کنون، هایفو یک درمان امیدوار کننده و موفق بوده که می تواند جایگزین لیفت صورت شود، به ویژه در افراد جوان تر که نمی خواهند تحت الشعاع خطرات و زمان ریکاوری مرتبط با جراحی قرار گیرند.

هایفو در افرادی که دارای موارد شدیدتری از چروک های پوستی هستند، موثر نخواهد بود.

در این مطلب ما هر آنچه که لازم است درباره هایفو در اهواز بدانید را به طور دقیق برای تان شرح داده و همچنین بهترین دکتر برای هایفو را به شما معرفی کرده ایم. پس این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا چیزی را از دست ندهید.

فیلم هایفوتراپی

هایفو در اهواز : هایفو برای صورت

هایفو در اهواز
هایفو برای صورت

در هایفو از انرژی اولتراسوند متمرکز استفاده می شود تا لایه هایی که در زیر سطح پوست قرار دارند، مورد هدف قرار گیرند. انرژی اولتراسوند باعث می شود که بافت به سرعت گرم شود.

هنگامی که سلول ها در ناحیه هدف به دمای معینی برسند، دچار آسیب سلولی می شوند. در حالی که این ممکن است به نظر خلاف روال معمول برسد، اما این آسیب در واقع منجر به تحریک سلول ها برای تولید کلاژن بیشتر می شود. کلاژن، پروتئینی است که ساختار پوست را تامین می کند.

افزایش کلاژن در پوست موجب سفت و محکم شدن پوست تحت درمان و کاهش چین و چروک های آن می شود. از آنجایی که پرتوهای اولتراسوند با شدت بالا بر روی بافت ویژه ای زیر سطح پوست متمرکز می شوند، هیچ آسیبی به لایه های فوقانی پوست و بافت های مجاور آن وارد نمی شود.

ممکن است هایفوتراپی برای همه مناسب نباشد. به طور کلی، این روش در افرادی که بیش از 30 سال سن دارند و دچار افتادگی خفیف تا متوسط پوست شده اند، بهتر عمل می کند.

افرادی که دچار آسیب پوستی ناشی از نور خورشید شده اند یا پوست شان به شدت شل و افتاده شده، ممکن است به درمان های متعددی نیاز پیدا کنند تا شاهد نتایج مطلوب باشند.

افراد مسن تر که حساسیت به نور مرتبط با سن دارند، و دارای پوست بسیار شل و آویزان در ناحیه گردن هستند، کاندید خوبی برای این روش به شمار نمی روند و ممکن است نیاز به عمل جراحی داشته باشند.

هایفو برای افراد مبتلا به عفونت و ضایعات پوستی باز در ناحیه هدف، آکنه شدید یا کیستیک و ایمپلنت های فلزی در منطقه درمان توصیه نمی شود.

هایفو در اهواز : هایفو دور چشم

ما با استفاده از دستگاه هایفوتراپی، با توجه به کارتریج باریکی که دارد و به ما اجازه می دهد به ناحیه ظریف و حساس دور چشم دسترسی پیدا کنیم، حتی می توانیم اطراف چشم شما را نیز درمان کنیم. به ویژه اگر می خواهید لیفت پلک فوقانی انجام دهید، این درمان بهترین نتیجه را در پی دارد.

هایفو در اهواز : هایفو لاغری

هایفو لاغری

کارتریج های 9 میلی متر و 13 میلی متر دستگاه هایفوتراپی برای بدن مورد استفاده قرار می گیرد، در اینجا از انرژی هایفو به منظور مورد هدف قرار دادن لایه چربی و از بین بردن سلول های چربی استفاده می شود. از آنجایی که هایفو یک درمان غیر جراحی و در عین حال اثربخش در زمینه لیفتینگ است، برای بادی کانتورینگ یا شکل دادن به بدن پس از بارداری و بزرگ شدن شکم، از بین بردن چربی شکم، رفع شلی و افتادگی بازوها، ران ها و زیر باسن یک درمان منتخب محسوب می گردد. هایفو یک درمان بسیار موثر برای کاهش سایز و کاهش چربی است که در عین حال پوست را سفت و مستحکم نیز می سازد!

ایا هایفو واقعا تاثیر دارد

به گفته انجمن جراحی پلاستیک و زیبایی آمریکا (ASAPS)، در طول چند سال گذشته، هایفوتراپی و سایر روش های غیر جراحی برای درمان زیبایی صورت افزایش چشمگیری داشته اند. تعداد کل پروسه های انجام شده بین سال های 2012 تا 2017 حدود 64.8 درصد افزایش یافته است.

هایفو دارای مزایای زیبایی بسیاری است، از جمله:

  • کاهش چین و چروک
  • سفت شدن پوست در ناحیه گردن
  • لیفت گونه، ابرو و پلک ها
  • تقویت خط فک
  • سفت شدن پوست ناحیه دکلته (بالای قفسه سینه و زیر گردن)
  • صاف شدن پوست

در مطالعه ای در سال 2017 که شامل 32 شرکت کننده کُره ای بود، مشخص شده که هایفو پس از 12 هفته به طور قابل توجهی خاصیت الاستیکی گونه، زیر شکم و ران را افزایش داده است. نتایج این مطالعه بسیار امیدوار کننده و موفقیت آمیز بود.

در مطالعه ای بزرگتر بر روی 93 شرکت کننده، 66 درصد از افرادی که تحت درمان هایفو قرار گرفتند، پس از 90 روز شاهد روند بهبود در صورت و گردن خود بودند.

دستگاه هایفو ما شات با سرعت های بالاتر و فواصل کوتاهتر بین هر شات ارائه می دهد. این بدان مفهوم است که برای بیمار بسیار راحت و قابل تحمل است، در واقع بسیار راحت تر و کم درد تر از بسیاری از درمان های هایفو موجود در بازار است.

برخی افراد درمان هایفو را مانند احساس پالس های الکتریکی کوچک یا یک خراش کوچک توصیف می کنند. این درمان بدون درد نیست، اما کاملا قابل تحمل است و ممکن است در نواحی مختلف صورت و بدن تان متفاوت باشد.

هزینه ی هایفوتراپی چقدر است

هزینه درمان زیبایی هایفو به منطقه ای که درمان قرار است انجام شود و موقعیت جغرافیایی شما، و همچنین تعداد جلسات مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مورد نظر بستگی دارد.

جهت برآورد قیمت هایفو در اهواز باید با مرکز هایفو در اهواز (کلیک کنید) تماس بگیرید یا به صورت حضوری مراجعه کنید. هایفو توسط بیمه های درمانی پشتیبانی نمی شود.

آیا هایفوتراپی دردناک است؟

ممکن است طی درمان هایفو، ناراحتی و درد ناچیزی متحمل شوید. برخی افراد این ناراحتی را همچون پالس های الکتریکی کوچک و یا احساس یک خراش بسیار جزئی توصیف می کنند.

با این حال، چنانچه در خصوص درد نگران هستید، می توانید قبل از جلسه درمان، استامینوفن (تایلنول) یا داروهای ضد التهابی غیراستروئیدی مانند ایبوپروفن (ادویل) مصرف کنید.

ممکن است بلافاصله پس از درمان، قرمزی خفیف یا تورم داشته باشید که در عرض چند ساعت آینده به تدریج کاهش می یابد.

فرایند درمان زیبایی با هایفو چگونه است؟

عکس قبل و بعد هایفوتراپی
عکسهای قبل و بعد از هایفو

پیش از انجام پروسه هایفو، آمادگی خاصی لازم نیست. قبل از درمان، باید تمام محصولات آرایشی و مراقبت از پوست را از ناحیه هدف پاک کنید و پوست کاملا تمیز باشد.

در فهرست ذیل به آنچه در یک جلسه درمان هایفو انتظار می رود، اشاره شده است:

  1. ابتدا پزشک یا تکنسین، ناحیه مورد نظر را پاکسازی می کند.
  2. در برخی موارد ممکن است قبل از شروع فرایند، از ژل بی حسی موضعی استفاده شود.
  3. سپس پزشک یا تکنسین، ژل اولتراسوند را اعمال می کند.
  4. دستگاه هایفو بر روی پوست تنظیم می شود.
  5. پزشک یا تکنسین با استفاده از صفحه نمایش اولتراسوند، دستگاه را روی تنظیمات مناسب قرار می دهد.
  6. سپس به مدت 30 تا 90 دقیقه انرژی اولتراسوند در پالس های کوتاه به ناحیه هدف هدایت می شود.
  7. در نهایت دستگاه کنار گذاشته می شود.

در صورتی که درمان های بیشتری مورد نیاز باشد، برای درمان بعدی تان برنامه ریزی خواهد شد.

در حینی که انرژی اولتراسوند در حال اعمال است، ممکن است احساس گرما و سوزش داشته باشید. چنانچه این عوارض برای تان آزاردهنده و غیر قابل تحمل باشد، می توانید از داروهای مسکن استفاده کنید.

هایفو هیچ گونه دوره ریکاوری و نقاهتی ندارد. بدین ترتیب که پس از انجام این روش، می توانید آزادانه به خانه یا محل کارتان باز گردید و فعالیت های روزانه خود را به طور عادی از سر بگیرید.

شروع اثر هایفوتراپی

این درمان فوق العاده سریع است و نتایج آن را می توانید بلافاصله رویت کنید، البته این موضوع بسته به سطح شلی و افتادگی پوست شما نیز دارد.

درمان هایفو به عنوان “لیفت صورت در وقت ناهار” نیز شناخته می شود، زیرا بسیار سریع است و می توانید بلافاصله پس از آن به کار خود باز گردید و روز خود را ادامه دهید.

عوارض جانبی درمان هایفو

هایفو در اهواز
مراکز لیفت صورت در اهواز

چنانچه هایفو توسط یک فرد حرفه ای و آموزش دیده انجام شود، بسیار امن و بی خطر خواهد بود.

نکته مثبت در خصوص این درمان، این است که شما می توانید بلافاصله پس از ترک کلینیک زیبایی، فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید. ممکن است کمی قرمزی یا تورم جزئی در ناحیه درمان رخ دهد که باید به سرعت، پس از چند ساعت از بین برود. همچنین ممکن است برای چند هفته احساس سوزن سوزن شدن و گزگز ناچیزی در منطقه تحت درمان احساس شود.

به ندرت، ممکن است بیحسی یا کبودی موقت نیز ایجاد شود، اما این عوارض معمولا پس از چند روز از بین می روند.

هزینه هایفو در اهواز

قیمت های درمان هایفو در اهواز با توجه به تکنولوژی ای که در کلینیک استفاده می شود، و ناحیه تحت درمان متفاوت است. برخی از دستگاه ها قدرتمند تر، کم درد تر و موثر تر از سایرین هستند. ما پیشنهاد می کنیم که تمرکز خود را بر روی تکنولوژی به کار رفته در دستگاه قرار دهید تا نتایج بهتری حاصل شود.

جهت ارتباط با پزشکان هایفوتراپی در اهواز و همچنین هزینه هایفو در اهواز  اینجا کلیک کنید.

موارد منع هایفو

دستگاه های هایفو بسیاری در بازار وجود دارد و تعداد زیادی از این دستگاه ها کپی هستند! در بهترین حالت این دستگاه های کپی ناکارآمد هستند و در بدترین حالت خطرناک اند، این به این دلیل است که عمق هایی که در کارتریج ادعا می کنند، اشتباه و دروغ است. اما چنانچه یک دستگاه پزشکی مشخص توسط یک متخصص حرفه ای آموزش دیده در این زمینه استفاده شود، در این صورت می توان هایفو را یک جایگزین بسیار امن و موثر برای جراحی دانست.

خلاصه مطلب

کلینیک زیبایی صدف اهواز
بهترین هایفوتراپی در اهواز

هایفو یک روش درمان ایمن، موثر و غیر تهاجمی برای سفت کردن پوست صورت محسوب می گردد.

مزایای آن به نسبت جراحی لیفت صورت، غیر قابل انکار است. هیچ گونه بخیه، زخم و جراحتی نیاز ندارد و استراحت یا زمان ریکاروی نیز لازم نیست. هایفوتراپی همچنین بسیار ارزان تر از جراحی لیفت صورت است.

اکثر افراد، نتایج کامل را سه ماه بعد از درمان نهایی، مشاهده می کنند.

اگر به دنبال یک درمان سریع، بدون درد و غیر تهاجمی هستید، هایفو یک گزینه عالی در مقایسه با جراحی لیفت صورت به شمار می رود که شما می توانید آن را جایگزین جراحی کنید.

البته هایفو یک درمان معجزه آسا برای پیری محسوب نمی شود. این روش برای افراد دارای افتادگی پوست خفیف تا متوسط ​​ مناسب است و ممکن است لازم باشد که این روش را طی یک یا دو سال بعد نیز تکرار کنید، زیرا به طور طبیعی، فرایند پیری در طول سال ها جریان دارد و هرگز نمی توان آن را متوقف کرد.

چنانچه فرد مسنی هستید و چین و چروک و افتادگی پوست شدیدی دارید، ممکن است هایفو قادر به رفع مشکلات پوستی تان نباشد و جراحی گزینه بهتری برای شما محسوب شود.

چنانچه پرسش یا ابهامی در خصوص این روش زیبایی دارید، می توانید آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید، یا با بهترین دکتر هایفو در اهواز تماس حاصل نمایید.

شاد و سلامت باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

healthline

lifeplusclinics

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments