لیزر کردن موهای اضافی بدن

لیزر کردن موهای اضافی بدن | لیزر موهای زائد | قیمت لیزر | مرکز لیزر برکه

لیزر کردن موهای اضافی بدن

لیزر کردن موهای اضافی بدن

سلام.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مقاله های زیادی در مورد لیزر وجود دارن اما من امروز می خوام از یه منظر یه مقدار شخصی تر باهاتون در موردش صحبت کنم. به عنوان کسی که خودش تجربه ی لیزر رو داره. بر خلاف بقیه ی مقالات لیزر باید بگم روش معمول از بین بردن موهای اضافی بدن، که همون شیو کردن با تیغه اتفاقا هیچوقت برای من اونقدر ها زمان بر و هزینه بر نبوده. تا حالا دفعات زیادی هم برای اپیلاسیون به سالن های آرایشی نرفتم.

اما در مورد شیو کردن، اون چیزی که بیشتر از هر مورد دیگه ای برای من ناخوش آیند بود، دون دون نوک موها بعد از اصلاح بود. حتما دیدن که بعد از شیو کردن نقطه نقطه های سیاهی روی پوست باقی می مونه. این نقطه ها جای ریشه های مو هستن که هنوز توی پوست باقی موندن.

لیزر کردن موهای اضافی بدن
لیزر کردن موهای اضافی بدن

بدترینش برای منی که یه مقدار هم وسواسی ام اینه که خودم وقتی این نقطه ها رو روی پوست کسی می بینم، نمی تونم به این فکر نکنم که حتما تازه شیو کرده. پس یه چیز شخصی ازش برام برملا میشه. به همین خاطر دوست ندارم هیچکسی به من هم این نگاه رو داشته باشه.

مهمترین دلیلی که من لیزر رو انتخاب کردم همین بود. خلاص شدن از شر این نقطه های سیاه لعنتی.

لیزر کردن موهای اضافی بدن که بیشتر به عنوان لیزر کردن موهای زائد شناخته میشه، درمانیه که وعده ی تاثیر دائمی برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه رو می ده. به عنوان کسی که شخصا تجربه ی لیزر کردن موهای زائد رو دارم، باید بگم این همه ی این وعده ها حداقل برای من کاملا درست و راست از آب در اومد.

الان حدودا یکسالی از آخرین جلسه ی لیزر من می گذره و باید بگم واقعا از نتیجه ش راضیم. من اول لیزر موی زائد پا رو انجام دادم و وقتی دیدم نتیجه اش واقعا موثر و خوبه، تصمیم گرفتم موهای زائد قسمت های دیگه ی بدنم رو هم لیزر کنم.

باید اعتراف کنم اول که می خواستم لیزر رو انجام بدم چندان مطمئن نبودم و سوالات و ابهامات زیادی برام داشت. به همین خاطر اول کاملا تحقیق کردم و سوالاتم رو از تکنسین متخصص مرکزی که بهش مراجعه کرده بودم پرسیدم. بعد از این که خیالم راحت شد، اقدام به انجام لیزر دائمی موهای زائد کردم.

لیزر کردن موهای اضافی بدن
لیزر کردن موهای اضافی بدن

اگر شما هم قصد دارید موهای زائد بدنتون رو لیزر کنید، با اینکه کاملا توصیه اش می کنم، اما حتما پیشنهاد می کنم خودتون هم تحقیقاتی در موردش انجام بدین تا خیالتون راحت باشه. در ادامه به بعضی از نکاتی که شاید دونستشون خالی از لطف نباشه می پردازم. بلکه اطلاعاتتون در مورد لیزر برای موهای زائد یه مقداری بیشتر بشه.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

حواستون باشه که این نکته خیلی مهمه. انتخاب یه مرکز مناسب و با کیفیت اولین و مهمترین گام برای این اقدامه. اونطور که من تحقیق کرده بودم، لیزر یه درمان ظاهرا ساده است. به همین خاطرم مرکزهای زیادی هستند که ادعا می کنن می تونن خدمات اون رو به شما ارائه بدن. اما به تجربه می گم، به خیلی از اونها نمی شه اعتماد کرد.

لیزر در عین اینکه بسیار ساده است، خیلی هم حساسه و حتما نیاز داره که یه تکنسین متخصص و ماهر اون رو برای شما انجام بده. در غیر اینصورت همین درمان ساده و ایمن می تونه عوارض جانبی زیادی هم برای پوست شما داشته باشه. پس حتما تو اتنخاب مرکزی که برای لیزر به اون مراجعه می کنید دقت داشته باشید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

من شخصا بعد ازتحقیقات و پرس و جوهای زیاد در نهایت مرکز لیزر برکه رو انتخاب کردم. و بعد از دو دوره لیزر کردن موهای زائد دو ناحیه از بدنم در این مرکز، باید بگم واقعا از نتیجه ش راضیم و اون رو به شما هم توصیه می کنم. دلیل هم دارم.

مرکز لیزر برکه در شمال تهران، یکی از شعبه های مجموعه ی پر سابقه ی مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر ایرانه. از اونجایی که برکه به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا مجهزه و تخفیف های باور نکردنی ای داره، یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرف ه ترین مراکز برای لیزر کردن موهای اضافی بدن به حساب میاد. شما همین الان می تونید از طریق صفحه ی تماس با ما برکه، لیست قیمت ها و تخفیف هاش رو ببینید و برای گرفتن وقت لیزر باهاش تماس بگیرید.

قیمت لیزر موهای زائد

یکی از بزرگترین نگرانی های خود من اول از همه در مورد قیمت لیزر بود. اما خوشبختانه فهمیدم که اتفاقا لیزر یه درمان کاملا به صرفه است. درسته که هزینه ی دوره ی لیزر از یه بسته ژیلت قطعا گرون تره، اما یادتون باشه که بعد از لیزر، موهای زائد دیگه هیچوقت رشد نمی کنن. و این یعنی دیگه تا آخر عمر لازم نیست حتی یک ریال خرج از بین بردن موهای اضافی بدنتون بکنید.

در ثانی لیزر یه درمان دوره ایه. یعنی باید طی چند جلسه ی مجزا انجام بشه تا بتونه اثر گذار باشه. از اونجایی که فاصله ی بین جلسات لیزر موهای زائد حدودا یک ماهه، و شما هزینه ی هر جلسه رو بعد از خود جلسه حساب می کنین عملا دارین کل هزینه ی دوره رو به صورت اقساطی می پردازین و هیچ فشار مالی به شما نمیاد.

به خصوص اگه هر بخش از بدن رو طی یه دوره ی جداگانه لیزر کنید. البته لیزر کردن تمام بدن ممکنه تخفیف هایی داشته باشه که در نهایت براتون به صرفه تر دربیاد.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی قیمت لیزر کردن موهای زائد رو مطالعه کنید.
قیمت لیزر موهای زائد

درد لیزر موهای زائد

نگرانی مهم بعدیم در مورد لیزر، مسئله ی درد اون بود. باید بگم هرکسی به شما میگه لیزر یه درمان کاملا بدون درده، اشتباه می کنه.چراکه اساس کار لیزر تابوندن اشعه ی لیزر روی پوست و سوزوندن ریشه ی مو با استفاده از حرارت سطحیه. پس لیزر درد داره، اما نکته اینه که دردش اصلا و ابدا آزار دهنده نیست. و این دو دلیل داره.

اولا قبل از شروع فرآیند لیزر، تکنسین کرم مخصوص ضد دردی رو روی پوست می گذاره تا اثر درد کمتر بشه. و مهمتر از اون، دوما اینکه دستگاه های جدید لیزر سیستم خنک کننده دارن. این سیستم بعد از هر شات لیزر سطح پوست رو سرد می کنه و با مقابله کردن با انرژی حرارتی لیزر، دردش رو به حداقل کاهش می ده. درد لیزر اصلا آزار دهنده و آسیب زننده نیست.

نگران نباشید لیزر یکی از ایمن ترین درمان ها محسوب میشه.

برای آشنایی بیشتر با درد لیزر این مقاله رو هم نگاهی بندازید.
درد لیزر موهای زائد
درد لیزر موهای زائد

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments