قیمت لیزر موهای بدن آقایان

قیمت لیزر موهای بدن آقایان | هزینه لیزر موهای زائد مردان | لیزر خط ریش

همه چیز در مورد هزینه لیزر موهای زائد مردان

 

طبیعیه که هزینه لیزر موهای زائد مردان ممکن است بسته به سایز بدن و ناحیه ای که لیزر می کنید متفاوت باشد.اما شما می توانید جهت مشاهده تعرفه قیمت ها در مراکز لیزر ما،  اینجا را کلیک کنید.

سابق بر این لیزر موهای زائد یک امر زنانه بود و تنها بانوان به آن اهمیت می دادند، تنها احتمالی که می توانست باعث شود که مردان هم لیزر موهای زائد را انجام دهند این بود که بدنساز،مدل،شناگر یا رقاص باشند در غیر این صورت مردان ترجیح می دادند که پر مو و ظاهری خشن داشته باشند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ولی امرزوه این تابو به کلی شکسته شده است.متخصصین می گویند که روز به روز تعداد مردانی که برای لیزر موهای زائد مراجعه می کنند بیشتر و بیشتر می شود.، چراکه مردان نیز تمایل دارند که پوستی صاف و نرم داشته باشند.

قیمت لیزر موهای زائد مردان

مرکز لیزر برکه افتخار دارد که از بهترین دستگاه های موجود در بازار (mediostar ST 2018) برای لیزر موهای زائد استفاده کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و اخذ نوبت اینجا را کلیک کنید.

بیشتر مردان نمی خواهند که کل موهای بدن خود را لیزر کنند اما به عنوان مثال بدشان نمی آید که موهای کمر و قفسه سینه خود را کاهش دهند.

مخصوصا آقا دامادهایی که به مراسم ازدواج خود نزدیک می شوند، ترجیح می دهند که از این آبشن برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند.

یکی از متخصصین ما می گوید که مراجعه مردان به مراکز لیزر درمانی اتفاق بسیار خوب و خوشایندی است چرا که شاهد این هستیم که کلیشه های جنسیتی در حال از بین رفتن هستند.

امروزه مردان زیادی را می بینیم که ترجیح می دهند موهای اضافه ابروها را بردارند و شکل تازه ای به آن ها ببخشند،علاوه بر این مردان دیگری نیز وجود دارند که از موهای زائدی که روی گوش ها و هم چنین گردنشان وجود دارند بیزارند و تمایل قلبی دارند که از شر این موهای زائد خلاص شوند و برای اینکار هزینه لیزر موهای زائد مردان را بپردازند.

از طرف دیگر، آماری که وجود دارد نشان می دهد که مردان نیز در زمینه لیزر موهای زائد بیکینی به مراکز لیزر مراجعه می کنند.

اما برخلاف زنان که از همان دوران بلوغ و نوجوانی می دانند که چگونه از دست موهای زائد خود خلاص شوند، مردان هم چنان نمی دانند که با آن ها چه کنند و بیشترشان به اصلاح و تیغ روی می آورند.

برای این دسته از مردان ما لیزر موهای زائد را پیشنهاد می کنیم.چون علاوه بر دائمی بودن آن ،روشی است که کمترین میزان درد را هم دارد و همچنین از لحاظ هزینه لیزر مو برای مردان به صرفه است.

زمان لیزر و هزینه لیزر موهای زائد مردان

 

لیزر موهای زائد مردان

 

استفاده از انرژی اشعه لیزر برای نفوذ به شفت مو است و در واقع این روش ریشه مو را از بین می برد.

لیزر درمانی فولیکول مو را نابود نمی کند (جایی که رشد مو آغاز می شود). به همین خاطر اساسا ،ممکن است باز هم شاهد رشد مو در این نواحی باشید اما رشد آن به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می کند.این مسئله بدین معنیست که دوام لیزر موهای زائد دوام خوبی خواهد داشت

لیزر موهای زائد آقایان چقدر طول می کشد: به طور معمول 30 دقیقه به طول می انجامد (بسته به ناحیه ای که لیزر می کنید این مدت زمان می تواند متغیر باشد) و هم چنین برای مشاهده نتیجه کامل به 8 جلسه درمانی نیاز است.

لیزر موی زائد برای کدام ناحیه مناسب تر است : لیزر موهای زائد بیشتر برای رفع و کاهش مو در کمر،قفسه سینه،شکم،شانه ها و ناحیه ژنیتال مناسب است و روی پوست های روشن با موی تیره جوابدهی بهتری خواهد داشت و تاثیر چندانی روی موهای بلوند و یا سفید نمی گذارد. پوست های تیره تنها به یک نوع دستگاه لیزر واکنش خوبی دارند و آن دستگاه Nd: YAG است

هزینه لیزر کل بدن آقایان
لیزر کل بدن آقایان

دوام نتایج حاصل از لیزر درمانی : پس از این که جلسات لیزر موهای زائد به اتمام رسید، نتایج حاصل از آن تقریبا دائمی هستند اما هر از چند گاهی لازم است به طور سالانه این جلسات درمانی را تمدید کنید.

نظر کارشناسان : به گفته یکی از کارشناسان مرکز لیزر برکه ، بیشتر مردان از لیزر درمانی برای رفع موهای زائد کمر ،بازوها و هم چنین قفسه سینه استفاده می کنند و تمایل ندارند ه به طور کلی آن ها را رفع کنند و تنها می خواهند که این موهای زائد نازک شوند که این کار را لیزر درمانی به راحتی انجام میدهد.

در واقع ، به جز الکترولیز ، لیزر موهای زائد تنها روشی است که موهای زائد را به جای رفع کامل، نازک و کم پشت می کند.گرچه به طور متوسط بیشتر مردان نیازمند 5 الی 7 جلسه درمانی هستند ، با بالا رفتن سن مردان،موهای بیشتری شروع به رشد کردن می کنند،مخصوصا در ناحیه کمر.

در چنین شرایطی لازم است که به طور متوسط هر یک سال، یک جلسه لیزر موهای زائد داشته باشید.

 

لیزر کل بدن مردان شامل کدام نواحی است؟

لیزر کل بدن شامل نواحی زیر است :

  • صورت(گونه ها و خط ریش)
  • دست ها ( شامل بازو و ساق دست)
  • پاها( شامل ساق پا و ران)
  • کمر
  • قفسه سینه
  • شکم
  • گردن
  • ناحیه تناسلی(ژنیتال)

قیمت لیزر موهای بدن آقایان بسته به ناحیه ای که انتخاب می کنند ممکن است متفاوت باشد و علاوه بر این به خاطر جثه ی بزرگ مردان، ممکن است قیمت لیزر موهای بدن آقایان به نسبت زنان اندکی بیشتر باشد که خب امری طبیعی است.

هزینه لیزر کل بدن مردان
لیزر کل بدن شامل چیست ؟

هزینه لیزر موهای زائد مردان در اصفهان

مرکز لیزر اصفهان یکی از بهترین شعبه های لیزر درمانی در کل استان می باشد که کلیه خدمات لیزر را انجام می دهد و شما می توانید جهت کسب اطلاعاتب یشتر درباره قیمت لیزر موهای بدن آقایان اینجا را کلیک کنید

هزینه لیزر صورت برای آقایان

بیشتر مردان ترجیح می دهند که به جای لیزر کلیه موهای صورت تنها به خط ریش و البته گونه ها اکتفا کنند و از روش ها دردناکی مثل وکس کردن یا اصلاح خودداری کنند.

مرکز لیزر برکه افتخار دارد که کلیه خدمات لیزر موهای زائد آقایان را با قیمت مناسب به شما عزیزان و همراهان ارائه کند.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره اینجا را کلیک کنید.

هزینه لیزر کل بدن آقایان
قیمت لیزر موهای زائد مردان

درد لیزر موهای زائد مردان

 

بیشتر مردان بنابر اطلاعات غلط، از درد لیزر می ترسند. اما بهتر است بدانید که با تکنولوژی ها و روش های نوین لیزر موهای زائد، درد آن به کمتر از حداقل تقلیل پیدا کرده است. دلیل آن هم به خاطر استفاده از کرم های ضد درد پیش از شروع درمان و همچنین سیستم خنک کننده است.

این سیستم به این شکل عمل می کند که بعد از شات لیزر سطح پوست را سرد کرده و از طریق مقابله با گرمای اشعه ی لیزر، درد آن را در حد یک مور مور ساده کم می کند.

مرکز لیزر موهای زائد مردان برکه

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments