لیزر موهای زائد در مرکز اصفهان | انتخاب بهترین مرکز لیزر درمانی در اصفهان

لیزر موهای زائد برای نقاط حساس بدن چگونه انجام می شود؟ فیلم لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد برای نقاط حساس بدن چگونه انجام می شود؟ فیلم لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد برای نقاط حساس بدن چگونه انجام می شود؟ فیلم لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد می تواند موها را از هر ناحیه ای از بدن از جمله صورت ، پاها ، بازوها ، زیر بغل ، و پشت حذف کند. همچنین می تواند موهای مناطق حساس مانند Areola اطراف نوک سینه و منطقه بیکینی و برزیلی را درمان کند.

از آنجا که لیزرموهای زائد نوک پستان حساس است ، حتماً باید توسط تکنسینی انجام شود که در این نوع روش خاص تجربه کافی داشته باشد. پوست نوک پستان به خصوص بسیار حساس است و به همین دلیل ممکن است عوارضی از جمله سوزش یا زخم بیشتری نسبت به سایر نقاط ایجاد شود.  اما با این وجود بروز بعضی از عوارض ناشی از درمان تا زمانی که درمان با روش های ایمن انجام شود ، بسیار بعید است.  طول مدت  درمان برای هر نوک سینه حدود 5 تا 10 دقیقه است.  تعداد جلسات برای رسیدن به نتیجه مطلوب توسط پزشک معالج شما تعیین خواهد شد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

استفاده از تکنیک لیزر درمانی نه تنها مؤثر ترین تکنیک حذف مو برای ناحیه حساس بیکینی است ، بلکه  همچنین می تواند برای از بین بردن موهای ناحیه حساس ناحیه تناسلی نیز استفاده شود.

لیزر موهای زائد به همان خوبی در سایر بخش های بدن از جمله پاها ، زیر بغل و حتی موهای صورت کار می کند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

آیا لیزر درمانی ناحیه بیکینی برای همه افراد انجام می شود؟

لیزر موهای زائد برای نقاط حساس بدن چگونه انجام می شود؟ فیلم لیزر موهای زائد

حذف موی ناحیه حساس بیکینی توسط لیزر می تواند برای تمام سنین ، چه مردان و چه زنان و حتی رنگ پوست های تیره تر استفاده شود.

این درمان بیشتر مورد علاقه بانوان است ، اما در حال حاضر حتی مردان نیز برای از بین بردن مو های زائد ناحیه بیکینی به مراکز ما مراجعه می کنند.

منطقه برزیلی بخش بسیار حساس بدن شما است. لذا ضروری است که درمان ها راحت ، ایمن و آرام باشند.  با لیزر برزیلی در مرکز لیزر برکه موهای زائد و موهای زیر پوستی را مشکلاتی مربوط به گذشته بدانید.  شما پس از اتمام جلسات لیزر درمانی دیگر با چنین مشکلاتی روبرو نخواهید شد.  همچنین در مرکز لیزر ما لیزر برزیلی برای زنان توسط اپراتور خانم و برای مردان توسط اپراتور مرد انجام می شود.  در صورت تمایل مشتری همه جلسات لیزر برزیلی با یک اپراتور خاص انجام خواهد شد.

 

تعیین تعداد جلسات درمان  

چرخه رشد فولیکول مو سه مرحله مجزا دارد : رشد یا آناژن ، مرحله میانی یا کاتاژن و مرحله تلوژن یا استراحت.  سیستم های لیزری ما با غیر فعال کردن مو در مرحله رشد فعال کار می کنند.  از آنجایی که  موها این فاز رشد فعال را در زمان های مختلف وارد می کنند ، برای غیر فعال کردن تمام فولیکول های مو در یک منطقه خاص به جلسات درمانی دیگری نیاز است.

بنابراین اکثر مناطق نیاز به 5 تا 10 جلسه درمان دارند.  تعداد نهایی درمان های مورد نیاز شما بستگی به عوامل مختلفی از قبیل ضخامت موهای شما ، منطقه تحت درمان و چرخه رشد موها دارد.

پس از هر جلسه شما باید صبر کنید تا موهای جدید شروع به رشد در زیر پوست کنند و بعد از آن جلسات بعدی را پیگیری کنید.  این فاصله ممکن است تا 12 هفته طول بکشد.

 

آیا درمان موهای زائد با لیزر دردناک است؟ 

لیزر موهای زائد برای نقاط حساس بدن چگونه انجام می شود؟ فیلم لیزر موهای زائدشما ممکن است با برخورد هر پالس لیزر حسی شبیه به برخورد کش لاستیکی با پوست داشته باشید.  اما درد آنقدر کم است که معمولاً نیازی به بی حسی موضعی یا داروهای ضد درد ندارید.  با این حال ، برخی از بیماران ممکن است ترجیح می دهند از بی حسی موضعی استفاده کنند.  مخصوصاً وقتی که مناطق حساس درمان می شوند.

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار 2018 در مرکز لیزر درمانی برکه دارای سیستم خنک کننده بر روی هند پیس بوده و عمق نفوذ انرژی نوری به پوست با این دستگاه قابل تنظیم می باشد.  این سیستم خنک کننده دمای پوست را پایین نگه می دارد و از پوست در مقابل خطر سوختگی محافظت می کند. همچنین  باعث کنترل درد می شود.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد و عمل های زیبایی سینه و لیپوماتیک و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.  مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

جلسه درمانی چه مدت طول می کشد؟

مدت زمان درمان بستگی به منطقه تحت درمان و بزرگی منطقه دارد و زمان آن برای هر منطقه متفاوت خواهد بود.

 

پس از درمان چه باید بکنم؟

بلافاصله پس از درمان ممکن است کمی قرمزی و تورم در منطقه درمان شده دیده شود.  موها سه تا هفت روز پس از درمان شروع به ریزش می کنند.  ممکن است به نظر برسد که موها رشد دوباره دارند اما شما نباید این موها را اپیلاسیون کنید و یا با موچین و بند بکنید.  اما اگر بخواهید می توانید آنها را شیو کنید.

 

آیا می توان هر نوع مو را با لیزر درمان کرد؟

بله.  در حال حاضر تکنولوژی لیزر پیشرفت های زیادی کرده است.  پیش از این  لیزر نوری قادر به درمان موهای بلوند ، سفید ، قرمز یا خاکستری نبود.  زیرا در این موها رنگدانه به اندازه کافی برای جذب نور وجود ندارد.  اما لیزرهای جدید قادر به از بین بردن همه انواع رنگ مو و موهای نازک و کرک مانند نیز هستند.

تمرکز لیزر در افرادی با پوست روشن و موهای تیره ، بر روی ملانین بیشتر است.  در نتیجه ممکن است نیاز به تعداد جلسات بیشتری داشته باشید.  خبر خوب اینکه لیزر اسکلپیون مدیواستار در از بین بردن موهای زائد بور ، قرمز یا خاکستری مؤثر است.

لیزر موهای زائد توسط این دستگاه برای همه تیپ های پوستی از جمله پوست های تیره انجام می شود.  تنوع طول موج دستگاه امکان ارائه خدمات مؤثرتری را برای مشتریان با رنگ پوست های متفاوت امکان پذیر می سازد.

اگر موهای بلوند دارید ، ممکن است شنیده باشید که موهای زائد بلوند و نازک گزینه مناسبی برای از بین بردن موهای ناخواسته توسط لیزر نیست.  پیشرفت تکنولوژی در زمینه لیزر باعث طراحی لیزرهای جدید مانند لیزر اسکلپیون مدیوپلاس ساخت آلمان شده که از لیزر های الکساندرایت و دایود فراتر است و حتی قادر است موهای بلوند ، کرک مانند و نازک را به خوبی از بین ببرد.

 

آیا می توان از لیزر برای همه انواع پوست استفاده کرد؟

بله.  ما قادر به درمان موهای زائد تمام انواع پوست از جمله پوست های حساس ، روشن ، تیره یا برنزه هستیم.  اگر چه درمان زمانی مؤثرتر است که کنتراست زیادی بین مو و رنگ پوست شما وجود داشته باشد.  اما با دستگاه های لیزر مدرن و پیشرفته حتی موهای زائد پوست های خیلی تیره نیز درمان می شوند.
 

 

آیا درمان با لیزر ایمن است؟

بله. لیزر موهای زائد به طور مؤثر و  بدون آسیب رساندن به پوست اطراف ، فولیکول موها را از بین می برد. پس از لیزر درمانی ممکن است منطقه تحت درمان کمی قرمز باشد ، اما به طور معمول در عرض چند ساعت از بین می رود.

هنگامی که شما از لیزر اسکلپیون مدیو استار در مرکز لیزر درمانی برکه استفاده می کنید ، این قرمزی و تورم در عرض چند ساعت از بین می رود.  زیرا ما از بهترین دستگاه لیزر 2018 در این مرکز استفاده می کنیم.

لیزر مدیو استار 2018 حتی برای پوست های بسیار تیره و برنزه نیز قابل استفاده است

دستگاه مدیواستار قادر به ارسال دو طول موج به صورت همزمان است.  یکی برای از بین بردن فولیکول مو و دیگری برای مسدود کردن خون رسانی در اطراف فولیکول که توسط عروق تغذیه کننده انجام می شود.  و باعث می شود مو به طور کلی از بین برود.

 

آیا من یک کاندید خوب برای حذف موهای زائد با لیزر هستم؟

 لیزر موهای زائد برای نقاط حساس بدن چگونه انجام می شود؟ فیلم لیزر موهای زائد

معیارهای زیر به شما کمک می کند تا بدانید آیا یک کاندید ایده آل برای لیزر موهای زائد هستید :

  • موهای تیره ، ضخیم و پوست روشن به طور کلی بهترین نتایج را در کمترین تعداد جلسات درمانی به همراه می آورد.
  • موی بلوند ، خاکستری و قرمز با دستگاه های لیزر پیشرفته به درمان پاسخ می دهد.
  • پوست تیره ممکن است اثربخشی درمان را محدود کند.
  • اگر مدت زمان قابل توجهی در معرض نور خورشید قرار داشته اید ، باید صبر کنید تا رنگ پوست تان به رنگ طبیعی خود برگردد و پس از آن درمان را شروع کنید.
  • اگر بعضی از داروهای موضعی مانند Retin-A یا آکوتان Accutane مصرف می کنید ، نمی توانید لیزر موهای زائد انجام دهید.
مجموعه مراکز تهران اسکین همواره جدید ترین و بهترین تکنیک های روز را به علاقمندان ارائه می دهد.  ما تلاش می کنیم تا آخرین تکنولوژی لیزر و جراحی های زیبایی را برای بهینه سازی ، ایمنی مؤثر و بهترین نتیجه ممکن ، فقط به منظور بهره مند شدن بیماران به کار بگیریم.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments