لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی ، روشی نوین برای رعایت بهداشت ناحیه تناسلی

لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی

سلام دوستان.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروز می خواهیم با شما درباره یکی از پرطرفدارترین لیزر ها صحبت کنیم. بله، منظورمان لیزر موهای زائد بیکینی است. هرچند در کشور ما بیشتر این خانم ها هستند که به لیزر کردن این ناحیه از بدن علاقه مندند تا آقایان، اما لیزر هیچ ناحیه ای از بدن تنها مختص خانم ها یا آقایان نمی شود.

اصطلاح ناحیه ی بیکینی به ناحیه ی تناسلی و موهای زائد و قسمت داخلی ران ها گفته می شود. از آنجایی که لیزر موهای زائد بیکینی به اندام تناسلی نزدیک است، بیشتر افراد می ترسند که مبادا اشعه ی لیزر تاثیری در توان باروریشان بگذارد. مثلا به پرسش این خانم عزیز توجه کنید:

در جواب این خانم عزیز و همچنین تمام کسانی که سوالی مشابه در مورد لیزر موهای زائد بیکینی دارند، باید گفت که خیر. اصولا لیزر ضرری برای بدن ندارد. چه ناحیه ی بیکینی و چه هر ناحیه ی دیگر.

تصور عموم مردم از اشعه ی لیزر کاملا غلط است. عموم مردم فکر می کنند لیزر هم مانند اشعه ی ایکس از داخل بدن عبور می کند، در حالی که هرگز اینطور نیست.

اشعه ی لیزر در واقع حرارات متراکم است. این اشعه به شدت قابل کنترل بوده و می توان قدرت آن را تغییر داد. این گستره ی تغییر قدرت لیزر می تواند از برش آهن باشد تا سوزاندن ریشه های سطحی موهای زائد.

درست است، اشعه ی مورد استفاده در لیزر موهای زائد کم قدرت بوده و فقط می تواند به سطح پوست تا عمق ریشه های مو نفوذ کند. به همین خاطر حتی به بافت های عمیقتر پوست هم نمی رسد، چه برسد به اینکه بخواهد وارد اندام های داخلی مانند رحم شود.

به شنیده های صحیح تر این دوست عزیز توجه کنید:

حق با اوست، لیزر موهای زائد بیکینی درمانی بی خطر با کمترین عوارض جانبی است که هرگز موجب نازایی یا ناباروری شما نخواهد شد.

در ادامه بیشتر به مقوله ی لیزرموهای زائد بیکینی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

لیزر بیکینی خوبه ؟

لیزر کردن موهای زائد علاوه بر اینکه به شما کمک می کند اندامی زیبا تر داشته باشید، می تواند در حفظ بهداشت و سلامتی شما نیز موثر باشد.

چگونه؟!

ناحیه ی بیکینی یکی از پر تعریق ترین نواحی بدن است. غدد تولید عرق زیادی در این بخش از بدن وجود دارند. علاوه بر آن این ناحیه تقریبا همیشه در زیر لباس پنهان است و جریان هوا در آن رفت آمد ندارد. حاصل این ترکیب چیست؟

بدن عرق می کند : عرق تولید شده در موهای زائد این ناحیه باقی می ماند : کثیفی حاصل از آن احتمال بروز عفونت و بیماری های مربوط به اندام تناسلی را افزایش می دهد.

لذا رفع موهای زائد آن اهمییت زیادی خواهد داشت. اما خب لیزر که تنها راه از بین بردن موهای زائد نیست. شما می توانید از روش های سنتی تر مانند تیغ ژیلت یا اپیلاسیون استفاده کنید. اما نکته آنجاست که به دلیل حساسیت پوست این ناحیه، بعد از تیغ کشیدن یا اپیلاسیون ممکن است به شدت ملتهب شود.

لیزر بیکینی خوبه ؟
لیزر بیکینی خوبه ؟

علاوه بر این، روش های سنتی در دراز مدت ریشه های مو را ضخیم تر کرده و رشدشان را افزایش می دهند. بنابراین لیزر موهای زائد بیکینی هرچند ممکن است تنها راه نباشد، اما قطعا بهترین راه هست. چرا که بعد از لیزر کردن موهای زائد ناحیه ی بیکینی دیگر نیازی نیست تا آخر عمر نگران رشد مجدد آنها باشید. لیزر موهای زائد تاثیر دائمی و همیشگی دارد.

بهترین مرکز لیزر در تهران

اگر می خواهید درمانی موثر با نتایج پایدار را تجربه کنید، همچنین تمایلی ندارید که از عوارض جانبی رنجی ببینید، منطقا بهتر است مرکزی معتبر و با کیفیت را برای لیزر موهای زائد بیکینی انتخاب نمایید.

هرچند لیزر درمانی در ظاهر ساده و کم عوارض است اما همه ی اینها به شرطی است که یک تکنسین متخصص و با تجربه آن را برای شما انجام دهد. برای مثال شرایط پزشکی و سابقه ی دارویی شما در تعیین شدت لیزر موثر است، نکته ی ظریفی که در مراکز غیر تخصصی هرگز رعایت نمی شود.

پس بهترین مرکز، بهترین درمان لیزر را هم برای شما به همراه خواهد داشت.

مرکز لیزر برکه با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و ماهر، به بهترین تجهیزات و دستگاه های لیزر روز دنیا مجهز بوده و یکی از باکیفیت ترین مراکزی است که می توانید برای لیزر کردن موهای زائد در تهران پیدا کنید. در ضمن  قیمت ها و تخفیف های استثنایی برکه آن را به مرکزی به صرفه هم تبدیل نموده. برای آشنایی بیشتر با لیست قیمت ها و تماس جهت اخذ نوبت می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.
بهترین مرکز لیزر در تهران
بهترین مرکز لیزر در تهران

عوارض لیزر بیکینی و زیربغل

مردم فکر می کنند چون در نواحی بیکینی و زیربغل غددی وجود دارند، حتما لیزر کردنشان هم خطرناک است.

اما اصلا اینطور نیست.

عمق نفوذ اشعه ی لیزر هرگز به قدری نیست که بتواند به بیشتر از ریشه ی موها نفوذ کند. لذا اصلا نگران عوارض جدی در لیزر این نواحی نباشید. هرچند لیزر موهای زائد، نه در این دو ناحیه ی خاص، بلکه اگر در هر ناحیه ای از بدن انجام شود می تواند عوارض عمومی و سطحی مختص خودش را داشته باشد. عوارضی که عبارتند از:

  • کبودی سطحی
  • قرمزی
  • التهاب
  • جوش های ریز

تمام این عوارض عمومی خود به خود بعد از مدت کوتاهی از بین می روند.

عوارض لیزر بیکینی و زیربغل
عوارض لیزر بیکینی و زیربغل

هرچند عوارض زیر جدی تر هستند و می توانند در صورت انجام لیزر توسط تکنیسن کارنابلد به وجود بیایند:

  • عفونت
  • خونریزی
  • لک پوست
  • سوختگی

پس در انتخاب مرکز لیزر دقت کافی را لحاظ کنید.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی عوارض لیزر موهای زائد را نیز مطالعه کنید.

قیمت لیزر بیکینی

قیمت لیزر بیکینی به عوامل متعددی وابسته است که مهمتر از همه ی آنها ” تعداد جلسات لیزر” است. هرچه تعداد جلسات مورد نیاز فرد برای رفع کامل موهای زائد بیشتر باشد، قیمت لیزر هم به همان نسبت افزایش می یابد. چراکه هزینه ی لیزر اصولا جلسه ای محاسبه می گردد.

عوامل موثر بر تعداد جلسات لیزر به مواردی همچون تعداد و ضخامت موهای زائد، بزرگی ناحیه ی تحت درمان و حساسیت پوست و موی فرد تحت درمان بستگی دارد.

البته از آنجایی که بیکینی ناحیه ی بزرگی محسوب نمی شود، قیمت لیزر آن چندان زیاد نخواهد بود.

برای آشنایی بیشتر این مقاله را هم مطالعه کنید.

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments