قبل از اولین جلسه لیزر موهای زائد چه کارهایی باید انجام دهید | بهترین مرکز لیزر موهای زائد آقایان

قبل از اولین جلسه لیزر موهای زائد چه کارهایی باید انجام دهید | بهترین مرکز لیزر موهای زائد آقایان

قبل از اولین جلسه لیزر موهای زائد چه کارهایی باید انجام دهید | بهترین مرکز لیزر موهای زائد آقایان

قبل از اولین جلسه لیزر موهای زائد
نکات و مراقبت های قبل از اولین جلسه لیزر

قبل از اولین جلسه لیزر موهای زائد لازم است که آقایان به نکات زیر توجه کنند:

1-شیو کردن منطقه مورد نظر

شما باید منطقه ای را که قرار است تحت درمان قرار بگیرید شیو کنید.  این اولین کار شماست. اگر این کار را نکنید ، تکنسین لیزر و یا پزشک باید موهای شما را شیو کند.  اگر خوشتان نمی آید که فرد دیگری موهای شما را شیو کند پس به توصیه های پزشک توجه کنید و قبل از  هر جلسه لیزر خودتان موها را بتراشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

وقتی که پرتو لیزر به شفت مو منتقل می شود ،  انرژی زیادی جذب می شود.  و اگر موهای منطقه تحت درمان کوتاه باشند ، زمانی که پرتو نوری لیزر از آنها عبور می کند ، می تواند به اندازه کافی به  فولیکول موها آسیب وارد کند.

 

2-در معرض نور خورشید قرار نگیرید

علت این که بیشتر افراد ترجیح می دهند در فصل زمستان موهای زائد خود را با لیزر از بین ببرند این است که منطقه ای که قرار است درمان شود ، از سه هفته قبل از اولین جلسه لیزر موهای زائد نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرد.

علت دوم این است که از آنجا که لیزر موهای زائد برای پوست روشن و موهای تیره بهترین اثر را دارد ، نباید پوست شما برنزه باشد و یا رنگ موهای شما به دلیل تابش آفتاب روشن شده باشد.  پس یعنی شما نمی توانید قبل از اولین جلسه  لیزر موهای زائد پوست خود را برنزه کنید.  علاوه بر این ، شما که نمی خواهید به پوست آسیب برسانید!

 

3-انتخاب لیزر مناسب با رنگ پوست شما

لیزر مناسب پوست روشن گندمی سبزه تیره

لیزرهایی وجود دارند که برای پوست های روشن مناسب هستند ، و لیزرهای دیگری که برای پوست های  تیره مناسب تر هستند.  کاندیدای ایده آل برای لیزر موهای زائد افرادی هستند که  پوستی روشن با  فولیکول های موهای تیره دارند.  افراد با موهای قرمز ، بسیار بلوند و موهای سفید فقط به لیزر های خاصی جواب می دهند.  و نباید با هر لیزری درمان شوند.

افرادی که دارای پوستی به رنگ روشن هستند ، به خوبی به  لیزر الکساندرایت پاسخ خواهد داد.  این لیزر دارای طول موج کوتاه (755 نانومتر) است، که بر روی موهای نازک مؤثر است.

افرادی که پوست زیتونی یا تیره دارند مانند هندی ها ، جزو پوست های نوع 4 هستند.  نوع پوست 5 و 6 مانند پوست افریقایی – امریکایی ها است.

برای پوست های تیره ما از طول موجی استفاده می کنیم که از اپیدرم عبور می کند و یک پالس طولانی دارد. مانند لیزر Nd: Yag  که طول موج آن 1064 نانومتر است و برای پوست های تیره بسیار ایمن است.

مرکز لیزر و زیبایی شریعتی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

آیا میدانید مدیواستار (اسکلپیون-مونولیت) تنها دستگاه لیزر بدون درد، فوق سریع و دارای نتایج ماندگار و در واقع معجزه ی لیزر قرن است؟

4-لیزر موهای زائد خیلی سریع است

لیزر موهای زائد سینه در حدود 15 تا 20 دقیقه طول می کشد.  در حالی که برای کمر حدود 30 دقیقه طول خواهد کشید تا کامل شود.  تکنسین شما برای اطمینان از درمان کل منطقه ممکن است منطقه تحت درمان را تقسیم بندی کند.  پس از لیزر درمانی یک کرم آرام بخش یا ژل آلوئه ورا  برای کاهش قرمزی و التهاب استفاده کنید.  احساس پوست پس از لیزر درمانی مانند نوعی از آفتاب سوختگی ملایم است.

5-بعد از لیزر درمانی بیرون نروید

در واقع چند مورد هست که پس از جلسه لیزر درمانی لازم است آنها را رعایت کنید.

  • از آنجا که پوست شما به طور موقت حساس شده است ، حتماً می خواهید از تورم و ناراحتی بیشتر آن جلوگیری کنید.  بنابراین تنها پس از گذشت  48 ساعت می توانید به زیر نور خورشید بروید ، به حمام سونا بروید ، و یا با آب گرم استحمام کنید.

در مرکز لیزر درمانی به این موارد توجه داشته باشید                       

اعتبار مرکز لیزر درمانی و نوع لیزرهای مورد استفاده دو نکته اصلی است که باید به آنها توجه داشته باشید.

برخی از مراکز لیزر درمانی از دستگاه هایی به نام  IPL ، Intense Pulse Light  به جای لیزر استفاده می کنند. IPL  لیزر نیست بلکه دستگاهی است که پرتو پراکنده نور را منتشر می کند که از اپیدرم عبور نمی کند ، اما بر روی پوست تأثیر می گذارد و هیچ کمکی هم به نتایج دائمی برای حذف موهای زائد نمی کند.

قبل از شروع اولین جلسه لیزر تحقیقات کافی برای یافتن یک مرکز لیزر درمانی معتبر انجام دهید.

مرکز لیزر و زیبایی شریعتی (متعلق به مجموعه تهران اسکین) با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص در بهترین مرکز لیزر مو در تهران کلیک کنید.

مراقب تبلیغات دروغین باشید.

تخفیفان نت برگ لیزر

اگر لیزر موهای زائد را بر مبنای ارزان بودن قیمت ها انتخاب کنید ، نباید انتظار داشته باشید که به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنید.  مراکزی که تبلیغ درمان های لیزری ارزان می کنند  (یعنی انتخاب برمبنای کمترین قیمت) اغلب مراجعین را توسط اپراتورهای  بی تجربه و با لیزرهای قدیمی  درمان می کنند.

من توصیه می کنم در جستجوی یک مرکز لیزر درمانی باشید که زیر نظر پزشک کار کند و اپراتورهای با تجربه و آموزش دیده با استفاده دستگاه های جدید درمان شما را انجام بدهند.  آموزش و تجربه مرکز لیزر درمانی مهم تر از قیمت ارزان است.ت

 10 نکته ساده برای تشخیص سریع تبلیغات راست و دروغ لیزر در اینترنت و شبکه های مجازی

آقایان به چند جلسه لیزر درمانی نیاز دارند؟   

لیزر موهای زائد پشت یا سینه مردان برای دیدن نتایج قابل مشاهده به تقریباً 6 تا 8 هفته جلسه درمان  نیاز دارد.  پس از آن ما می توانیم بگوییم که مشتری های ما کاهش دائمی موها را مشاهده خواهند کرد.

مو در سیکل های مختلف رشد می کند. بنابراین در هر زمان خاصی در حدود 30 تا 60 درصد از مو در مرحله رشد آناژن رشد می کند ، اما بقیه در حالت خفته یا در مرحله استراحت هستند.

لیزر موها را در مرحله رشد از بین می برد.  و موها  پس از چند هفته می ریزند. بنابراین زمانی که برای جلسه دوم مراجعه می کنید ، یک سری دیگر از موها در مرحله رشد هستند.  به طور کلی ، اگر جلسات شما در مواقعی که برنامه ریزی شده انجام شود ،  می توانید تا 95 درصد کاهش دائمی موها را مشاهده کنید.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید. 

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments