بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدون درد چیست؟

مدیواستار، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک روش محبوب و موثر برای خلاص شدن از شر موهای زائد بدن است. لیزر با استفاده از دستگاهی کار می کند که پالس های انرژی نور را ساطع می کند که رنگدانه موجود در فولیکول های مو را هدف قرار می دهد و آنها را از بین می برد و از رشد مو جلوگیری می کند. یکی از بهترین و کم دردترین لیزرهای رفع موهای زائد مدیواستار (Mediostar) است که در دو نوع مونولیت (Monolith) و اسکلپیون (Asclepion) موجود است. در ادامه به بررسی این دو خواهیم پرداخت.

مدیواستار یک سیستم لیزر دایود با ترکیب طول موج 810 نانومتر و 940 نانومتر است که به آن امکان می دهد تا انواع پوست را به طور ایمن و موثر درمان کند. همچنین دارای یک هندپیس درمان بسیار بزرگ 10 سانتی متر مربعی و یک سیستم خنک کننده یکپارچه ویژه پوست است که حداکثر راحتی و سرعت را در طول لیزر تضمین می کند. همچنین دارای توانی تا 5000 وات و طول پالسی متغیر است که عمق نفوذ بیشتری را برای از بین بردن فولیکول های مو امکان پذیر می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برخی از مزایای لیزر موهای زائد مدیواستار عبارتند از:

  • می تواند مناطق بزرگی مانند کمر، قفسه سینه، پاها و دست ها را در مدت زمان کوتاهی درمان کند.
  • می تواند انواع پوست، حتی پوست های تیره یا برنزه را بدون ایجاد سوختگی یا تغییر رنگدانه درمان کند.
  • می تواند تمام رنگ های مو، حتی موهای بلوند یا خاکستری را تا زمانی که مقداری رنگدانه در فولیکول مو وجود داشته باشد، درمان کند.
  • می تواند موهای زیر پوستی، جوش های ناشی از تیغ و تحریک پوست ناشی از اصلاح یا اپیلاسیون را به طور چشمگیری کاهش دهد.
  • می تواند نتایج طولانی مدت را با 90-95٪ کاهش مو تنها پس از 4 جلسه ارائه دهد.

لیزر موهای زائد مدیواستار روشی مطمئن، موثر و راحت برای دستیابی به پوستی صاف و بدون مو است. اگر به لیزر این دستگاه علاقه مند هستید، می توانید اطلاعات بیشتر را در صفحه تماس با ما بیابید.


انواع دستگاه لیزر موهای زائد مدیواستار

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدون درد | قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت

مدیواستار در دو نوع هندپیس موجود است: مونولیت و اسکلپیون.

مونولیت یک هندپیس سبک وزن، ارگونومیک و شیک است که حداکثر ثبات، دقت و کنترل را تضمین می کند. اسکلپیون یک سیستم لیزر دایود است که در آلمان توسعه یافته است، و برای حذف دائمی موهای زائد تایید شده است و به طور مداوم با نوآوری های تکنولوژی رو به ترقی است. این به عنوان یک استانداردترین لیزرهای دایود برای رفع موهای زائد در نظر گرفته می شود.


بررسی لیزر موهای زائد مدیواستار مونولیت و اسکلپیون

لیزر اسکلپیون مدیواستار | لیزر مدیواستار مونولیت

لیزر مدیواستار مونولیت و اسکلپیون، دو نوع هندپیس هستند که با سیستم لیزر دایود مدیواستار برای رفع موهای زائد قابل استفاده هستند. آنها دارای مزایا و معایبی هستند که می توان آنها را به شرح زیر خلاصه کرد:

  • مدیواستار مونولیت یک هندپیس سبک وزن، ارگونومیک و شیک است که حداکثر ثبات، دقت و کنترل را تضمین می کند. دارای سیستم خنک کننده 360 درجه تماس با پوست است که اپیدرم را بسیار موثر می کند و از پوست در برابر سوختگی محافظت می کند. همچنین دارای یک سیستم دو هندپیس است که می تواند با اتصال چند هندپیس به طور همزمان در زمان صرفه جویی کند. با این حال، مدیواستار مونولیت ممکن است گرانتر از اسکلپیون باشد و ممکن است در برخی مناطق به طور گسترده در دسترس نباشد.
  • اسکلپیون یک سیستم لیزر دایود است که در آلمان توسعه یافته است، و برای حذف دائمی موهای زائد تایید شده است و به طور مداوم با نوآوری های تکنولوژی رو به ترقی است. این به عنوان یکی از استانداردترین لیزرهای دایود برای رفع موهای زائد در نظر گرفته می شود. دارای ترکیبی از طول موج 810 نانومتر و 940 نانومتر است که به آن امکان می دهد انواع پوست را به طور ایمن و موثر درمان کند. با این حال، اسکلپیون ممکن است اسپات سایز کوچکتری نسبت به مونولیت داشته باشد و ممکن است سطح خنک کنندگی پوست و قدرت کمتری داشته باشد.

ویژگی های سیستم لیزر مدیواستار مونولیت

دستگاه لیزر مدیواستار مونولیت |بهترین دستگاه لیزر موهای زائد شاتی

سیستم لیزر مدیواستار یک فناوری دایود با قدرت بالا برای رفع موی حرفه ای است. این دستگاه دارای چندین ویژگی است که آن را از سایر لیزرهای دایود متمایز می کند، از جمله:

  • ترکیبی از طول موج 810 تا 940 نانومتر دارد، که به آن اجازه می دهد تا انواع پوست را به طور ایمن و موثر درمان کند، حتی پوست هایی که به تازگی برنزه شده اند.
  • قدرت تا 5000 وات و حالت پویا، که عمق نفوذ بیشتر را برای از بین بردن فولیکول ‌های مو و درمان سریع‌ تر و ملایم ‌تر از همیشه ممکن می ‌سازد.
  • دارای یک صفحه نمایش لمسی LCD 1 اینچی با یک نرم افزار بازطراحی شده، که امکان عملیات بصری و کاربر پسند، و همچنین نگهداری از راه دور آنلاین، به روز رسانی نرم افزار، و داده های دقیق و قابل تأیید را فراهم می سازد.
  • دارای یک ترولی چند منظوره و ارتقاء یافته، که حداکثر قابلیت مانور و جابجایی را فراهم می کند، و همچنین ماژول های plug & play که می تواند دامنه درمان ها را در آینده به شیوه ای انعطاف پذیر، شخصی و بهینه گسترش دهد.
  • دارای یک سوئیچ بی سیم، که درمان راحت را امکان پذیر می کند و خطر گیر کردن روی سیم ها را کاهش می دهد.

مدت جلسه لیزر موهای زائد مدیواستار مونولیت

مدت زمان هر جلسه به اندازه ناحیه تحت درمان و نوع هندپیس مورد استفاده بستگی دارد. لیزر مدیواستار دارای یک اسپات بسیار بزرگ به اندازه 10 سانتی متر مربع است که به آن اجازه می دهد سطح بیشتری را در زمان کمتری نسبت به سایر لیزرها پوشش دهد. هندپیس مونولیت همچنین دارای یک سیستم دو هندپیس است که می تواند با اتصال چند هندپیس به طور همزمان در زمان صرفه جویی کند.

بر اساس یک مطالعه، میانگین زمان درمان لیزر مدیواستار برای ساق پا 7.5 دقیقه، برای ناحیه بیکینی 4.5 دقیقه و برای زیر بغل 3 دقیقه است. منبع دیگری بیان می کند که لیزر مدیواستار می تواند کمر را در 10 دقیقه یا حتی کمتر درمان کند. با این حال، این زمان ها ممکن است بسته به ویژگی های فردی هر بیمار، مانند تراکم مو، ضخامت مو و نوع پوست، متفاوت باشد. بنابراین، بهتر است با ارائه دهنده خود مشورت کنید تا تخمین دقیقی از مدت زمان هر جلسه بدست آورید.


ویژگی های لیزر موهای زائد مدیواستار اسکلپیون

دستگاه لیزر مدیواستار | بهترین دستگاه لیزر برای موهای ضخیم

اسکلپیون نوعی هندپیس است که با سیستم لیزر دایود مدیواستار برای رفع موهای زائد قابل استفاده است و دارای ویژگی هایی است که آن را از سایر هندپیس ها متمایز می کند، از جمله:

  • دارای ترکیبی از طول موج 810 تا 940 نانومتر، که به آن اجازه می دهد تا انواع پوست را به طور ایمن و موثر درمان کند، حتی پوست های کمی تیره.
  • یک لیزر دایود پرقدرت با توان حداکثر 1275 وات و مدت زمان پالس تا 400 میلی‌ ثانیه، که نفوذ عمیق ‌تر انرژی لیزر به فولیکول مو و حذف مؤثرتر موهای زائد را امکان ‌پذیر می ‌سازد.
  • سیستم خنک کننده پوست تماسی 360 درجه که اپیدرم را بسیار موثر خنک می کند و از پوست در برابر سوختگی محافظت می کند.
  • دارای اسپات سایز 1.0 سانتی متر مربع برای درجه بالایی از دقت.
  • طراحی سبک وزن و ارگونومیک که حداکثر ثبات و راحتی را تضمین می کند.

مدت جلسه لیزر موهای زائد اسکلپیون

مدت زمان لیزر موهای زائد اسکلپیون به اندازه ناحیه تحت درمان و سرعت هندپیس بستگی دارد. هندپیس اسکلپیون دارای اسپات سایز 1.0 سانتی متر مربع است که به آن امکان می دهد مناطق کوچک و متوسط ​​را با دقت و سرعت بالا درمان کند. با این حال، ممکن است در مقایسه با هندپیس مونولیت که اسپات سایز 10 سانتی متر مربع دارد، درمان مناطق بزرگ بیشتر طول بکشد.

به گفته یک منبع موثق، هندپیس اسکلپیون می تواند پشت لب را در 2 دقیقه، زیر بغل را در 5 دقیقه، خط بیکینی را در 10 دقیقه و ساق پا را در 20 دقیقه درمان کند. با این حال، این زمان ها ممکن است بسته به ویژگی های فردی هر بیمار، مانند تراکم مو، ضخامت مو و نوع پوست متفاوت باشد. بنابراین، بهتر است با ارائه دهنده خود مشورت کنید تا تخمین دقیقی از مدت زمان هر جلسه را به دست آورید.


نتیجه گیری

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۳ | بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست روشن

مدیواستار یک سیستم لیزر دایود با قدرت بالا است که دو نوع هندپیس برای رفع موهای زائد ارائه می دهد: مونولیت و اسکلپیون. هر دو هندپیس مزایا و معایب خود را دارند و انتخاب اینکه کدام یک از آنها استفاده شود ممکن است به عوامل مختلفی مانند اندازه ناحیه تحت درمان، سرعت درمان، در دسترس بودن هندپیس ها و ترجیحات فردی شما بستگی داشته باشد. با این حال، هر دو هندپیس برای رفع ایمن، موثر و راحت موهای زائد برای انواع پوست و رنگ مو طراحی شده اند. بنابراین، مدیواستار یک گزینه عالی، همه کاره و قابل اعتماد برای کسانی است که می خواهند به طور دائم یا نیمه دائمی از شر موهای زائد خود خلاص شوند.

همین امروز جلسه لیزر موهای زائد خود را رزرو کنید


امیدواریم این مطلب از نظرتان مفید بوده باشد.

پژوهش و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

http://www.mediostar-laser.com/

https://www.dermacompetencecenter.com/en/behandlungsmethoden/aesthetic-en/diode-laser-treatment-mediostar-next-pro-xl/

https://asclepion.com/us/treatments_us/

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments