لیزر کامل موهای زائد مردان | پاها ، باسن ، شانه ، بیکینی | مرکز لیزر موهای زائد

بهترین مرکز لیزر آقایان و معرفی مراکز لیزر آقایان در تهران

مرکز لیزر آقایان در تهران و لیزر پاها، باسن، شانه

 

همه چیز در مورد لیزر مو در مردان در تهران و مراکز قابل اعتماد برای لیزر موی زائد مردان

بسیاری از زنان تصمیم به استفاده از راه حل های دائمی یا نیمه دائمی برای حذف موهای پاهای شان  می گیرند. اما حقیقت این است که مردان نیز می توانند از این روش ها بهره مند شوند.  اگر دنبال یک مرکز لیزر آقایان می گردید ، بهتر است ابتدا تصمیم بگیرید که یک روش دائمی که بهتر از شیو کردن است را انتخاب کنید.  سپس لیزر کامل موهای زائد پاهای مردان را به آقایان توصیه کنید.

قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آیا لیزر موهای زائد پا روش مناسبی برای حذف موهای شما است ، بیایید نگاهی دقیق به برخی از سؤالات متداول در این مورد بیندازیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مرکز لیزر آقایان

آیا مراجعه به مرکز لیزر آقایان ، ایده خوبی است؟

 

بعضی از مردان واقعاً از داشتن موهای انبوه راضی هستند.  اما ممکن است بعضی دیگر از مردان دوست داشته باشند که پاهایی بدون مو و صاف داشته باشند.  گاهی اوقات صاف بودن پاها می تواند بر اساس نوع فعالیت هایی که شما در آن مشارکت می کنید ، مفید باشد.

افرادی که از دوچرخه سواری ، ورزش و فعالیت های آبی لذت می برند ، ممکن است با پاهای بدون مو راحت تر باشند و سرعت عمل شان در هنگام انجام این فعالیت ها افزایش پیدا کند.  گاهی هم مردان ممکن است موهای شان را دوست نداشته باشند و فقط می خواهند پاهایی بدون مو داشته باشند. این وقعاً یک اولویت شخصی است و هیچ اشکالی ندارد.

 

از بین بردن موهای زائد پاها

یکی از مشخصه های مردانگی وجود موهای زیاد بر روی پا و حتی انگشتان پا است.  حذف موهای زائد توسط لیزر یک گزینه ایمن برای استفاده در این مناطق است.  حتی اگر این مناطق بسیار حساس باشند.

اگر پوستی واقعاً حساس دارید ، ممکن است در مورد روش های کاهش ناراحتی در طول مراحل لیزر درمانی با ما مشورت کنید. استفاده از کرم های بی حسی موضعی ممکن است ایده خوبی برای  کاهش درد باشد.

 

آیا مراجعه به مراکز لیزر مردان و لیزر موی پا گران است؟ 

 

مرکز لیزر آقایان برای لیزر پاها

هزینه لیزر موهای زائد بسیار قابل توجه است. این در واقع یکی از سؤالات اصلی است که مردم قبل از اینکه تصمیم بگیرند که لیزر انجام بدهند یا نه از ما می پرسند.

لیزر موهای زائد شاید کمی هزینه داشته باشد ، به خصوص زمانی که بخواهید مناطق بسیاری را پوشش دهید. اما توجه داشته باشید که این روش تقریباً دائمی است و فقط لازم است که هر سال یکبار برای تکمیل درمان به مرکز لیزر درمانی مراجعه کنید.

از طرف دیگر لیزر موهای زائد ممکن است در کشورهای اروپایی و یا امریکا کاری پرهزینه و گران باشد ، اما در ایران هزینه آن بالا نیست.

علاوه بر این شما می توانید مناطق مختلف بدن را به ترتیب اولویتی که خودتان می خواهید انجام بدهید.  یک جلسه مشاوره  با ما به شما کمک می کند تا در مورد هزینه های لیزر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

انجام لیزر مو در مرکز لیزر آقایان

جلسه اول لیزر مردان برای لیزر پاها

 

اگر برای شروع لیزر کامل موهای زائد پاهای خود آمادگی دارید ،  برای جلسه مشاوره به مرکز ما مراجعه کنید.   برای تماس با ما اینجا کلیک کنید. 

در جلسه مشاوره شما می توانید هر گونه سؤالی را که ممکن است بپرسید و حتی می توانید یک آزمایش تست پچ انجام دهید تا ببینید چگونه پوست شما به پرتوهای لیزر واکنش نشان خواهد داد.

تست پچ معمولاً یک ایده عالی است. سپس ما قادر خواهیم بود تا اولین جلسه لیزر درمانی شما را برنامه ریزی کنیم و به شما بگوییم که چگونه برای جلسه اول لیزر موهای زائد آماده بشوید.  ما همچنین می توانیم برآورد هزینه ، تعداد جلسات و اینکه آیا شما یک نامزد خوب برای لیزر درمانی هستید یا نه را تعیین کنیم.

متخصصین مجرب و با سابقه ما آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشند.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

مرکز لیزر مردان برای لیزر موی باسن مردان

 

آیا می دانید که از نظر آماری زنان تحمل درد بیشتری نسبت به مردان دارند؟

و به همین این دلیل است که به جای مردان ، بدن زنان برای زایمان طراحی شده است.  با در نظر داشتن این موضوع ، روش های زیادی وجود دارد که زنان بدون هیچ گونه نگرانی در مورد درد با آن درگیر می شوند ، اما مردان ممکن است بیشتر تردید داشته باشند.

حذف موهای زائد توسط لیزر یکی از این روش ها است. مردان اغلب در مورد اینکه این روش واقعاً دردناک است یا نه نگرانی دارند.  که اغلب تعجب آور است.  آیا لیزر موهای زائد باسن مردان واقعاً دردناک است؟ بیایید نگاهی بیندازیم و ببینیم که باید چه انتظاری از روند لیزر درمانی داشته باشیم.

 

آیا لیزر کامل موهای زائد باسن مردان دردناك است؟

 

مرکز لیزر آقایان در تهران
مرد بعد از لیزر

اولین چیزی که باید بدانید این است که پوست اطراف باسن شما نسبت به مناطق دیگر بدن بیشتر حساس است.  با توجه به این نکته ، از بین بردن موهای زائد مناطق حساس توسط لیزر می تواند نسبت به سایر مناطق کمی دردناک باشد.  پوست باسن کمی بیشتر از سایر مناطق دچار سوزش می شود و ممکن است کمی نسبت به پالس های پرتو لیزر حساس باشد.

 

درد لیزر آقایان چقدر است؟

 

اگر شما هم درد کشیدن را دوست ندارید ،  ممکن است بخواهید بدانید در طول لیزر درمانی و بعد از آن تا چه مدت درد خواهید کشید.   خبر خوب این است که درد شما واقعاً خیلی طول نخواهد کشید.

هر بار که پرتو لیزر یک فولیکول را از بین می برد ، احساس سوزش کمی خواهید داشت.  تقریباً احساس می کنید یک کش لاستیکی به  پوست شما برخورد می کند.  ممکن است ناراحت شوید اما درد آن غیر قابل تحمل نیست.

بلافاصله پس از درمان پوست شما حساس می شود.  اما این به معنای درد کشیدن نیست.   فقط در منطقه ای که درمان شده احساس می کنید پوست تان کمی حساس شده است.  و احساس این وضعیت مانند آفتاب سوختگی خفیف پوست است.  به همین علت سعی کنید پس از لیزر درمانی منطقه درمان شده در معرض نور خورشید قرار نگیرد.

 

چگونه درد لیزر موهای زائد باسن مردان را کاهش دهیم

 

برای اینکه درد این روش برای شما قابل کنترل باشد ،  مواردی وجود دارد که می توانید برای کمک به کاهش درد آنها را انجام دهید. شما می توانید قبل از شروع جلسه لیزر درمانی از قرص مسکن تیلنول Tylenol  استفاده کنید.

این کار به کاهش درد و تورم بعد از آن کمک کند.  شما همچنین می توانید از ما درخواست کنید که از کرم های مخصوص بی حسی برای منطقه ای که تحت درمان قرار می گیرد استفاده کنیم.  استفاده از بی حسی موضعی واقعاً می تواند به کاهش درد در طول درمان و بعد از ان کمک کند.

 

سایر خطرات احتمالی  لیزر باسن در مرکز لیزر آقایان

 

اگر چه ممکن است شما بیشتر نگران این باشید که آیا این روش دردناک  است یا خیر، همچنین ممکن است بخواهید در باره سایر خطرات احتمالی مربوط به این روش فکر کنید.  بعضی از زنان پس از لیزر موهای زائد متوجه تغییرات رنگ یا بافت پوست خود شده اند ، اما تنها چند نمونه از این مورد بوده و بیش از چند روز طول نکشیده است.

در موارد شدید ، لیزر همچنین می تواند موجب زخم شدن یا تاول زدن در ناحیه تحت درمان بشود.  این عوارض می تواند قابل پیشگیری باشد ، در صورتی که به مرکزی مراجعه کنید که اپراتورهای لیزر با تجربه و دستگاه های جدید داشته باشد.  به همین دلیل است که شما همیشه باید از تکنسین های حرفه ای لیزر برای این روش استفاده کنید.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد و عمل های زیبایی سینه و لیپوماتیک و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.  مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

مراکز لیزر آقایان برای لیزر بیکینی هم داریم؟

 

زنان تنها کسانی نیستند که مایل به داشتن یک منطقه بیکینی صاف و بدون مو هستند. مردان هم تمایل دارند که خودشان را از شر این موهای ناخوشایند و بی ریخت خلاص کنند.  شیو کردن منطقه بیکینی  می تواند ناراحت کننده باشد.  زیرا اغلب منجر به ایجاد ناراحتی و خارش و التهاب پوست می شود.   اپیلاسیون هم همانطور که می دانید واقعاً دردناک است و اگر واقعاً دقت نکنید ، ممکن است مشکلاتی برای تان ایجاد شود.

به هر حال ، چه کسی واقعا می خواهد موهای منطقه بیکینی را وکس کند و درد وحشتناک آن را تجربه کند؟  به همین دلیل است که حذف موهای بیکینی توسط لیزر برای مردان واقعاً امروزه بسیار محبوب شده است.  مطمئناً زنان لیزر بیکینی را نسبت به مردان بیشتر انجام می دهند ، اما این بدان معنا نیست که این گزینه برای همه نیست.

اجازه دهید نگاهی به برخی از جزئیات لیزر موهای زائد بیکینی مردان بیندازیم تا ببینید که آیا ممکن است این روش برای شما ایده آل باشد.

قیمت لیزر در مرکز لیزر آقایان
مراکز لیزر موی زائد مردان

آیا لیزر بیکینی مردان دردناک است؟

 

احتمالاً دردناک بودن پروسه لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی یک سؤال بزرگ برای هر مردی است.  اگر بخواهیم با شما روراست باشیم باید بگویم که این پروسه درد اندکی دارد.

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردم ، پس از لیزر موهای زائد هیچ نیازی به استراحت در خانه نیست و شما می توانید به محل کار خود برگردید.

تنها احتمال این است که در هنگام انجام لیزر درد غیر قابل توجهی را احساس کنید.  البته اگر لیزر موهای زائد با دستگاه های مدرن و جدید انجام شود ، این درد به حداقل خواهید رسید.  دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار 2018 فراتر از لیزرهای الکساندرایت و دایود ، لیزری بدون درد است .

پس از لیزر درمانی شما بلافاصله می توانید به فعالیت های روزمره خود ادامه دهید بدون آنکه زمان خود را از دست بدهید.

اما اگر واقعاً نگران این موضوع هستید که درد بکشید ، بد نیست بدانید که پیش از جلسه اول یک تست پچ انجام داده اید. و با این روش آشنایی دارید. انجام تست پچ نه تنها به شما اجازه می دهد تا قبل از جلسه اول این روش را تجربه کنید ، بلکه به شما اجازه می دهد تا ببینید چگونه پوست شما ممکن است به لیزر درمانی واکنش نشان دهد. همچنین راه هایی برای کم کردن درد ، مانند استفاده از کرم های ضد درد و بی حسی موضعی  وجود دارد.

 

هر جلسه  لیزر بیکینی در مرکز لیزر موی مردان چه مدت طول می کشد؟

 

طول مدت انجام این روش تا حد زیادی به خود شما بستگی دارد. شما باید برای لیزر درمانی و مراقبت های پس از آن آمادگی داشته باشید.

طول مدت جلسه لیزر  مردان بستگی به اندازه محل درمان و تراکم موهای این منطقه دارد.  منطقه بیکینی هم بسیار پر مو است و هم به اندازه میزان استفاده از منطقه مورد نظر شما بستگی دارد. اگر کل منطقه را داشته باشیم ، وقت بیشتری می برد.

اگر هم بخواهید فقط قسمت هایی از این منطقه را لیزر کنید که انتخاب آن به خود شما بستگی دارد ، زمان زیادی طول نخواهد کشید.

قیمت لیزر موهای زائد مردان

ماندگاری اثر لیزر در مراکز لیزر آقایان چه مدت است؟

 

نتایج و ماندگاری لیزر موهای زائد منطقه بیکینی مردان به احتمال زیاد مدت زمان زیادی خواهد بود.  به همین دلیل است که این روش یک راه حل نیمه دایمی برای از بین بردن موهای ناخواسته محسوب می شود.

لیزر واقعاً فولیکول ها را نابود می کند ، و از رشد مجدد موها جلوگیری می کند.   شما برای اطمینان از اینکه موها کاملاً از بین رفته اند ، باید جلسات متعدد لیزر درمانی را انجام دهید تا به نتایج مورد نظر و مطلوب خود برسید.

با ما در مورد اینکه به چند جلسه لیزر درمانی نیاز دارید مشورت کنید.  پزشکان و تکنسین های لیزر با تجربه ما تجربیات خود را با شما در میان می گذارند و با استفاده از مدرن ترین تجهیزات درمان شما را انجام می دهند.  تا بتوانید بهترین نتایج  را به دست آورید  و منطقه بیکینی خود را به صورت دائمی صاف کنید.  تلاش ما کسب رضایت شما است.

پس از همه ، لیزر بیکینی دیگر فقط برای زنان  نیست!  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حذف موهای لیزر بیکینی مردان و گرفتن نوبت با ما تماس بگیرید.

 

مراکز لیزر آقایان مجهز به لیزر اسکلیپون مدیواستار

 لیزر کامل موهای زائد مردان | پاها ، باسن ، شانه ، بیکینی | مرکز لیزر موهای زائد

پوست شما ویترین زیبایی شما است. به همین علت باید در انتخاب یک مرکز لیزر درمانی معتبر دقت کنید و در مورد نوع دستگاه مورد استفاده آنها پرسش کیند.  این حق مسلم شما است.

همان طور که برای خرید لوازم آرایشی به دنبال برند های خوب با قیمت مناسب هستید و در مورد آن تحقیق می کنید ، در مورد انتخاب مرکز لیزر هم سختگیر باشید و پوست خود را در معرض هر لیزری قرار ندهید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه از بهترین دستگاه لیزر به نام لیزر اسکلپیون مدیو استار 2018 برای درمان های لیزری استفاده می کند. این دستگاه در آلمان ساخته شده و محصول کمپانی زایس آلمان است.  دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار تنها لیزر بدون درد است که در از بین بردن موهای کرک مانند و نازک نیز مؤثر است.  و قادر است به طور هم زمان هم موهای زائد را از بین ببرد و هم مویرگ های تغذیه کننده فولیکول ها را مسدود کند.

                                       برای مشاوره با مرکز لیزر درمانی شعبه شریعتی اینجا کلیک کنید. 

سه مزیت استفاده از لیزر اسکلپیون مدیو استار عبارتند از:

  • درمان با این لیزر مؤثرتر از درمان با سایر لیزرها می باشد.
  • لیزر اسکلپیون مدیو استار نسبت به سایر لیزرها ایمنی بیشتری دارد ؛
  • این لیزر از سرعت بالاتری برخوردار می باشد.

لیزر اسکلپیون مدیواستار پس از کسب تجربه های فراوان در زمینه پزشکی توسط شرکت اسکلپیون در مقیاس بین المللی طراحی و تولید شده است.  استفاده از این نوع لیزر روشی ایده آل برای مراکز لیزر درمانی و زیبایی است که می خواهند خدماتی با نتایج عالی ، کارآیی و ایمنی تضمین شده به مشتریان خود ارائه بدهند.

 

مرکز لیزر موهای زائد شانه برای مردان

مرکز لیزر آقایان شانه ها

خلاص شدن از موهای شانه بسیار دشوار است. به خصوص با توجه به این واقعیت است که رسیدن دست به این منطقه کمی سخت است.  این باعث می شود اصلاح و اپیلاسیون و دیگر درمان های خانگی برای از بین بردن موهای شانه کمی سخت تر از سایر مناطق بدن باشد.  این نیز یکی از دلایل اصلی برداشتن موهای زائد شانه توسط لیزر برای مردان است.

اجازه دهید نگاهی دقیق تر به جوانب مثبت و منفی لیزر موهای زائد شانه داشته باشیم.

 

مزایای حذف موهای شانه مردان توسط لیزر  

برخی از مزایای لیزر موهای زائد شانه مردان :

کاهش شدید رشد موها

پس از لیزر درمانی قطعاً متوجه کاهش چشمگیر رشد موها در مناطق تحت درمان خواهید شد. در حالی که با یک جلسه درمان از تمام موهای منطقه خلاص نخواهید شد ، اما از مقدار زیادی از موها خلاص می شوید.  پرتو لیزر فولیکول موهایی را که در حالت فعال رشد قرار دارد ، هدف قرار می دهد.  قرار داشتن موها در مرحله رشد باعث از بین رفتن فولیکول موها می شود.  به همین دلیل و با توجه به چرخه رشد موها است که شما باید بر طبق برنامه های منظم ،  برای بهینه سازی و به دست آوردن بهترین نتایج در موعد مقرر به مرکز لیزر مراجعه کنید.

 

درد لیزر موهای زائد از گزینه های دیگر کمتر است

اپیلاسیون می تواند واقعا دردناک باشد. به ویژه در پوست حساس شانه.  اما از آنجایی که مردان واقعاً تحمل درد اپیلاسیون را ندارند ، خبر خوب این است که لیزر موهای زائد واقعاً دردناک نیست. البته این روش کاملاً بدون درد نیست. اما درد آن ملایم و خیلی کوتاه مدت است.

 

شانه یک منطقه کوچک است که لیزر آن زیاد طول نمی کشد

منطقه شانه یک منطقه بسیار بزرگ نیست.  بر خلاف زنان که اغلب از لیزر موهای زائد برای پاهای خود و دیگر مناطق بزرگ استفاده می کنند  ، منطقه شانه زمان زیادی را صرف نمی کند. شما می توانید این روش را در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام دهید.

 

معایب انجام لیزر شانه در مرکز لیزر ویژه آقایان

 

مرکز لیزر آقایان
مراکز لیزر موی مردان

قیمت لیزر شانه نمی تواند بسیار گران باشد

حذف کامل موهای زائد توسط لیزر به طور کلی ارزان نیست.  اگر زیادی ارزان بود ، ببینید که چه کسی این روش را انجام می دهد. شما صرفاً برای صرفه جویی در هزینه نباید از کیفیت درمان خود کم کنید. بخشی از این هزینه برای این است که شما مجبور به انجام جلسات درمانی در این منطقه هستید. این تنها راه است که شما می توانید بهترین نتایج را از روند لیزر درمانی دریافت کنید.

 

عوارض جانبی احتمالی لیزر در مراکز لیزر آقایان

 

همانطور که با هر روش دیگر از بین بردن موها برخی از عوارض جانبی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید ، لیزر موهای زائد نیز گاهی ممکن است عوارضی به دنبال داشته باشد.  در اکثر موارد ، بیماران فقط در معرض درد یا تحریک پوست قرار دارند.

عوارض جانبی که به ندرت اتفاق می افتد شامل تاول و زخم یا تغییرات رنگدانه یا بافت پوست شما می باشد.  برای اینکه واکنش پوست خود را به طور کامل و قبل از شروع جلسات لیزر درمانی مشاهده کنید ، در نظر بگیرید که تست پچ را که روی بخش کوچکی انجام از پوست انجام می شود ، تجربه کنید.

 

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments