جلسات ترمیمی لیزر موهای زائد

جلسات ترمیمی لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر یزد

جلسات ترمیمی لیزر موهای زائد

جلسات ترمیمی لیزر موهای زائد

سلام به اهالی دوست داشتنی و مهربان یزد. امروز قصد داریم در مورد لیزر موهای زائد و حقایقی که بهتر است درمورد آن بدانید با شماصحبت کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یادتان باشد که بهترین و باکیفیت ترین مراکز برای لیزر کردن موهای زائد همین الان در شهر یزد وجود دارند و می توانید با مراجعه کردن به آنها از بهترین خدمات لیزر موهای زائد بهره مند گردید. کیفیت کار برخی از این مراکز، به خصوص مرکز تخصصی لیزر یزد که یکی از بهترین شعب مجموعه مراکز تهران اسکین است، دست کمی از لوکس ترین و مدعی ترین مرکز های لیزر تهران ندارد.

به همین خاطر اگر شما هم مایلید برای همیشه یا بهتر است بگوییم، برای مدت طولانی از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوید، می توانید برای لیزرکردن موی زائد بدن به این مرکز مراجعه کنید.

جلسات ترمیمی لیزر موهای زائد
جلسات ترمیمی لیزر موهای زائد
لیزر موی زائد

از لیزر صحبت می کنیم چون مقوله ی موهای زائد، به عنوان مسئله ای که به بهداشت و سلامت فردی مربوط می شود، به خصوص در شهر گرمی مثل یزد بسیار مهم است. گرما چه ربطی به موهای زائد دارد؟

واقیعیت این است که موهای زائد بدن زمانی در گذشته های دور، در وقت انسان های نئاندرتال، عضوی ضروری از بدن بود. چون در آن زمان ها انسان لباس را به مفهوم امروزی اش نمی شناخت و به موی بدن احتیاج داشت تا در برابر سرما مقاوم بماند. ولی انسان امروزی دیگر چنین نیازی به موی بدن ندارد.

از همین رو این موها در واقع دیگر موی زائد و اضافی به حساب می آیند. از آنجایی که بیشتر سطح بدن با لباس پوشیده می شود، و از تماس مستقیم با هوا و نور خورشید دور می ماند، موهای بدن در این شرایط به محیطی فوق العاده برای نگه داشتن عرق های تولید شده تبدیل می شوند.

ماندن عرق های آلوده در لا به لای مو ها احتمال بروز عفونت و بیماری های پوستی را بالا می برند. از همین جهت لیزر از نظر بهداشتی کمک زیادی به شما خواهد کرد. به خصوص به مردمی که ساکن مناطق گرم هستند. و این جدای از تاثیر فوق العاده ی آن بر زیبایی بدن است.

اما چرا نام ” جلسات ترمیمی لیزر موهای زائد” را روی این مقاله گذاشتیم؟ به این خاطر که تقریبا همه فکر می کنند لیزر درمانی برای رفع دائمی موهای زائد است. باوری که در ادامه بیشتر در مورد آن بحث خواهیم کرد.

جلسات ترمیمی لیزر موهای زائد
جلسات ترمیمی لیزر موهای زائد

 

لیزر دائمی موهای زائد

فریب این اصطلاح را نخورید. لیزر در حقیقت درمانی برای کاهش بسیار زیاد رشد موهای زائد است. اما نمی تواند برای همیشه واقعا شما را از شر موهای زائد خلاص کند. مگر به واسطه ی جلسات ترمیمی.

بعد از اتمام جلسات دوره ی لیزر، شاهد از بین رفتن موهای زائد خواهید بود. تاثیری که برای ماه ها دوام می آورد. اما بدن کم کم فولیکول های از دست رفته را جایگزین می کند و شروع به تولید مجدد موهای زائد می نماید. از همین رو چند ماه بعد از اتمام دوره ی لیزر، باید هر شش ماه الی یکسال یکبار، به مدت سه تا چهار سال برای یک جلسه ی ترمیمی دوباره به مرکز لیزر مراجعه کنید، تا اثر لیزر پایدار باقی بماند یا به اصطلاح دائمی شود.

عملکرد لیزر چگونه است؟

لیزر یک اشعه ی پر حرارت است که تاثیرش به صورت سوزاندن ریشه ی مو و از بین بردن فولیکول های موجود در پیاز موست. فولیکول یک ماده ی طبیعی در بدن می باشد که عامل اصلی رشد موها به شمار می رود.

اگر اشعه ی لیزر طی جلسات متعدد و منظم این فولیکول ها را از بین ببرد، باعث می شود که بدن رفته رفته به توقف تولید آنها عادت کند و باعث شود موها کمتر و نازک تر گردند. ادامه ی این روند باعث توقف رشد موهای زائد برای مدتی طولانی می شود.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی عملکرد لیزر را مطالعه کنید.
جلسات ترمیمی لیزر موهای زائد
جلسات ترمیمی لیزر موهای زائد

لیزر و زیبایی

لیزر موهای زائد در نهایت با از بین بردن موها باعث می شود تا منافذ پوستی بسته شده و شما پوستی صاف و صیقل خورده داشته باشید. اتفاقی که باعث می شود در ظاهر پوستی بدون نقص داشته باشید. دقیقا مثل مدل ها خارجی.

لیزر برای کدام نواحی از بدن است؟

لیزر موهای زائد درمانی ایمن و کم خطر است که می تواند روی هر ناحیه از بدن انجام شود. شما با لیزر می توانید موهای زائد نواحی مانند زیر بغل، پا ها ، دست ها، ران، ناحیه ی بیکینی، ناحیه ی ژنیتال، کمر، سینه، و حتی صورت را برای همیشه از بین ببرید.

آیا لیزر باعث نازایی می شود؟

این شایعه ای نادرست است. لیزر اشعه ای است که بردی بیشتر از عمق ریشه های مو ندارد. به همین علت هرگز نمی تواند به اندام داخلی بدن  اثر بگذارد. به همین خاطر اصلا نگران نباشید. لیزر هرگز نمی تواند باعث نازایی در کسی شود. چه مردان و چه زنان.

برای آشنایی بیشتر بهتر است این مقاله را هم مطالعه نمایید.

لیزر در دوران بارداری

اصولا لیزر در دوران بارداری خطری ندارد. البته تا جایی که به خود اشعه مربوط است. اما چون در دوران بارداری بدن مادر مدام دستخوش تغییرات هورمونی و شیمیایی است، پیشبینی واکنش بدن به لیزر غیر ممکن خواهد بود. به همین دلیل پزشکان توصیه می کنند در دوران بارداری لیزر موهای زائد را انجام ندهید.

جلسات ترمیمی لیزر موهای زائد
جلسات ترمیمی لیزر موهای زائد

دستگاه های لیزر

دستگاه لیزر مورد استفاده تاثیر زیادی در کیفیت درمان دارد. متاسفانه مدل های قدیمی تر این دستگاه ایمنی و کیفیت دستگاه های جدید را ندارند واحتمال سوء تاثیر و عوارض جانبی در آنها بیشتر است. خیلی از مراکز هم هستند که توان خرید دستگاه جدید ندارند و با استناد به توجیهاتی بی اساس با همان دستگاه های قدیمی خود اقدام به لیزر کردن موهای زائد می کنند. از این رو بهتر است به مرکز لیزری مراجعه کنید که به دستگاه های به روز مجهز است.

برای آشنایی با بهترین دستگاه های لیزر بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

درد لیزر

لیزر کردن موی زائد به خوی خود درد دارد، اما به لطف روش هایی مانند استفاده از کرم های مخصوص ضد درد و سیستم خنک کننده ی موجود در دستگاه های جدید، درد لیزر در حد یک مورمور ساده کاهش یافته است.

جلسات ترمیمی لیزر موهای زائد
جلسات ترمیمی لیزر موهای زائد

بهترین مرکز لیزر در یزد

مرکز تخصصی لیزر یزد، به عنوان یکی از شعب معتبر مجموعه مراکز تهران اسکین، با کادری مجرب از تکنسین های متخصص و مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، یکی از بهترین مراکز برای لیزر کردن موهای زائد با قیمت های مناسب در یزد به حساب می آید. شما می توانید برای دیدن لیست قیمت ها و گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

محقق : ندا ناصری

Laser hair removal

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments