پاکسازی و لایه برداری صورت با میکرودرم ابریژن

پاکسازی و لایه برداری صورت در شیراز با این روش جادویی| بهترین متخصص میکرودرم ابریژن در شیراز

پاکسازی پوست شیراز و لایه برداری صورت در شیراز

 

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

پاکسازی و لایه برداری پوست در شیراز جز روش های بسیار پرطرفدار در میان خانم ها و آقایان است و می تواند نتایج بسیار خوبی را ایجاد کند و به بهبود ظاهر آن کمک نماید. لایه برداری و پاکسازی پوست با درم ابریژن و میکرودرم ابریژن جز روش های بسیار تخصصی محسوب می شود و رضایت متقاضیان را به دنبال دارد چرا که باعث لطافت بیشتر پوست آنها می شود.

اگر شما هم به دنبال روشی برای افزایش لطافت و نرمی پوست خود هستید و دوست دارید پوستی بدون لک داشته باشید با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار دهیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

درم ابریژن و میکرودرم ابریژن چیست؟

 

درم ابریژن روشی است که در آن پوست ابتدا خنک می شود و سپس به کمک یک دستگاه تخصصی چرخشی و با سرعت بالا ساییده خواهد شد.

این فرآیند باعث بهبود ظاهر پوست می شود زیرا زمینه به وجود آوردن پوست جدید را فراهم می ‌کند و شما در نهایت پوستی نرم تر و با لطافت بیشتر خواهید داشت.

پاکسازی و لایه برداری صورت با میکرودرم ابریژن
پاکسازی و لایه برداری صورت با میکرودرم ابریژن

پاکسازی و لایه برداری صورت در شیراز توسط درم ابریژن جز روش های بسیار پرطرفدار است و افراد زیادی برای جوانسازی و پاکسازی پوست خود از این روش استفاده می کنند. درم ابریژن می تواند باعث بهبود بافت اسکار حاصل از آکنه یا بافت اسکار حاصل از بیماری ‌های پوستی و تصادفات شود.

اگر روی پوست شما جای زخم از دوران کودکی به چشم می ‌خورد و شما از ظاهر آن ناراحت هستید می توانید از این روش تخصصی برای پاکسازی پوست خود استفاده کنید. پس از انجام درم ابریژن فرآیند لایه برداری پوست و پوسته ریزی آن شروع می ‌شود و شاید لازم باشد از محل کار خود مرخصی بگیرید تا پوست شما ترمیم شود که این روند چیزی حدود یک هفته طول می ‌کشد.

اگر شما قبلا پیلینگ شیمیایی انجام داده باشید و یا از لیزر برای پاکسازی پوست خود استفاده کرده باشید به خوبی می‌دانید که قرمزی پوست یک بخش جدا نشدنی از این روش های درمانی است و این مسئله در خصوص درم ابریژن نیز صدق می کند.

درم ابریژن برای رفع بافت اسکار و جای جوش

جای جوش های باقی مانده از دوران نوجوانی و جوانی یکی از دردسرهای بزرگ همه ما محسوب می ‌شود و ظاهر نامطلوبی را به وجود می آورد.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که از دیدن جای جوش های خود را ناراحت می شوید و با امتحان کردن روش های مختلف سعی می کنید آنها را بپوشانید می توانید از این روش جالب برای رفع جای جوش و ضایعات پوستی استفاده کنید.

رفع جای جوش با درم ابریژن

درم ابریژن در شیراز همچنین می تواند به درمان سایر مشکلات پوستی از قبیل بافت اسکار حاصل از تاتو، رفع چین و چروک صورت، لکه های تیره روی پوست و سایر ضایعات پوستی بپردازد. جادوی درم ابریژن را دست کم نگیرید.

 

لایه برداری و پاکسازی پوست صورت با میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن روش است که در آن کریستال های بسیار ریزی روی سطح پوست شما اسپری می ‌شود که به درمان مشکلات روی سطح پوست از قبیل خطوط ریز صورت، تیرگی پوست، برطرف کردن لکه های قهوه ای روی صورت، بافت اسکار، آثار حاصل از آفتاب سوختگی و لکه های ناشی از بالا رفتن سن کمک خواهد کرد.

 

میکرودرم ابریژن به هیچ عنوان با خونریزی همراه نیست و دوران بهبود پس از آن بسیار کوتاه است و شما می توانید پس از مدتی به انجام فعالیت های روزمره خود بپردازید.

 

بهترین مرکز تخصصی میکرودرم ابریژن در شیراز

اگر شما از جای جوش یا لکه های روی صورت خود به ستوه آمده اید و از آن رسیده که به فکر چاره باشید و برای همیشه با این مشکلات خداحافظی کنید. ما در مرکز زیبایی خود با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و به کمک متخصصین مجرب، پوستی شاداب و جوان به شما هدیه می دهیم.

بهترین مرکز زیبایی در شیراز
بهترین مرکز زیبایی در شیراز

رفع مشکلات پوستی علاوه بر بهبود ظاهر پوست به بهبود اعتماد به نفس شما نیز کمک کرده باشیم. برای آنکه بتوانید نتایج مطلوبی از این روش به دست بیاورید باید توسط پزشک ارزیابی شوید و از همه نکاتی که در خصوص مراقبت های قبل و بعد از میکرودرم ابریژن به شما گوشزد می شود پیروی نمایید.

چه افرادی می توانند به لایه برداری پوست خود بپردازند؟

درم ابریژن و میکرودرم ابریژن جز روش های زیبایی بسیار پر طرفدار در سراسر جهان است زیرا به بهبود ظاهر صورت و جوانسازی آن کمک می کند، بافت اسکار حاصل از آکنه را از بین می برد و حتی به کنترل آکنه کمک می کند.

پاکسازی و لایه برداری صورت در سنین مختلف
پاکسازی و لایه برداری صورت در سنین مختلف

همه خانم ها و آقایان در سنین مختلف می توانند از مزایای بی نظیر درم ابریژن و میکرودرم ابریژن بهره‌مند شوند. اگر شما قصد جوانسازی و پاکسازی پوست خود را دارید و نمی دانید که آیا متقاضی مناسبی برای این روش درمانی هستید یا خیر بهترین کار این است که توسط متخصصین توانمند ما ارزیابی شوید تا پزشک نظر نهایی خود را اعلام کند.

اگر شما شرایط زیر را دارید متقاضیان مناسبی برای جوانسازی و پاکسازی پوست خواهید بود:

  • از لحاظ جسمانی سالم هستید.
  • پوست شما دستخوش عوارض حاصل از پیری شده است.
  • روی پوست شما آثار حاصل از بافت اسکار، جای جوش و آسیب دیدگی پوستی ناشی از نور خورشید دیده می شود.
  • انتظارات شما از درمان واقعی است و انتظارات دور از ذهن ندارید.

چگونه برای درم ابریژن و میکرودرم ابریژن آماده شویم؟

آماده شدن برای درم ابریژن و میکرودرم ابریژن شرایط خاص خود را دارد و به نوع روش انتخابی برای لایه برداری و پاکسازی پوست بستگی دارد. چنانچه شما قصد انجام درم ابریژن را دارید باید به نکات زیر کاملا توجه کنید:

  • حدود یک هفته قبل از شروع درمان از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید.
  • حداقل یک هفته قبل از درمان استعمال دخانیات اجتناب کنید.
  • اگر ریسک بروز تبخال پوستی در شما بالا است پزشک یک دوره دارو برای شما تجویز خواهد کرد.
  • از مصرف داروهای ضد التهاب، مکمل های گیاهی و آسپرین خودداری کنید زیرا ریسک بروز خونریزی را افزایش می دهند.
  • پزشک قبل از شروع درمان از صورت شما عکس می گیرد تا بتواند آن را با نتایج به دست آمده مقایسه کند.

 

مراقبتهای قبل و بعد از میکرودم ابریژن
مراقبتهای قبل و بعد از میکرودم ابریژن

اگر قصد انجام میکرودرم ابریژن در شیراز را دارید باید به نکات زیر توجه کنید:

  • از استفاده از محصولاتی که حاوی سالیسیلیک اسید هستند خودداری کنید.
  • حداقل به مدت یک هفته قبل از درمان از مصرف محصولات حاوی رتین آ، رنووا دیفرین و برخی از محصولاتی که حاوی گلیکولیک اسید هستند اجتناب کنید.
  • حداقل به مدت دو هفته قبل از درمان از قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب، موم انداختن، تزریق کلاژن یا پیلینگ شیمیایی اجتناب کنید.

پاکسازی و لایه برداری پوست چگونه انجام می شود؟

 

  • پاکسازی و لایه برداری پوست یک روش سرپایی است و پزشک قبل از شروع درمان پوست شما را بی حس می ‌کند و یا ممکن است به شما داروی آرامبخش بدهد تا در طول درمان هیچ گونه مشکلی نداشته باشید.
  • پزشک، پوست صورت شما را به کمک مواد ضدعفونی کننده تمیز می کند.
  • سپس یک اسپری مخصوص را روی صورت شما استفاده می ‌کند که باعث سرد شدن پوست خواهد شد.
  • در مرحله بعدی دستگاه که سرعت چرخشی بسیار بالایی دارد روی پوست شما قرار داده می شود تا برس آن، لایه خارجی پوست را برطرف کند و درنهایت پوستی صاف و لطیف را به وجود بیاورد.
  • درم ابریژن یک روش نسبتا سریع است و حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد تا فرایند درمان به اتمام برسد.
  • در صورتی که پوست شما به پاکسازی عمیق نیاز داشته باشد و درمان یک بخش گسترده از پوست ضروری باشد پزشک تصمیم می ‌گیرد پاکسازی و لایه برداری پوست را در چند مرحله انجام دهد.
نحوه انجام پاکسازی پوست
نحوه انجام پاکسازی پوست

در میکرودرم ابریژن نیز کریستال های ریز به صورت مستقیم روی صورت شما اسپری می شود تا به آرامی پوست مرده و ضایعات پوستی جدا گردد. زمان لازم برای درمان با میکرودرم ابریژن نیز بر اساس نوع پوست و مشکلات پوستی و اهداف شما از درمان تعیین خواهد شد.

 تفاوت درم ابریژن و میکرودرم ابریژن چیست؟

درم ابریژن نتایج فوق العاده ای را در سطح پوست به وجود می آورد اما ممکن است کمی طول بکشد تا شما شاهد نتایج نهایی باشید. پس از پاکسازی پوست در مطب پزشک شما فوراً شاهد پوست ریزی خواهید بود که حدود یک هفته طول می کشد تا پوست شما کاملا ترمیم شود.

ظاهری جذاب با پاکسازی پوست
ظاهری جذاب با پاکسازی پوست

ممکن است چیزی حدود یک تا سه ماه طول بکشد تا حالت قرمزی پوست از بین برود اما با رویش پوست جدید صورت شما به حالت طبیعی بر خواهد گشت و شما پوستی لطیف تر و نرم تر به دست خواهید آورد.

میکرودرم ابریژن یک روش کم تهاجمی تر است و شما به چند جلسه درمان نیاز خواهید داشت تا نتایج دلخواه خود را به دست بیاورید. پس از چند جلسه اول پوست شما قرمز می شود که روز بعد قرمزی آن از بین خواهد رفت. اکثر افراد فوراً شاهد بهبود پوست خود خواهند بود اما نتایج نهایی تا زمانی که دوره درمان تکمیل نشده باشد قابل مشاهده نیست.

عوارض جانبی میکرودرم ابریژن و درم ابریژن چیست؟

همه روش های زیبایی با عوارض جانبی خاص خود همراه هستند و عوارض جانبی موقت لایه برداری پوست توسط درم ابریژن و میکرودرم ابریژن به شرح زیر می باشد:

  • تغییر موقت رنگ پوست
  • تورم
  • عفونت
  • قرمزی پوست
  • التهاب خفیف پوست

قیمت میکرودرم ابریژن در شیراز چقدر است؟

اگر شما به مراکز مختلف سر زده باشید متوجه خواهید شد که هر یک از آن ها قیمت متفاوتی را برای پاکسازی و لایه برداری پوست شما درخواست می کنند.

به طور کلی قیمت میکرودرم ابریژن و درم ابریژن به عوامل مختلفی از قبیل وسعت ناحیه ای که قرار است تحت درمان قرار بگیرد، شدت ضایعات پوستی و مهارت و تخصص پزشک بستگی دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم در خصوص هزینه درمان خود با پزشک صحبت کنید.

 

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

لینک منبع

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments