لیزر کردن موهای پا

لیزر کردن موهای پا | رفع دائمی موهای زائد پا | بهترین مرکز لیزر در تهران | مرکز لیزر برکه + فیلم

لیزر کردن موهای پا

لیزر کردن موهای پا

حتما شما هم نیمی از وقت حمامتان را به شیو کردن موهای زائد پاهایتان می پردازید. حتما شما هم به تبلیغات مختلف برای تهیه ی بهترین و با کیفیت ترین ژیلت ها اهمییت می دهید و دوست دارید ژیلت های چند تیغه با عمق برش زیاد را با قیمت های بالایشان تهیه کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شاید هم گاه و بی گاه، اگر مراسمی پیش رو باشد به سالن های آرایشی مراجعه می کنید تا موهای زائد پاهایان را اپیلاسیون کنید. حتما درد زیادی را هم تحمل می کنید. طبیعی است.

لیزر کردن موهای پا

اما نکته ی کار آنجاست که هر چقدر هم پاهایتان را حتی با بهترین ژیلت ها شیو کنید، یا درد اپیلاسیون را تحمل کنید، باز هم بعد از مدت کوتاهی موهای زائد آنجا هستند. جدای از هزینه هایی که برای این روش های رفع مو کرده اید، عوارض جانبی مانند التهاب و قرمزی و جوش هم پوستتان را بی نسیب نمی گذارند. تازه بدترین بخش آن است که موهای زائد دوباره نوک زده به حدی رشد نکرده اند که بتوانید دوباره شیو یا اپیلاسیون کنید. پس مجبورید با دون دون های سیاه روی پوست پایتان کنار بیایید.  لیزر کردن موهای پا

اما اگر راه بهتری وجود داشته باشد چه؟ اگر بتونید برای همیشه از شر موهای زائد بدنتان خلاص شوید و پوستی صاف و مسطح و صیقلی داشته باشید. جالب این است که راه های زیادی برای رسیدن به این نتیجه وجود دارند. که از جمله بهترین و موثر ترین آنها، لیزر کردن موهای پا است.

اگر شما هم قصد دارید از شر روش های سنتی رفع موهای زائد مانند شیو و اپیلاسیون و غیره برای همیشه خلاص شوید، و به دنبال راهی ایمن و سالم، در عین حال موثر و نتیجه بخش می گردید، در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با درمان لیزر دائمی موهای زائد آشنا شوید.

مزیت های لیزر

لیزر تنها یکی از روش های مدرن و تکنولوژیک برای رفع دائمی موهای پا است. اما در عین حال بهترین و اثربخش ترین هم هست. روش های دیگری مانند آی پی ال و الکترولیزر نیز برای این کار وجود دارند، اما از آنجایی که هر کدام از این روش ها در کنار اثر بخشی نه چندان مطلوب، عوارض جانبی زیادی هم به همراه دارند، کم کم از رده خارج شده اند.

مزیت های لیزر

لیزر اما درمانی است که در طول زمان باگ ها و مشکلاتش را رفع کرده و توانسته امروز عملا در دنیا به عنوان تنها و بهترین روش برای رفع همیشگی موهای زائد، خود را معرفی کند. لیزر برای موهای زائد اثری همیشگی و پایدار دارد. پس از این که طی یک دوره موهای زائد بدن خود را لیزر کنید، دیگر تا آخر عمر نیازی نیست نگران رشد مجدد آنها باشید.لیزر کردن موهای پا

نکته : البته ممکن است تا دو الی سه سال، لازم باشد برای تداوم اثر، هر شش ماه الی یکسال یکبار یک جلسه ی لیزر ترمیمی انجام دهید.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی مزیت های لیزر را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد لیزر موی زائد باید به آن دقت داشته باشید، انتخاب مرکز لیزری معتبر و با کیفیت برای انجام این کار است. ظاهر ساده ی کار لیزر باعث شده بسیاری از مراکز غیر معتبر، و حتی سالن های آرایشی تنها با تهیه ی یک دستگاه لیزر اقدام به انجام آن برای مشتریانشان کنند.لیزر کردن موهای پا

این درحالی است که لیزر در کنار سادگی درمانی بسیار حساس و ظریف است که به تخصص، مهارت و تجربه احتیاج دارد. به همین خاطر اگر مایلید به جای تجربه کردن عوارض جانبی بعضا خطرناک، نتیجه ی مثبت و ایمنی از لیزر بگیرید، حتما به مرکزی معتبر و با کیفیت مراجعه کنید.

مرکز لیزر برکه در شمال تهران، یکی از شعب مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر ایران، و از جمله بهترین ها در تهران است. مجهز بودن به دستگاه های آخرین مدل، در کنار تخفیف های استثنایی، برکه را به مرکزی با کیفیت و به صرفه تبدیل کرده است. شما همین الان می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه های قیمت، و همچنین تماس جهت گرفتن نوبت لیزر، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران
بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران

عملکرد لیزر

اساس کار لیزر بر استفاده از اشعه ی لیزر برای سوزاندن فولیکول های موجود در ریشه های مو است. فولیکول عامل اصلی رشد مو است. اشعه ی لیزر که در حقیقت مجموعه ای متراکم از پرتو های نوری است، با تشخیص نقاط تیره رنگ ریشه های مو از نقاط روشن پوست، مستقیما بدون بر خورد با بافت پوستی وارد ریشه ی مو می شود و آن را می سوزاند.

اگر این عمل طی چند مرتبه، به شکل منظم انجام شود، رفته رفته ریشه های مو ضعیف شده و کاملا از بین می روند.

برای آشنایی بیشتر مقاله لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود را مطالعه کنید.
عملکرد لیزر
عملکرد لیزر

درد لیزر

خیلی از مردم از درد لیزر می ترسند. در حالی که تا به حال هیچکسی از درد لیزر شکایتی نکرده است. البته اگر زیر دست تکنسینی ماهر و با دستگاهی جدید لیزر شده باشد. پیش از فرآیند لیزر تکنسین کرم مخصوصی را روی پوست شما می گذارد که مانع بروز درد ناشی از حرارت اشعه ی لیزر می شود.لیزر کردن موهای پا

علاوه بر آن دستگاه های جدید لیزر به سیستمی به نام سیستم خنک کننده مجهز هستند. این سیستم که به نوک قلم لیزر متصل است بعد از هر شات لیزر سطح پوست را خنک می کند تا از طریق مقابله با حرارت اشعه ی لیزر، درد فرآیند را تا حد یک مور مور ساده تقلیل دهد.

برای آشنایی بیشتر با درد لیزر این مقاله را مطالعه کنید.
درد لیزر
درد لیزر

فاصله بین جلسات لیزر

لیزر درمانی دوره ایست. برای نتیجه گرفتن از لیزر باید در بازه ای مشخص، طی تعداد مشخصی از جلسات آن را انجام دهید. تعداد جلسات مورد نیاز هر فرد به شرایط پوست و موی خود او بستگی دارد. اما معمولا افراد برای لیزر کردن موی پا به 6 الی 7 جلسه بیشتر احتیاج نخواهند داشت.

از طرفی فاصله ی بین جلسات لیزر نیز به سرعت رشد مجدد موهای فرد بستگی دارد. اما باز هم عموم مردم در شرایط نرمال به حدود یک ماه فاصله بین هر جلسه ی لیزر نیاز دارند.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد چگونه تعیین می شود را مطالعه کنید.

گردآورنده : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments