فاصله جلسات لیزر موهای زائد دست ها و پاها

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد کل بدن چگونه تعیین می شود؟

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد کل بدن چگونه تعیین می شود؟ پاسخ از مرکز برکه

فاصله جلسات لیزر موهای زائد دست ها و پاها

سلام دوستان. شب و روزتان به نیکی و دل خوش.

روزی یکی از مراجعین که برای اولین بار به مرکز برکه آمده بود درباره ی تخفیف لیزر موهای زائد کل بدن و تعداد جلسات لیزر از اپراتور می پرسید. می گفت که چندی پیش از طریق یکی از سایت های معروفِ مشاهده تخفیف های لیزر به مرکزی معرفی شده بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در آن سایتِ معروف و پر از بوق و کرنا اعلام شده بود که تخفیف برای لیزر موهای زائد کل بدن در سه جلسه است؛ اما در عمل در مرکز تبلیغ شده، برای لیزر دست و پاها آنهم فقط در جلسه اول تخفیف کوچکی به او داده شده بود؛ برای لیزر کل بدن باید جلسات بعدی را بدون تخفیف در فواصل جداگانه ادامه می داد.
جالب اینجاست که اول مبلغ تمام شده ای در قالب تخفیف از مراجعه کننده دریافت می شد و بعد لیزر. وقتی دوست ما متوجه قضیه شده بود که از قبل پول را کامل داده بود اما فقط موهای زائد دست و پاهایش لیزر شده بود نه کل بدن.

فاصله جلسات لیزر و سایت های تخفیف دروغین لیزر

این دوست ما از زرنگی های مراکز متقلب برای پول به جیب زدن خبر نداشت. او نمی دانست که لیزر موهای زائد یک فرآیند چند جلسه ایست نه یک جلسه ای. در کل، خیلی از مراجعین نمی دانند که لیزر موهای زائد کل بدن فقط برای جلسه اول ممکن است انجام شود و در جلسات بعدی احتمال اینکه یکی دو قسمت (یا بیشتر) از بدن با هم لیزر نشوند خیلی زیاد است. حرف من این است که تخفیف های دروغین با تعداد جلسات لیزر و قسمت هایی که باید لیزر شود اصلا همخوانی ندارند.

در تخفیف های دروغین، هیچ توجهی به این مسئله نمی شود که فاز رشد موها در زیر بغل، ناحیه تناسلی،  دست و پاها، چانه، زیر شکم، سینه و غیره با هم فرق دارند و البته ممکن است فقط یکی دو قسمت از بدن فازشان اتفاقی یکسان باشد. اگر فازها یکی نباشند، اصلا نمی شود همه قسمت ها را با هم لیزر کرد. جدای از آن، هر چند اغلب مراکز این مسئله را رعایت نمی کنند، به غیر از جلسه اول، لیزر کل بدن ظرف یک جلسه عوارض بسیار نامطلوبی دارد.

خلاصه اینکه دوست عزیز، فریب تخفیف های دروغین دو سایت معروف فلان و بهمان را نخورید. برای اینکه بدانید تخفیف واقعی در لیزر با توجه به تعداد جلسات لیزر و فاز رشد موها، نوع دستگاه و نوع پوست و مو چگونه است، اینجا را کلیک کنید.

موضوع متن زیر: فاصله بین هر جلسه لیزر موهای زائد صورت و بدن چگونه تعیین می شود؟ و تناسب تخفیف ها با تعداد جلسات لیزر…

چرا لیزر موهای زائد صورت و بدن چند جلسه طول می کشد؟

برای درک فرآیند لیزر موهای زائد، آشنایی با چرخه ی رشد، استراحت و بازرشد موهایتان چیز خوبی ست. آیا تا به حال دقت کرده اید که، برای مثال، زیر بغل و پاهایتان را همزمان شیو کرده اید اما موهای زیربغل نسبت به پاهایتان سریع تر رشد می کنند؟ ممکن است سرعت رشد موهای زیربغل و پاهایتان یکسان نباشد. به این تفاوت می گویند: تفاوت در فاز رشد موها یا تفاوت در چرخه ی رشد مو در قسمت های مختلف بدن.

تصویر زیر را ببینید:

فاصله بین هر جلسه لیزر موهای زائد بر اساس فاز رشد موها: آناژن تلوژن کاتاژن

فاصله بین هر جلسه لیزر: فاز رشد موها

نور لیزر بیش از هر چیزی رنگدانه ی ریشه مو (یا همان فولیکول مو) را هدف می گیرد. اگر موهای شما از زیر پوست پیدا نباشند، لیزر در هدف گیری دقیق رنگدانه ی مو موفق نخواهد بود. وقتی موها در فاز رشد باشند، پیدا کردن و هدف گیری عروق تغذیه کننده ی این فولیکول ها توسط لیزر آسان تر خواهد بود. فازهای رشد، استراحت و ریزش  موها برای هر قسمت از بدن ممکن است متفاوت باشد.

به علاوه، به طور متوسط بین ۶ تا ۸ هفته طول می کشد تا موها از فاز استراحت و ریزش خارج و وارد فاز رشد مجدد بشوند. به همین علت، فاصله بین جلسات لیزر به طور معمول بین ۶ تا ۸ هفته و گاهی هر چهار هفته یکبار است. همچنین، بعد از لیزر یک ناحیه خاص، یکی دو هفته ای طول می کشد تا موی اضافه ی شما بریزد یا حداقل بسیار کمرنگ تر شود.

چرخه ی فعالیت موی من و شما با هم فرق دارد و فازها برای همه یکی نیست. حتی فازهای رشد مو برای هر قسمت از بدن شما یکی نیست.

نکته جالب: لیزرهای نسل الکس و دایودِ قبلی (قبل از اختراع اسکلپیون مدیواستار) بیشتر برای از بین بردن رنگدانه موهای تیره در پوست های روشن کاربرد داشتند. دلیلش این بود که پوست تیره خودش پر از رنگدانه است و لیزر نمی تواند رنگدانه پوست تیره را از رنگدانه ی موی زیرش خوب تشخیص دهد.
اما لیزر اسکلپیون که جدیدترین نسل لیزرهای فوق پیشرفته و مخصوص لیزر موهای زائد ساخته شده، این مشکل را برطرف کرده و به راحتی می تواند موهای روشن، کرکی یا نازک را در هر نوع پوستی (حتی پوست تیره) از ریشه بخشکاند.

برای اطلاعات کامل لیزر اسکلپیون مدیواستار، اینجا کلیک کنید

فاصله بین هر جلسه لیزر موهای زائد زیر بغل و بیکینی

برای اغلب افراد، فاصله ی بین هر جلسه ی لیزر بیکینی و زیربغل هر ۵ یا ۶ هفته یکبار است. البته جهت اطلاع شما دوست عزیز، لیزر اسکلپیون مدیواستار نسبت به نسل لیزرهای قبلی (مانند کندلا و آپوجی…) تعداد جلسات کمتری می برد. دلیلش این است که این لیزر فوق پیشرفته عروق تغذیه کننده فولیکول موی زائد را از همان جلسه اول هدف می گیرد و از ریشه غیرفعال می کند. وقتی مواد مغذی به موهای مزاحم نرسد، دیگر فرصت رشد پیدا نخواهند کرد.

شما اگر برای مثال با یکی از دستگاه های سابق ۶ جلسه لیزر می کردید، این بار با اسکلپیون تنها سه جلسه لیزر خواهید کرد. این حرف به معنای کاهش هزینه به یک دوم است. در وقت شما نیز دو برابر صرفه جویی خواهد شد.

فاصله بین هر جلسه لیزر صورت، کمر و پشت

به روال معمول، فاصله هر جلسه لیزر برای صورت هر ۴ تا ۶ هفته یکبار و برای کمر و پشت هر ۵ تا ۱۲ هفته یکبار است. فاصله ی بیشتر بین جلسات به این معنی ست که رشد دوباره ی موهای آن قسمت زمانِ بیشتری می برد.در بعضی اشخاص، مرحله ی استراحت و توقف رشدِ یک تار مو چهار ماه طول می کشد. یعنی، پس از چهار ماه از ریزش تار موی قبلی، تار موی تازه ای رشد می کند.

کدام افراد به جلسات لیزر بیشتری نیاز دارند؟

اگر شما جزو افراد پرمویی باشید که با دارودرمانی و هورمون درمانی نتیجه نگرفته اید، لیزر موهای زائدتان زمان بیشتری می برد. اگر پریود نامنظم و یا کیست در تخمدان ها دارید، باز فرآیند لیزر شما نسبت به بقیه افراد طولانی تر می شود.

توصیه مرکز برکه این است که ابتدا زیر نظر پزشک متخصص (غدد، زنان، داخلی…) پرمویی خود را درمان کنید و سپس به لیزر موهای زائد اقدام کنید.

نکته مهم: یادمان باشد که حدود ۵ درصد از افراد جامعه به لیزر موهای زائد مقاومند و لیزر خیلی اثری روی موهای آن ها ندارد. اگر جزو این ۵ درصد نباشید، می توانید با خیال راحت با اسکلپیون کل موهای زائداتان را کامل رفع کنید.

کاهش تعداد جلسات لیزر موهای زائد با لیزر اسکلپیون مدیواستار

وقتی به صرفه جویی در زمان و سرعت فکر می کنم یاد فاصله ی طب سنتی با مدرن می افتم. یکی از دلایلی که خیلی از مردم حوصله ی مراجعه به مراکز طب سنتی را ندارند همین انتظار طولانی برای نوبت دهی و ویزیت دکتر و درمان است. مشابه همین وضع، خیلی از مردم حوصله ندارند جلسات لیزر موهای زائد را تا آخر ادامه دهند. مشکل لیزرهای سابق همین زمانبر بودن آن هاست.

خبر خوشحال کننده:  شما مجبور نیستید با لیزرهای سابق اینهمه در صف طولانی لیزر موهای زائد بمانید و تعداد زیادی جلسه را ادامه دهید. لیزر اسکلپیون مدیواستار در حال حاضر در دنیا حرف اول را می زند. به کمک اسکلپیون، تعداد جلسات لیزر موهای زائد حدودا به نصف کاهش می یابد. البته جایگاه لیزرهایی مانند کندلا و آپوجی را زیر سوال نمی بریم. اما مزایای برتر لیزر اسکلپیون به قبلی ها این است که…

۱. عوارض تا حدود صفر کاهش یافته،

۲. بهداشتی تر است،

۳. به جای هدف گیری رنگدانه فولیکول مو، هم رنگدانه را هدف می گیرد و هم عروق تغذیه کننده ریشه مو را

۴. سرعت و اثربخشی آن چند برابر است. و

۵. برای هر نوع پوست و مویی جواب می دهد.

البته اسکلپیون مدیواستار مزایای دیگری هم دارد که می توانید اینجا کلیک نمایید.

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد: تخفیف های واقعی یا دروغین؟

دوست عزیز. ممکن است در جلسه اول برای آمادگی لیزر و تعیین دقیق تر فاز رشد موهای هر قسمت، کل موهای زائد بدن با هم لیزر شوند اما برای جلسه دوم اینگونه نیست. فاز رشد موهای زیربغل ممکن است با ناحیه تناسلی یکی باشد و ممکن هم هست یکی نباشد. بنابراین، هر جلسه به لیزر قسمت های خاصی از بدن اختصاص دارد.

مراقب مراکز نامعتبر باشید. شما لازم نیست از طریق سایت های تخفیف لیزر کنید: این سایت ها روزانه صدها مرکز را بدون نظارت و صرفا برای تبلیغ معرفی می کنند و پورسانت به جیب می زنند.

اگر به دنبال یک مرکز لیزر مطمئن با تخفیف های واقعی همراه با دستگاه مرغوب و جوابدهی عالی + پزشک متخصص و دلسوز می گردید، مرکز لیزر برکه را پیشنهاد می کنم.

برای تماس با مرکز لیزر برکه، اینجا کلیک نمایید.

م. اکبری زاده

شاد و سرافراز باشید.

بهترین مراکز لیزردرمانی شرق تهران با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments