لیزر بیکینی درد داره؟

لیزر بیکینی درد داره؟ لیزر بیکینی خوبه؟ بهترین دستگاه لیزر بیکینی

لیزر بیکینی درد داره؟

لیزر بیکینی درد داره؟

من بارها پودر موبر سنتی و جدید استفاده کردم. همیشه با بوی موبر یا کثیف کاری آن مشکل داشتم. آثار جرم شیو از زخم گفته تا جای جوش و موهای زیر پوستی تا مدتها آزارم میداد. بزرگترین مشکلم با اپیلاسیون و موم درد و ناراحتی پوست بوده. تا اینکه بالاخره، برای خلاصی از سوزش، تحریک و حساسیت پوست بیکینی تصمیم به لیزر بیکینی گرفتم.
در مورد درد دستگاه لیزر بیکینی باید بگویم که انتخاب نوع دستگاه خیلی مهم است. من در طول این سالها لیزرهای مختلفی رو امتحان کرده ام. همچنین، از نزدیک شاهد نتایج لیزر مراجعین با انواع دستگاه ها در بسیاری از مراکز لیزر بوده ام. از میان دستگاه های کندلا، پلاتینیوم، آپوجی و غیره، تنها دستگاه لیزر بدون درد و با تاثیر فوری و بدون برگشت پذیری مدیواستار اسکلپیون و مونولیت مدیواستار اسکلپیون می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر بیکینی خوبه؟

موهای ناحیه بیکینی یا همان تناسلی و زیر شکم و زیر بغل که واقعا آدم رو آزار می دهند. تیغ می زنی، برای دفعه بعد زبر و زمخت و بی ریخت میشوند. موهای زیرپوستی هم که جزو عوارض تیغ زدن هست. موبرها هم که پوست رو تحریک و تخریب می کنند. موم کردن و اپیلاسیون هم به غیر از درد دردسرهای زیادی دارد.  تنها یک راه حل راحت می ماند که آنهم لیزر است.

کلینیک لیزر بیمارستان رازی

آیا لیزر بیکینی ضرر دارد؟

خیلی از خانم ها و آقایان این سوال رو از ما می پرسند.

پوست ناحیه تناسلی بسیار حساس است و با روش های سنتی یا غیر لیزری نمی توان برای همیشه از افزایشِ موهای زائد آن خلاص شد. به کمک بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، لیزر بیکینی کوچکترین آسیبی به بافت های زیر جلدی ناحیه تناسلی و کشاله ران وارد نمی کند. اشعه لیزر بسیار متمرکز تنها بر سطح پوست و در حد چند میلی متر ناچیز در فولیکول موی زائد نفوذ می کند. بنابراین، نگران عوارض نباشید.

برای اینکه لیزر بیکینی شما بدون عوارض باشد، حتما حتما باید در یک مرکز لیزر عالی با کادر تخصصی، پزشک متخصص باتجربه و دستگاه مرغوب لیزر کنید.لیزر بیکینی درد داره؟

لیزر بیکینی درد داره؟

در حال حال حاضر، بهترین دستگاه لیزر بیکینی بدون درد اسکلپیون مدیواستار می باشد. برای اینکه درد رو تجربه نکنید، به برند دستگاه، تجربه اپراتور و رعایت مراقبت های قبل و بعد از لیزر بیکینی توجه کنید.

معجزه ی لیزر بیکینی با دستگاه مدیواستار

و اما بشنوید و بخوانید از معجزه ی لیزر بیکینی با مدیواستار:

  • بهداشت هندپیس مدیواستار کامل است. از سلفون یکبار مصرف روی پوست و روی ابزار تماس لیزر با پوست استفاده می شود؛ در زمان لیزر، بدن کوچکترین پرش و تکانی ندارد.
  • لیزر اسکلپیون از ریشه موهای زائد رو خشک می کند. در واقع، عروق تغذیه کننده ریشه مو رو غیرفعال می کند. هیچ لیزر دیگه ای این قابلیت رو ندارد. تمام لیزرهای دیگه از آپوجی گرفته تا کندلا و غیره فقط رنگدانه فولیکول مو رو هدف می گیرند.
  • اسکلپیون هیچ کدام از عوارض درد، التهاب، حساسیت و غیره برای پوست بیکینی رو ایجاد نمی کند.
  • اسکلپیون برای همه نوع پوست و مو مناسب بوده: گندمی، تیره، سبزه، و موی روشن، نازک، کرکی و غیره.
  • به جای الکل، از سلفون بهداشتی استفاده می شود.
  • با اسکلپیون، بدن موقع تابش امواج لیزر تکان شدید نمی خورد.
  • رشد موهای زائد بعد از لیزر اسکلپیون ظرف سه جلسه تا حد توقف پیش میرود؛ با دستگاه لیزرهای دیگر اینگونه نیست.

بهترین دستگاه لیزر برای پوست سبزه

 

عوارض لیزر بیکینی

زمانی که صحبت از عوارض لیزر بیکینی می شود، هم باید جانب احتیاط را رعایت کنیم و هم خیلی از بابت ضرر داشتن لیزر بیکینی ترس و واهمه بی خودی نداشته باشیم.لیزر بیکینی درد داره؟

اگر دستگاه لیزر پیشرفته و اپراتور باتجربه باشد، عوارض خاصی برای ناحیه بیکینی ایجاد نمی شود. در مرکز لیزر شریعتی تهران (Berkeh)، تاکنون هیچ زیباجویی با عوارض لیزر بیکینی مواجه نشده. دقت کنید که مراقبت های لیزر نقش مهمی در عدم تجربه برخی عوارض لیزر دارند.

عوارض لیزر بیکینی با دستگاه نامرغوب

ببینید عوارض لیزر با دستگاه لیزرهای ارزان قیمت یا شبه لیزرها چیست!

  • التهاب پوست اطراف فولیکول های موی زائد
  • تغییر در رنگ پوست (سیاه و سفید شدن، کمرنگ تر شدن، پرر رنگتر شدن (هایپو/هایپر پیگمنتاسیون)، به خصوص در پوست های تیره.
  • قرمزی موقت پوست
  • برنزه شدن پوست
  • عفونت (در صورت انتخاب دستگاه نامرغوب آلوده یا عدم مراقبت های قبل و بعد از لیزر موهای زائد)
  • پوسته پوسته شدن
  • برگشت پذیری رشد موهای زائد یا دوبرابر شدن آن بعد از لیزر نامرغوب و نامناسب یا در صورت تداخل لیزر با بیماری هورمونی یا داروی مصرفی شما
  • احتمال پیدایش ضایعات پوستی در محل لیزر بیکینی (در صورتی که از قبل به بیماری خاصی مبتلا باشید و درمان نشده باشید: برای مثال، ابتلای قبلی یا فعلی به بیماری لوپوس (به علت حساسیت به نور لیزر)، پسوریاسوس، برص و پیسی، زگیل و تبخال،  لیکن پلان و …)
  • سوختگی: در صورتی که طول موج لیزر از حد تحمل پوست شما پرقدرت تر باشد یا به دست فرد ناوارد یا غیر متخصصی (برای مثال، در آرایشگاه ها) لیزر شوید

لیزر بیکینی تخفیفان

9 تا از مراقبت های قبل از لیزر بیکینی

قبل از لیزر بیکینی و یا در کل لیزر موهای زائد، بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

  1. از یک هفته قبل از لیزر بیکینی، از مصرف داروهایی که با نور لیزر تداخل دارند (سبب حساسیت و تحریک پوست در برابر لیزر می شوند) پرهیز کنید. برای مثال، داروهای محتوی طلا، داروهای ضد جوش و آکنه، آنتی بیوتیک ها، آسپرین و هپارین، داروهای آلفا هیدروکسی و بتاهیدروکسیل (AHA، BHA)، رتینوئید، تازوراک، دیفرین…
  2. اگر هرگونه ضایعه پوستی مانند تبخال، زگیل، دانه چرکی …در محل لیزر بیکینی دارید، حتما اول درمان شوید و بعد لیزر کنید. اگر خط بیکینی در کشاله ران دچار تورم غدد لنفاوی شده، اصلا لیزر نکنید.
  3. از هفت روز قبل از لیزر، در معرض اشعه ماورابنفش و نور شدید آفتاب قرار نگیرید و پوست خود را برنزه نکنید.
  4. حتما گزارش کاملی درباره سابقه پزشکی و بیماری ها و حساسیت های پوست و بدن به پزشک بدهید. برای مثال، اگر داروی قلبی-عروقی خاصی مصرف می کنید.
  5. اگر باردار هستید یا شیر می دهید بهتر است لیزر نکنید (توصیه مرکز برکه این است که لیزر را به پایان دوره بارداری و حداقل شش ماه بعد از شیردهی موکول کنید).
  6. جایی که قبلا تاتو شده را لیزر موهای زائد نکنید. برای اینکه بدانید چرا لیزر موی زائد در محل تاتو عوارض می آورد، اینجا کلیک کنید.
  7. بیماری صرع با لیزر ناسازگار است!
  8. دو سه هفته قبل از لیزر بیکینی، محل را با تیغ شیو کنید تا موقع لیزر رنگدانه فولیکول موی زائد از زیر پوست بیرون آمده باشد و راحت تر لیزر شود.
  9. بین نیم ساعت تا چهل دقیقه قبل از لیزر، در محل کرم بی حسی مناسبی را استفاده کنید.

بعد از لیزر بیکینی چه مراقبت هایی کنیم؟

8 تا از مراقبت های بعد از لیزر بیکینی:

  1. تا هفت روز بعد از لیزر، پوست تان را در معرض اشعه ماورابنفش یا نور آفتاب قرار ندهید. همچنین، برنزه با لیزر تداخل دارد.
  2. محل لیزر بیکینی را کاملا تمیز نگه دارید.
  3. به مدت دو ساعت بعد از لیزر فعالیت شدید نکنید زیرا حرارت بدن بالا می رود و سوختگی لیزر ایجاد می شود.
  4. تا دو هفته بعد از لیزر موهای زائد بیکینی بوتاکس نکنید و فیلر و ژل تزریق نکنید.
  5. لباس های گشاد و راحت بپوشید.
  6. محل لیزر را خنک نگه دارید.
  7. از کرم های ضد آفتاب یا ضد اشعه ماورابنفش با SPF 30 و یا بالاتر استفاده کنید.
  8. تا یک هفته بعد از لیزر بیکینی سونا نروید و محل لیزر را با آب ولرم بشویید.

حکم لیزر بیکینی

سوال: حکم لیزر بیکینی چیست؟

از نظر برخی علما، نمایان کردن محل تناسلی بدون ضرورت پزشکی برای شخصِ غیر جایز نیست. اما اگر رشد موهای زائد ناحیه تناسلی اذیت کننده است و نیاز حتمی به لیزر وجود دارد، لیزر بیکینی (تناسلی) نزد اپراتور زن برای زن و اپراتور مرد برای متقاضی مرد اشکالی ندارد. البته باید تا حد امکان ناحیه شرمگاهی پوشانده شود.

نکته:
در لیزر بیکینی ناحیه تناسلی، دست پزشک هیچ تماسی با ناحیه شرمگاهی ندارد و امواج لیزر از طریق ابزار هندپیس به پوست انتقال می یابد. اگر شخص مقیدی هستید، می توانید تا نواحی اطراف شرمگاهی را لیزر کنید.

بهترین دستگاه لیزر بیکینی

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بیکینی بدون درد در حال حاضر دستگاه اسکلپیون مدیواستار می باشد. این دستگاه متعلق به شرکت معروف لیزری زایس (با همکاری شرکت مدیواستار) در آلمان می باشد. زایس سال هاست که در زمینه فن آوری های لیزری در پزشکی و زیبایی و جوانسازی با لیزر حرف اول را در دنیا می زند.

بهترین مرکز لیزر بیکینی در تهران

یکی از بهترین و تخصصی ترین مراکز لیزر در ایران مرکز لیزر برکه است که در شمال تهران واقع می باشد. این مرکز از بهترین امکانات تخصصی لیزر و پوست و مو برخوردار است. تخصص پزشکی مرکز برکه حرف ندارد و قیمت های لیزر بسیار منصفانه تر از مراکز و کلینیک های رایج در تهران و ایران می باشد. همچنین، بهترین دستگاه های لیزر را می توانید در مرکز لیزر شریعتی بیابید. این دستگاه ها فوق پیشرفته و گران قیمت هستند.

لیزر بیکینی درد داره؟ با دستگاه مدیواستار هرگز!


3.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments