لیزر موهای زائد زیر بغل در دوران شیردهی و بارداری: غدد لنفاوی زیر بغل

لیزر زیر بغل در دوران شیردهی و بارداری؛ لیزر و تورم غدد لنفاوی، تاتو

لیزر زیر بغل در دوران شیردهی و بارداری؛ لیزر زیر بغل و تورم غدد لنفاوی؛ تاتو

لیزر موهای زائد زیر بغل در دوران شیردهی و بارداری: غدد لنفاوی زیر بغل

سلام. شاد و سلامت باشید.

” موهای زیر بغلم خیلی اذیتم می کند. مدتی موم می کردم اما کار پرزحمتی ست.
شیو کردن با تیغ هم پوستم را تیره تر کرده و از این کار خسته شده ام. به کرم های موبر حساسیت دارم و موی زیرپوستی در می آید.
مدتی پودر موبر استفاده می کردم اما چون آلرژی دارم بویش مرا اذیت می کرد. به علاوه، ریختن پور در حمام و تمیز کردنش روی اعصابم راه می رفت.
فقط می ماند لیزر موهای زائد. دوران بارداریم تمام شده و دختر کوچولویم را شیر می دهم. نمی دانم اگر زیر بغلم را لیزر کنم، آسیبی به مجاری شیری در سینه ام می رسد یا نه؟”

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

سوال بالا را خیلی از مادران باردار یا شیرده می پرسند. آن ها نگرانند مبادا لیزر موهای زائد زیر بغلشان به اطراف بافت پستان یا مجاری شیری آسیب برساند.

موضوع متن زیر: آیا لیزر موهای زائد زیر بغل با شرایط 1. شیردهی و بارداری، 2. تورم غدد لنفاوی زیر بغل و 3. تاتوی بازو سازگار است؟

برای جواب ها از کارشناسان مرکز لیزر برکه، متن زیر را با هم بخوانیم.

تورم غدد لنفاوی زیر بغل و کشاله ران

آیا لیزر زیر بغل برای غدد لنفاوی ضرر دارد؟

آیا می دانید سیستم لنفاوی چه نقشی در بدن دارد؟ سیستم لنفی بدن هر یک از ما مانند سیستم ایمنی عمل می کند. کانال های لنفی مانند جریان گردش خون در تمامی بافت های مهم بدن جاری اند. وظیفه ی سلول های لنفی حفاظت از بدن در مقابل انواع عفونت های ویروسی، باکتریایی، قارچی و غیره است.

سیستم لنفی مایعات مفید میان بافتی و پروتئین های مفید را به خون می رساند تا برای تغذیه سلول های مهم استفاده شوند.

یکی دیگر از وظایف سیستم لنفاوی تخلیه سموم از بدن از طریق عرق کردن یا ادرار است. در زیر بغل، با تعرق این سموم از بدن دفع می شوند و در پاها مواد اضافی و سموم از پایین پا به سمت کشاله ران جمع آوری شده و به کمک مجاری ادراری و کلیه ها دفع می شوند. به همین علت، سلامت سیستم لنفاوی در زیربغل و کشاله ران خیلی اهمیت دارد.

هر زمان که بدنمان عفونتی بگیرد یا مایع لنفی در اثر موانعی نتواند به خوبی گردش کند، توده های لنفی متورم تشکیل می شوند.

لیزر زیر بغل در دوران شیردهی: دلایل تورم غدد لنفاوی زیر بغل

لیزر و تورم غدد لنفاوی

به غیر از بروز انواع عفونت در بدن، غدد لنفی زیر بغل به علت های زیر متورم و دردناک می شوند:

استفاده دایم از انواع اسپری های حاوی مواد تحریک کننده برای زیر بغل

استفاده از شوینده های مضر و موبرهای حاوی مواد شیمیایی تحریک کننده پوست

لیپوما یا همان تجمع سلول های خوشه ای چربی اضافی در زیر پوست زیر بغل

بیماری لوپوس که همان تورم قسمت هایی از بدن در اثر اختلال سیستم ایمنی می باشد

شیمی درمانی یاسرطان سینه و واکنش به داروها و واکسیناسیون

آیا لیزر برای غدد لنفاوی ضرر دارد؟

دوست عزیز، اگر بدن شما سالم است و غدد لنفاوی زیر بغلتان هیچ مشکلی ندارند (متورم و دردناک نیستند و وظیفه معمول خود را انجام می دهند)، لیزر زیر بغل هیچ ضرری برای شما ندارد.

عمق نفوذ طول موج لیزر بیش از 4 میلی متر نیست و غدد لنفی در یک سانتی متری زیر پوست واقع شده اند.

مرکز لیزر برکه را برای لیزر زیر بغل پیشنهاد می کنیم.
 بهترین دستگاه در جهان لیزر اسکلپیون مدیواستار است که
 کاملا بی درد، با تعداد جلسات بسیار کمتر و جوابدهی عالی ست. اینستاگرام برکه: berkelyzerr

نکته: اما وقتی زیر بغل متورم شود، درد احساس می کنید. این درد با لیزر بدتر خواهد شد. ممکن است روزنه های پوست نیز شکسته شده و اشعه لیزر موجب پخش شدن عفونت در زیر پوست زیر بغلتان شود.

بنابراین، ابتدا به پزشک غدد یا پوست مراجعه کنید تا علت اصلی تورم غدد لنفاوی زیر بغلتان معلوم و درمان شوید. پس از بهبودی کامل و رفع خطر، می توانید به متخصص پوست و لیزر برای رفع موهای زائد زیربغلتان مراجعه و اقدام کنید.

فیلم لیزر موهای زائد زیر بغل

برای دیدن ویدئوهای جالب پوست و مو، مغز و اعصاب و روان، س ک س درمانی، زوج درمانی، کودک و نوجوان و سرگرمی، اینجا کلیک نمایید.

لیزر زیر بغل در دوران شیردهی و بارداری

یکی از دغدغه های ذهنی مادران و خانم های باردار این است که آیا می توانند در این دوران لیزر کنند؟ به خصوص لیزر موهای زیر بغل، بیکینی و زیر شکم که جزو مناطق حساس در بارداری هستند.

مرکز برکه در چند مقاله تخصصی کامل به موضوع لیزر موهای زائد در دوران شیردهی و بارداری پرداخته و پادکست خوبی هم در این باره در سایت داریم. اگر بخواهیم خیلی خلاصه جواب دهیم،

بهتر است لیزر موهای زائد بدن را (به ویژه نواحی پستان ها، زیر بغل، تناسلی، زیر شکم…) را به دو تا چند ماه پس از پایان بارداری یا شیردهی موکول کنید. بدن هر زنی واکنش متفاوتی به طول موج های لیزرها دارد. نمی توان به قطع پیش بینی کرد که لیزر هیچ ضرری ندارد. هم چنین، به طور قطعی هم نمی توان گفت که لیزر حتما ضرر دارد. احتیاط شرط عقل است.

جدا از بحث ضرر داشتن یا نداشتنِ لیزر، ترشح هورمون های بارداری و شیردهی موجب برهم خوردن چرخه ی طبیعی رشد و استراحت فولیکول های مو می شود. ممکن است لیزر ضرر نداشته باشد اما بعد از لیزر رشد موهای زائدتان از نو شروع شود و زحمات و پول شما هدر برود. بنابراین، بهتر است صبر کنید تا ترشح این هورمون ها متوقف شود و بدن به حالت طبیعی برگردد (پس از پایان دوران شیردهی یا بارداری).

لیزر موهای زائد زیر بغل و تاتو و خالکوبی بازو

افرادی هستند که بازویشان را تاتو کرده اند. جوهر تاتو رنگ های مختلفی دارد. بارها در سایت درباره خطرات تاتو تذکر داده شده و اینکه شرکت های ادعاکننده و فروشنده مواد تاتو هیچ مجوز قانونی برای تجارت مواد تاتو ندارند. حتی در آمریکا این مجوزها به هیچ شرکتی داده نشده. تبلیغات ماهواره ای درباره ی بی ضرر بودن مواد تاتو (چه شیمیایی چه گیاهی) دروغی بیش نیست و فقط و فقط جنبه اقتصادی دارد، درست مثل فیلم های پورن که همه می دانند غیر از ضرر به روح و جسم انسان در جهت بیدار کردن تمایلات جنسی بی دروپیکر فایده دیگری ندارند.

هشدار: اگر بازویتان را تاتوی عمیق (به خصوص جوهرهای کربن سیاه، قرمز، آبی ) کرده اید، لیزر زیر بغل را انجام ندهید. ابتدا باید با جلسات لیزر تخصصی و جداگانه ای، این ذرات مزاحم از زیر پوست بازوی شما حذف و بیرون کشانده شوند و سپس لیزر موهای زائد انجام دهید.

برخی ترکیبات مضر جوهر تاتو عبارتند از: آب، اتانول، گلیسرین، مواد نگهدارنده، رنگدانه آلی یا ترکیبی با اندازه های مختلف، ذرات کربنی سیاه با قطر 41 تا 165 نانومتر، پاتالوسیانین در رنگدانه آبی تاتو + ترکیبات شیمیایی دیگر در رنگدانه های زرد، سبز، قرمز و غیره. اغلب رنگدانه ها قطری کمتر از 100 نانومتر دارند. اما بعضیشان تا بیش از 700 نانومتر قطر نیز دارند.

هشدار: هر چه قطر ذرات تاتو کمتر باشد، فعالیت آن ها در سیستم لنفاوی (به خصوص در زیر بغل) بیشتر خواهد بود. به ویژه، ذرات کربن سیاه که در صنعت لاستیک سازی (برای مثال، تایر) کاربرد دارند.

هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل

آیا نگران هزینه لیزر موهای زائد زیر بغلتان هستید؟

کافیست لیست قیمت های لیزر موهای زائد برکه و نوع دستگاه فوق پیشرفته لیزر همراه با تخفیف های واقعی را در صفحه تماس مرکز برکه مشاهده کنید: می توانید نظر بیش از صد نفر از هم وطنانی را که با دستگاه اسکلپیون مدیواستار لیزر کرده اند در لینک زیر بخوانید:

لینک تخفیف واقعی لیزر موهای زائد، قیمت های به روز و تبادل نظر کاربران تهران اسکین

تخفیف لیزر زیر بغل با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

تخفیف های لیزر موهای زائد زیر بغل در مرکز لیزر برکه کاملا واقعی و بدون پورسانت است. واقعی از این جهت که:

  1. دستگاه فوق پیشرفته ی اسکلپیون مدیواستار با نتایج عالی استفاده می شود
  2. کار لیزر به دستان توانمند پزشک متخصص و جراح انجام می شود.
  3. تخفیف ها شاتی نیست و تعداد شات لیزر نامحدود بوده و دخالتی در تعیین قیمت ندارد
  4. تخفیف ها بر مبنای راستی و درستکاری ست نه فریبکاری و دروغگویی!
  5. تمامی نکات لیزردرمانی، مراقبت ها، جلسه مشاوره و …برای شما رعایت می شود.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد زیر بغل در تهران

به جرات می گوییم که مرکز لیزر برکه از نظر تعهد کادر پزشکان و دست اندرکاران، پیشرفته بودن دستگاه ها، ارایه تخفیف ها و قیمت های منصفانه حرف ندارد.

لینک تخفیف واقعی لیزر موهای زائد، قیمت های به روز و تبادل نظر کاربران تهران اسکین

لیزر زیر بغل نی نی سایت

دوستان عزیز نی نی سایت، سایت تهران اسکین یک سایت فوق تخصصی پوست و مو و لیزر و جوانسازی ست و هیچگونه تبلیغات یا مطالب زرد و غیرواقعی ندارد.

به جرات می گوییم که مرکز لیزر برکه از نظر تعهد کادر پزشکان و دست اندرکاران، پیشرفته بودن دستگاه ها، ارایه تخفیف ها و قیمت های منصفانه حرف ندارد.

لینک تخفیف واقعی لیزر موهای زائد، قیمت های به روز و تبادل نظر کاربران تهران اسکین

شادمان و پر انرژی باشید.

م. اکبری زاده: دپارتمان پژوهشی تهران اسکین، مرکز لیزر برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments