حذف موهای زائد خط بیکینی با لیزر | هزینه لیزر بیکینی چقدر است؟ | مرکز لیزر برکه

عوارض لیزر موهای زائد بیکینی | آیا لیزر بیکینی خطرناک است؟

عوارض لیزر موهای زائد بیکینی

ترس از عوارض بزرگترین دلیل افراد برای انجام ندادن لیزر موهای زائد بدنشان است. اغلب مردم به خاطر بی اطلاعی از مزیت ها و عوارض این روش درمانی، بی دلیل از آن اجتناب می کنند. یکی از مهمترین قسمت های بدن که از مراکز رشد موهای زائد است، قسمت بیکینی است. جاییکه اتفاقا رشد موهای زائد در ان علاوه بر ظاهری نازیبا باعث تجمع باکتری و بیماری های فراوان می شود. اصولا لیزر موهای زائد هیچگونه عوارض جدی به همراه ندارد.عوارض لیزر موهای زائد بیکینی تفاوت ویژه ای با عوارض لیزر در سایر قسمت های بدن ندارد.
عوارض لیزر موهای زائد بیکینی
عوارض لیزر موهای زائد بیکینی

مرکز لیزر پونک با در اختیار داشتن با کیفیت ترین و جدیدترین دستگاه های لیزر دنیا، با کادری مجرب، متشکل از متخخصین حرفه ای لیزر آماده ی ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد به متقاضیان عزیز می باشد. شما هم اکنون می توانید از اینجا برای تعیین نوبت مشاوره و درمان با ما تماس بگیرید.

در ادامه برای رفع نگرانی در مورد عوارض لیزر موهای زائد بیکینی بهتر است بیشتر با عوارض جانبی لیزر موهای زائد آشنا شویم. با ما همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

9عوارض جانبی لیزر موهای زائد که بهتر است بدانید

رشد موهای زائد در قسمت های ناخواسته ی بدن همواره برای زنان و مردان مساله ساز بوده است.در طول زندگی همیشه مقدار قابل توجهی  از پول و زمانمان را برای رفع موهای زائد از دست و پا و سایر قسمت های بدنمان صرف می کنیم. روش های سنتی رفع موهای زائد مانند دستگاه ریش تراش، اپیلاسیون ، تیغ زدن و الکترولیز روش هایی وقت گیر و دردناک بوده و به لحظ زمانی(و در طولانی مدت، مالی) به صرفه نیستند.

با افزایش محبوبیت در دهه های گذشته، لیزر موهای زائد به عنوان عملی زیبایی شناخته و استفاده شده است. لیزر موهای زائد برو روی همه قسمت های بدن مانند صورت، چانه، بازو و بقیه قسمت ها قابل انجام است. لیزرینگ توسط متخصص لیزر انجام می شود و می تواند به طور موثری رشد موهای ناخواسته و زائد را به طور دائم با حداقل خطر کاهش دهد.(عوارض لیزر موهای زائد بیکینی)

درمان لیزر موهای زائد در یک چشم بر هم زدن می تواند تمام موهای زائد را از بین ببرد. اما اگر توسط فردی ناشی و به شکل نادرست اعمال شود، لیزر می تواند موجب آسیب های زودرس و بعضا جدی شود. این اتفاق می تواند زخم های جدی و دائمی روی  پوست شما ایجاد کند. بنابراین حتما قبل از اینکه پول خود را خرج مرکزی کنید که به جای کمک بیشتر به شما آسیب برساند، بهتر است در ابتدا به خوبی تحقیق کرده و مرکز و متخصص معتبری را برگزینید.

(مرکز لیزر پونک)

عوارض لیزر موهای زائد

در حالی که فرآیند لیزر موهای زائد معمولا بدون ریسک و خطر است، به هر حال مانند هر فرآیند درمانی دیگری ممکن است دارای  برخی از عوارض جانبی باشد. عوارض جانبی رایج لیزر موهای زائد عبارتند از:
  1. استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد در حقیقت از طریق اعمال گرمای زیاد برای سوزاندن ریشه ی مو انجام می شود. در برخی از افراد این کار می تواند موجب سوختگی پوست شود. سوزش حاصل از لیزر در بیمارانی که دارای پوست تیره هستند بیشتر اتفاق می افتد، زیرا پوست با رنگدانه های تیره بیشتر اشعه ی لیزر را به خود جذب می کند. در حالی که در بیشتر موارد سوختگی ها خفیف است، تعدادی از موارد هم هستند که در آنها سوختگی شدید گزارش شده است.(عوارض لیزر موهای زائد بیکینی)
  2. لیزر ممکن است باعث Hyperpigmentation و Hypopigmentation شود.
الف– Hyperpigmentation به معنی تیره شدن پوست است که ممکن است پس از ریزش مو، ناشی از  لیزر رخ دهد. درمان لیزر، تولید ملانین در پوست را تحریک می کند و باعث می شود پوست واکنشی مشابه به آفتاب سوختگی از خود نشان دهد.
ب– از طرف دیگر اما، Hypopigmentation به روشن شدن پوست که پس از درمان لیزر اتفاق می افتد اشاره می کند. جذب اشعه ی لیزر می تواند تولید ملانین را مهار کند و منجر به از دست دادن رنگدانه شود.(عوارض لیزر موهای زائد بیکینی)
  1. لیزر موهای زائد همچنین ممکن است به آسیب های چشم منجر شود، بنابراین مهم است که از چشمان شما به وسیله ی یک محافظ در طول درمان محافظت شود.
  2. خارش یک عارضه جانبی طبیعی از رفع موهای زائد با استفاده از لیزر، در طول و بعد از درمان است.
  3. پوست چند روز پس از درمان قرمز می شود و احتمال دارد در اطراف فولیکول های مو ورم ایجاد شود.
  4. درد، سوزن شدن و بی حسی در اطراف محل درمان احتمالا شایع ترین عوارض جانبی لیزر است که البته بسیار طبیعی است.
  5. لیزر موهای زائد می تواند منجر به پوسته پوسته شدن و سفت شدن پوست اطراف محل درمان شود.روی پوست های حساس، کبودی خفیف نیز ممکن است رخ دهد. این عوارض جانبی طی چند روز اول درمان ظاهر می شود و در مدت کوتاهی از بین می روند.(عوارض لیزر موهای زائد بیکینی)
  1. یکی ازعوارض جانبی بسیار نادر لیزر موهای زائد بنفش شدن پوست در قسمت های برنزه ی پوست است.
  2. یکی دیگر از عوارض ناخوشایند اما قابل توجه لیزر موهای زائد، عفونت است. مهم است که بعد از لیزر، حداقل تا مدتی قسمتی از پوست که آن را لیزر کرده اید، تمیز و ضدعفونی نگه دارید.(عوارض لیزر موهای زائد بیکینی)
عوارض لیزر موهای زائد بیکینی
عوارض لیزر موهای زائد بیکینی

عوارض لیزر موهای زیر بغل

عوارض لیزر موهای زیر بغل، مانند لیزر سایر قسمت های بدن بوده و فرق مشخصی با آن ندارد.

فیلم لیزر موهای زائد بیکینی

برای رفع نگرانی درمورد درمان با لیزر، بهتر است پیش از عمل فیلم لیزر موهای زائد بیکینی را تماشا کنید تا از ایمنی این درمان مطمئن شوید. شما می توانید به راحتی از طریق اینترنت به این فیلم ها دسترسی داشته باشید.(عوارض لیزر موهای زائد بیکینی)

فاصله بین جلسات موهای زائد

معمولا بین هر دو جلسه ی لیزر موهای زائد حدودا 6 هفته فاصله لازم است. و تعداد جلسات هم اغلب بیشتر از 6 جلسه برای رفع کامل موهای زائد نمی شود.(عوارض لیزر موهای زائد بیکینی)

لیزر بیکینی درد داره؟

لیزر هر قسمی از بدن با دردی خفیف همراه است. اما این درد به قدری ضعیف است که بیشتر شبیه مورمور شدن بوده و هیچ ناراحتی را برای فرد به همراه ندارد.(عوارض لیزر موهای زائد بیکینی)

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟

این یک افسانه بیش نیست. لیزر موهای زائد هرگز باعث نازایی نمی شود. اشعه های لیزر در این درمان کمتر از 1 میلیمتر طول دارند و هرگز به بافت های عمیق نفوذ نمی کنند.(عوارض لیزر موهای زائد بیکینی)

 

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments