لیزر موهای زائد در رشت

بهترین متخصص لیزر موهای زائد در کرمانشاه را چگونه پیدا کنیم؟

متخصص لیزر موهای زائد

متخصص لیزر موهای زائد

سڵاو خۆش هاتی. درود بر هموطنان کرد کرمانشاه.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروز می خواهیم با شما در مورد لیزر موهای زائد صحبت کنیم. این روز ها لیزر کردن موهای زائد به خاطر مزیت های زیادش خیلی در میان مردم جا افتاده و طرفدار های زیادی برای خود پیدا کرده. ولی از آنجاییکه مراکز نامعتبر لیزر که کار با کیفیتی ندارند به خصوص در شهرستان ها زیاد شده اند، مردم بیشتر دنبال پیدا کردن بهترین متخصص لیزر موهای زائد می گردند تا بتوانند بهترین نتیجه را از هزینه ای که باببت لیزر می پردازند بگیرند.

متخصص لیزر موهای زائد
متخصص لیزر موهای زائد
کرمانشاهی های عزیز، مرکز تخصصی لیزر کرمانشاه، یکی از شعبه های خوب مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین است که با مجهز بودن به جدیدترین دستگاه های لیزر، با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه می کند. اگر به دنبال بهترین متخصص لیزر موهای زائد می گردید، مطمئن باشید که می توانید او را در مرکز ما پیدا کنید.

یادتان باشد که لیزر در ظاهر درمان ساده و آسانی است، اما فریب این ظاهر را نخورید. عوامل مهمی مثل کیفیت دستگاه لیزر و تخصص تکنسین، در کنار تجربه ی زیادش نقش بسیار مهمی در ایمنی و کیفیت درمان شما خواهند داشت.

چنانچه مرکزی معمولی یا غیر معتبر را برای لیزر کردن موهای زائد انتخاب کنید، احتمال اینکه عوارض جانبی این درمان دامن شما را بگیرد و همچنین تاثیر لیزر ناپایدار بماند بالا می رود. پس حتما در انتخاب بهترین مرکز لیزر در کرمانشاه و مراجعه به بهترین متخصص لیزر موهای زائد دقت کافی داشته باشید.

در این مقاله بیشتر از لیزر صحبت می کنیم تا قبل از مراجعه به مرکز لیزر موهای زائد، اطلاعات مفیدی درباره آن داشته باشید. با ما همراه بمانید…

متخصص لیزر موهای زائد
متخصص لیزر موهای زائد

لیزر دائمی موهای زائد

لیزر روشی است که به شما وعده می دهد برای همیشه موهای زائد بدنتان را رفع می کند.این ادعا تا حدی درست است اما تحت شرایط خاص خودش.

لیزر در حقیقت رشد موهای زائد بدن را برای مدتی طولانی بسیار کند می کند. و این تاثیر تنها با تکمیل دوره ی جند جلسه ای آن صورت می گیرد. ولی اگر می خواهید لیزر اثر دائمی و مادام العمر داشته باشد، اولا باید مطمئن شوید که دستگاه لیزر مورد استفاده جدید و به روز است، و ثانیا باید جلسات ترمیمی انجام دهید.

جلسات ترمیمی یعنی چند ماه بعد از دوره، هر شش ماه الی یک سال یکبار یک جلسه ی دیگر موهای زائد را لیزر کنید تا اثرش پایدار باقی بماند. اگر برای چهار یا پنج سال این جلسات ترمیمی را ادامه دهید، رفته رفته اثر لیزر دائمی می شود.

متخصص لیزر موهای زائد
متخصص لیزر موهای زائد

لیزر و زیبایی پوست

لیزر با از بین بردن ریشه ی مو منفذ های پوستی که جای ریشه ها بودند را می بندد و موجب می شود پوستتان صاف و صیقلی شود. انگار که هیچوقت مویی روی آن وجود نداشته است! همچنین کمی هم رنگ پوست را روشن می کند و از این طریق باعث زیبایی هرچه بیشتر ناحیه ی تحت درمان می شود.

لیزر موهای زائد مردان

لیزر کردن مثل بند انداختن یا اپیلاسیون نیست که مرد ها بخواهند از آن خجالت بکشند. لیزر موهای زائد علاوه بر تاثیر روی زیبایی پوست، یک امر بهداشتی نیز هست. از آنجایی که موهای زائد بدن مردان بیشتر است، و احتمال بروز عفونت و بیماری های پوست به خاطر تجمع عرق لا به لای موها در آقایان بالا تر است، اتفاقا لیزر کردن موهای زائد برای مردان سود بیشتر ی از نظر بهداشتی دارد.

علاوه بر اینکه مردها می توانند برای آنکادر کردن خط ریش و رفع موهای زائد و آزاردهنده ی گونه از لیزر دائمی موهای زائد استفاده کنند.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیزر آقایان را مطالعه کنید.
متخصص لیزر موهای زائد
متخصص لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟

لیزر موهای زائد یک درمان دوره ای است. یعنی باید در جلسات متعددی انجام شود تا بتواند نتیجه بخش باشد. هرچند تعداد این جلسات به شرایط خاص هر فرد، بزرگی ناحیه یی تحت درمان و غیره وابسته است، اما به شکل میانگین هرکس به 6 الی 10 جلسه نیاز دارد.

فاصله ی بین جلسات لیزر بسته به سرعت رشد مجدد موها در هر نفر است. اما باز هم میانگین فاصله ی بین جلسات لیزر برای همه حدودا 4 الی 6 هفته خواهد بود. از این جهت کل دوره ی لیزر موهای زائد یک دوره ی چند ماهه بین 6 الی 10 ماه است.

برای آشنایی بیشتر بهتر است این مقاله نیز مطالعه نمایید.

قیمت لیزر موهای زائد در کرمانشاه

بهتر است بحث را رقابتی نکنیم و از قیمت سایر مراکز لیزر حرفی نزنیم. اما درباره هزینه لیزر در مرکز تخصصی لیزر کرمانشاه باید بگوییم که اولا قیمت آن شدیدا به صرفه خواهد بود.

به صورتی که هزینه ی هر جلسه تنها بعد از همان جلسه دریافت خواهد شد. از این جهت عملا کل قیمت دوره به شکل اقساط ماهیانه تسویه می شود. پس هیچ فشار مالی سنگینی روی دوش شما نمی اندازد.

از طرف دیگر تعرفه های این مرکز یکی از معقول ترین و به صرفه ترین تعرفه های موجود است که به نسبت کیفیت درمانی این مرکز حتی بسیار ارزان می باشد. برای دیدن لیست قیمت تعرفه های مرکز تخصصی لیزر کرمانشاه بهتر است به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

متخصص لیزر موهای زائد
متخصص لیزر موهای زائد

درد لیزر

خیلی ها هستند که فکر می کنند لیزر موهای زائد یک درمان بسیار دردناک است چراکه قرار است ریشه های مو را بسوزاند.

درست است که لیزر یک درمان حرارت محور تلقی می شود اما روش هایی همچون استفاده از کرم های ضد درد، درد آن را کم می کنند. اما بهترین راهکار برای کاهش درد لیزر سیستم خنک کننده است که در دستگاه های جدیدی لیزر وجود دارد. این سیستم با سرد کردن سطح پوست بعد از هر شات لیزر با حرارت مقابله کرده و از این طریق درد لیزر را به حد صفر می رساند.

به همین خاطر اصلا نگران درد لیزر کردن موهای زائد نباشید.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی راه های کاهش درد لیزر را مطالعه کنید.

عوارض لیزر

برخی شایعات غلط و بی اساس مانند اینکه لیزر باعث سرطان یا نازایی می شود باعث شده اعتماد برخی از افراد به این درمان کم شود. ولی به شما قول می دهیم که حتی بدترین عوارض لیزر هم در حد پوست هستند و هیچ تاثیری یروی اندام داخلی بدن ندارند.

متخصص لیزر موهای زائد
متخصص لیزر موهای زائد

عوارض عمومی و بی خطر لیزر که خود به خود هم از بین می روند عبارتند از:

  • التهاب
  • کبودی سطحی
  • قرمزی
  • خراش سطحی
  • سوزش
  • خارش
برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی زیر را مطالعه کنید.

محقق : ندا ناصری

Laser hair removal

3.4 5 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments