دستگاه لیزر دایود

تجربه ی لیزر درمانی با بهترین دستگاه لیزر دایود در مرکز اصفهان

دستگاه لیزر دایود

 دستگاه لیزر دایود  یکی از بهترین و اثرگذارترین دستگاه های لیزر موهای زائد در سراسر جهان است. این دستگاه که از امکانات جدید لیزر های مدرن بهره می برد یکی از کم عوارض ترین و کم دردترین دستگاه های لیزر است که خوشبختانه در ایران نیز وجود دارد.افراد زیادی وجود دارند که تفاوت میان دستگاه های لیزر را نمی دانند و تصور می کنند که عملکرد همه ی آن ها یک جور است. اما واقعیت این گونه نیست. در ادامه تصمیم داریم به دستگاه دایود سوپرانو  بپردازیم که یکی از شعبات تهران اسکین در اصفهان، این دستگاه را در اختیار دارد.

دستگاه لیزر دایود
دستگاه لیزر دایود

 

مرکز لیزر اصفهان با در اختیار داشتن کادری مجرب، متشکل از پزشکان و متخصصان حرفه ای و ماهر، به دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت آپوجی  مجهز بوده و آماده ی ارائه ی خدمات تضمینی لیزر به مراجعین عزیز می باشد. تخفیف های استثنایی این مرکز به همراه مشاوره رایگان، مرکز لیزر اصفهان را به یکی از بهترین و مناسب ترین مراکز لیزر تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آگاهی از لیست تعرفه های لیزر و همچنین برای تعیین نوبت مشاوره و درمان اینجا را کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

برای آشنایی بیشتر با فرآیند لیزر موهای زائد و همچنین مزایای دستگاه دایود در ادامه ی مقاله همراه ما باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود

هنگامی که لیزر برای کاهش رشد موهای زائد استفاده می شود، فولیکول موجود در ریشه ی مو را با استفاده از اشعه های لیزر که به گرما تبدیل می شوند، می سوزاند و از بین می برد. ریشه ی هر تار مو در سوراخ بسیار ریزی بر پوست به نام فولیکول قرار گرفته است. درمان لیزر موهای زائد به این فولیکول مو آسیب می رساند و در نتیجه موجب کاهش شدید رشد مو در آن تار مو می شود.

آیا می دانستید همه ی دستگاه های لیزر به یک اندازه برای کاهش رشد مو روی هر رنگ پوست و مویی مناسب نیستند!

علاوه بر این، این اتفاق غیر طبیعی نیست که برخی از دستگاه های لیزر موی زائد ، روند درمانی بسیار دردناکی دارند و موجب سوختگی پوست می شوند، در عین اینکه نتیجه ی مطلوبی هم ایجاد نمی کنند. تکنیک اجرای لیزر موهای زائد بدون شک نقش مهمی در این مورد بازی می کند. هرچند گام اول در کار یک متخصص لیزر موهای زائد، انتخاب دستگاه مناسب، متناسب با جنس و رنگ پوست و موی فردی است که تحت درمان قرار می گیرد.

رنگ پوست از مهمترین عناصری است که یک درمانگر و تکنسین لیزر موهای زائد باید حتما آن را در نظر بگیرد. خب همانطور که احتمالا می دانید، شیوه ی عملکرد دستگاه های لیزر بر اساس تشخیص نقاط رنگی روی پوست است. به این شکل که تکنولوژی لیزر ، با تفکیک رنگ های روشن و تیره، رنگ های تیره را هدف قرار داده و انرژی اشعه ی لیزر را روی آنها متمرکز می کند. از آنجایی که رنگ های تیره تر بر سطح پوست معمولا رنگ مو های زائد هستند، پس دستگاه هم در تشخیص ریشه ی مو اشتباه نمی کند.

جهت مطالعه ی مقاله ی دیگری در زمینه ی ارتباط رنگ پوست با لیزر موهای زائد، اینجا را کلیک کنید.

به همین علت درمان لیزر موهای زائد بیشترین و بهترین عملکرد را بر روی پوست های روشنی که موهای تیره رنگ دارند، خواهد داشت.

می پرسید چرا؟ چون تنها نقاط تیره ی روی پوست، متعلق به موهایی خواهند بود که می خواهید با لیزر آنها را از بین ببرید.

اما مشکل زمانی به وجود می آید که رنگ پوست فردی که می خواهد لیزر کند تیره است! به دلیل کنتراست رنگی پایین بین رنگ پوست و ریشه ی مو، لیزر نمی تواند به دقت پوست های روشن، هدفگیری را روی پوست های تیره هم انجام دهد. چون ممکن است برخی از نقطه های اطراف ریشه ی مو را نیز به عنوان هدف لیزر تشخیص داده و آن ها را بسوزاند.

این اشکالی است که در دستگاه های قدیمی تر لیزر وجود داشت. یعنی برای پوست های تیره عملکرد چندان مناسبی نداشتند و برخی از مارک های بد این دستگاه ها به جای درمان رشد موی زائد، باعث آسیب پوستی به فرد می شدند.

یه نکته ی خیلی مهم : دستگاه های جدیدتر لیزر مانند دستگاه لیزر دایود این ایراد را بر طرف کرده اند. دستگاه لیزر دایود به همان خوبی که بر روی پوست های روشن عمل می کند، روی پوست های تیره هم عملکرد خوبی دارد. به این معنی که سبزه های عزیز هم می توانند امروزه بدون کمترین نگرانی از خدمات لیزر موهای زائد بهره مند شوند.

اما متاسفانه هنوز هم تکنولوژی لیزر برای رفع موهای رنگی، مخصوصا موهای قرمز و خاکستری و سفید چندان موثر نیست.

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

درمان لیزر موهای زائد جزو درمان های دوره ای است. به این معنی که برای تکمیل درمان باید چندین جلسه این روند لیزرینگ را در ناحیه ی تحت درمان انجام دهید تا اثر لیزر پایدار شود. تعداد جلسات لیزر موهای زائد معمولا بین 6 تا 13 جلسه خواهد بود که این جلسات با احتساب فاصله های چند هفته ای بینشان ممکن است در کل 4 تا 6 ماه وقت ببرند. اما نگران نباشید، زود تر از آنچه که فکرش را می کنید دوره ی درمان تمام می شود. و تازه نتیجه ی نهایی به قدری برایتان دلچسب خواهد بود که مطمئنا فکر خواهید کرد که این زمان ارزشش را داشته است.

جهت اطلاع از فاصله ی دقیق بین جلسات لیزر موهای زائد، این مقاله را مطالعه کنید.

نکته ی مهمی که بهتر است همیشه به یادتان باشد، این است که هنوز در جهان هیچ تکنولوژی وجود ندارد که بتواند موهای زائد را برای همیشه از بین ببرد. بهترین روش این کار هم که همین تکنولوژی لیزر است، تنها می تواند رشد موهای زائد را به شدت کاهش دهد. نه اینکه برای همیشه رفع کند. پس از تکمیل دوره ی لیزر موهای زائد نیاز به درمان های ترمیمی، هر شش ماه یا یکسال یکبار، خواهید داشت.

چنانچه هر مرکزی وعده ی رفع دائمی موهای زائد را به شما داد، فریب تبلیغاتش را نخورید.

دستگاه لیزر دایود
دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود چیست؟

درمان لیزر موهای زائد به صورت عمومی از طریق الگوی فوتوترمولیسیس گزینشی عمل می کند. به این معنی که ناحیه های تیره تر ، نسبت به ناحیه های روشن تر، بیشتر انرژی اشعه ی لیزر را به خود جذب می کنند. هرچند تکنولوژی لیزر دقیقا اینگونه نیست که مو را از پوست تشخیص دهد، بلکه درک و هدفگیری اش بر اساس تفاوت رنگی است.

آنچه لیزر الکس دایود را ویژه و خاص می کند این است که طول موج بلندتری نسبت به سایر لیزر ها دارد، و به همین دلیل این طول موج بلند به لیزر اجازه می دهد تا عمق بیشتری در پوست نفوذ کند و فولیکول ها را از عمق بسوزاند. این کار دقت هدفگیری دستگاه لیزر دایود را هم بالا می برد و آسیب های احتمالی به بافت پوستی اطراف را کاهش می دهد. همچنین موجب می شود دستگاه لیزر دایود برای لیزر پوست های تیره، دستگاهی امن تر و کم عوارض تر باشد.

بهترین مرکز لیزر در اصفهان

مرکز لیزر اصفهان به دلیل بهره مندی از دستگاه دایود و الکساندرایت، که بهترین دستگاه های لیزر حال حاضر جهانند، در کنار پزشکان و تکنسین های ماهر و کارآزموده، جزو بهترین مراکز لیزر در سرار ایران است.

لیزر موهای زائد زیربغل

لیزر ناحیه ی زیربغل با لیزر سایر نواحی بدن تفاوتی ندارد. اما چون این ناحیه بسیار کوچک است، بسته به جنس موهایتان، ممکن است به تعداد جلسات کمتری برای لیزر آن احتیاج داشته باشید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

شعبه لیزر موهای زائد در اصفهان 

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments