تخفیف لیزر موهای زائد زیر بغل، بیکینی و کل بدن: تشخیص تخفیف های واقعی از دروغین

تخفیف لیزر موهای زائد زیر بغل و بیکینی

تخفیف لیزر موهای زائد زیر بغل و بیکینی: بهترین دستگاه لیزر دنیا با تخفیف واقعی

تخفیف لیزر موهای زائد زیر بغل، بیکینی و کل بدن: تشخیص تخفیف های واقعی از دروغین

سلام دوستان خوب.

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که کالا یا خدماتی را با تخفیف دریافت کنید ولی از کیفیت آن اصلا راضی نبوده باشید؟ آیا می دانید یک تخفیف واقعی و بر مبنای راستی و درستی چه تفاوت هایی با تخفیف های دروغین و غیرواقعی دارد؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فروشگاه های اینترنتی ای را می شناسیم که شاید بارها از آن ها خرید کرده ایم. شاید اوایل که این فروشگاه ها افتتاح شدند، تا دوسالی کالاها و خدمات را با قیمت نسبتا مناسب و به موقع و با تخفیف های منطقی دریافت می کردیم.

اما روزی به فروشگاه های اطراف محل سکونت خودمان سری می زنیم و با کمال تعجب می بینیم که قیمت های نزدیک محله خودمان خیلی پایین تر از قیمت های اینترنتی هستند. به علاوه، جنس و کیفیت کار جلوی چشممان است و لازم نیست نگران باشیم.

درباره ی ۹۰ درصد از کلینیک ها و مراکز پزشکی-زیبایی نیز وضع به همین منوال است. برای مثال، دایم با تبلیغات “تخفیف ویژه و استثنایی ۷۰ درصدی لیزر موهای زائد کل بدن” مواجه می شویم. اما وقتی مراجعه می کنیم و لیزر می کنیم بین آنچه شنیده ایم با آنچه تجربه کرده ایم دنیایی تفاوت می بینیم.

مشکل اینجاست که نمی دانیم ۷۰ درصد تخفیف لیزر کل بدن از همان اول یک تناقض آشکار است: مگر آن مرکز نذر و خیرات کرده و دلش برای دستگاه لیزرش نمی سوزد که ناگهان در فاصله ی کمی تا می تواند با افزایش تعداد متقاضی از این دستگاه بیچاره کار بکشد و خرابش کند و بعد تعمیرش کند!!!

موضوع متن حاضر: چگونه می توان تخفیف های واقعی لیزر برای رفع موهای زائد و جوانسازی پوست را از غیرواقعی و دروغین تشخیص داد؟

برای پاسخ به این سوال مهم، با ما همراه باشید.

تجربه های تلخ از تخفیف های دروغین و غیرواقعی لیزر موهای زائد

تجربه تخفیف لیزر موهای زائد زیر بغل

بگذارید از تجربه ی تلخ یکی از هم وطنانمان که فریب سایت های معروف تخفیف خدمات لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست را خورده بگوییم:

ناهید:

“سال قبل از طریق یکی از سایت های معروف تخفیف لیزر به مرکز لیزری برای رفع موهای زائد کل بدن مراجعه کردم. وقتی جلسه اول لیزر را انجام دادم متوجه شدم که تخفیف اعلام شده در سایت برای کل بدن دروغی بیش نبوده و فقط قسمتی از بدن را با تخفیف اعلام شده ی ۱۵۰ هزارتومانی لیزر می کردند.

راستش خودم هم تعجب کردم که در این دوره ی گرانی چگونه ۱۵۰ هزار تومان برای لیزر موهای زائد کل بدن تخفیف می دهند! به من گفتند برای جلسه دوم تخفیفی در کار نیست و قیمت ها بالاتر است. به علاوه، دو مسئله دردناک وجود داشت:

۱. این مرکز از دستگاه شبه لیزر نامرغوب به جای لیزر استفاده می کرد که اصلا جوابدهی نداشت و فقط نوعی بازی و سرگرمی با متقاضی بود. من نمی دانستم که لیزر موهای زائد اصلا در یک جلسه جواب نمی دهد و برای رفع دایمی موهای اضافی بدن باید چند جلسه در فواصل منظم آنهم با بهترین دستگاه های لیزر انجام داد نه با شبه لیزرهای نامرغوب چینی.

۲. نمی دانستم که فاز رشد موها برای هر ناحیه از بدن فرق دارد. منظورم این است که ممکن است موهای زیر بغل شما در آمده ولی موهای پاهایتان هنوز در نیامده. لیزر موهای زائد وقتی فایده دارد که موها پیدا باشند.
معمولا در جلسه اول کل موهای زائد بدن با هم لیزر می شوند که این کار برای آمادگی برای ادامه ی جلسات است نه جوابدهی در همان جلسه اول؛ از جلسه دوم به بعد، اغلب، هر بخش از بدن جداگانه لیزر می شود.”

نکته: برای اینکه بدانید کدام تخفیف های لیزر پوست و موهای زائد دروغین و کدام راست هستند، باید از خود فرآیند لیزر و نوع دستگاه لیزر تا حدودی سر در بیاورید.

تخفیف لیزر موهای زائد زیر بغل…: رشد قارچ گونه ی مراکز غیرتخصصی لیزر

دوست عزیز، کشور ما خیلی وقت است از سودجویان اقتصادی ضربه می خورد. از تاسیس موسسات مالی غیر معتبر گرفته تا فعالیت انواع فروشگاه های آنلاین و مراکز لیزر نامعتبر. بزرگترین مشکل، عدم نظارت دقیق بر فعالیت انواع مراکز است.

واقعیت پشت پرده؟ سایت های معروفی که انواع مراکز لیزر را همراه با تخفیف های چندین درصدی اعلام می کنند خود هیچ شناخت خاصی از آن مراکز یا نظارت درستی بر آن ها ندارند. وقتی یک سایت معروفِ تخفیف صدها مرکز لیزر در سراسر کشور را همزمان معرفی می کند و تخفیف های عجیب و غریب ارایه می دهد، متقاضی حسابی سردرگم می شود.

به نظر شما کدام مرکز لیزر معتبری حاضر است لیزر موهای زائد کل بدن را به قیمت ۱۵۰ هزار تومان آنهم با یک دستگاه فوق پیشرفته لیزر و توسط یک پزشک باتجربه برای تعداد زیادی از مردم در مدت زمان کوتاهی انجام دهد؟

آیا این تخفیف ها از قبل فریبکارانه طراحی نشده! یعنی این دستگاه لیزر پس از اینهمه فشاری که به آن وارد می شود هزینه تعمیر و نگهداری ندارد؟ آیا برای چنین مرکزی می صرفد  یا عاقلانه است که دستگاه لیزر چند صد میلیون تومانی اش را ظرف یک هفته، با تخفیفی که صد در صد به نفع متقاضی ست و با عقل و منطق تجارت جور در نمی آید، خراب کند تا دوباره تعمیر کند!!!

واقعی پشت پرده  تخفیف های دروغین لیزر موهای زائد زیر بغل…

واقعیت پشت پرده این است که مرکز لیزری که ادعای تخفیف (پرداخت فقط ۱۵۰ هزار تومان برای لیزر موهای زائد کل بدن) می کند، از یک دستگاه شبه لیزر و یا یک دستگاه معمولی معیوب استفاده می کند. چنین مرکزی احتمالا قصد دارد هزینه ی تعمیر دستگاهش را از تخفیف های دروغین در بیاورد؛ برای همین، برای فقط و فقط یک جلسه ۱۵۰ هزار تومان (آنهم نه برای کل بدن) از متقاضی دریافت می کند. این در حالیست که رفع دایمی موهای زائد برای هر بخش از بدن یک فرآیند زمان بر است و باید برای چند جلسه متوالی و در فاصله های منظم انجام شود. به عبارتی، یک جلسه لیزر با یک دستگاه نامرغوب نتیجه ای ندارد و شما در عمل پول و وقت خودتان را هدر داده اید!!!

تخفیف لیزر موهای زائد زیر بغل: شات نامحدود یا شات محدود؟

آیا می دانید شات لیزر چیست؟ هر بار که اشعه لیزر از ابزاری به نام هندپیس بر پوست شما می تابد را یک شات لیزر می گویند. برای مثال، ممکن است برای یک فرد متقاضی در یک جلسه ی لیزر، ۱۵ الی ۲۰ شات برای از بین بردن رنگدانه فولیکول مویش (ریشه مو) کافی باشد. البته تعداد شات به مساحت ناحیه لیزر، ضخامت مو، درجه فولیکول مو و این چیزها بستگی دارد.

آیا می دانید در تخفیف های غیرواقعی، قیمت گذاری لیزر بر اساس شاتِ محدود است؟ برای مثال، هر شات دو یا چهار هزار تومان!

آیا می دانید یک تخفیف واقعی در لیزر موهای زائد نباید شاتی باشد؟

به عبارتی، در تخفیف های واقعی (مرکز برکه و شعبات تهران اسکین)، اساس قیمت گذاری شات نیست و تعداد شات از اول نامحدود در نظر گرفته می شود.

تخفیف لیزر موهای زائد زیر بغل: نظارت بر مراکز لیزر، دستگاه و پزشک

چگونه بهترین مرکز لیزر ارایه دهنده ی تخفیف های واقعی را تشخیص دهیم؟

سایت های تبلیعی درباره ی انواع لیزرهای خانگی، شبه لیزرها و حتی لیزرهای پزشکی-زیبایی تا دلتان بخواهد مثل قارچ از اینترنت روییده و هر روز هم به تعدادشان افزوده می شود.

بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا آنقدر گران هستند که هر مرکزی قدرت خرید و نگهداری آن ها را ندارد. در نتیجه، در هر استان یا شهر، مراکز معدودی هستند که از بهترین دستگاه های لیزر پوست یا لیزر موهای زائد در دنیا برخوردار باشند.

کمتر مرکزی پیدا می شود که با شرکت ارایه دهنده یا سازنده ی دستگاه لیزر پیشرفته ارتباط مداوم داشته باشد و در مواقع لازم از آن ها برای تعمیر یا مسائل دیگر کمک بگیرد.

یک سایت معتبر و قابل اعتماد با پیشوند https همیشه بروزرسانی می شود و در رنکینگ سایت الکسا رتبه خوبی دارد. چنین سایتی به انواع تبلیغات جور و واجورِ متفاوت و ناهمخوان نمی پردازد؛ بلکه فقط در حیطه ی تخصصی خودش، برای مثال، پوست و مو و لیزر و جوانسازی، تبلیغ می کند یا مطلب می نویسد و فیلم می گذارد نه اینکه از همه جا همه چیز را برای جلب مشتری معرفی کند.
یک سایت تخصصی پوست و مو و لیزر هرگز از مطالب سایت های دیگر کپی برداری و چسبه و وصله نمی کند. کیفیت مطالبش بالاست و در نتیجه ی پژوهش واقعی یا از منابع علمی معتبر جهانی درج و نقل شده.
چنین سایتی فقط با مراکز قانونی و معتبر پوست، مو، لیزر و جوانسازی و زیبایی ارتباط دایمی دارد و از نزدیک کیفیت دستگاه ها و میزان رضایت مردم را بررسی کرده است.  به عبارتی، بر کار مراکز نظارت دارد و شکایت متقاضیان را پیگیری می کند.

در چنین سایتی، اطلاعات قابل اطمینانی درباره ی نوع دستگاه لیزر مورد استفاده در طرح تخفیف ارایه می شود. شما می توانید تصاویر و فیلم های مربوط به این دستگاه را مستقیم در سایت مشاهده کنید. می توانید حضوری به مراکز سر بزنید و درصد رضایت متقاضیان را بررسی کنید.

تخفیف واقعی لیزر موهای زائد زیر بغل و کل بدن: مراکز برکه و تهران اسکین

تخفیف لیزر موهای زائد زیر بغل، بیکینی و کل بدن: تشخیص تخفیف های واقعی از دروغین

به بعضی از واقعیت های پشت پرده تخفیف های دروغین اشاره کردیم.

اما بگذارید درباره ی تخفیف های واقعی لیزر پوست و موهای زائد در مرکز برکه و شعبات تهران اسکین بگوییم.

چند دلیل محکم داریم تا ثابت کنیم که تخفیف های مرکز لیزر و زیبایی برکه در تهران کاملا واقعی و به دور از هرگونه ریاکاری و فریب هستند:

۱. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد (اسکلپیون مدیواستار) در مرکز استفاده می شود که اگر می خواهید بدانید چرا این دستگاه بهتر از بقیه دستگاه های لیزر است، اینجا کلیک کنید.

۲. کار لیزر موهای زائد فقط و فقط به دست پزشک متخصص و بسیار باسواد و پرتجربه انجام می شود نه یک فرد ناوارد و احتمالا جایگزین.

۳. تخفیف های برکه فقط برای جلسه اول نیست؛ تخفیف ها عادلانه و متناسب با بودجه ی اقشار متوسط جامعه است.

۴. کیفیت کار لیزر یا همان جوابدهی با لیزر موهای زائد بسیار بالاست. این طور نیست که کیفیت فدای کمیت و پول شود. چه با تخفیف لیزر کنید یا بدون تخفیف، پزشک دلسوز و مهربان است. محیط بهداشتی، دستگاه بی نقص و مدرن و جلسه مشاوره رایگان است.

۵. قیمت گذاری و تخفیف بر اساس تعداد شات لیزر نیست؛ تعداد شات نامحدود است.

۶. پزشک حتما قبل از لیزر شرایط پزشکی-فیزیکی شما را در نظر می گیرد. اگر کاندید مناسبی برای لیزر نباشید، از لیزر اجتناب می کند تا سلامت شما آسیب نبیند.

۷. این طور نیست که تخفیف های برکه ارزانِ غیر منطقی یا گران با درصد و پورسانتِ از پیش تعیین شده باشد. بلکه متناسب و منصفانه و با توجه به کیفیت بالای کار است.

۸. هرگز واقعیت ها از شما پنهان نمی شود و اساس کار راستی و درستکاری در ارایه ی تخفیف است.

برای تماس با مرکز برکه اینجا و شعبات تهران اسکین در تهران و شهرستان ها اینجا کلیک نمایید.

بهترین مراکز لیزردرمانی شرق تهران با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

شاد و امیدوار بمانیم

م. اکبری زاده: دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments