خطرناک ترین عوارض جانبی لیزر موهای زائد | بی خطرترین لیزر کدام است؟ | مرکز لیزر برکه

خطرناک ترین عوارض جانبی لیزر موهای زائد | بی خطرترین لیزر کدام است؟ | مرکز لیزر برکه

خطرناک ترین عوارض جانبی لیزر موهای زائد | بی خطرترین لیزر  کدام است؟ | مرکز لیزر برکه

 

 خطرناک ترین عوارض جانبی لیزر موهای زائد | بی خطرترین لیزر کدام است؟ | مرکز لیزر برکه

علیرغم این که حذف موهای زائد با روش لیزر یک روش مطمئن است ،  در برخی موارد اگر به یک مرکز لیزر معتبر مراجعه نکنید و یا در صورتی که مراکز لیزر درمانی اقدامات ایمنی لازم و مناسب را قبل و بعد از لیزر موهای زائد انجام ندهند ،  ممکن است افراد به  برخی از خطرناک ترین عوارض جانبی دچار شوند.

 

روش لیزر موهای زائد چگونه است؟   

لیزر موهای زائد با استفاده از روشی که فوتوترمولیز انتخابی نامیده می شود ، انجام می شود.  روش فوتوترمولیز انتخابی به این معنی است که لیزر رنگ یا ملانین را در کیسه مو هدف قرار می دهد.   انرژی نوری لیزر به انرژی گرمایی تبدیل می شود.  بنابراین لیزر تک تک فولیکول ها را انتخاب کرده و آنها را نابود می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر رنگدانه تیره درون فولیکول مو را هدف قرار می دهد به این معنی که موهای طلایی ، قرمز و خاکستری برای درمان با هر نوع لیزری مناسب نیستند و برای از بین بردن موهای رنگی و روشن باید از لیزرهای خاص استفاده کرد.  بهترین نتیجه از لیزر موهای زائد بر روی پوست های روشن با موهای تیره گرفته می شود.

حذف موهای ناخواسته با لیزر برای بسیاری از افراد در کاهش طولانی مدت موها مؤثر می باشد.  بسیاری از مراجعه کنندگان پس از شش تا هشت جلسه درمان ، در میان دوره درمان خود ، متوجه کاهش حجم موهای زائد خود می شوند.  بعضی از مشتریان پس از اتمام جلسات کاهش مو را در مناطق دور از دسترس نیز مشاهده خواهند کرد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

عوارض جانبی رایج لیزر موهای زائد   

رایج ترین عوارض جانبی لیزر موهای زائد در بعضی از مراجعه کنندگان التهاب و تورم ناخوشایند است.  این یک واکنش معمولی است و مشتریان نباید در مورد آن نگران باشند. به طور معمول این عوارض جانبی تنها به مدت 24 ساعت پس از درمان ادامه می یابد.

در باره عوارض لیزر بیشتر بدانید

عوارض جانبی خطرناک لیزر موهای زائد   خطرناک ترین عوارض جانبی لیزر موهای زائد | بی خطرترین لیزر کدام است؟ | مرکز لیزر برکه

عوارض جانبی خطرناک و جدی تر لیزر موهای زائد هایپوپیگمنتیشن و یا هایپرپیگمنتیشن است. هایپوپیگمنتیشن عبارت است از روشن شدن رنگ پوست در بخش هایی که با لیزر درمان شده و  هایپرپیگمنتیشن تیره شدن بيش از حد پوست در مناطق تحت درمان با لیزر می باشد.

هایپوپیگمنتیشن  و یا هایپرپیگمنتیشن رنگ پوست  می تواند ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید قبل یا بعد از درمان لیزر باشد.  مراجعه به یک مرکز لیزر معتبر با کارکنان با تجربه و قابل اعتماد و دوره دیده این امتیاز را دارد که از بروز عوارض جانبی غیر معمول پیشگیری می کند.

استفاده نامناسب از لیزرها می تواند در تولید رنگدانه و یا زخم پس از درمان موهای زائد با لیزر تأثیر داشته باشد.

مشتریان برای جلوگیری از پیگمنتیشن بر اثر لیزر موهای زائد باید از قرار گرفتن در معرض و تماس مستقیم با نور خورشید برای حداقل 4 هفته پیش از درمان و حداقل 4 هفته پس از درمان اجتناب کنند.  همچنین اپراتور لیزر باید به مشتریان  تأکید کند که پس از لیزر موهای زائد تا 4 هفته از تخت های برنزه و سایر روَش های برنزه کردن پوست دوری کنند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

علل دیگر اثرات جانبی خطرناک لیزر موهای زائد

سایر عواملی که به بروز عوارض جانبی خطرناک ناشی از درمان موهای زائد با لیزر کمک می کنند عبارتند از :

خطرناک ترین عوارض جانبی لیزر موهای زائد | بی خطرترین لیزر کدام است؟ | مرکز لیزر برکه

  • سوختن پوست با دستگاه لیزر ،
  • اشتباه در استفاده از سر دستگاه لیزر که در زاویه مناسب با پوست نیست ،
  • عدم رعایت بهداشت و دستگاهی که به طور مناسب تمیز و نگهداری نمی شود ،
  • استفاده از لیزر نامناسب برای نوع پوست نیز می تواند نتیجه درمان را مختل کند.
  • استفاده از لیزر ND Yag، برای پوست های تیره تر مناسب می باشد.

خطرناک ترین عوارض  لیزر موهای زائد را می توان در مشتری هایی مشاهده کرد که  از داروهای ضد التهاب ، ضد افسردگی یا آنتی بیوتیک استفاده می کنند.  پزشک و اپراتور لیزر باید قبل از انجام هر گونه درمان با لیزر اطمینان حاصل کنند که مشتری ها از برخی دارو (از جمله قرص ضد بارداری) استفاده نمی کنند.

یک مرکز لیزر درمانی قابل اطمینان ، پیش از شروع اولین جلسه لیزر درمانی اطمینان حاصل خواهد کرد که  یک جلسه قبل از درمان را به تصمیم گیری و بررسی روش درمان مشتری ، و انتخاب نوع لیزر  با توجه به نوع  پوست و موی او و لیزر مناسب اختصاص دهد.  این جلسه فرصت مناسبی است تا مشتری ها سؤالات خود را مطرح کنند و با گرفتن پاسخ با خیالی راحت روند جلسات لیزر موهای زئد را ادامه بدهند.

بسیاری از عوارض جانبی در مراکزی اتفاق می افتد که متخصص لیزر موهای زائد ندارند و اپراتورهای لیزر آنها نیز به اندازه کافی در این زمینه تجربه ندارد.  در حالی که حضور پزشک در مراکز لیزر درمانی ضرروی است.

هدف اغلب این مراکز درمانی پیشنهاد یک راه حل شخصی به مشتریان است.  بعضی از مراکز درمانی نیز برای برای صرفه جویی در هزینه ها برنامه هایی ترتیب می دهند که به نفع مشتری نمی باشد.

ما از شما متشکریم که مرکز لیزر برکه را برای درمان موهای زائد خود انتخاب کرده اید.  در مرکز لیزر برکه درمان با لیزرهای پیشرفته  برای هر رنگ و نوع پوست و مو انجام می شود.  قیمت ها مناسب و به صرفه است و جلسات لیزر درمانی کاملاً خصوصی برگزار می شود.

ما به مراجعه کنندگان خود خوش آمد می گوییم و در یک فضای آرام و خصوصی مشتریان را درمان می کنیم.   لیزرهای ما برای از بین بردن موهای زائد با انتشار طول موج نوری طراحی شده اند.  انرژی نور به گرما تبدیل شده و توسط رنگدانه مو جذب می شود و سپس فولیکول های مو بدون آسیب رسانیدن به پوست اطراف نابود می شوند.

نتیجه کار پوستی صاف و بی مو و نرم است.  مراجعه کنندگان خانم ما توسط اپراتور خانم و مشتریان آقا توسط اپراتور مرد درمان می شوند.  شما می توانید پس ازانجام لیزر درمانی ،  سال ها بدون هیچ گونه نگرانی در مورد دیده شدن موهای زائد خود از  لباس های   مورد علاقه خود استفاده  کنند.

 

بی خطر ترین لیزر

 خطرناک ترین عوارض جانبی لیزر موهای زائد | بی خطرترین لیزر کدام است؟ | مرکز لیزر برکه

دستگاه های جدید لیزر اسکلپیون مدیواستار به دلیل استفاده از سلفون یکبار مصرف ، احتمال آلودگی و انتقال بیماری های پوستی را به صفر می رساند.  این دستگاه لیزر که در مرکز لیزر برکه از آن استفاده می شود ، لیزری واقعاً بدون درد است.   لیزر اسکلپیون مدیو استار بهترین اثر بخشی را در مقایسه با لیزرهایی مانند کندلا و آپوجی و سایر لیزرهای موجود دارا می باشد.

لیزر اسکلپیون تنها لیزری است که می تواند هم زمان با از بین بردن ریشه موها ، عروق خونی اطراف فولیکول مو را نیز مسدود کند و امکان رشد مجدد مو را منتفی کند.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید. 

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments