از بین بردن موهای زائد برای همیشه

بهترین راه از بین بردن موهای زائد برای همیشه!

بهترین راه از بین بردن موهای زائد برای همیشه!

از بین بردن موهای زائد برای همیشه، شاید یکی از بزرگترین خواسته ها برای برخی افراد باشد. مخصوصا آنهایی که موهای زائد بدنشان زیاد است و از آن خجالت می کشند. روش های سنتی از بین بردن موهای مانند شیو کردن یا تیغ، ماشین کردن، وکس یا اپیلاسیون، دردسر های زیادی به همراه دارند. هر چه قدر هم که موهای زائد خود را از طریق این روش ها از بین ببرید، باز هم بعد از مدتی مجبورید دوباره آن کار را انجام دهید و درد و عوارضش را تجربه کنید.

از بین بردن موهای زائد برای همیشه
از بین بردن موهای زائد برای همیشه

هیچ یک از روش های سنتی رفع موهای زائد، اثر دائمی ندارند، و بدتر آنکه تفاوتی ندارد اپیلاسیون کنید یا شیو، مو های زائد پس از رفع با این روش ها ضخیم تر و بیشتر از قبل دوباره رشد می کنند. تازه حرفی از درد اپیلاسیون و جای زخم تیغ نمی زنیم. به همین دلیل کم کم روش های نوینی برای تلاش در جهت از بین بردن موهای زائد برای همیشه، انجام گرفت. روش های ابتدایی تر مانند آی پی ال، الکترولیز و لیزر های نسل یک.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما حتی این روش های نوین هم در آغاز برای مردم به صرفه نبودند، فارغ از هزینه های نسبتا بالا، عوار جانبی خطرناکشان به مزیت هایشان نمی صرفید.

اما امروزه با از رده خارج شدن روش هایی مانند آی پی ال و الکترولیز، لیزر های نسل جدید، سال هاست که خود را به عنوان بهترین روش برای از بین بردن دائمی موهای زائد معرفی کرده اند. لیزر موهای زائد امروزه، جزو ایمن ترین درمان ها است که کمترین عوارض جانبی را به همراه دارد، و بیشترین اثر بخشی را در زمینه ی رفع موهای زائد داراست.

به همین خاطر، حال بهترین روش از بین بردن موهای زائد برای همیشه، لیزر کردن آنهاست.

مرکز لیزر برکه با دراختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای، متشکل از پزشکان متخصص، مجهز به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر بوده که نوید درمانی با اثربخشی مداوم و با کمترین درد را به مراحعینش می دهد. همچنین تخفیف های استثنایی این مرکز لیزر با تضمین خدماتش، برکه را به یکی از بهترین گزینه ها در زمینه ی لیزر موهای زائد در تهران بدل کرده است. شما همین الان می توانید برای آگاهی از لیست تعرفه ها و تعیین نوبت مشاوره و درمان اینجا را کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

اما برای اینکه بدانید واقعا چرا لیزر بهترین روش از بین بردن موهای زائد است، بهتر است کمی بیشتر با این درمان آشنا شوید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص درمان لیزر موهای زائد، در ادامه همراه ما باشید.

از بین بردن موهای زائد با لیزر

درمان لیزر موهای زائد یک روش درمانی ملایم و موثر برای کاهش دائمی رشد موهای ناخواسته ، تقریبا در هر قسمت از بدن است. بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شهر خود را پیدا کنید و سعی کنید از اینکه از چه دستگاه هایی استفاده می کند اطلاع پیدا کنید. اگر دستگاه های لیزر مرکزی که پیدا کرده اید قدیمی بودند، سعی کنید به آنجا مراجعه نکنید. امروزه بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد دستگاه الکساندرایت است که اتفاقا مرکز لیزر برکه از آن استفاده می کند. (از بین بردن موهای زائد برای همیشه)

از بین بردن موهای زائد برای همیشه

لیزر موهای زائد زمانی بیشترین تاثیر را دارد که مو در مرحله رشد باشد. از آنجا که مو در یک چرخه رشد می کند، افرادی که قصد لیزر موهای زائد بدن خود را دارند تقریبا به چهار الی شش جلسه درمانی با فاصله ی تقریبی یک ماه بین هر جلسه نیاز خواهند داشت.(از بین بردن موهای زائد برای همیشه)

از بین بردن موهای زائد برای همیشه
از بین بردن موهای زائد برای همیشه

فرآیند درمان لیزر موهای زائد

به طور معمول، مناطقی که باید تحت درمان قرار گیرند، می بایست از چند روز قبل از درمان با لیزر ،موهایشان تراشیده شود. در روز لیزر، ممکن است از کرم بی حسی استفاده شود، اگرچه این کار ضروری نیست. چرا که درمان لیزر موهای زائد کمترین درد را دارد. علاوه بر این، یک کرم یا ژل خنک کننده می تواند بر سر لیزر مورد استفاده قرار گیرد تا درمان برای فرد راحت تر انجام گیرد، البته این کار به نوع لیزر مورد استفاده بستگی دارد.

هر دو، هم بیمار و تکنسین در حین عمل لیزرینگ باید عینک مخصوصی را به چشم بزنند که برای فیلتر کردن نور های ساطع شونده ی مضر طراحی شده است. بر اساس یک ارزیابی نسبتا سریع اما جامع، تکنسین لیزرینگ، دستگاه لیزررا به درستی تنظیم می کند و ممکن است برای آزمایش از لیزر در نقاط مختلف  استفاده کند. لیزر برای تعیین  شدت، اندازه و فرکانس امواج و همچنین برای بهینه سازی درمان جهت راحتی هرچه بیشتر بیمار تنظیم می شود.

انرژی لیزر سپس با استفاده از یک دستگاه دستی، روی فولیکول های مو متمرکز می شود. بیشتر افرادی که درمان لیزر موهای زائد را انجام داده اند، گزارشی مبنی بر وجود هرگونه ناراحتی در طول درمان را نداده اند. اما این امر و میزان دردی که لیزر ممکن سات ایجاد کند به طول موجی بستگی دارد که دستگاه روی آن تنظیم شده.(از بین بردن موهای زائد برای همیشه)

نواحی بدن برای لیزر موهای زائد

درمان لیزر موهای زائد هم می تواند روی بدن انجام شود و هم روی صورت. لیزر بدن شامل بخش هایی مانند کمر، قفسه ی سینه، و ناحیه ی بیکینی می شود. عموماً هرجایی از بدن که مو های زائد در آن رشد کند را می توان لیزر کرد.(از بین بردن موهای زائد برای همیشه)

از بین بردن موهای زائد برای همیشه
از بین بردن موهای زائد برای همیشه

روش از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی

مردم عموما فکر می کنند چون ناحیه ی اندام تناسلی، به نسبت ناحیه ی حساسی است، لیزر آن هم دشور تر است و احتمالا دردناک تر. ما این باور غلط است . به لحاظ احساس درد و ناراحتی ، لیزر اندام تناسلی هیج تفاوتی با لیزر سایر نواحی بدن ندارد. اما شدت لیزر مورد استفاده به ضخامت موهای زائد خود فرد بستگی دارد.

از بین بردن موهای زائد دور سینه

موهای زائد دور سینه مععمولا کرکی و ریز هستند. این امر باعث می شود لیزر آنها به حساسیت بیشتری احتیاح داشته باشد و طبعاً نیازمند جلسات درمانی متعدد تری باشد.

از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی مردان اصولا فرقی با زنان ندارد. تنها تفاوت در آن است که موهای زائد مردان عموماً ضخیم تر از موهای زائد زنان هستند، به همین دلیل لیزر آنها به اندکی شدت بیشتر نیاز دارد و وقت گیر تر است.به همین دلیل ممکن است مردان به تعداد جلسات درمانی بیشتری برای رفع کامل موهای زائد خود نیاز داشته باشند. که البته آن هم به خود فرد و شرایط موهایش بستگی دارد.

مترجم و محقق : ندا ناصری

مرکز لیزر و زیبایی برکه

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments