لزوم فاصله ی بین جلسات لیزر موهای زائد بدن

لیزر2

مو می تواند در فاصله ی دو جلسه لیزر رفع موهای زائد، مجددا رشد کند. موی جدید معمولا نازکتر و  روشن تر از قبل است. وجود چند هفته فاصله بین هر جلسه ی درمانی و مقابله با موهای رشد کرده، ممکن است کمی خسته کننده باشد، بنابراین شاید تمایل داشته باشد در این فاصله نیز از موهای رشد کرده رها شوید. پزشک متخصص کارهایی را که در این فواصل مجاز به انجام آنها هستید، برایتان توضیح می دهد. در صورت بروز هرگونه سوال و مشکل نیز باید با متخصص خود تماس بگیرید.

نبایدهای بین جلسات لیزر درمانی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کندن موها و استفاده از موم مربوط به نبایدهای این دوره می باشند. بین جلسات درمانی نباید برای از بین بردن موهای زائد از موم استفاده کنید و کندن مو از ریشه نیز به هیچ وجه نباید انجام شود. فرایندهایی مانند کندن مو و استفاده از موم در فولیکول های ریشه ی مو و کل فولیکول دخالت می کند. برای اینکه لیزر موثر عمل کند، فولیکول باید دست نخورده باقی بماند، بنابراین کندن مو و استفاده از موم بر روی لیزر درمانی تاثیر منفی خواهد داشت.

بایدهای لیزر موهای زائد

بین جلسات لیزر موهای زائد، اجازه ی اصلاح کردن موهای زائد را که دوباره رشد کرده اند، دارید. اصلاح کردن فقط مو را از روی سطح پوست برمی دارد و تاثیر مستقیم بر روی فولیکول مو ندارد. توصیه می شود در روزهای اولیه ی لیزر از اصلاح کردن بخش های لیزر شده خودداری کنید. این مسئله به بهبود سریع بخش کمک کرده و از بروز هرگونه ناراحتی در آن خودداری می کند. پس از تقریبا 4 روزاز لیزر درمانی، می توانید اصلاح موهای هر قسمتی را انجام دهید.

می توانید از الگوی اصلاح خود استفاده کنید تا لیزر درمانی را روی بدن خود ارزیابی کنید. اگر لیزر روی شما موثر بوده باشد، میزان اصلاح کردن های شما باید کمتر شده و با بیشتر شدن جلسات میزان موها نیز کمتر شود. اگر به مقدار قبل از لیزر درمانی، اصلاح می کنید، شاید لیزر روی شما تاثیر نداشته و باید مسئله را متخصص خود درمیان بگذارید.

ریزش موها و رشد مجدد موها

مدتی پس از لیزر درمانی، باید ریزش موهای نواحی لیزر شده را مشاهده کنید. گاهی ممکن است این فرایند را با رشد مجدد موها اشتباه بگیرید. اما این دو متفاوت هستند و در این مورد باید دقت داشته باشید. اگر رشد مجدد موها را در نواحی لیزر شده مشاهده کردید، بهتراست با پزشک خود مشورت کنید.

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه 92 درصدی لیزر موهای زائد

 

با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ با تکنولوژی آمریکا و دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو( FDA ) آمریکا

جشنواره

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن لیست قیمت ها اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments