لیزر موهای زائد در سنندج

نکات مهم لیزر را اینجا بخوانید|لیزر موهای زائد در سنندج+فیلم

نکات مهم لیزر را اینجا بخوانید

موهای زبر و تیره ای که روی صورت و بدن ما رشد می ‌کنند یکی از مشکلات بزرگ ما محسوب می شود چرا که ما مجبور هستیم به طور مداوم شیو کنیم. لیزر یک فناوری خارق ‌العاده برای برطرف کردن موهای زائد است و در صورتی که در یک مرکز معتبر انجام شود نتایج بسیار خوبی را به بار خواهد آورد. لیزر موهای زائد در سنندج طرفداران بسیار زیادی دارد و تعداد زیادی از خانم ها از این فناوری شگفت انگیز برای برطرف کردن دائمی موهای زائد خود استفاده می کنند.

هنگامی که شما موهای زائد خود را لیزر میکنید برای همیشه از دردسرهای شیو کردن، موم انداختن، اپیلاسیون و استفاده از پودر و کرم های موبر خلاص خواهید شد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد

با توجه به دائمی بودن نتایج لیزر هر روز بر تعداد افرادی که متقاضی لیزر می ‌شوند افزوده خواهد شد زیرا لیزر در مقایسه با سایر روش هایی که برای برطرف کردن موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد با عوارض جانبی بسیار کمتری همراه است و هزینه کمی را به شما تحمیل می ‌کند.

چگونه لیزر موهای زائد را از بین می برد؟

دستگاه لیزر موهای زائد در سنندج و بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر هستند و می توان از آنها برای برطرف کردن موهای تیره استفاده کرد اما هیچ تاثیری بر روی موهای روشن، بلوند، خاکستری یا سفید ندارند.

در فناوری لیزر از نور لیزر استفاده می ‌شود و هندپیس روی ناحیه که قرار است لیزر شود قرار می ‌گیرد تا نور لیزر توسط رنگدانه های موجود در فولیکول های مو جذب شود. هنگامی که نور لیزر توسط رنگدانه ها جذب شد به گرما تبدیل می شود. گرمای تولید شده باعث از بین رفتن فولیکول ها می شود و به این ترتیب نمی توانند به تولید موهای جدید بپردازند.

چرا تمدید نتایج لیزر ضروری است؟

برای آنکه لیزر بتواند موهای زائد را برای همیشه برطرف کند و میزان آسیب دیدگی بافت های مجاور ناحیه که تحت درمان قرار گرفته است به حداقل برسد باید نور لیزر فقط رنگدانه ‌های موجود در فولیکول های مو را هدف قرار دهد.

ما در مرکز لیزر موهای زائد در سنندج به شما این اطمینان را می دهیم که هیچ گونه مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد و به هیچ عنوان دچار عوارض جانبی نادر لیزر از قبیل سوختگی و تاول پوستی نخواهید شد.

آیا نتایج حاصل از لیزر دائمی است؟

نتایج حاصل از لیزر
نتایج حاصل از لیزر

لیزر می تواند موهای زائد را برای همیشه از بین ببرد اما باید سالی یک یا دو بار برای تمدید نتایج به دست آمده به مراکز لیزر مراجعه کنید تا فرایند لیزر تکرار شود.

هنگامی که می ‌گوییم لیزر موهای زائد را برای همیشه از بین می برد منظور ما این است که این موها دیگر رشد نمی کنند و روی پوست شما هیچ گونه مویی دیده نخواهد شد. به طور کلی فاکتورهای زیر در نتایج حاصل از لیزر تأثیر بسیار زیادی دارند:

  • رنگ و ضخامت موهایی که قرار است لیزر شوند.
  • رنگ پوست فرد متقاضی درمان
  • نوع و کیفیت دستگاه لیزر مورد استفاده
  • تخصص و مهارت اپراتور لیزر

برای برطرف کردن کامل موهای زائد به چند جلسه درمان نیاز داریم؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد به نوع پوست، رنگ پوست و رنگ موها، حساسیت آنها به نور و تراکم موهای زائد بستگی دارد. در صورتی که از دستگاه لیزر مناسب پوست روشن و سفید استفاده نشود متقاضیان لیزر دچار سوختگی پوست خواهند شد.

به طور کلی معمولاً افرادی که رنگ موهای زائد آنها تیره است به ۴ تا ۶ جلسه درمان با لیزر نیاز دارند تا موهای زائد شان از بین برود اما افرادی که رنگ موهای زائد شان روشن است معمولاً به ۶ تا ۱۲ جلسه درمان نیاز دارند. در حقیقت تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد در سنندج توسط پزشک و پس از انجام ارزیابی ‌های اولیه مشخص می شود.

قیمت لیزر موهای زائد در سنندج

لیزر موهای زائد در سنندج
لیزر موهای زائد در سنندج

اگر شما سروران گرامی قصد لیزر موهای زائد خود را در سنندج دارید و این سوال برای تان پیش آمده است که لیزر موهای زائد در سنندج چه قیمتی دارد بهتر است بدانید عوامل متعددی در تعیین هزینه لیزر نقش دارند.

به عنوان مثال رنگ پوست و مو، نوع دستگاه مورد استفاده برای لیزر، تراکم موهای زائد، تعداد نقاطی که قرار است تحت درمان قرار بگیرد و مواردی از این قبیل تعیین کننده هزینه لیزر موهای زائد هستند. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت لیزر موهای زائد در سنندج اینجا کلیک کنید.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر نیز همانند همه روش های زیبایی با عوارضی همراه است احساس درد خفیف در طول جلسات لیزر طبیعی است اما در مرکز لیزر موهای زائد در سنندج با استفاده از جدیدترین دستگاه ها که مجهز به سیستم خنک کننده هستند به شما کمک می ‌کنیم در طول درمان احساس خوبی داشته باشید.

به طور کلی احساس درد یک مسئله فردی از آستانه تحمل افراد بستگی دارد. معمولاً شما به مدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه پس از لیزر احساس می کنید که پوست تان داغ شده است که در این حالت می توانید از کمپرس سرد یا یخ استفاده کنید تا از میزان تورم و التهاب پوست شما کاسته شود.

 

تاول پوستی یا تغییر در رنگ دانه های پوست و تشکیل بافت اسکار دائمی از جمله عوارض جانبی نادر اما بسیار جدی لیزر هستند که در صورت بروز آنها باید فوراً به پزشک مراجعه کنید تا اقدامات درمانی لازم را انجام دهد.

 

این عوارض جانبی معمولا در افرادی که قبل از لیزر به مدت بسیار زیادی مقابل نور آفتاب قرار داشته اند بسیار شایع است. در صورتی که شما از همه دستورات پزشک پیروی کنید دچار عوارض جانبی نادر حاصل از لیزر نخواهید شد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در سنندج

نوع دستگاه لیزر موهای زائد علاوه بر آنکه بر نتایج حاصل از لیزر تاثیر می گذارد در بروز عوارض جانبی حاصل از آن نیز نقش دارد. در حال حاضر چندین دستگاه لیزر وجود دارد که هر یک از آنها برای رنگ پوست های خاص مورد استفاده قرار می ‌گیرند. عملکرد همه آنها تقریباً یکسان است اما برای برخی از افراد بهتر عمل می ‌کنند.

باید به منظور کاهش ریسک آسیب دیدگی سلول های پوست به نوع دستگاه لیزر انتخابی دقت ویژه داشت. افرادی که رنگ پوست آنها روشن است و موهای تیره ای دارند می توانند از مزایای لیزر الکساندرایت یا لیزر دایود بهره مند شوند و افرادی که رنگ پوست و موهای زائد آن ها تیره است می توانند از لیزر ان دی یاگ یا دایود بهره بگیرند.

ما در مرکز لیزر موهای زائد در سنندج از دستگاه لیزر الکساندرایت و ان دی یاگ استفاده می کنیم و شما را به آنچه که می خواهید می رسانیم.

آیا آقایان نیز می توانند متقاضی درمان با لیزر باشند؟

لیزر موهای زائد آقایان
لیزر موهای زائد آقایان

امروزه تعداد بسیار زیادی از آقایان نیز تحت درمان با لیزر قرار می ‌گیرند و از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد زیر بغل، ناحیه تناسلی، قفسه سینه، روی شکم، کمر، مرتب کردن خط ریش، و مرتب کردن خط پشت گردن استفاده می کنند.

لیزر موهای زائد هیچ گونه خطری برای سلامت بدن و اندام های داخلی ندارد زیرا پرتوهای نور لیزر اصلاً توانایی نفوذ به درون بدن را ندارند و فقط رنگدانه های موجود در فولیکول های مو را هدف قرار می دهند.

به این ترتیب فرضیه خطرناک بودن لیزر برای سلامت بدن و تاثیرات آن بر روی باروری و سلامت جنسی به طور کامل رد شده است. شما می توانید با خیال راحت برای لیزر موهای زائد خود اقدام کنید و تحت درمان قرار بگیرید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments