قیمت لیزر کردن موهای زائد بدن

قیمت لیزر کردن موهای زائد بدن | تخفیف لیزر موهای زائد | مرکز لیزر برکه

قیمت لیزر کردن موهای زائد بدن

قیمت لیزر کردن موهای زائد بدن

همواره وقتی می خواهیم چیزی بخریم یا در کل پولی خرج کالا یا خدماتی بکنیم، اساسا باید به دو نکته توجه داشته باشیم. یکی کیفیت و دیگری قیمت آن !!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هیچ کس دوست ندارد پول زیادی برای کار یا جنس بی کیفیت خرج کند، از آن طرف هیچ کس هم انتظار ندارد کالا یا خدمات با کیفیت را با قیمت نازل و پایین به دست آورد. قیمت و کیفیت همواره در تعادل و متناسب با هم تعریف می شوند. حال هرچه وزنه ی کیفیت سنگین تر باشد و در عوض قیمتش هم پایین تر، آن خرید، خرید پر سودی است.

قیمت لیزر کردن موهای زائد بدن

لیزر مانند هر درمان دیگری، جزو کالا های خدماتی محسوب می شود. بسیاری از شما حتما با درمان لیزر موهای زائد آشنا هستید یا حداقل اسمش را شنیده اید.

قیمت لیزر کردن موهای زائد بدن
قیمت لیزر کردن موهای زائد بدن

می دانید که لیزر بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد بدن است  چراکه هم بدون درد و عوارض جانبی است، و هم اثر پایدار دارد. یعنی اینکه بعد از لیزر دیگر هیچوقت موهای زائد روی پوست شما رشد نخواهند کرد. می دانید که لیزر شما را از شر روش های سنتی رفع موهای زائد مانند ژیلت و اپیلاسیون خلاص می کند و تازه پوستی صاف و شفاف و صیقلی به شما می دهد. چراکه با لیزر موها فقط از ریشه در نمی آیند، بلکه منافذ پوستی که قبلا جای ریشه های مو بود هم کاملا بسته می شوند و پوست صاف و یکدست به شما می دهند.

اما سوال اینجا است که در کنار مزیت های فراوان لیزر، این درمان چه مضرات و خطراتی دارد؟ آیا اصولا لیزر به هزینه ای که بابتش پرداخت می کنید می ارزد؟ آیا اصلا لیزر درمانی هست که هرکسی از هر طبقه ی اقتصادی بتواند آن را انجام دهد؟

با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالات را بگیرید.قیمت لیزر کردن موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود

پیش از پرداختن به هر مسئله ی دیگری بهتر است کمی با روند و فرآیند درمان لیزر موهای زائد آشنا شوید تا نگرانیتان از بابت آن کاهش پیدا کند.

همانطور که از اسمش هم مشخص است، درمان لیزر موهای زائد، از اشعه ی لیزر برای از بین بردن ریشه های مو استفاد می کند. اشعه ی لیزر در واقع مجموعه ی بسیار متراکم و پر انرژی از پرتو های نوری است. دستگاه لیزر سیستمی است که این اشعه ی خطرناک با اثر تخریبی را بسیار کنترل می کند و با طول موج مشخص و بی خطر ارسال می نماید.

یک قلم دستی یا گان به دستگاه متصل است تا اشعه ی لیزر ارسالی را به سطح پوست برساند. تکنسین متخصص لیزر، این قلم یا گان را بر سطح پوست ناحیه ی تحت درمان می کشد تا بتواند آن را به شکل یکسان و یکدست بر همه پوست اعمال کند.

قیمت لیزر کردن موهای زائد بدن
قیمت لیزر کردن موهای زائد بدن

از آنجایی که اشعه ی لیزر از جنس نور است، طبیعتا جذب رنگی می شود که تاریک تر، یا به عبارتی تیره تر هستند. اگر لکه ی پوستی خاصی روی ناحیه ی تحت درمان نباشد، عموما نقاطی روی پوست که رنگدانه یا ملانین تیره تر دارند، ریشه های موها هستند. به همین دلیل است که اشعه ی لیزر جذب ریشه های مو شده و به پوست اطراف ریشه ها آسیبی نمی رساند.

اشعه ی جذب شده در ریشه مو، فولیکول که عامل رشد مو است را می سوزاند و از این طریق از رشد مجدد موهای ائد جلوگیری می نماید. اما به یاد داشته باشید که این عمل باید طی چند مرتبه و جلسه ی درمانی انجام شود تا بتواند تاثیر گذاری لازم را داشته باشد.

برای آشنایی بیشتر با نحوه ی عملکرد لیزر، این مقاله را مطالعه نمایید.

خطرات لیزر

لیزر موهای زائد یکی از کم خطر ترین و کم عوارض ترین درمان ها محسوب می شود. عوارض جانبی عمومی لیزر زودگذر و موقتی هستند و حداکثر تا چند ساعت الی چند روز خود به خود از بین می روند. عوارض جانبی عمومی لیزر عبارتند از:قیمت لیزر کردن موهای زائد بدن

  • قرمزی
  • التهاب پوست
  • و کبودی سطحی

اما اگر لیزر به درستی و توسط تکنسینی ماهر و با تجربه انجام نشود، می توان عوارض جانبی خطرناک و جدی برای شما داشته باشد. پس در انتخاب مرکز لیزر موهای زائد دقت کنید. عوارض جدی لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • تاول
  • کبودی جدی
  • عفونت
  • زخم
  • خونریزی
  • جوش
  • لکه های پوستی
قیمت لیزر کردن موهای زائد بدن
قیمت لیزر کردن موهای زائد بدن
برای آشنایی بیشتر با خطرات لیزر موهای زائد این مقاله را مطالعه کنید.

قیمت لیزر کردن موهای زائد

قیمت لیزر کردن موهای زائد، بر خلاف تصور همه اصلا بالا و گران نیست. علاوه بر آن از انجایی که شما هزینه ی هر جلسه را پس از آن تسویه می کنید، عملا دارید خرج کلی لیزر را قسط بندی می کنید. از آنجایی که بین جلسات لیزر موهای زائد حداقل یک ماه فاصله است، این هزینه به صورت ماهیه پرداخت خواهد شد. پس هیچ گونه فشار مالی برای شما نخواهد داشت. علاوه بر این مطمئن باشید مزایای لیزر به هزینه اش صد در صد می ارزد، چراکه بعد از ان حتی لازم نیست تومانی خرج از بین بردن موهای زائد بدنتان بکنید.

قیمت لیزر کردن موهای زائد بدن
قیمت لیزر کردن موهای زائد بدن
به علاوه بسیاری از مراکز هستند که تخفیف های ویژه ای مانند تخفیف های دانشجویی و تخفیف های مناسبتی و حتی تخفیف های عمومی دارند.

تعیین دقیق قیمت لیزر کردن موهای زائد به تعداد جلسات مورد نیاز شما بستگی دارد. این تعداد جلسات هم به شرایط پوست و موی شما بستگی دارند. هرچه این تعداد کمتر باشد، طبیعتا هزینه ی درمان هم پایین تر خواهد بود. در جلسه ی اول و پیش از شروع درمان در مورد تعداد جلسات مورد نیاز و قیمت لیزر کردن موهای زائد هم از پزشک سوال بپرسید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

مرکز لیزر موهای زائد برکه با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص یکی از بهترین مراکز لیزر در شمال تهران است. مجهز بودن به بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا در کنار تخفیف های استثنایی، برکه را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر لیزر در تهران تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه ها و تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کرده و با برکه تماس بگیرید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments