نگرانی های قبل از اولین جلسه لیزر موهای زائد | بهترین مرکز لیزر موهای زائد | مرکز لیزر برکه

نگرانی های قبل از اولین جلسه لیزر موهای زائد | بهترین مرکز لیزر موهای زائد | مرکز لیزر برکه

نگرانی های قبل از اولین جلسه لیزر موهای زائد | بهترین مرکز لیزر موهای زائد | مرکز لیزر برکه 

نگرانی های قبل از اولین جلسه لیزر موهای زائد | بهترین مرکز لیزر موهای زائد | مرکز لیزر برکه

شاید پیش از این لیزر موهای زائد انجام داده باشید. و حالا پس از مدت طولانی می خواهید دوباره برای لیزر موهای زائد به یک مرکز معتبر و خوشنام مراجعه کنید.  نگرانی نداشته باشید.  در این صورت راهنمایی های زیر را که در این مقاله آمده مطالعه کنید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نگرانی در باره شیو کردن

یاد بگیریم که چطور برای اولین جلسه لیزر موهای زائد آماده بشویم؟ 

برای لیزر درمانی به منظور از بین بردن موهای زائد در ابتدا لازم است که منطقه ای را که قرار است درمان شود ، یک شب قبل از درمان شیو کنید.  اگر حتی یک ساعت قبل از جلسه لیزر موهای خود را شیو کنید ، پوست قرمز و ملتهب خواهد شد.  به همین دلیل است که می گوییم شیو را شب قبل انجام دهید.  تا در این مدت التهاب پوست تان کاهش پیدا کند.  استفاده از انرژی گرمایی لیزر در منطقه تحت درمان ممکن است با وجود قرمزی و التهاب ناشی از تیغ زدن ناراحت کننده باشد.

 

قبل از جلسه لیزر دوش بگیرید  

حتماً شما دوست ندارید در حالی که بدن تان بوی عرق می دهد در جلسه لیزر درمانی حاضر شوید.  پیش از رفتن به مرکز لیزر درمانی دوش بگیرید و با بدن تمیز به آنجا مراجعه کنید.  اما حواس تان باشد که از مصرف مواد آرایشی یا کرم ها بر روی منطقه ای که قرار است درمان شود ، خودداری کنید.  حتی عطر هم نزنید.  صابون زدن به بدن به تنهایی برای تمیز بودن تان کافی است.

 

نگرانی در باره ورزش کردن  

آیا شما به طور منظم به باشگاه ورزشی می روید؟ یا شاید هم هفته ای چند روز شنا می کنید؟ این فعالیت ها را قبل از جلسه لیزر درمانی می توانید انجام دهید.  اما پس از جلسه لیزر موهای زائد نباید تا پس از 24 تا 48 ساعت ورزش یا شنا کنید.  چون که بعد از فعالیت های شدید در ورزشگاه به احتمال زیاد عرق می کنید و عرق می تواند باعث شود که دمای پوست افزایش پیدا  کند.

گرم شدن پوست می تواند سبب ایجاد التهاب و یا ایجاد خارش شدید پوست بشود.  شنا کردن هم به علت وجود کلر که یک ماده شیمیایی است که در استخرهای شنا یافت می شود ، مناسب نیست.  همه مواد شیمیایی که در استخرها استفاده می شوند ،  احتمالاً پس از درمان با لیزر واکنش نشان می دهند.

 

نگرانی در باره بثورات پوستی

آیا پس از اپیلاسیون یا در طول درمان های دیگر برای از بین بردن موهای زائد از بثورات روی پوست رنج می برید؟ در این صورت احتمال دارد که پس از لیزر درمانی نیز دچار چنین مشکلی بشوید.  برای پیشگیری از این عارضه 1 تا 2 ساعت قبل از درمان خود آنتی هیستامین مصرف کنید تا احتمال  واکنش های پوستی کاهش یابد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

 

آیا نگران درد کشیدن هستید؟ 

نگرانی های قبل از اولین جلسه لیزر موهای زائد | بهترین مرکز لیزر موهای زائد | مرکز لیزر برکه

بیشتر مراکز لیزر درمانی به مشتریان خود می گویند قبل از جلسه لیزر درمانی مسکن مصرف نکنید.  زیرا آنچه که برای آنها مهم است این است که بدانند که آنها بدانند که آیا پوست شما قادر به تحمل گرمای لیزر می باشد یا نه.  ممکن است لیزر پس از مصرف هر گونه داروئی به شما پاسخ نادرست بدهد.

عدم مصرف مسکن می تواند به جلوگیری از هر گونه سوختگی پوست کمک کند.  همچنین بهتر است که از کرم های بی حسی موضعی هم استفاده نکنید.  برخی از افراد به کرم های بی حسی حساسیت دارند. استفاده از بی حسی موضعی هم ممکن است ارزیابی واکنش پوست شما را نسبت به لیزر برای اپراتور لیزر دشوار کند.

 

نگرانی در باره درمان زیبایی که به تازگی انجام داده اید؟ 

اطمینان حاصل کنید که یک فاصله زمانی 2 هفته ای بین جلسات لیزر حذف موهای زائد و درمان های زیبایی پوست از قبیل لایه برداری شیمیایی یا میکرودرم ابریژن وجود دارد.  در صورتی که به تازگی هر گونه درمان دیگری انجام داده اید ،  به درمانگر خود اطلاع دهید تا در مورد آن بررسی کند.

 

نگرانی در باره مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشکان

اپراتور لیزر باید بداند که شما چه داروهایی مصرف می کنید.  بعضی از داروها می توانند با لیزر درمانی تداخل داشته و واکنش نشان دهند.  به همین دلیل مهم است که شما درمانگر خود را در این مورد مطلع سازید.

 

نگرانی در باره لیزر موهای زائد صورت  

همه مواردی که در بالا برای تان یادآوری کردیم در مورد لیزر موهای صادق نیز باید انجام شود.  به علاوه اینکه در هنگام مراجعه به مرکز لیزر درمانی برای لیزر موهای صوت نباید آرایش داشته باشید.  به اضافه اینکه تا 24 ساعت پس از لیزر درمانی هم نباید از لوازم آرایشی استفاده کنید.

البته مواد آرایشی معدنی از این قانون مستثنی می باشند.   بعد از لیزر درمانی پوست شما حساس می شود و شما باید تلاش کنید تا از پوست خود کاملاً مراقبت کنید.

 

نگرانی در باره تراشیدن موهای صورت  

نگرانی های قبل از اولین جلسه لیزر موهای زائد | بهترین مرکز لیزر موهای زائد | مرکز لیزر برکه

به این راهنمایی های مهم در مورد شیو کردن صورت توجه کنید :

  • ژل اصلاح صورت خود را با یک نرم کننده مو تعویض کنید و از آن برای اصلاح موهای صورت خود استفاده کنید. استفاده از نرم کننده کمک می کند تا موها را نرم کند.
  • یک شب قبل از مراجعه به مرکز لیزر درمانی موهای صورت خود را شیو کنید. تیغ صورت تراشی را به سمت بالا بکشید.
  • بیش از یک بار یک منطقه را شیو نکنید. این کار می تواند  به جلوگیری از بریدگی پوست کمک کند.  اگر هر تکه از پوست خود را شیو نکرده باشید ، اپراتور لیزر در جلسه لیزر درمانی این کار را برای تان انجام خواهد داد.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments