تزریق فیلر در کرمان

تزریق فیلر در کرمان

تزریق فیلر در کرمان

تزریق فیلر در کرمان

امروزه تعداد مراکز زیبایی در کرمان به قدری زیاد شده اند که انتخاب کردن یکی از میان آنها دشوار است. اما اگر قصد داشته باشید به مرکز معتبری مراجعه کنید دایره انتخاب شما کوچکتر می شود. کیفیت یک مرکز زیبایی در کرمان از خدمات و نحوه ارائه خدماتشان مشخص است. پیش از اینکه بخواهید روند درمانهای زیبایی را در یک مرکز پیش بگیرید دقت داشته باشید که حتما در جلسه اول با پزشک حاضر در مجموعه صحبت کنید تا بتوانید میزان اعتبار آن مرکز را بسنجید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق فیلر در کرمان
تزریق فیلر در کرمان

چهار ساختار اصلی صورت ما پوست، چربی، عضلات و استخوان ها هستند. با بالارفتن سن و البته شرایط محیطی زندگی مان، اعم از آب و هوای شهرمان، این ساختارها دستخوش بسیاری از علائم و نشانه های پیری می شوند. علائمی مانند چین و چروک و خطوط پوست و افتادگی آن. در چنین شرایطی یکی از بهترین درمانهای زیبایی، یعنی تزریق فیلر می تواند به شما کمک زیادی بکند.

کرمانی های عزیز، وقتی به یک مرکز زیبایی مراجعه می کنید و می خواهید برای رفع چین و چروک های پوستتان اقدامی بکنید، بوتاکس تنها راه پیش روی شما نیست. بلکه اگر مرکز مورد مراجعه شما مرکز معتبر و با کیفیتی باشد بسته به وضعیتی که شما دچارش هستید می تواند تزریق فیلر یا درمانهای جدید دیگری را به شما معرفی کند.

جوانسازی پوست در کرمان

یادتان باشد که شش روش اصلی برای جوانسازی پوست وجود دارند که مرکز معتبری همچون شعبه کرمان تهران اسکین همه آنها را به شما ارائه می دهند:

  • بوتاکس
  • تزریق فیلر
  • تزریق چربی
  • لیزر
  • میکرودرم ابریژن
  • میکرونیدلینگ

در این مقاله قصد داریم تا بیشتر در مورد تزریق فیلر با شما صحبت کنیم. فیلرهای تنها برای رفع چین و چروک صورت مورد استفاده قرار نمی گیرند، بلکه می توانند برای حجم دهی به لبها هم استفاده شوند.

تزریق فیلر در کرمان
تزریق فیلر در کرمان

با گذشت زمان تحلیل استخوان های صورت می تواند موجب بروز انقباض خط فک، نزول بینی و افتادگی گونه ها شود. عضلات صورت همچنین خاصیت کشسانی خود را ازدست می دهند و تورم و حرکت چربی صورت علائم پیری را عیان تر می کنند. در نهایت پوست کش می آید و خاصیت کشسانی خود را از دست می دهد. اتفاقی که حاصل از تضعیف ساختار و پیکره بندی صورت، ناشی از مشکلات به وجود آمده برای چربی، عضلات و استخوان است. چیزی که باعث به وجود آمدن چین و چروک، کیسه زیر چشم و دیگر علائم رایج سالخوردگی می شود.

چنانچه قصد دارید در کرمان تزریق فیلر را در یک مرکز زیبایی خوب انجام هید، باید بدانید که تزریق فیلر عملی است که در مطب خود پزشک انجام می شود و می تواند به برطرف کردن خطوط چین و شکن صورت و همچنین بازسازی حجم های از دست رفته آن کمک کند. تزریقی که در نهایت باعث می شود ظاهری جوانتر و شادابتر داشته باشید.

تزریق فیلر چیست؟

فیلرها موادی نرم و ژله مانند هستند که در زیر پوست تزریق می شوند. این فیلرها می توانند تعداد زیادی از مشکلات پوستی صورت را برطرف کنند از جمله نرمی و دایره های پوست زیر چشم، لیفت گونه، افزایش حجم لب و برطرف کردن چین های صورت و خط خنده. همچنین تزریق فیلر می تواند به جوانسازی پوست سایر نقاط بدن مانند دست ها هم کمک کند. برای آشنایی بیشتر با خواص تزریق فیلر می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

تزریق فیلر در کرمان
تزریق فیلر در کرمان

فیلرها می توانند از مواد متنوعی ساخته شوند. چه از مواد طبیعی و چه از مواد مصنوعی.  یکی از رایجترین و البته بهترین ترکیباتی که از فیلرها وجود دارد، فیلرهای هیالورونیک اسیدی هستند. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در خود پوست هم پیدا می شود و نقش بسیاری مهمی در حجیم و مرطوب نگه داشتن پوست ایفا می نماید. فیلرهای هیالورونیک اسیدی می توانند تا 6 ماه تاثیر خود را حفظ کنند، اما بعد از آن کم کم در بافت خود پوست حل می شوند. به خاطر همین هم هست که فیلر هم مانند بوتاکس تاثیر مادام العمر ندارد و باید هر 6 ماه یکبار تجدید شود.

فیلرهای هیالوونیک اسیدی بهترین و ایمن ترین نوع فیلرها هستند که می توانید آنها را در شعبه کرمان تهران اسکین دریافت کنید. چنانچه قصد دارید تزریق فیلر انجام دهید حتما از پزشک در مورد نوع فیلر سوال بپرسید و مطمئن شوید که بهترین نوع آن را برای شما تزریق می کند.

برای آشنایی بیشتر با هیالورونیک اسید و فیلرهای مشتق از آن می توانید این مقاله را هم مطالعه کنید.

تزریق ژل لب در کرمان

همانطور که گفتیم یکی از مهمترین استفاده هایی که از تزریق فیلر می شود، استفاده از آن برای حجم دهی به لبهاست. دو برند و نوع اصلی از فیلرها در بازار وجود دارند که عملا بهترین گزینه های پیش روی شما هستند. یکی برند ژوویدرم و دیگری رستیلن.

ژوویدرم حجم دهی بیشتری نسبت به رستیلن دارد اما از آنطرف رستیلن حالت طبیعی تری به لب های شما می دهد.

 

یادتان باشد که پزشک معالج باید بعد از هر تزریق لبهای شما را ماساژ دهد تا ماده تزریق شده به خوبی در بافت پوست جابیفتد. در غیر اینصورت خطر گلوله گلوله شدن و ناهمسانی حجم یافتگی وجود دارد.

درفضای مجازی نمونه های بد زیادی از تزریق های ناموفق ژل لب دیده اید. با افرادی رو به رو شده اید که لبهایشان به صورت غیرطبیعی حجم گرفته و بزرگ شده. چنین نمونه هایی که ممکن است شما را از تزریق ژل لب منصرف کنند، فقط و فقط حاصل کار نادرست و کیفیت بد خدماتی است که این افراد از مراکز غیر معتبر دریافت کرده اند.

با مراجعه کردن به یک مرکز زیبایی معتبر در کرمان درخواهید یافت که اتفاقا تزریق ژل لب اتفاقا یکی از ایمن ترین درمان هاست و عملا بهترین روش برای حجم دهی طبیعی به لبها محسوب می شود. کافی است درهنگام انتخاب مرکز درمانی دقت داشته باشید.

 بهترین مرکز زیبایی در کرمان

همانطور که گفتیم مراکز زیبایی در شهر کرمان، به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای ایران کم نیستند، اما همه آنها الزاما خدمات خوبی به شما ارائه نمی کنند.

تزریق فیلر در کرمان
تزریق فیلر در کرمان

وقتی به یک مرکز زیبایی مراجعه می کنید، سعی کنید حتما در مورد تمام جواب عمل زیبایی مورد نظر، قبل از انجام آن با پزشک حاضر در مجموعه صحبت کنید. خجالت نکشید و هرسوالی که دارید را بپرسید. از نوع و برند موادی استفاده می کند، از سابقه حرفه ای و تحصیلی خود درمانگر، تجاربی که داشته است، احتمال عوارض جانبی، نکات ایمنی و البته هزینه درمان.

یکی از مهمترین کارهایی که باید در هر مرکز زیبایی انجام دهید این است که از آنها بخواهید آلبومشان را به شما نشان دهند. آلبومی که شامل عکس پیش و پس از عمل افرادی است که همان عمل مشابه درخواست شما را قبلا در آن مرکز انجام داده اند.

شعبه کرمان مجموعه مراکز تهران اسکین در سراسر کشور، افتخار دارد تا با شعار بهترین خدمات و به صرفه ترین قیمت ها، یکی از بهترین و معتبرترین مراکز زیبایی باشد که می توانید در کرما پیدا کنید. شما می توانید از انواع خدمات زیبایی و جوانسازی پوست از جمله تزریق فیلر با بالاترین کیفیت و امنیت در این مرکز خوب بهره مند شوید. برای آشنایی بیشتر و اخذ نوبت به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments