تعداد جلسات مورد نیاز لیزر

تعداد جلسات مورد نیاز لیزر| لیزر موهای زائد بدن| قیمت لیزر موهای زائد چقدره؟+ فیلم از جلسات لیزر موهای بدن

تعداد جلسات مورد نیاز لیزر چقدر است؟

اگه بهتون بگیم که دوره موهای زائد و دردسرهای اون، بریدگی پوست بعد از تیغ کشیدن یا درد موم انداختن به سر اومده و شما می توانید برای همیشه از فکر کردن به موهای اضافی بدن تون خلاص بشید چیکار می کنید؟ فکر می کنید نمی شه؟ اتفاقا می شه? لیزر یک روش عالی برای از بین بردن موهای زائد بدن محسوب می شه و بر خلاف شیو کردن، موم انداختن و استفاده از پودر و کرم های موبر نتایج حاصل از اون دائمی هستش و پوست شما همیشه تمیز و بدون مو می مونه. از همه مهم تر این که درمان با لیزر یک روش بدون درد هست که بعد از هر جلسه لیزر می تونید فوراً کارهای روزمره تون رو شروع کنید. فقط اونچه که اهمیت زیادی داره اینه که تعداد جلسات مورد نیاز لیزر رو باید تکمیل کنید تا نتیجه مورد انتظارتون به دست بیاد.

 

ما از جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد استفاده می ‌کنیم و به شما کمک می کنیم به چیزی که انتظارش رو دارید برسید. وقتی که موهای اضافی تون رو برای همیشه از بین می برید می تونید با خیال راحت هر لباسی که دوست دارید رو بپوشید و دیگه نگران دیده شدن موهای سیاه و زبر بدن خود نباشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تعداد جلسات مورد نیاز لیزر

یه چیز دیگه که باید بهتون بگم اینه که لیزر موهای زائد یه سرمایه گذاری بلند مدت هست که شما روی بدن تون انجام می دید یعنی یه بار هزینه می کنید و برای همیشه راحت می شید. معمولا شما به ۸ تا ۱۲ جلسه لیزر نیاز دارید تا همه موهای اضافی بدن تون از بین بره. می پرسید چرا تعداد جلسات مورد نیاز لیزر  ۸ تا ۱۲ جلسه اس؟ خب با ما همراه باشید تا براتون توضیح بدیم.

چگونه لیزر به برطرف شدن موهای زائد بدن کمک می کند؟

در لیزر موهای زائد از نور لیزر استفاده می ‌شود و به سمت رنگدانه های موجود در فولیکول های مو ارسال می گردد. در ساقه موها تعداد بسیار زیادی ملانین وجود دارد و نور لیزر را جذب می کند که در این حالت انرژی بسیار زیاد لیزر به گرما تبدیل می شود و باعث می شود موهای زائد موضعی که تحت درمان قرار گرفته است پس از یک تا دو جلسه شروع به ریزش نماید.

تعداد جلسات مورد نیاز لیزر

معمولا اثر گذاری لیزر در افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند بیشتر از افرادی است که پوست آنها تیره است. در افرادی که پوست روشنی دارند نور لیزر بهتر روی رنگدانه های مو متمرکز می ‌شود. اما از آنجایی که علم همواره در حال پیشرفت است در حال حاضر دستگاه هایی برای افرادی که پوست تیره دارند طراحی شده است تا آنها نیز بتوانند از مزایای لیزر موهای زائد بهره‌ مند شوند و پوستی تمیز و بدون مو داشته باشند.

چرخه رشد موها چه تاثیری بر لیزر دارد؟

همه موهای بدن در سه مرحله اصلی از رشد قرار دارند که فاز اول آناژن نام دارد و موها در حالت فعال قرار می گیرند و شروع به رشد می نمایند. مرحله دوم کاتاژن نام دارد که موها رشد نمی کنند چرا که رشد آنها تکمیل شده است و در مرحله آخر موها وارد فاز استراحت می شوند که به این مرحله تلوژن گفته می شود.

تعداد جلسات مورد نیاز لیزر

هنگامی که موها در مرحله آناژن قرار دارند سلول های موجود در فولیکول های مو به طور مداوم تقسیم می شوند و تارهای جدید مو را به وجود می آورند. این در حالی است که فولیکول ها درون لایه های عمیق پوست قرار دارند تا منابع مغذی مورد نیاز را تامین نمایند. مرحله آناژن می ‌تواند تا حدود یک تا چهار سال طول بکشد و پس از آن مرحله کاتاژن آغاز خواهد شد. این مرحله حدود ۲ هفته طول خواهد کشید و فولیکول های مو را به سمت بالا هدایت می ‌کند تا از منابع خونی جدا شوند.

در مرحله پایانی که فاز استراحت نام دارد موها دیگر رشد نمی کنند و این دوران حدود یک تا چهار ماه طول خواهد کشید. پس از چند هفته مجددا موها چرخه رشد خود را از ابتدا شروع می ‌کنند و همه مراحل بالا دوباره تکرار خواهد شد.

چه عواملی در تعیین تعداد جلسات مورد نیاز لیزر موهای زائد نقش دارند؟

چرخه رشد موها عاملی است که در تعیین تعداد جلسات مورد نیاز لیزر موهای زائد نقش مهمی را ایفا می کند زیرا لیزر فقط بر روی موهایی تاثیر مثبت می ‌گذارد که در فاز فعال رشد قرار داشته باشند و از آنجایی که همه موها در مرحله فعال رشد قرار ندارند و معمولاً شما به چند جلسه درمان با لیزر نیاز خواهید داشت همه فولیکول های مو هدف قرار داده شوند. به همین دلیل قرار نداشتن هم ها در فاز فعال عاملی است که تعیین کننده تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد است.

تعداد جلسات مورد نیاز لیزر

برخی از فولیکول های مو تا سالیان سال در مرحله استراحت قرار می ‌گیرند و این احتمال وجود دارد که در طول درمان با لیزر این فولیکول ها تحریک شوند و موهای جدید شروع به رشد نمایند.

از آنجایی که شرایط جسمانی همه افراد با هم یکسان نیست نمی ‌توان به طور قاطع گفت که درمان با لیزر تا چه اندازه در همه افراد با موفقیت همراه است. به این ترتیب در مراکز لیزر قبل از شروع برنامه درمان باید فرد متقاضی به طور کامل ارزیابی شود تا بتوان نتایج مطلوبی را از لیزر به دست آورد و ریسک بروز عوارض حاصل از لیزر موهای زائد بدن را به حداقل رساند.

 

لیزر موهای زائد یک معجزه در زیبایی محسوب می ‌شود که می ‌تواند به صورت ایمن و موثر به برطرف کردن موهای زائد همه نقاط بدن بپردازد و نتایج حیرت انگیزی را به بار بیاورد.

 

معمولاً همه ما در دوره های مختلفی از زندگی دچار بی حوصلگی و تنبلی می ‌شویم و شیو کردن موهای زائد برای مان به سخت ترین کار دنیا تبدیل می شود. اما هنگامی که موهای زائد بدن خود را لیزر می ‌کنیم برای همیشه پوستی تمیز و لطیف خواهیم داشت و از دغدغه برطرف کردن موهای زائد برای مهمانی های ناگهانی رها خواهیم شد. آنچه که در خصوص لیزر موهای زائد اهمیت بسیار زیادی دارد این است که تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر را تکمیل کنید تا همه موهای اضافی بدن شما از بین بروند.
اگر شما هم تصمیم گرفته اید به لیزر موهای زائد بدن خود بپردازید و از داشتن پوستی لطیف و نرم لذت ببرید متخصصان توانمند ما آماده پاسخگویی به همه سوالات شما و ارائه خدمات لیزر در مراکز زیبایی مان هستند. با خیال راحت به لیزر موهای زائد بدن خود بپردازید و نگران هیچ چیزی نباشید. منتظر حضور سبزتون هستیم
شاد و مانا باشید

مترجم: لیلا عبدالملکی
منبع

 

4 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments