لیزر موهای زائد در مرکز اصفهان | انتخاب بهترین مرکز لیزر درمانی در اصفهان

لیزر موهای زائد در مرکز اصفهان | انتخاب بهترین مرکز لیزر درمانی در اصفهان

لیزر موهای زائد در مرکز اصفهان | انتخاب بهترین مرکز لیزر درمانی در اصفهان

 لیزر موهای زائد در مرکز اصفهان | انتخاب بهترین مرکز لیزر درمانی در اصفهان

مرکز اصفهان یکی از مراکز لیزر موهای زائد ما است که بسیار مورد استقبال شهروندان اصفهانی قرار گرفته است.  در این مرکز اصفهان علاوه بر لیزر موهای زائد خدمات دیگری همچون تزریق بوتاکس و ژل ، مشاوره تغذیه و تناسب اندام ، و همچنین  خدمات جوان سازی پوست انجام می شود.

لیزر موهای زائد یکی از درمان های محبوب و زیبایی برای از بین بردن موهای ناخواسته تقریباً در هر ناحیه ای از بدن است.  لیزر موهای زائد باید در یک مرکز لیزر درمانی معتبر و توسط پزشک و یا اپراتور آموزش دیده لیزر انجام شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر چه حذف موهای زائد توسط لیزر یک درمان سرپایی بدون عوارض جانبی چندانی می باشد ،  روش های درمان با لیزر مانند سایر روش های زیبایی با برخی از عوارض جانبی از جمله آسیب پوست روبرو است.  انتخاب لیزر مناسب برای رفع موهای زائد موجب موفقیت در درمان می شود.

امروزه از لیزرهای بسیاری برای انجام روش های زیبایی استفاده می شود.  اما بهتر است بدانید که در مرکز لیزر درمانی که شما به آن مراجعه می کنید از چه نوع لیزری استفاده می شود و آیا آن لیزر برای شما مناسب است یا خیر.

 

به یک مرکز معتبر لیزر مراجعه کنید 

به دنبال یک مرکز لیزر درمانی معتبر و خوشنام باشید که از دستگاه های لیزر جدید استفاده می کند.  لیزر هایی که متناسب با رنگ و نوع مو و پوست شما باشد.  در مورد تجربه و آموزش اپراتور دستگاه لیزر نیز اطمینان حاصل کنید.  سؤال کنید که چه مدت لیزر موهای زائد انجام داده اند.

از اپراتور خود بخواهید عکس هایی از قبل و بعد از لیزر موهای زائد سایر مراجعه کنندگان به شما نشان بدهد تا بتوانید واقع بینانه تصمیم گیری کنید.

لیزر موهای زائد یک روش درمانی است  که روز به روز با استقبال بیشتری روبه رو می شود.  این روش حتی در بعضی از سالن های زیبایی در سراسر کشورمان ارائه می شود.  اما در کلینیک های تخصصی پوست و مراکز جراحی زیبایی شایع تر است.

مراکز لیزر موهای زائد تهران اسکین از بهترین مراکز لیزر درمانی در سطح کشور می باشند که در بسیاری از شهرها نیز نمایندگی  دارد.

برای مراجعه به نمایندگی های ما می توانید آدرس و اطلاعات لازم را از صفحه اصلی سایت بردارید.  نمایندگی های مراکز لیزر درمانی تهران اسکین در شهرهای اصفهان ، مشهد ، اهواز ، رشت ، شیراز ، بوشهر ، بابل ، سنندج ، کرمان و یزد بهترین خدمات لیزر را به شهروندان گرامی عرضه می کنند.

اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری در مورد درمان موهای زائد با لیزر در مرکز اصفهان کسب کنید ، می توانید جهت مشاوره به این مرکز لیزر مراجعه کنید.  مشاوره فرصتی است برای پرسیدن سؤالات ، بررسی جزئیات پزشکی و بهداشتی و تست پچ بر روی بخشی از پوست شما تا مطمئن شوید واکنش های غیرمعمولی نسبت به لیزر موهای زائد نخواهید داشت.  تست پچ معمولاً در پشت گوش و یا بر روی پا انجام می شود.

در مرکز لیزر برکه ما از جدید ترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد در مرکز اصفهان برای چه مناطقی انجام می شود؟

 لیزر موهای زائد در مرکز اصفهان | انتخاب بهترین مرکز لیزر درمانی در اصفهان

لیزر موهای زائد به عنوان یک گزینه برای حذف موهای ناخواسته در مناطق  زیر استفاده می شود :

  • صورت و گردن مانند پشت لب ، گونه ها و غبغب. درمان موهای زائد صورت مردان و زنان بسیار مورد استقبال واقع شده است.
  • پاها و منطقه بیکینی ، لیزر برزیلی. منطقه بیکینی یک منطقه درمان مورد توجه در میان زنانی است که از شیو و اپیلاسیون خسته شده اند و هنگام پوشیدن لباس شنا با مشکل روبه رو هستند. علاوه بر این ، بسیاری از زنان مایل هستند موهای زائد پاهای خود را هم لیزر کنند.
  • زیر بغل. لیزر موهای زائد زیر بغل از مناطق مورد استقبال زنان و همچنین مردان است.
  • دست ها ،
  • شکم ،
  • شانه های آقایان ،
  • کمر و پشت ، لیزر موهای کمر یکی دیگر از مناطقی است که مورد استقبال مردان و زنان قرار گرفته است.
  • سینه. لیزر موهای زائد سینه مورد علاقه بسیاری از مردانی است که مایل هستند سینه ای صاف و بی مو داشته باشند.

 

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد اصفهان از مراکز لیزر سایت تهران اسکین   

مشاوره با پزشک قبل از لیزر موهای زائد 

قبل از اقدام برای گرفتن نوبت از مرکز لیزر درمانی اصفهان برای مشاوره با پزشک به آنجا مراجعه کنید.  و پرسش های خود را در مورد درمان با لیزر از او بپرسید.  هنگامی که برای مشاوره اولیه خود مراجعه می کنید ،  لیستی از سؤالات را که شامل تجربه تکنسین ، روش درمان ، نوع لیزر ، مدت زمان درمان و ….می باشد با خود همراه داشته باشید تا هیچ سؤالی را فراموش نکنید.

توجه داشته باشید که گول وعده های کسی را نخورید و به دنبال انتظارات و نتایج غیر واقعی نباشید.  در ضمن یادتان باشد که ارزان بودن همیشه دلیل خوب بودن عملکرد یک مرکز لیزر درمانی نیست.  بلکه ملاک دستگاه لیزر مورد استفاده ، تجربه اپراتور لیزر و برخی عوامل دیگر است.

در حالی که این روش به طور قابل توجهی موهای ناخواسته را کاهش می دهد ، لیزر درمانی نیاز به چندین جلسه درمان دارد.

مراکز لیزر ما و مرکز لیزر اصفهان روش هایی را به مراجعه کنندگان ارائه می دهند که نه تنها موجب کاهش رشد مو در طول زمان می شود و همچنین مانع فرو رفتن مو در پوست می شود ،  بلکه باعث می شود فاصله بیشتری  در میان جلسات درمانی ایجاد شود.

روش کار لیزر بسیار ساده است.  لیزر با استفاده از انرژی نور و تبدیل آن به انرژی حرارتی ملانین موجود در فولیکول هر مو را هدف قرار می دهد.  این پروسه برای از بین بردن ریشه مو فقط  مدت بسیار کوتاهی کمتر از یک ثانیه طول می کشد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

قیمت لیزر موهای زائد در مرکز اصفهان

 لیزر موهای زائد در مرکز اصفهان | انتخاب بهترین مرکز لیزر درمانی در اصفهان

پیش از قرار ملاقات خود ، هزینه  را بپرسید.  از آنجایی که بیشتر درمان های لیزر نیاز به بیش از یک جلسه دارند ، برآورد هزینه شامل همه جلسات مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مورد نظر می باشد.

لیزر موهای زائد در مرکز لیزر اصفهان برای تمامی مناطق بدن انجام می شود.  به طور کلی هر چه منطقه تحت درمان کوچک تر باشد ، هزینه آن نیز پایین تر است.  در حالی که مناطق بزرگ تری مانند کمر و سینه و شکم هزینه بیشتری دارند.

هنگام که می خواهید هزینه درمان با لیزر را برآورد کنید ، به یاد داشته باشید که طول درمان و تعداد جلسات در افراد مختلف متفاوت می باشد.  بعضی از مراجعه کنندگان ممکن است فقط نیاز به چهار تا شش جلسه درمان داشته باشند.  برخی از مراکز لیزر درمانی بسته های ویژه ای را در صورت خرید چندین جلسه در یک زمان ارائه دهند که در صرفه جویی هزینه ها به شما کمک می کند.

 

 ماندگاری نتایج لیزر موهای زائد

مهم ترین مورد لیزر موهای زائد ماندگاری نتایج لیزر موهای زائد می باشد.  اکثر مراجعه کنندگان می توانند نتایج دائمی را پس از ​​3 تا 7 جلسه به طور متوسط مشاهده کنند.  تجدید جلسات سالانه برای اطمینان از ماندگار بودن نتایج ممکن است ضروری باشد.

 

برای ماندگاری بیشتر نتایج لیزر موهای زائد پس  از درمان چه کنیم؟ 

 لیزر موهای زائد در مرکز اصفهان | انتخاب بهترین مرکز لیزر درمانی در اصفهان

اجتناب از نورخورشید

پس از درمان با لیزر باید تا شش هفته از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید.

منتظر شوید تا موها بریزند

مدت کوتاهی پس از درمان شما ، موهایی که با لیزر هدف قرار گرفته اند از فولیکول بیرون می زنند.  اینطور به نظر می رسد که موها مجدداً رشد کرده اند. اما در عرض 10 تا 14 روز، موها شروع به ریختن می کنند.

وکس نکنید و موها را ریشه کن نکنید.

در طی مرحله ریزش ، موهای شما باید به طور طبیعی از بین بروند. بنابراین آنها را ریشه کن نکنید.

جلسات درمان را پیگیری کنید

لیزر حذف موهای زائد در مرکز اصفهان فقط در مرحله رشد فعال موها را هدف قرار می دهد.  به طوری که بسیاری از مراجعین برای رسیدن به نتایج مطلوب به 4 تا 10 جلسه درمان نیاز دارند.  درمان معمولاً چندین ماه طول می کشد.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments