بهترین دستگاه لیزر موهای زائد و پوست در ایران: مرکز برکه

لیست بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد و پوست در ایران

لیست بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد و پوست در ایران: مقایسه وبرتری ها

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد و پوست در ایران: مرکز برکه

سلام و خوش آمدید.

یادم می آید زمانی چهارماه تمام گذاشتم ابروهایم پر شوند و دست آخر آدرس آرایشگاه معروف اصلی را اشتباهی رفتم و خانم مدیر آرایشگاه دومی حسابی ابروهایم را خراب و مرا پشیمان کرد. در لیزر موهای زائد نیز همین گونه هست. خدا نکند آدرس های مراکز اصلی را اشتباهی بروید، آنوقت می بینید هم پولتان را دور ریخته اید و هم وقت و انرژی مثبت شما هدر رفته. مثل این می ماند که چند میلیون تومان برای خرید یک جنس بی کیفیت از یک فروشگاه اینترنتی جعلی بدهید که حتی بسته ی آن را پیش از پرداخت پول باز نکرده اید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هشدار درباره ی دستگاه های لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست

دوست عزیز، خیلی مهم است که قبل از لیزر موهای زائد بدنتان حتما حتما درباره ی نوع دستگاه، و کاربردها و مزایا یا عوارض آن پرس و جو کنید. سر خیلی ها تا به الان کلاه رفته. برای مثال، خانمی تیپ پوستی اش تیره بوده و مرکز نامعتبری مراجعه کرده و با دستگاهی که برای پوست های روشن تا کمی سبزه بوده لیزر کرده. این خانم از تهران اسکین راهنمایی خواسته و ما به ایشان گوشزد کردیم که مشکل از پزشک و دستگاه بوده که طول موج مناسب پوست ایشان را انتخاب نکرده اند.

همچنین، بارها تذکر داده ایم که دستگاه لیزرهای خانگی یا آی پی ال اثربخش نیستند. به علاوه، لیزر پوست را هرگز نباید بدون نظارتِ پزشک متخصص انجام داد. زیرا پوست و موی هر شخص آناتومی پیچیده و ظریف خود را دارند که فقط یک پزشک کاربلد با آن ها آشنایی کافی دارد.

موضوع متن:

امروز قصد داریم لیست کامل و جامعی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست در ایران را برای شما بگذاریم. در این لیست حتما به هر دو نقاط قوت و ضعف این دستگاه ها اشاره می کنیم.

نکته جالب این است که از میان این دستگاه ها یکی از آن ها پیشرفته ترین و جدیترین لیزر روز دنیاست که هر مرکزی در اختیار ندارد.

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد و پوست: لیزر اسکلپیون مدیواستار

لیزر اسکلپیون در مرکز برکه بهترین دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد
بهترین دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد

درباره ی لیزر اسکلپیون مطالب جامعی در سایت درج شده اما خلاصه لیزر اسکلپیون این هاست:

اسکلپیون پیشرفته ترین و مجهزترین لیزر روز دنیا برای رفع موهای زائد است که حتی بر نسل های لیزر کندلا، آپوجی، و غیره که خود جزو پیشرفته ترین لیزرها هستند برتری دارد. اسکلپیون با همکاری دو شرکت معروف مدیواستار در آلمان و zeiss (ترکیبی از دانش لیزری و اپتیک) ساخته شده.

 

معرفی دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار مونولیت

 

سرعت اثرگذاری پالس لیزر اسکلپیون نسبت به لیزرهای نسل قبلی بسیار بالاتر است. دو طول موج دایود ۸۱۰  و ۹۴۰ نانومتری آن برای جذب رنگدانه فولیکول مو ، حتی در پوست های تیره، بسیار عالی عمل می کنند. همزمان با لیزر، پوست شما سریع خنک سازی می شود و تقریبا کوچکترین دردی احساس نمی کنید. لیزر مدیواستار دارای طول موج متناسب با پوست های روشن نیز می باشد. این لیزر طوری تنظیم پذیر است که می تواند برای همه نوع پوست و مو جواب دهد.

چهار مزیت اسکلپیون مدیو استاردر مقایسه با لیزرهای دیگر

۱: دستگاه اسکلپیون بر خلاف نسل های قبلی اش، هیچگونه درد و سوختگی ای ایجاد نمی کند. ضمن اینکه چندین هندپیس برای تغییر طول موج متناسب با پوست شما دارد.

۲: سال های قبل (و احتمالا همین الان در اغلب مراکز) سر هندپیس ها را برای هر بیمار با الکل ضدعفونی می کردند یا می کنند که چندان بهداشتی نیست. اما در مرکز برکه، روی پوست شما با لایه ی محافظ سلفون پوشانده می شود تا از تماس مستقیم هندپیس با پوست جلوگیری شود.

۳: مزیت دیگر اسکلپیون به لیزرهای دیگر: در انواع دستگاه های دیگر نور لیزر فقط فولیکول موی زاید را هدف گیری می کند. اما لیزر اسکلپیون عروق تغذیه کننده ی فولیکول موهای زاید را غیرفعال می کند تا موها اجازه ی رشد پیدا نکنند.

۴: با لیزر اسکلپیون دیگر نیازی به چندین جلسه پیاپی لیزر و صرف هزینه های گزاف ندارید. برای خیلی از افراد سه جلسه کفایت می کند.

فیلم دستگاه لیزر اسکلپیون از مدل مدیواستار آلمانی

 

فیلم بهترین دستگاه لیزر رفع موهای زائد و جوانسازی پوست

برای دیدن ویدئوهای جالب و جدید پوست، مو، مغز و اعصاب و روانشناسی و … اینجا کلیک کنید.

لینک جزییات کامل لیزر اسکلپیون مدیو استار (کلیک کنید.)

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد و پوست: لیزر آپوجی

لیزر آپوجی الکس

لیزر آپوجی در نوع خود جزو لیزرهای پیشرفته است که سه فن آوری الکس، دایود و ان دی یاگ را با هم ترکیب کرده. سه طول موج آپوجی عبارتند از ۷۵۵ نانومتر برای پوست های روشن تا سبزه روشن، ۸۱۰ نانومتر دایود برای پوست های سبزه و ۱۰۶۴ نانومتر ان دی یاگ برای پوست های تیره تر.

آپوجی نیز مانند هر لیزر دیگری (به غیر از اسکلپیون) برای موهای ضخیم و سیاه و پوست های روشن تر جوابدهی بهتری دارد.

تفاوت آپوجی با اسکلپیون: اسکلپیون، همان طور که قبلا گفتیم، یک معجزه در فن آوری لیزری ست؛ برای همه تیپ های پوستی و هر گونه مویی از جمله، موی نازک، کرکی یا روشن مناسب است زیرا عروق خونی تغذیه کننده مو را هدف می گیرد. برای لیزر موهای زائد، لیزر اسکلپیون مدل مدیواستار را پیشنهاد می کنیم.

آپوجی فولیکول مو را هدف می گیرد. در نتیجه، امکان رشد دوباره ی موهای زائد و نیاز به تکرارِ تعداد جلسات لیزر بیشتر با لیزر آپوجی بیشتر از اسکلپیون است.

نکته مهم: با همه ی مزایایی که دستگاه یک لیزر به خصوص دارد نباید فراموش کنیم که هر دستگاهی کاربردهای خاص خود را دارد و در برخی موارد کاربردها مشترک هستند. برای مثال، اسکلپیون برای پاکسازی جای اسکار آکنه و جوش بهتر از آپوجی عمل می کند. اما هر دو برای درمان ضایعات رگی-عروقی مناسبند. البته اگر پوستتان تیره تر است، اسکلپیون پیشنهاد بهتری ست.

دستگاه های لیزر برای جوانسازی پوست: کاربردهای لیزر آپوجی

درمان نقاط پیری

درمان رگ های عنکبوتی

درمان خال ها و ضایعات پوستی مادرزادی

پاکسازی تاتو

بهترین دستگاه های لیزر: هشدار درباره لیزر آپوجی پلاس

کار با دستگاه آپوجی مهارت بالایی می خواهد که فقط از عهده ی پزشک متخصص و کارآزموده بر می آید. قبل از انتخاب مرکز مورد نظرتان، از مهارت پزشک و میزان رضایت متقاضیان از آنان جویا شوید. در کل، لیزرهای الکس مناسب سالن های آرایشی نیستند؛ زیرا فقط یک متخصص پوست و جراح پلاستیک یا یک پزشک عمومیِ کاربلد با آناتومی و واکنش های پوست تک تک بیمارانش آشناست. زیر پوست ساختار ظریف و پیچیده ای دارد که دستکاری آن هنگام لیزر دقت می خواهد.

کادر پزشکان متخصص پوست، مو، لیزر و جوانسازی تهران اسکین بسیار توانمند، حرفه ای، دلسوز و منصف می باشند.

برای دیدن بهترین مراکز لیزر در تهران، اصفهان، و شهرهای دیگر، اینجا کلیک کنید.


دستگاه های لیزر موهای زائد و پوست: لیزر الکساندریت کندلا

 لیزر رفع موهای زائد الکس کندلا

لیزر کندلا از فن آوری الکس با طول موج ۷۵۵ نانومتر بهره می برد. این طول موج به معنی این است که کندلا برای تیپ های پوستی روشن تا سبزه روشن مناسب است. برای موهای نازک نیز جوابدهی خوبی داشته اما برای پوست تیره مناسب نیست. اینکه کندلا برای رفع موهای نازک مناسب است یک مزیت برتر در مقایسه با لیزرهای دایود نسل قبلی (و نه نسل جدید) است.

با کندلا نیازی به کرم موضعی یا بی حسی ندارید اما برای درد کمتر معمولا ژل موضعی قبل از لیزر روی پوست مالیده می شود.

نکته: کندلا برای رفع موهای زائد نواحی بزرگتر بدن مناسب تر عمل می کند.

لینک زیر اطلاعات کاملی درباره ی لیزر کندلا ارایه می دهد:

لینک مقایسه ی لیزر کندلا با آپوجی و دایود و یاگ (کلیک)


بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد و پوست: لیزر سوپرانو پلاتینیوم

لیزر پلاتینیوم سوپرانو

لیزر سوپرانو نیز شبیه آپوجی از دو فن آوری ترکیبی دایود-الکس با سه طول موج بهره می برد: طول موج ۷۵۵ نانومتری الکس و ۸۰۸ و ۱۰۶۴ نانومتری. یکی از مهمترین کاربردهای سوپرانو حذف موهای زائد زیرپوستی ست. برای پاکسازی آکنه سطحی (نه عمیق) نیز فوایدی دارد. مزایای آن مانند آپوجی و کندلاست که نسبت به نسل لیزرهای قبلی عوارض کمتر، سوختگی کمتر و ایمنی بالاتری دارند.

نکته مهم: اگر منصفانه قضاوت کنیم، حتی این لیز پیشرفته هم به پای لیزر اسکلپیون نمی رسد. علتش هم مزایایی ست که اسکلپیون دارد و لیزرهای قبلی هنوز به این توان نرسیده بودند چون از نسل های قبلی تر می باشند.

برای جزییات کامل و مقاله جامع لیزر سوپرانو پلاتینیوم اینجا کلیک کنید.

همچنین، لینک مقابل نیز اطلاعات جالبی را درباره ی لیزر پلاتینیوم سوپرانو ارایه می دهد: اینجا کلیک نمایید.


بهترین دستگاه لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست و رفع آکنه: اسکلپیون

دوست عزیز، به توصیه ی مرکز برکه، اگر بخواهیم مقایسه ای بین بهترین لیزرهای بالا داشته باشیم، لیزر اسکلپیون برای رفع موهای زائد (نازک، کرکی، ضخیم و هر نوعی) بهتر از لیزرهای فوق عمل می کند. علتش هم داشتن مزایایی ست که در نسل های قبلی لیزرها کمرنگ تراند. البته این سخن به معنای نقض پیشرفته بودن لیزرهای آپوجی، کندلا…نمی باشد. اما با قضاوت منصفانه، باید اعتراف کنیم که اسکلپیون مدیواستار حرف ندارد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه از دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار در کنار دانش تخصصی متخصص جراحی و پوست بهره می برد.

برای تماس، مشاوره رایگان، نوبت دهی و یا هر گونه پرسش درباره لیزرها، با مرکز برکه در اینجا تماس بگیرید.

شادی و نیکی آرزوی تهران اسکین برای شما

م. اکبری زاده

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

قشنگترین لبخند رضایت

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments