سفید شدن بیکینی نی نی سایت

بهترین ، جدیدترین و موثرترین روش برای رفع تیرگی بیکینی

درمان سوختگی بیکینی بعد از لیزر
سفید شدن بیکینی نی نی سایت

تیرگی ناحیه بیکینی هنگامی اتفاق می افتد که در این ناحیه از پوست شما رنگ تیره تری به نسبت سایر نقاط بدن تان تجمع پیدا می کند. همچنین روش های خانگی متعددی برای رفع تیرگی بیکینی وجود دارد. تیرگی این ناحیه می تواند ناشی از:

  • تجمع سلول های مرده پوست
  • اصلاح های مکرر
  • هیپرپیگمنتاسیون یا تیرگی پوست
  • مصرف قرص های ضد بارداری
  • ملاسما (لکه های تیره) ناشی از بارداری اخیر
  • لک های ناشی از افزایش سن
  • برخی از بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما
  • التهاب ناشی از آسیب قبلی

در حالی که چنین عواملی می تواند بر روی هر بخشی از پوست شما تأثیر بگذارد، اما به دلیل عدم توجه و مراقبت در مقایسه با سایر قسمت های مهم تر بدن مانند صورت، ناحیه صورت آسیب پذیر تر است.
افرادی که رنگ پوست شان به طور طبیعی تیره تر است، در خصوص تیرگی ناحیه بیکینی در معرض خطر بیشتری قرار دارند.
علیرغم علل و عوامل بیشمار تیرگی این ناحیه ، اقدامات متعددی وجود دارد که می توانید برای رفع تیرگی بیکینی یا به حداقل رساندن اثرات به کار بگیرید که در ادامه این مطلب شرح داده ایم. با این حال چنانچه هیچ یک از راه حل های ذکر شده پاسخگوی تیرگی ناحیه بیکینی تان نبود ، هیچ نگران نباشید. ما به شما یک درمان بسیار موثر را توصیه می کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

راه حل ها و داروی گیاهی برای رفع تیرگی پوست بیکینی

آلوئه ورا و رفع تیرگی پوست
داروی گیاهی برای رفع تیرگی پوست

بسیاری از افراد از یک روش طبیعی برای رفع تیرگی بیکینی و سفید شدن این ناحیه استفاده می کنند. طرفداران روش های طبیعی راهکارهای متعددی را مطرح می کنند که ما برخی از بهترین روش ها را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم. بهترین درمان های طبیعی جهت رفع تیرگی خط بیکینی عبارتند از:

  1. سیب زمینی. سیب زمینی را رنده کنید ، آب را از سیب زمینی رنده شده بگیرید و آب آن را روی سطح پوست بیکینی خود بمالید. بعد از 10 دقیقه محل را با آب خنک بشویید.
  2. خیار. یک خیار را برش های ضخیم داده و سپس برش ها را بر روی قسمت های تیره پوست بیکینی خود بمالید. بعد از 10 دقیقه ناحیه را با آب خنک بشویید.
  3. لیمو. یک عدد لیمو را برش های ضخیم داده و آن ها را در ناحیه بیکینی خود مالش دهید. بعد از 10 دقیقه ناحیه بیکینی خود را با آب خنک بشویید ، خشک کنید و مرطوب کننده بزنید.
  4. پوست پرتقال. 1 قاشق غذاخوری شیر و 1 قاشق غذاخوری گلاب را با پوست پرتقال پودر شده مخلوط کنید تا خمیر غلیظی حاصل شود. به آرامی ناحیه بیکینی خود را به این خمیر آغشته کنید و اجازه دهید حدود 15 دقیقه روی موضع بماند. سپس با آب خنک شستشو دهید. هفته ای دو تا سه بار این کار را تکرار کنید.
  5. زردچوبه. در یک کاسه کوچک ، 2 قاشق غذاخوری آب لیمو تازه را با زردچوبه به اندازه ای مخلوط کنید تا خمیری حاصل شود. خمیر را روی ناحیه بیکینی خود بمالید. بعد از 30 دقیقه موضع را بشویید.
  6. روغن تخم مرغ. درست قبل از خواب ، روغن تخم مرغ را روی ناحیه بیکینی خود ماساژ دهید. صبح روز بعد ، ناحیه را با شامپوی بدن یا صابون با pH متعادل بشویید.
  7. روغن نارگیل. چند قطره روغن نارگیل را بر روی ناحیه بیکینی خود ماساژ دهید. پس از 15 دقیقه ، آن را با آب ولرم و صابون ملایم بشویید. این راه حل را دو تا سه بار در روز تکرار کنید.
  8. روغن درخت چای. 5 قطره روغن درخت چای را با 1 فنجان آب مخلوط کنید و آن را در یک بطری اسپری کوچک بریزید. محلول را روی ناحیه بیکینی خود اسپری کنید و اجازه دهید به طور طبیعی خشک شود. این کار را هر روز بعد از استحمام و خشک شدن کامل بدن خود انجام دهید.
  9. آلوئه ورا. تنها کمی آلوئه ورا قادر به رفع تیرگی بیکینی است. این ماده حاوی خواص ضد باکتریایی است که به صاف و سفید شدن ناحیه بیکینی شما کمک می کند. یک برگ تازه آلوئه ورا تازه را برش داده و ژل آن را استخراج کنید. ژل آلوئه ورا را به آرامی روی ناحیه بیکینی خود ماساژ دهید. اجازه دهید حدود 20 دقیقه خشک شود. سپس آن را با آب ولرم بشویید. همچنین می توانید آلوئه ورا را با ژل آلوئه ورا موجود در بازار جایگزین کنید. هر روز این روند را تکرار کنید تا ناحیه بیکینی تان سفید و روشن تر شود.
  10. سرکه سیب. اگر از تیرگی ناحیه بیکینی رنج می برید ، همیشه می توانید به سرکه سیب تکیه کنید تا در رفع این مشکل به شما کمک کند. این ماده ی موجود در هر آشپزخانه را می توان به راحتی از فروشگاه های محلی تهیه کرد. سرکه سیب سرشار از اسیدهای آمینه و لاکتیک است ، که به زدودن سلول های مرده پوست کمک می کند. به علاوه ، ویژگی های قابض آن به باز کردن منافذ نیز کمک می کند و بدین ترتیب تیرگی پوست را کاهش می دهد. همچنین سطح پوست ناحیه بیکینی را به طور چشمگیری صاف و نرم می کند. سرکه سیب را با آب رقیق کنید. یک تکه پنبه را در این محلول خیس کنید و به آرامی آن را روی ناحیه بیکینی خود بکشید. بگذارید این محلول حدود 10 دقیقه روی موضع بنشیند. سپس آن را با آب ولرم بشویید. برای نتایج مؤثرتر ، این روند را تا حد ممکن چند بار در طول هفته تکرار کنید.
  11. گلاب و جوش شیرین. 1 قاشق غذاخوری جوش شیرین را به گلاب اضافه کنید و آن را به خوبی باهم مخلوط کنید. سپس این محلول را روی ناحیه بیکینی خود بمالید و حدود 10 دقیقه صبر کنید و سپس آن را با آب ولرم بشویید. برای روشن تر شدن ناحیه تناسلی می توانید هفته ای دو بار این کار را تکرار کنید.

 

درمان های پزشکی برای رفع تیرگی بیکینی

لیزر بیکینی درد دارد؟
رفع تیرگی واژن با لیزر

پزشک یا متخصص پوست بسته به تشخیصی که می دهد ، ممکن است روش هایی را برای سفید شدن ناحیه تناسلی شما تجویز کند. این روش ها عبارتند از:

  • کرم های موضعی یا لوسیون های حاوی هیدروکینون ، ترتینوئین ، کورتیکواستروئیدها ، اسید آزلائیک یا اسید کوجیک
  • لیزر درمانی برای از بین بردن رنگدانه های تیره
  • لیزر موهای زائد بیکینی برای از بین بردن موهای ناحیه بیکینی به جای استفاده از ژیلت
  • لایه برداری های شیمیایی با اسیدهای آلفا هیدروکسی و اسیدهای بتا هیدروکسی برای لایه برداری پوست
  • درم ابریژن یا میکرودرم ابریژن برای پاکسازی کامل پوست
  • و قطعی ترین روش درمان تیرگی پوست ، فیس آپ

در ادامه به بررسی بیشتر درباره فیس آپ ناحیه بیکینی می پردازیم که جدید ترین و بهترین درمان قطعی برای رفع کلیه تیرگی های پوست به شمار می رود.

سفید شدن بیکینی و رفع تیرگی بیکینی با فیس آپ

رفع تیرگی ناحیه تناسلی مردان

اگر راهکارهای طبیعی و راه حل های درمانی مختلف قادر نبوده اند کاری در زمینه رفع تیرگی و سیاهی ناحیه بیکینی برای تان انجام دهند، این بار فن آوری به شما کمک می کند تا با استفاده از دستگاه فیس آپ ، جدید ترین نسل میکرودرم ابریشن ، به ویژه برای روشن شدن ، رفع تیرگی پوست و لایه برداری این نیاز شما محقق گردد. دستگاه فیس آپ یک روش قطعی برای رفع تیرگی خط بیکینی به شمار می رود که بدون دردسر و در مدت زمانی کمی قادر است شما را به نتیجه مطلوب تان برساند.
دستگاه لایه بردار و جوان کننده فیس آپ دارای یک هندپیس مکانیکی میکرو پالس مداری است.
در این روش، میکرودرم ابریشن با مجموعه از هندپیس های قابل تعویض از جنس کاربید سیلیکون انجام می شود. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از بین برود و پوست را روشن و نرم سازد.
میکرو پالس، پوست را ماساژ می دهد و همزمان موجب تحریک عضلات در زیر پوست می شود و همچنین گردش خون را بهبود می بخشد. عمل هم افزایی این دو تکنیک که تنها در یک هندپیس گنجانده شده است ، پوست را نسبت به تولید کلاژن جدید ترغیب و تحریک می کند.

ویژگی ها و عملکرد دستگاه فیس آپ

کاربردها و مزایای دستگاه فیس آپ
دستگاه فیس آپ

این دستگاه جدید مجهز به یک هندپیس مداری است که میکرو پالس مکانیکی را فراهم می کند. درمان میکرودرم ابریشن با سرهای قابل تعویض که با کاربید سیلیکون پوشانده شده است، صورت می پذیرد. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از بین برود و پوست را نرم و روشن تر سازد.
به طور همزمان میکرو پالس ها پوست بیکینی را ماساژ می دهند ، بنابراین گردش خون را در بافت ها تحریک کرده و بهبود می بخشد. عمل هم افزایی این دو فناوری که در یک هندپیس واحد تجهیز شده است، باعث تولید کلاژن جدید می شود. دستگاه فیس آپ، آسان و راحت، کوچک و با کاربری ساده از سرهای یک بار مصرف با اندازه های مختلف استفاده می کند تا بالاترین سطح بهداشت و ایمنی را ارائه دهد و نیاز هر پوست را مطابق با نوع آن برطرف سازد.
خوشبختانه مفتخریم به اطلاع شما عزیزان برسانیم که مرکز زیبایی ما واقع در محدوده قلهک شریعتی ، مجهز به دستگاه فیس آپ می باشد. این دستگاه علیرغم رفع تیرگی بیکینی قادر است درمان های زیر را نیز ارائه دهد:

  • رفع تیرگی قوزک پا
  • رفع تیرگی زیر بغل
  • رفع تیرگی زانو
  • رفع تیرگی گردن
  • رفع تیرگی کشاله ران
  • رفع تیرگی زیر چشم
  • رفع جوش های سرسیاه
  • جوانسازی پوست
  • و بسیاری از درمان های پوستی دیگر…

 

بهترین مرکز برای رفع تیرگی پوست در تهران

فیلم لیزر اندام تناسلی
رفع تیرگی واژن نی نی سایت

پس چنانچه به دنبال سفید شدن و رفع تیرگی ناحیه بیکینی خود در بهترین کلینیک زیبایی تهران هستید ، به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.
مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی و رفع تیرگی های بدن با استفاده از دستگاه فیس آپ و سایر درمان های دیگر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.
امیدواریم این مطلب توانسته باشد، ابهامات شما را برطرف کرده باشد.
شاد و سلامت باشید.
تحقیق و ترجمه: مینو زرفش
منابع:
bebeautiful
generalproject

3 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments