لیزر کردن موهای زائد

لیزر کردن موهای زائد | با درمان لیزر موهای زائد بیشتر آشنا شوید | مرکز لیزر موهای زائد برکه + فیلم

لیزر کردن موهای زائد

لیزر کردن موهای زائد بهترین روش برای رفع دائمی آنهاست. اگر قصد دارید موهای زائدتان را برای همیشه از بین ببرید و دیگر در طول زندگی نیازی به شیو کردن یا اپیلاسیون یا هر روش سنتی دیگر برای رفع موی زائد نیاز نداشته باشید، ما به شما لیزر را توصیه می کنیم.

چراکه لیزر نه تنها بهترین و ایمن ترین روش برای خلاص شدن دائمی از شر موهای زائد است، بلکه تنها روش برای اینکار هم هست. در گذشته روش های نوین دیگری مانند آی پی ال و الکترولیز هم برای این کار وجود داشت اما به دلیل عوارض و صدماتی که این روش ها به همراه داشتند رفته رفته از دور خارج شده و منسوخ شده اند. در حالی که تکنولوژی لیزر روز به روز خود را پیشرفت داده و ایرادات اولیه اش را برطرف کرده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر کردن موهای زائد
لیزر کردن موهای زائد

امروزه لیزر، البته با دستگاه های جدید، بهترین، ایمن ترین و کم خطر ترین راه برای رفع دائمی موهای زائد است.

در ادامه بیشتر به نکاتی درباره لیزر کردن موهای زائد می پردازیم و شما را با جنبه های مختلف این درمان آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد چگونه عمل می کند؟

اساس کار لیزر کردن موهای زائد بر پایه ی استفاده از اشعه ی مخرب لیزر برای سوزاندن فولیکول های موجود در ریشه ی مو است. فولیکول عامل اصلی رشد مو ها است. اشعه ی خطرناک لیزر در دستگاه های لیزر موهای زائد به شکلی کاملا کنترل شده با برد و طول موج محدود به کار می رود تا کمترین آسیبی به بافت های پوستی وارد نکند.

در فرآیند لیزر کردن موهای زائد، تکنسین پس از آنکه کرم مخصوص را روی ناحیه ی تحت درمان می گذارد، قلم یا به اصطلاح تفنگ متصل به دستگاه را روی پوست می کشد و اشعه ی لیزر را با شات های یکسان، به صورت یکدست بر کل ناحیه ی پوست پخش می کند.

اشعه ی تابیده شده بر سطح پوست با استفاده از اختلاف رنگی، موها را از پوست تشخیص داده و مستقیما جذب مو می شود. اگر این فرآیند طی چند مرحله و به صورت منظم در یک دوره ی محدود زمانی انجام شود، در اثر آن ریشه های مو رفته رفته ضعیف شده و در نهایت کاملا از بین می روند.

با از بین رفتن ریشه های مو، منافذ پوستی بسته شده و در نتیجه شما پس از لیزر کردن موهای زائد، پوستی صاف و صیقلی خواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

مراکز لیزر زیادی در تهران وجود دارند اما همه ی آنها کیفیت لازم را ندارند و نمی توانند خدمات مناسبی به شما ارائه دهند. برای اینکه نتیجه ی مطلوبی از لیزر کردن موهای زائد خود بگیرید حتما مرکزی معتبر و با کیفیت را برای این کار انتخاب کنید.

مرکز لیزر برکه در شمال تهران، با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و ماهر، یکی از بهترین مراکز برای لیزر کردن موهای زائد در تهران است. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد روز دنیا، در کنار قیمت ها و تخفیف های استثنایی، برکه را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر تهران تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای مشاهده ی تعرفه های قیمیتی و تماس جهت اخذ نوبت مشاوره و درمان، به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.
لیزر کردن موهای زائد
لیزر کردن موهای زائد

لیزر موهای زائد برای پوست روشن

از آنجایی که عملکرد لیزر بر اساس تشخیص کنتراست رنگی میان پوست و مو است، و از آنجاییکه اشعه ی لیزر طبیعتا جذب نقاط تیره تر می شود، بهترین افراد برای لیزر کردن موهای زائد، افرادی هستند که پوست روشن با موهای تیره دارند. چرا که اختلاف رنگی میان پوست و مو در این افراد زیاد است و لیزر به راحتی می تواند موهای تیره رنگ را از پوست روشن تشخیص دهد.

اما اگر پوست شما تیره است، نگران نباشید. دستگاه های جدید لیزر می توانند خدماتی به همان کیفیت برای پوست های تیره تر هم داشته باشند. علی الخصوص دستگاه لیزر دایود.

نکته : اگر به تازگی پوست خود را به هر شکلی برنزه کرده اید، درمان لیزر موهای زائد به شما توصیه نمی شود. چراکه می تواند به پوست شما آسیب جدی وارد کند.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد برای پوست سبزه و تیره را مطالعه کنید.

قیمت لیزر کردن موهای زائد

بسیاری از مردم فکر می کنند که قیمت این درمان بسیار بالا است و به همین خاطر از انجام دادن آن صرف نظر می کنند. بله، مشخصا قیمت لیزر کردن موهای زائد از قیمت یک بسته ژیلت بیشتر است. اما این هرگز به معنی به صرفه نبودن آن نیست.

اولا از آنجایی که لیزر تاثیر دائمی دارد، بعد از این درمان دیگر نیازی نیست حتی ریالی خرج از بین بردن موهای زائد بدنتان بکنید. تا آخر عمر. ثانیا، لیزر درمانی دوره ایست، یعنی طی چند جلسه ی مجزا انجام می شود. و از آنجایی که فاصله ی بین جلسات لیزر تقریبا یک ماه است، شما هزینه ی کل درمان را عملا به صورت اقساط ماهیانه پرداخت می کنید. بنابراین هیچگونه فشار مالی به شما وارد نمی شود.

عوارض لیزر موهای زائد

همانطور که اشاره شد لیزر موهای زائد یکی از ایمن ترین و کم عوارض ترین درمان های موجود است. اشعه ی مورد استفاده در این درمان به شدت کنترل شده ات و هرگز نمی تواند به بافت های عمیق یا حتی سطحی پوست شما آسیبی وارد کند. تا زمانی که برای لیزر کردن موهای زائد به مرکز معتبری مراجعه کنید و تکنسین متخصصی آن را برای شما انجام دهد، نیازی نیست نگران عوارض جانبی آن باشید.

لیزر کردن موهای زائد
لیزر کردن موهای زائد

عوارض جانبی عمومی لیزر که همگی زود گذر و بسیار سطحی هستند عبارتند از:

  • قرمزی
  • التهاب پوست
  • جوش
  • کبودی سطحی
  • سوزش کم

همه ی این عوارض نهایتا طی چند ساعت الی حداکثر چند روز خود به خود از بین می روند.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی عوارض جانبی لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.

لیزر موهای زائد آقایان

لیزر کردن موهای زائد تنها مختص و ویژه ی خانم ها نیست، بلکه آقایان هم به همان اندازه می توانند از مزایای آن بهره مند شوند. جالب آنکه اتفاقا در برخی از موارد بهره ای که آقایان می توانند از لیزر ببرند بیشتر از خانم هاست. چرا که آقایان می توانند با استفاده از لیزر خط ریش خود را کادره کرده و به شکل مناسب و دلخواهشان درآورند.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد مردان را مطالعه کنید.
لیزر کردن موهای زائد
لیزر کردن موهای زائد

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments