لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود ؟ | بهترین مرکز لیزر در شیراز + فیلم

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود

لیزر موهای زائد در شیراز چگونه انجام می شود

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

لیزر موهای زائد درمانی است که امروزه بسیار همه گیر و البته محبوب است. چرا که شما با استفاده از لیزر می توانید از شر موهای زائد هر نقطه از بدنتان به راحتی و برای همیشه خلاص شوید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد، بهترین و کم عوارض ترین درمان برای رفع همیشگی موهای زائد بدن است. اگر موهای زائد خود را لیزر کنید دیگر هیچگاه نیازی نخواهید داشت که ساعات طولانی را صرف استفاده از تیغ یا ژیلت کنید و دیگر نیازی نخواهد بود تن به درد اپیلاسیون بدهید.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود
لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود

اما با همه ی این احوال هنوز هم برخی از مردم نسبت به این درمان بی اعتمادند و باور نمی کنند که مزایای لیزر از مضراتش بیشتر باشد. چراکه بیشتر از هر چیز از اسم لیزر می ترسند. اشعه ی لیزر معمولا در میان مردم به عنوان اشعه ای خطرناک که قدرت زیادی دارد شناخته می شود.

اما بهتر است بدانید دستگاه لیزر موهای زائد اختصاصا برای لیزر مو طراحی شده و اشعه ی لیزر آن هرگز آن قدرت مخربی که فکرش را می کنید ندارد. بلکه اشعه ی لیزر مورد استفاده در این درمان بسیار کنترل شده و با بردی محدود در حد میلیمتر و میکرومتر است. (لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود)

اگر در مورد خطرات درمان لیزر موهای زائد نگران هستید، همین جا به شما می گوییم که اگر به یک مرکز معتبر برای لیزر مراجعه کنید، این درمان کمترین ضرر و آسیبی برای شما نخواهد داشت.

برای آشنایی بیشتر با درمان لیزر موهای زائد این مقاله را مطالعه کنید.

به هر صورت اگر اندکی بیشتر با این مقوله که ” لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود” آشنا شوید، نگرانی شما بسیار کمتر خواهد شد و راحتتر می توانید به ایمنی این درمان اعتماد کنید.

اما پیش از بررسی نحوه ی عملکرد لیزر بهتر است با به زوایای دیگر درمان لیزر موهای زائد هم توجه کنید.

با ما همراه باشید…

خطرات لیزر موهای زائد

لیزر یکی از کم خطر ترین و کم ضرر ترین درمان ها به حساب می آید. تعداد کسانی که که از این درمان آسیب یا ضرری دیده اند بسیار بسیار کمتر از کسانی است که از مزایای مفید آن سود زیادی برده اند.

اما به یاد داشته باشید، انتخاب مرکزی که لیزر را در آن انجام می دهید بسیار مهم است. اگر به مرکز نا معتبری که در آن اشخاص غیر متخصص لیزر را برای شما انجام می دهند مراجعه کنید، احتمال خطرات و مضرات لیزر از سود و فایده ی آن برای شما بیشتر است.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود
لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود
برای آشنایی بیشتر با خطرات لیزر موهای زائد، این مقاله را مطالعه کنید.

خطرات و آسیب های عمومی لیزر از قبیل زیر هستند:

  • کبودی
  • قرمزی پوست
  • التهاب
  • جوش
  • زخم های سطحی
  • و در موارد شدید عفونت

به جز مورد عفونت( که جزو عوارض جدی استو البته احتمال آن خیلی کم است و به ندرت اتفاق می افتد) عوارض جانبی لیزر حتی در صورت وقوع هم چندان پایدار نیستند و نهایتا طی چند ساعت یا چند روز خود به خود از بین می روند.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شیراز

از آنجایی که لیزر موهای زائد در دسته ی “درمان” جای می گیرد یعنی با سلامتی شما سر و کار دارد. این یعنی آسیب های احتمالی آن می تواند اثرات بسیار مخربی روی پوست شما داشته باشد.

از آنطرف اگر به مرکز مناسبی برای لیزر مراجعه کنید، می بینید که احتمال خطر و آسیب همین درمان چقدر پایین است. چراکه در مراکز معتبر به جای اینکه یک تکنسین تجربی لیزر شما را انجام دهد، شما ابتدا به پزشک متخصص پوست مرکز مراجعه می کنید. متخصص پوست با بررسی شرایط پوست و موی شما، اولا تشخیص می دهد که آیا شما فرد مناسبی برای انجام لیزر هستید یا نه. سپس اگر شرایطتان برای لیزر مساعد بود، متخصص پوست شما را پیش تکنسین متخصص و حرفه ای لیزر می فرستد.

تکنسین متخصص با توجه به گزارشات پزشک دستگاه را برای شخص شما تنظیم مجدد می کند. از این جهت لیزر با نهایت دقت و ظرافت انجام می پذیرد و کمترین خطری برای شما به همراه نمی آورد. (لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود)

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود
لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود

نکته: در برخی از مراکز خود پزشک متخصص پوست لیزر را برای شما انجام می دهد و نیازی به تکنسین نیست.

مرکز تخصصی لیزر شیراز یکی از بهترین شعب مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر ایران است. مرکز لیزر شیراز با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، آماده ی ارائه ی خدمات حرفه ای لیزر موهای زائد به شما عزیزان می باشد. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار تخفیف های استثنایی این مرکز، مرکز لیزر شیراز را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر در شیراز تبدیل کرده است.

شما هم اکنون می توانید برای دیدن لیست تعرفه ها و تعیین نوبت مشاوره و درمان با لیزر، اینجا را کلیک کرده و همین حالا به مرکز لیزر شیراز تماس بگیرید.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

درمان لیزر موهای زائد به این صورت است که تکنسین متخصص قلم مخصوص لیزر را که به دستگاه متصل است، روی سطح پوست ناحیه ی تحت درمان می کشد. با این کار تکنسین امواج لیزر را به صورت یکدست روی سطح پوست پخش می کند و می تاباند.

اشعه ی لیزر در واقع امواج بسیار متراکم نوری است. هرچه نقطه ای تاریک تر باشد  نور بیشتر جذب آن نقطه می شود. اساس عملکرد لیزر هم همین است. لیزر ساطع شده بر سطح پوست، طبیعتا جذب قسمت هایی می شود که رنگدانه ( ملانین) تیره تری دارند. رنگدانه های تیره تر روی پوست معمولا متعلق به ریشه ی مو هستند. به همین خاطر اشعه ی لیزر تابانده شده جذب ریشه ی مو شده و بافت پوستی اطراف آسیبی نمی رساند.

 

نکته : به همین خاطر بهترین افراد برای انجام درمان لیزر موهای زائد، افرادی هستند که پوست روشن با موی تیره دارند. اگر به تازگی پوست خود را برنزه کرده اید بهتر است موهای زائد را لیزر نکنید. چرا که برنزه بودن پوست با عث اختلاط رنگی و  کاهش تفاوت بین رنگدانه های پوست و مو می شود. این امر باعث می شود احتمال آسیب پوستی لیزر بالا برود. (لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود)

هنگامی که لیزر جذب ریشه ی مو می شود، در آنجا به انژی گرمایی با حرارت بالا تبدیل شده و فولیکول که عامل رشد مو است و در ساقه ی مو وجود دارد را می سوزاند. سوختن فولیکول با عث تضیف ریشه مو شده و اگر این فرآیند برای چند مرتبه و طی چند جلسه به صورت مرتب انجام شود، در نهایت رشد مو را برای همیشه متوقف کرده و موی زائد را به صورت دائمی از بین می برد.

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments