رفع دائمی موهای زائد ناحیه ی تناسلی

رفع دائمی موهای زائد ناحیه ی تناسلی با لیزر | مرکز تخصصی لیزر مشهد

رفع دائمی موهای زائد ناحیه ی تناسلی

رفع دائمی موهای زائد ناحیه ی تناسلی، پیشنهادی است که خیلی ها را وسوسه می کند. اما اشتباه نکنید، این وسوسه چیز بدی نیست، بلکه اتفاقا تصمیم مثبتی به حساب می آید. چه کسی هست که از شیو کردن ناحیه ی تناسلی با تیغ یا ژیلت، و یا از اپیلاسیون خسته نشده باشد. برای یک لحظه به همه ی مشکلاتی اعم از التهاب و قرمزی، جوش و تغییر رنگ پوست و دون دون شدن پوست بعد از تیغ زدن فکر کنید!

رفع دائمی موهای زائد ناحیه ی تناسلی
رفع دائمی موهای زائد ناحیه ی تناسلی

آیا شما واقعا هیچ مشکلی با درد اپیلاسیون ندارید؟ یا اینکه برای اپیلاسیون ناحیه ی تناسلی، در هر جلسه مجبور باشید ناحیه ی شرمگاهی تان را در معرض دید متصدی اپیلاسیون قرار دهید؟ آقایانی که قصد از بین بردن موهای ناحیه ی تناسلیشان را دارند چطور؟ آنها که حتی نمی توانند برای وَکس موهای زائد این ناحیه، اپیلاسیون کنند!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با این وجود اگر واقعا راهی مناسب و موثر برای آن وجود داشته باشد،  آیا پیشنهادی برای از رفع دائمی موهای زائد ناحیه ی تناسلی، به نظر شما، پیشنهاد بسیار خوبی نمی رسد؟ به همین دلیل است که این وسوسه، منفی نیست، بلکه بسیار هم مثبت است.

اما راهکار عملی برای رفع دائمی و موثر موهای زائد بدن چیست؟

ما به شما لیزر را پیشنهاد می دهیم.

رفع دائمی موهای زائد ناحیه ی تناسلی
رفع دائمی موهای زائد ناحیه ی تناسلی

روش درمانی لیزر موهای زائد، امروزه مطمئن ترین، بهترین و پر اثر ترین راه برای از بین بردن موهای زائد، و به ویژه رفع دائمی موهای زائد ناحیه ی تناسلی است.

برای آشنایی بیشتر با این درمان نوین و اثر بخش، این مقاله را مطالعه کنید.

امروزه، تقریبا همه با درمان لیزر موهای زائد آشنا هستند. اما چون این روش جزو روش های نو و جدید به حساب می آید، بسیاری بسیاری از مردم، آشنایی کافی با آن ندارند. حتی بسیاری از کسانی که در شهرستان های غیر از تهران زندگی می کنند، نمی دانند که این درمان، تنها مختص مراکز زیبایی تهرانی نیست. امروزه مراکز زیبایی زیادی در شهرستان ها وجود دارند، که با کیفیت مشابه مراکز تهرانی، اقدام به درمان لیزر موهای زائد می کنند.

از جمله در شهرستان مشهد.

مشهدی های عزیز، خوب است بدانید شعبات تهران اسکین، در سراسر ایران وجود دارند و خدمات تضمینی لیزر برای رفع دائمی موهای زائد را به مراجعین محترم  ارائه می دهند.

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد مشهد، به عنوان یکی از بهترینِ این شعبات، با کادری مجرب، متشکل از پزشکان و تکنسین های متخصص در زمینه ی لیزر، با در اختیار داشتن بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، آماده ی ارائه ی خدمات تضمینی لیزر موهای زائد، به ساکنین عزیز شهر مشهد می باشد. تخفیف های استثنایی این مرکز، در کنار کیفیت مناسب درمان، مرکز لیزر مشهد را به یکی از مناسب ترین مراکز لیزر تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با تعرفه ها و تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

اما برای آشنایی بیشتر با خدمات ارزنده ای که تکنولوژی رفع دائمی موهای زائد ناحیه ی تناسلی، با استفاده از لیزر، ارائه می دهد بهتر است در ادامه ی مقاله همراه ما باشید.

لیزر موهای زائد چگونه انجام میشود

دستگاه لیزر، تکنولوژی است که پرتوهای نوری لیزر را به شکلی متراکم، یکپارچه و کنترل شده، بر سطح پوست می تاباند. این تکنولوژی با استفاده از تمایز قائل شدن بین تفاوت رنگی میان پوست و رنگ ریشه های موی موجود بر سطح پوست، انرژی حاصله را بر موها متمر کز کرده و می تاباند. به این صورت که نقاط تیره تر سطح پوست، انرژی یا پرتو تابانده شده را به خود جذب می کنند و باعث تبدیل آن به گرما می شوند. از آنجایی که ریشه ی مو های روی پوست، به واسطه ی رنگدانه هایشان(ملانین) از خودِ پوست تیره تر هستند، این پرتو کاملا توسط موها جذب شده و انرژی گرمایی تولید شده در ساقه ی مو باعث سوختن فولیکول موجود درآن می گردد. فولیکول همان عاملی است که باعث رشد مو می شود. سوزاندن شدن فولیکول مو طی چند مرحله یا چند جلسه، نهایتا باعث تضعیف، نازک شدن و در آخر از بین رفتن موی زائد می شود.

رفع دائمی موهای زائد ناحیه ی تناسلی
رفع دائمی موهای زائد ناحیه ی تناسلی
برای آشنایی بیشترو دقیقتر با عملکرد لیزر موهای زائد، این مقاله را مطالعه کنید.

آیا لیزر موها زائد درد دارد؟

یکی از عوامل و بهتر است بگوییم شایعه هایی که باعث می شود مردم به درمان لیزر روی نیاورند، ترسشان از درد لیزر است. همینجا باید بگوییم که درد زیاد و آسیب زننده ی لیزر موهای زائد، شایعه ای بیش نیست. این درمان یکی از ایمن ترین، کم عوارض ترین و اتفاقا کم درد ترین درمان ها به حساب می آید. اولا از آنجایی که به واسطه ی رنگدانه ها، لیزر پوست را از مو تشخیص می دهد، اساسا به بافت های پوستی اطراف مو آسیبی وارد نمی کند.

از طرف دیگر دستگاه های امروزی و مدرن لیزر، از جمله دستگاه دایود(که در مرکز مشهد نیز مورد استفاده است) با مجهز بودن به سیستم خنک کننده ی همزمان، درد احتمالی لیزر که حاصل گرمای ساطع شده بر سطح پوست است، را به حداقل می رسانند. بیشتر افرادی که درمان لیزر موهای زائد را در مرکزی درست و با کیفیت انجام داده اند، حس لیزر در طول درمان را به جای درد، بیشتر به مور موری دلچسب تشبیه می کنند.

رفع دائمی موهای زائد ناحیه ی تناسلی
رفع دائمی موهای زائد ناحیه ی تناسلی

نکته : مرکزی که لیزر را در آن انجام می دهید، بسیار مهم است. اگر به مرکز مناسبی مراجعه نکنید، یا تکنسین متخصصی بدن شما را لیزر نکند، معمولا می تواند به پوست شما آسیب برساند. در انتخاب مرکز درمانی دقت کافی به خرج دهید. فریب قیمت های نازل برای جلب مشتری را نخورید. لیزر موهای زائد، یک درمان به حساب می آید که انجام صحیح آن می تواند نتایجی درخشان برای شما به همراه داشته باشد، و انجام ناصحیح آن می تواند آسیب جدی به شما بزند.

عوارض لیزر موهای زائد

لیزر جزو کم عوارض ترین و کم خطرترین درمان های زیبایی محسوب می شود.

برای آشنایی بیشتر با عوارض احتمالی لیزر، این مقاله را مطالعه کنید.

جلسه ی اول لیزر موهای زائد

بهتر است در جلسه ی اول لیزر موهای زائد، پیش از درمان، با پزشک درمانگر مشاوره کنید. لازم است او ابتدا شما و وضعیت پوستتان را بررسی کند تا ببیند آیا به لحاظ شرایط فیزیکی، اصلا فرد مناسبی برای لیزر هستید یا نه. سعی کنید در اولین جلسه سوابق دقیق پزشکی و داروهایی که مصرف می کنید را به پزشک اعلام کنید.

رفع دائمی موهای زائد ناحیه ی تناسلی

همانطور که با هم بررسی کردیم، لیزر بهترین روش برای رفع دائی موهای زائد، به ویژه موهای زائد ناحیه ی تناسلی است. با انجام چند جلسه ی درمانی و تکمیل دوره ی درمان لیزر موهای زائد، دیگر نیازی نیست نگران رشد مجدد موهای زائد ناحیه ی تناسلی خود باشید.

رفع دائمی موهای زائد ناحیه ی تناسلی
رفع دائمی موهای زائد ناحیه ی تناسلی

آقایان نیز از این امر مبرا نیستند و می توانند همانند خانم ها از خدمات لیزر موهای زائد بهره کافی ببرند. اتفاقا شمار مردانی که خواستار درمان لیزر موهای زائد هستند، روز به روز در حال زیاد شدن است.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments