میکرونیدلینگ در شیراز

میکرونیدلینگ در شیراز |بهترین روش جوانسازی پوست در شیراز

میکرونیدلینگ در شیراز

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

جدیدترین روش جوانسازی پوست در بهترین مراکز زیبایی شیراز هم در دسترس است.
شیراز یکی از کلان شهرهای اصلی ایران، و پایتخت ادبی این مرزبوم است.درست است که مراکز و کلینیک های زیبایی نامعتبر زیادی در سطح این شهر وجود دارند، اما این نباید باعث شود تا فکر کنید نمی توانید یک مرکز زیبایی باکیفیت در شیراز پیدا کنید.
اگر نمی دانید که چگونه می توانید بفهمید که یک مرکز زیبایی در شیراز اعتبار و کیفیت لازم را دارد یا خیر، راهکارهای ساده ای پیش روی شما وجود دارند. اولین و مهمترین آنها این است که بپرسید تا ببینید آن مرکز چه خدماتی ارائه می دهد. بسیاری از مراکز هستند که فقط خدمات بدیهی و اولیه زیبایی ارائه می دهند. یعنی بوتاکس می کنند یا نهایتا تزریق فیلر انجام می دهند.

بهترین مرکز زیبایی در شیراز

 

اما یک مرکز معتبر و جامع می تواند انواع خدمات مدرن و به‌روز زیبایی را به شما پیشنهاد داده و به خوبی آنها را برای شما انجام دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در کنار لیزر و میکرودرم ابریژن برای جوانسازی پوست، وقتی به یک مرکز مراجعه می کنید در مورد داشتن یا نداشتن خدمات میکرونیدلینگ هم ازآنها سوال بپرسید. از آنجاییکه میکرونیدلینگ جدیدترین روش جوانسازی پوست است یک مرکز زیبایی باکیفیت در شیراز، قطعا خدمات آن را هم انجام می دهد.

اما صرف ارائه خدامت میکرونیدلینگ در شیراز موجب واجد شرایط و معتبر بودن یک مرکز زیبایی نمی شود. بلکه باید شرایط دیگری را هم بسنجید. شرایطی مانند تعرفه های قیمتی پیشنهادی آن مرکز. برای اینکه پی به منصفانه یا غیرمنصافه بودن قیمت تعرفه های یک مرکز زیبایی ببرید، بهتر است تعرفه های چند مرکز را با هم مقایسه کنید.

این کار را به راحتی می توانید با یک تماس تلفنی ساده انجام دهید.مراکز خوب، معمولا مراکزی هستند که قیمت متوسط و معقولی که با خدماتشان تناسب دارند به مشتریانشان ارائه می کنند.

میکرونیدلینگ در شیراز
میکرونیدلینگ در شیراز

از طرف دیگر میزان تخصص، تجربه و حرفه ای بودن پزشک درمانگر مرکز زیبایی هم اهمیت زیادی دارد. یادتان باشد که عمل های زیبایی به هر صورت یک عمل محسوب می شوند و با سلامتی شما سروکار دارند.

پس درست انجام شدن آنها برای ایمنی و سلامتی شما مهم است.وقتی به یک مرکز زیبایی معتبر مراجعه می کنید، پزشک به جای آنکه مانند یک تکنسین باشد و هرآنچه را که شما بخواهید را انجام دهد، ابتدا یک جلسه مشاوره با شما برگزار می کند. در این جلسه او شرایط عمومی شما را بررسی می کند.
از سابقه پزشکی، حساسیت هایی که دارید، داروها و مکمل هایی که مصرف می کنید می پرسد و پس از معاینات اولیه در مورد اینکه کدام روش برای جوانسازی پوست شما مناسب تر است با شما بحث و تبادل نظر می کند. در آن جلسه می توانید در مورد مزایا و معایب تمام روش های جوانسازی پوست از او سوال بپرسید.
نکته : یادتان باشد که همه روش های جوانسازی پوست مناسب برطرف کردن هر نوع مشکل نیستند. مثلا برای پر کردن چروک های عمیق مانند چروک پیشانی بوتاکس مناسب است، اما برای رفع چروک های ثابت و سطحی باید از تزریق فیلر استفاده کنید. یا اینکه لیزر به عنوان درمانی لایه بردار برای پوست های تیره مناسب نیست، اما میکرودرم با همان اثر لایه برداری می تواند به کسانی که پوست تیره دارند هم کمک کند.

انجام میکرونیدلینگ در شیراز
میکرونیدلینگ در شیراز
برای دریافت بهترین خدمات زیبایی و میکرونیدلینگ پوست، می توانید به شعبه ما در شیراز مراجعه کنید. تهران اسکین افتخار دارد تا با کادری مجرب و تجهیزات به روز، بهترین خدمات زیبایی را در سراسر کشور به مراجعین خود ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

در ادامه بیشتر در مورد میکرونیدلینگ در شیراز به عنوان بهترین و جدیدترین روش برای جوانسازی پوست با شما صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ روشی درمانی برای جوانسازی پوست است که بیشترین تاثیر را روی رفع جوش، جای زخم، جوش های زیر پوستی و سر سیاه، لک های پوستی و چین و چروک دارد.
چیزی که میکرونیدلینگ را به یک درمان خاص تبدیل می کند این است که در عین داشتن کمترین تهاجم، از هیچ ماده جانبی استفاده نمی کند. یعنی بر خلاف میکرودرم، فیلر و بوتاکس و غیره که هر کدام ماده ای را در پوست تزریق یا روی پوست می پاشند، میکرونیدلینگ کاملا به صورت مستقیم به جوانسازی می پردازد و از هیچ ماده جانبی استفاده نمی کند. به همین خاطر میکروندیلینگ درمانی بسیار طبیعی است که کمترین عوارض و خطرات را دارد.

دستگاه میکرونیدلینگ قلمی است که در نوک آن تعداد زیادی سوزن بسیار ریز وجود دارند.این سوزنهای استریل شده و بهداشتی هستند و وظیفه شان همانی است که از یک سوزن انتظار می رود. یعنی سوراخ کردن سطح پوست. وقتی قلم میکرونیدلینگ روی سطح پوست کشیده می شود، این سوزن ها یک آسیب بدون ضرر و البته کنترل شده را بر پوست وارد می کنند.

میکرونیدلینگ در شیراز |بهترین روش جوانسازی پوست در شیراز
میکرونیدلینگ در شیراز |بهترین روش جوانسازی پوست در شیراز

آسیب وارد شده پوست را تحریک می کند تا برای ترمیم مجدد کلاژن تولید کند. کلاژن یکی از بهترین مواد طبیعی جوانساز پوست است که در خود بدن وجود دارد. این کلاژن ترشح شده فته رفته به صورت طبیعی پوست را از نو می سازد. به طوری که دیگری هیچ اثری از مشکلات سابق روی آن باقی نمی ماند.
از همین رو میکرونیدلینگ یک درمان دوره ای است. پس باید آن را طی چند جلسه مجزا انجام دهید تا بتوانید از آن نتیجه لازم را بگیرید.

عوارض میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ در شیراز کمترین عوارض و خطرات را برای شما به همراه خواهد داشت. اما بعد از انجام آن باید انتظارات بعضی از اتفاقات را داشته باشید. مانند:
• خونریزی
• قرمزی پوست
• کبودی در بعضی از مواقع
• زخم و خراش سطحی
این عوارض موقتی و زودگذر بوده و بعد از چند روز خود به خود از بین می روند. البته یادتان باشد که هرکسی ممکن است فرد مناسبی برای انجام میکرونیدلینگ نباشد و برخی از مردم به دلیل وسواس ها، آلرژی ها و حساسیت های پوستی خاص بهتر است میکرونیدلینگ انجام ندهند.

میکرونیدلینگ در شیراز
میکرونیدلینگ در شیراز

قیمت میکرونیدلینگ

قیمت میکرویدلینگ به عوامل مختلفی از جمله تعرفه های خود مرکز درمانی، منطقه اقتصادی که مرکز در آن واقع شده، دستمزد پزشک، بزرگی ناحیه تحت درمان و دستگاه مورد استفاده بستگی دارد. سعی کنید مرکزی را انتخاب کنید که نسبت به سایرن تعرفه های منطقی تری دارد.

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments