لیزر موهای زائد خوب است یا بد

لیزر موهای زائد خوب است یا بد | مزایا و معایب لیزر | مرکز لیزر برکه

لیزر موهای زائد خوب است یا بد

لیزر موهای زائد خوب است یا بد

آیا شما هم از موهای ضخیم زائد بدنتان خسته شده اید؟ آیا شما هم دیگر نمی خواهید  وقت و انرژی خود را صرف شیو کردن مداوم موهای زائد بدنتان بکنید؟ آیا شما هم از درد و هزینه ی اپیلاسیون خسته شده اید؟ پس حتما اسم لیزر موهای زائد به گوشتان خورده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همانطور که احتمالا شنیده اید، لیزر بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه است. چرا که هم اثری دائمی دارد( یعنی بعد از لیزر کردن دیگر هیچ موی زائدی روی بدنتان رشد نمی کند) و هم کم عوارض و بی دردسر است.

لیزر موهای زائد خوب است یا بد
لیزر موهای زائد خوب است یا بد

اما طبیعی است اگر کمی در مورد این درمان نوین شک و تردید داشته باشید. خیلی از مردم با همه ی تعریف هایی که از لیزر شنیده اند، هنوز هم مطمئن نیستند که آیا لیزر موهای زائد خوب است یا بد. چراکه در کنار همه ی تعریف های مثبت، حکایات و روایت هایی هم از مضرات و آسیب های رفع موهای زائد به شیوه های غیر سنتی وجود دارد.

برای آشنایی بیشتر با لیزر موهای زائد، این مقاله را مطالعه کنید.

اگر بخواهیم نگاهی به تاریخ روش های جدید و تکنولوژیک رفع موهای زائد بیندازیم باید بگوییم حق با شماست. این روش ها در گذشته هرگز به اثرگذاری و کم خطری امروز نبودند. در گذشته روش های حذف موهای زائد، به سه دسته تقسیم می شد. الکترولیز، آی پی ال و لیزر.

روش های آی پی ال و الکترولیزر به خاطر خطرات و عوارض جانبی زیادی که داشتند، هم چنین چندان هم اثر بخش نبودند رفته رفته منسوخ شدند و از اعتبار افتادند. لیزر هم در اوایل چندان درمان بی خطری نبود. اما فرقی که لیزر با الکترولیز و آی پی ال دارد در این است که تکنولوژی لیزر با گذشت زمان خودش را به روز کرد و ایراداتش را رفع نمود. تا جایی که امروزه دستگاه های جدید لیزر خدماتی بدون درد و عوارض و به شدت موثر و پایدار  را برای مردم به ارمغان می آورند.(لیزر موهای زائد خوب است یا بد)

نکاتی که قبل از لیزر موهای زائد باید رعایت کنید

هر درمانی به آمادگی و فراهم بودن شرایطِ پیش از درمان نیاز دارد. و لیزر هم از این قاعده جدا نیست. پیش از اینکه بخواهید موهای زائد بدن خود را لیزر کنید، و همچنین در فاصله ی بین جلسات لیزر، نکاتی وجود دارند که بهتر است آنها را رعایت نمایید.

لیزر موهای زائد خوب است یا بد
لیزر موهای زائد خوب است یا بد
  • پیش از لیزر هرگز پوست خود را برنزه یا به هر صورتی سولاریوم نکنید. برنزه و تیره بودن سطح پوست در هنگام لیزر باعث می شود که اختلاف رنگی بین پوست و مو بسیار کاهش پیدا کند. و این امر باعث می گردد که اشعه ی لیزر به جای جذب شدن در مو، جذب پوست شود و موجب بروز آسیب های خطرناک و جدی گردد.
  • تا حداقل یک ماه پیش از شروع درمان لیزر موهای زائد، همچنین در فاصله ی چند هفته ای بین جلسات لیزر، هرگز موهای زائد خود را اپیلاسیون نکنید. اپیلاسیون مو ها را از ریشه بیرون می کشد، ( البته این اثر باعث توقف رشد موهای زائد نمی شود) در حالی که حین لیزر، باید ریشه ی مو بر سطح پوست وجود داشته باشد تا بتواند لیزر شود. اگر پیش از هر  جلسه ی لیزر اپیلاسیون کرده باشید، جلسه بدون نتیجه خواهد بود و تازه ممکن است به پوسستان هم آسیب برسد.  اما نگران نباشید، چراکه به جای اپیلاسیون، در فاصله ی بین جلسات تا تکمیل دوره ی لیزر، اجازه دارید از تیغ یا ژیلت برای از بین بردن موهایی که بیرون زده اند استفاده کنید. اما فقط اجازه ی شیو دارید، نه کار دیگری.
  • لطفا سعی کنید ناحیه ی تحت درمان را پیش از جلسه ی درمان به خوبی بشویید و تمیز نگه دارید.
  • در فاصله ی بین جلسات از موچین برای بیرون کشیدن موهای زائد در ناحیه ی تحت درمان استفاده نکنید.
برای آشنایی با نکات بیشتری در مورد لیزر موهای زائد، این مقاله را مطالعه نمایید.

خطرات لیزرموهای زائد

امروزه لیزر یکی از کم عوارض ترین، ساده ترین و کم خطرترین درمان ها به حساب می آید. اما به هر حال هیچ درمانی بدون عارضه ی جانبی نیست. اما خوشبختانه عوارض جانبی لیزر بسیار سطحی و زودگذر هستند و در اکثر موارد خود به خود پس از چند ساعت الی چند روز از بین می روند.(لیزر موهای زائد خوب است یا بد)

لیزر موهای زائد خوب است یا بد
لیزر موهای زائد خوب است یا بد

عوارض جانبی بی خطر و عمومی لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • التهاب پوست
  • قرمزی سطح پوست
  • کبودی موقت و سطحی

اما اگر لیزر به درستی و توسط فردی متخصص انجام نشود، می تواند برای شما عوارض جدی به همراه داشته باشد. عوارضی از قبیل:

  • تاول
  • عفونت
  • زخم
  • خونریزی
  • جوش
  • لکه های پوستی

در انتخاب مرکز لیزری که به آن مراجعه می کنید، دقت لازم را داشته باشید و مرکز معتبری را انتخاب کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

درمان لیزر موهای زائد آنقدر محبوب و گسترده شده که علاوه بر مراکز لیزر بی شمار موجود در سطح تهران، حتی برخی از سالن های زیبایی هم خدمات آن را به مراجعینشان ارائه می کنند. اما به یاد داشته باشید که با همه ی سادگی، لیزر درمانی دقیق و حساس است که به تخصص، مهارت و تجربه نیاز دارد. اگر یک تکنسین متخصص لیزر را برای شما انجام ندهد می تواند خطرات زیادی برای شما به همراه داشته باشد. پس سعی کنید با ارزیابی و تحقیق درست و دقیق، مرکز لیزری را انتخاب کنید که می تواند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما عرضه کند.(لیزر موهای زائد خوب است یا بد)

لیزر موهای زائد خوب است یا بد
لیزر موهای زائد خوب است یا بد

مرکز لیزر برکه در شمال تهران یکی بهترین شعب مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر ایران است. این مرکز با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و حرفه ای، یکی از بهترین مراکزی است که می توانید خدمات لیزر موهای زائد را در آن دریافت کنید. مجهز بودن به بهترین  جدید ترین دستگاه های لیزر روز دنیا در کنار تخفیف های باور نکردنی، مرکز لیزر برکه را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر در سطح شهر تهران تبدیل کرده است.

شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه های تخفیف ها و قیمت ها، همچنین تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کنید و با برکه تماس بگیرید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments