نحوه لیزر موهای زائد کل بدن بدون درد | بهترین مرکز لیزر موهای زائد ، مرکز برکه

نحوه لیزر موهای زائد کل بدن بدون درد + فیلم | بهترین مرکز لیزر موهای زائد

نحوه لیزر موهای زائد کل بدن بدون درد + فیلم | بهترین مرکز لیزر موهای زائد

نحوه لیزر موهای زائد کل بدن بدون درد | بهترین مرکز لیزر موهای زائد ، مرکز برکه

شما موهایی دارید که آنها را نمی خواهید.  ما به شما کمک می کنیم تا با استفاده از لیزر موهای زائد موهای کل بدن خود را بدون درد از بین ببرید.  لیزرهای ما برای همه رنگ ها و انواع پوست و مو ، ملیت های مختلف و تمام مناطق بدن کار می کند.

 

چگونه لیزر موهای زائد کل بدن بدون درد کار می کند؟

با استفاده از انرژی مطمئن لیزر برای از بین بردن فولیکول های مو، ما موهای زائد کل بدن شما را هدف قرار می دهیم تا نازک تر شود ، و رشد آنها کندتر بشود.  ما در مجموعه تهران اسکین از مدرن ترین و بهترین لیزرها استفاده می کنیم.  در مرکز لیزر برکه ما از لیزر اسکلپیون  استفاده می کنیم. حذف موهای زائد کل بدن با لیزرهای ما واقعا شگفت انگیز است ، زیرا نیازی به هیچ کرم بی حسی نیست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تکنولوژی لیزر درست مانند تلفن های آی فون هر روز بیشتر تکامل پیدا می کند.  در مرکز لیزر برکه ما از سیستم های برتر لیزر استفاده می کنیم که به راحتی و با کارآیی بهتر، بدون هیچ گونه درد و ناراحتی که ناشی از تکنولوژی قدیمی لیزرها بود ، موهای زائد کل بدن را از بین می برد.

انرژی  لیزرهای قدیمی تر بسیار شدید بود و نه تنها موجب درد می شد ، بلکه باعث ایجاد عوارض جانبی و آسیب احتمالی به پوست مناطق تحت درمان می شد.

با لیزرهای جدید ، شدت انرژی لیزر که قابل تنظیم است ، به اندازه ای است که دردی ایجاد نمی کند.  اما به طور مؤثر موها را از بین می برد.

با استفاده از لیزر اسکلپیون در مرکز لیزر برکه ، دستگیره دستگاه که با سلفون پوشانده شده  چندین بار در مناطق تحت درمان  به جلو و عقب برده می شود تا پرتوهای کنترل شده لیزر فولیکول موها را هدف قرار دهند و موهای ناخواسته را از بین ببرند.

اشعه های لیزر فولیکول مو را بدون آسیب به پوست تخریب می کند.  نتیجه آسیب دیدگی فولیکول های مو توسط لیزر ، باعث کاهش توانایی بدن در رشد و نگهداری مو در ناحیه درمان شده می شود و موها از بین می روند.

بسیاری از افراد نمی دانند که حذف کامل موهای زائد کل بدن امکان پذیر است.  از بین بردن تمام موهای ناخواسته  تمام بدن بسیار ایده آل است.  به خصوص اگر عادت دارید که هر روز موهای زائد تان را شیو کنید.  خبر خوب این است که شما می توانید به کمک  لیزر موهای کل بدن تان را از بین ببرید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد و درمان های زیبایی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

آیا واقعا می خواهید لیزر موهای زائد کامل بدن را انجام دهید؟

از بین بردن موهای کل بدن یک گزینه است. شما می توانید مناطق مختلف بدن خود را تحت درمان قرار دهید. از جمله زیربغل ، پشت ، شانه ها ، گردن ، صورت ، ناحیه بیکینی، پاها و سایر مناطق بدن.

یک مقاله جالب در باره لیزر موهای زائد کل بدن! بخوانید و بیشتر بدانید

تعداد جلسات لیزر برای از بین بردن موهای کل بدن  

تعداد جلسات لیزر برای از بین بردن موهای کل بدن

افرادی که می خواهند لیزر درمانی برای از بین بردن موهای کل بدن را انجام دهند باید به طور متوسط   6 جلسه لیزر درمانی انجام دهند.  با هر درمان ، درصدی از موها کاهش می یابد یا نازک تر می شوند. به طور کلی پس از 6 جلسه ، تعداد موها باید حدود 50٪ کاهش یابد.

توجه داشته باشید که درمان های لیزر مؤثر هستند. در حالی که بدن شما مسئول ترمیم تمامی سلول های آسیب دیده بدن است ، از جمله سلول های مو، بدن شما می تواند فولیکول های آسیب دیده مو را پس از درمان با لیزر دوباره ترمیم کند.  برای همین نیاز به درمان های بیشتر و تکراری هست.

 

آیا لیزر برای موهای خیلی ضخیم هم کار می کند؟

کسانی که موهای ضخیم و متراکم دارند ممکن است به 10 جلسه یا بیشتر نیاز داشته باشند.  به عنوان مثال ، ریش مردان تقریباً همیشه به بیشتر از 10 جلسه نیاز دارد.   نوجوانان هم به علت هورمون های فعال ممکن است نیاز به 10  جلسه داشته باشند.

زنان باردار پس از درمان به علت تغییرات هورمونی ممکن است نیاز به یک مجموعه جدید از درمان داشته باشند.  کسانی که دارای نژادهای قومی هستند و تمایل بیشتری برای افزایش رشد مو دارند هم  ممکن است نیاز به بیشتر از 10 جلسه داشته باشد.

هم مردان و هم زنان با هر رنگ پوست می تواند درمان های موفقیت آمیز، ایمن و مؤثر با لیزر از ما را دریافت کند.   ما نتایج بسیار خوبی را برای همه مشتریان خود از جمله نژاد زرد ، پوست آفریقایی ، پوست هندی و همچنین کسانی که پوست متوسط دارند انجام می دهیم.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای عمل های زیبایی سینه و سایر درمان های زیبایی و همچنین لیزر موهای زائد با ما تماس بگیرید.  مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

چه کسانی نمی توانند از لیزر استفاده کنند؟

چه کسانی نمی توانند از لیزر استفاده کنند؟

به کسانی که موهای بلوند یا قرمز دارند توصیه می شود از لیزر موهای زائد استفاده نکنند.  زیرا رنگدانه موهای آنها به همه لیزرها جواب نمی دهد.  فکر کنید که یک تی شرت سفید در مقابل نور خورشید چگونه   هرگز گرم نمی شود ، بنابراین موهای بلوند هم به انرژی گرمایی لیزر جواب نمی دهند.   از آنجا که رنگ نور لیزر قرمز است ، نمی تواند رنگدانه های قرمز موهای قرمز رنگ را تشخیص بدهد.

 

کدام مناطق بدن با لیزر درمان می شوند؟

هر منطقه از از بدن از صورت تا اندام های تناسلی می تواند با خیال راحت و اطمینان کامل  درمان شود.  در طول سال های گذشته مراکز لیزر درمانی تهران اسکین بهترین خدمات لیزر را به مراجعین بسیاری ارائه کرده اند.

 

آیا پس از لیزر موهای زائد کل بدن نیاز به ریکاوری هست؟

با لیزرهای ما نه ! پس از اتمام جلسه لیزردرمانی شما می توانید به محل کار خود برگرید ، یا حتی مسافرت کنید.

 

آیا باید از بی حسی موضعی استفاده کنیم؟

با لیزرهای ما فقط در موارد نادر ! در حالی که سایر کلینیک های لیزر از کرم های بی حسی استفاده می کنند ، لیزرهای ما نیازی به بی حسی  ندارند.  درمان ها در حالی که بسیار مؤثر هستند به دلیل تنظیمات و پروتکل های درمان و آزمایشات و استفاد از لیزر های برتر راحت هستند.

 

چرا لیزر اسکلپیون بدون درد است؟ 

چرا لیزر اسکلپیون بدون درد است؟

لیزرهای ما به تدریج و با راحت ترین حالت ممکن با حرارت آهسته تدریجی و مکانیزم های خنک کننده عالی بر روی فولیکول های مو کار می کنند.  استفاده از دستگاه های لیزر با تکنولوژی بالا مشکل درد و ناراحتی بیماران را از بین برده است.

دستگاه لیزر الکساندرایت مدیو استار 2018 دارای سیستم خنک کننده است و از گرم شدن سطح پوست بیمار جلوگیری می کند.  در نتیجه مشتری ما دردی را احساس نخواهد کرد.  به علاوه این روش کاملاً استریل انجام می شود و امکان انتقال بیماری وجود ندارد.  زیرا هند پیس این دستگاه برای هر بیمار جدید با سلفون یکبار مصرف پوشانده می شود.

دستگاه الکساندرایت مدیواستار همزمان قادر به ارسال دو طول موج است.  یک طول موج برای از بین بردن فولیکول مو و دیگری برای مسدود کردن خون رسانی توسط عروق تغذیه کننده در اطراف فولیکول است. که باعث می شود مو به طور کلی از بین برود و حتی به صورت کرک و موهای نازک ظاهر نشود.

 

آیا حذف کامل موی لیزری بدن برای شما مناسب است؟

حالا که شما همه چیز را در مورد لیزر موهای زائد بدن می دانید ، وقت آن است که فکر کنید این  گزینه  برای شما مناسب است یا خیر.  با استفاده از گزینه های مختلف حذف مو ممکن است لیزر موهای زائد   فقط یک ایده به نظر برسد. در حالی که لیزر درمانی روشی است که از مزایای فوق العاده برخوردار است.  از جمله و مهم ترین آنها از بین رفتن دائمی موها است.

بهترین روش برای انتخاب گزینه مورد نظر شما این است که از مزایا و معایب و عوارض همه روش های حذف موهای زائد با خبر باشید.  اگر شما پوست روشن و موهای تیره دارید ، قطعاً بهترین انتخاب برای شما لیزر موهای زائد است.  خبر خوب این است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی لیزرهای مختلفی برای انواع رنگ پوست و مو وجود دارد.

 

هزینه لیزر موهای زائد کل بدن 

هزینه لیزر موهای زائد کل بدن

شما می تواند از پکیج های فول بادی ما استفاده کنید که همراه با تخفیف هستند.  اگر فکر کنید که در مدت عمر خود چقدر پول برای خرید کرم های موبر، تیغ ، خدمات اپیلاسیون  و دیگر روش های مو بر  صرف می کنید ، احتمالاً هیچ روشی ارزان تر از لیزر موهای زائد پیدا نخواهید کرد.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 
مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments