مرکز لیزر موهای زائد شریعتی

در کدام مرکز لیزر درمانی موهای زیر بغل خود را لیزر کنیم؟ مرکز لیزر موهای زائد شریعتی

در کدام مرکز لیزر درمانی موهای زیر بغل خود را لیزر کنیم؟ مرکز لیزر موهای زائد شریعتی

 مرکز لیزر موهای زائد شریعتی

در مرکز لیزر درمانی برکه واقع در خیابان شریعتی فولیکول های مو با مدرن ترین دستگاه های لیزر در ظرف چند دقیقه نابود می شوند. شما در وقت و پول خود صرفه جویی می کنید و از یک عمر تراشیدن موهای زائد خود خلاص می شوید.  متخصصین پزشکی و اپراتورهای با تجربه و آموزش دیده ما در مرکز لیزر موهای زائد برکه بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند.

لیزر موهای زائد  یکی از بهترین روش هایی است که به خلاص شدن از شر این مو به خوبی عمل می کند.  بنابراین دیگر با موهای ناخواسته خود خداحافظی کنید و به پوست صاف و نرم خود خوش آمد بگویید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

لیزر موهای زائد در کلینیک برکه

لیزر موهای زائد یک پروسه پزشکی فنی است و نیاز به استفاده از دستگاه های مدرن ، رعایت بهداشت محیط و استریل بودن وسایل و مهارت بالای اپراتور لیزر دارد.  این اماکنات را در کلینیک برکه جستجو کنید.

لیزر موهای زائد در این مرکز لیزر درمانی توسط اپراتورهای با تجربه انجام می شود.  در این مرکز لیزر موهای زائد برای مراجعین خانم  توسط اپراتور زن و برای مراجعین آقا توسط اپراتور مرد انجام می شود. دیگر لازم نیست خانم ها به دلیل مرد بودن اپراتور از انجام لیزر بیکینی یا لیزر برزیلی خودداری کنند.

در مرکز لیزر برکه شما می توانید در باره نوع و روش درمان با پزشک مشاوره کنید و هر سؤالی که دارید ، بپرسید و با اطلاعات کامل تصمیم بگیرید.

 

لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زاید زیر بغل

از بین بردن موهای زائد زیر بغل با لیزر روشی است که به صورت دائمی انجام می شود و بهترین جایگزین برای روش های دیگر مانند شیو و اپیلاسیون می باشد. از آنجا که پوست زیر بغل نازک است احتمال درد اندکی در هنگام لیزر درمانی و یا بعد از آن وجود دارد. به دلیل کوچک بودن منطقه زیر بغل ، درمان معمولاً کمتر از 10 دقیقه طول می کشد.  به همین دلیل است که بیشتر افراد ترجیح می دهند قبل از لیزر مناطق بزرگ تر مانند پاها ، ابتدا موهای زیر بغل خود را لیزر کنند.

لیزر موهای زائد موهای درون فولیکول ها را هدف قرار می دهد تا از رشد آنها جلوگیری کند.  البته لیزر موهای زائد تنها بر روی موهایی که در مرحله رشد هستند ، تأثیر می گذارد. و بقیه موها که در مرحله کاتاژن هستند ، طی جلسات بعدی لیزر می شوند.  به همین دلیل لیزر درمانی برای حذف موهای این منطقه در چند جلسه ضروری است.

برای بسیاری از خانم ها پیش آمده که  پیراهن یا لباس مورد علاقه خود را پوشیده اند و یکباره متوجه می شوند که فراموش کرده اند موهای زیر بغل خود را شیو کنند.  در این صورت یا باید فوراً موهای زیر بغل خود را تمیز کنید و یا در تمام مدت مراقب باشید که دستان خود را زیادی بالا نبرید.  با لیزر موهای زائد زیر بغل به شما این آزادی داده می شود تا بتوانید لباس های خود را بدون نگرانی در باره دیده شدن موهای زشت زیر بغل خود بپوشید.

تازه به این نکته هم توجه کنید که تراشیدن موهای زیر بغل برای یک بار و دو بارنیست و شما هر بار که دوش می گیرید باید موهای زیر بغل خود را شیو کنید.   شیوهای مکرر چندین عارضه دارد.  مانند بریدن پوست ، کیست و موهای زیر پوستی.

اما با لیزر موهای زائد زیر بغل  ابتدا موها از ریشه نابود می شوند و کاملا از بین می رود. پس از آن منافذ پوست بسته می شوند و تنها پوستی صاف و نرم باقی می ماند.   دیگر درگیر مشکلاتی مانند شیو کردن ، اپیلاسیون ، بیرون آوردن موهای زیر پوستی و سوزش ناشی از تیغ  نمی شوید.  از بین بردن موهای زیر بغل با لیزر به معنای واقعی کلمه فقط چند دقیقه طول می کشد و شما می توانید در همان روز لباس های مورد نظر خود را بپوشید.

 

لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت مدیوپلاسر

دستگاه لیزر الکساندرایت مدیوپلاس 2018 که در مرکز لیزر برکه از آن استفاده می شود ، بسیار مدرن است. سیستم خنک کننده ای بر روی هندپیس این دستگاه قرار دارد که با خنک کردن پوست گرمای ناشی از لیزر را کاهش داده و درد را کم می کند. عمق نفوذ اشعه لیزر در این دستگاه قابل کنترل است و باعث می شود که درد و سوزشی را احساس نکنید.  همچنین این لیزر برخلاف لیزرهای دیگر موها را به طور کامل از بین می برد.  زیرا به طور همزمان هم فولیکول موها را از بین میبرد و هم عروق خونی اطراف محل تحت درمان را مسدود می کند که باعث می شود موها دیگر رشد نکنند.

مراجعه کنندگان ما پس از لیزر موهای زیر بغل می توانند سال ها بدون نگرانی در مورد دیده شدن موهای زیر بغل خود از مایو و لباس های بدون آستین مورد علاقه خود استفاده  کنند.

در مرکز لیزر برکه متخصصان لیزر ما با استفاده از لیزرهای پیشرفته می توانند به راحتی موهای   ناخواسته زیر بغل را درمان کنند. این روش مطمئناً برای مراجعه کنندگانی که دارای موهای ضخیم یا تیره هستند که به نام موهای ترمینال شناخته می شود ، به خوبی مؤثر است.

حتی اگر موهای زیر بغل شما نازک و بور است نگران نباشید.  پیشرفت تکنولوژی در زمینه لیزر موهای زائد باعث طراحی لیزرهای جدید مانند لیزر الکساندرایت مدیوپلاس شده که حتی قادر است موهای بلوند ، کرک مانند و نازک را به خوبی از بین ببرد.

مجموعه کلینیک های تهران اسکین دارای انواع مختلف لیزرهای مورد تأیید  FDA است که به ما اجازه می دهد بهترین درمان ها را با توجه به رنگ مو و رنگ پوست مشتریان انجام دهیم.  درمان با لیزر در این مراکز سریع و بدون درد است و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

لیزر موهای زائد یک منطقه کوچک مانند زیر بغل کمتر از پنج دقیقه طول می کشد. در حالی که یک منطقه بزرگ تر مانند پاها ممکن است نیم ساعت طول بکشد.  برای هر بخش از بدن به پنج تا شش جلسه درمان نیاز دارید.

با استفاده از لیزر الکساندریت 2018 در مراکز لیزر درمانی تهران اسکین موهای زائد خود را برای همیشه از بین ببرید.  قبل از کامل شدن جلسات درمان ممکن است برخی از فولیکول ها که نسبت به درمان مقاوم هستند ، دوباره رشد کنند.  اگر چه این موها نرم تر و روشن تر از قبل هستند ، اما پس از اتمام جلسات اثری از این موها نیز باقی نخواهد ماند.

لیزر الکساندرایت مدیو استار برای از بین بردن موهای زائد در تمامی رنگ ها و انواع پوست و مو طراحی شده است.

هندپیس دستگاه الکساندرایت با سلفون یک بار مصرف پوشانده می شود و احتمال انتقال هیچگونه آلودگی با این دستگاه وجود نخواهد داشت.

 

اپرتور دستگاه لیزر

اپرتور دستگاه لیزر

برای اینکه گرفتار عوارض جانبی ناشی از بی تجربگی اپراتور و ناکارامدی و قدیمی بودن دستگاه های لیزر نشوید ، باید به یک کلینیک معتبر با دستگاه های مدرن و اپراتور لیزر با تجربه مراجعه کنید.

لیزر موهای زائد یک پروسه پزشکی است که باید توسط یکی از متخصصین پزشکی و اپراتورهای آموزش دیده در کلینیک های تهران اسکین انجام شود. همه اپراتورهای ما دوره های کامل آموزشی را گذرانده اند و بسیار با تجربه هستند. علاوه بر این همه درمان های لیزر زیر نظر پزشکان متخصص انجام می شود.

مشاوره با پزشکان ما در کلینیک برکه و سایر کلینیک های تهران اسکین این فرصت را به ما می دهد تا بتوانیم بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان عزیز ارائه داده و مشکل موهای زائد آنها را درمان کنیم.  همچنین سایر خدمات زیبایی زیر نظر متخصصین زیبایی در این مراکز انجام می شود.

مشاوران ما به تمامی سؤالات شما پاسخ می دهند و متعهد هستند به شما کمک کنند تا بهترین انتخاب را برای حذف موهای زائد و سایر روش های زیبایی انجام دهید.

در مرکز لیزر موهای زائد برکه در خیابان شریعتی ما از پیشرفته ترین تکنولوژی لیزر الکساندرایت مدیو پلاس برای حذف موهای زائد استفاده می کنیم.  برنامه های لیزر درمانی در مرکز لیزر برکه با قیمت های مناسب و توسط اپراتورهای با تجربه انجام می شود و شما می توانید با آرامش و خیال راحت خود را به دست کارکنان ما سپرده و بهترین نتایج را کسب کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

سایت لیزر پوست و زیبایی تهران اسکین با همکاری بهترین متخصصین پوست و زیبایی امکانات مشابهی را در بهترین کلینیک های پزشکی در سطح کشور به هموطنان گرامی ارائه می دهد. 
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments