لیزر برای موهای زائد

لیزر برای موهای زائد | بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران |مرکز لیزر برکه

لیزر برای موهای زائد

لیزر برای موهای زائد

لیزر کارکرد های درمانی بسیاری دارد. اشعه ی لیزر به خودی خود اثر درمانی ندارد اما می تواند در موارد بسیاری به درمان عارضه های مختلف کمک کند. می توان از لیزر برای برش پوست در عمل های جراحی استفاده کرد. یا در حالتی کنترل شده تر برای از بین بردن جای جوش. و بسیاری موارد دیگر.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی از مهمترین کاکرد های لیزر در بحث درمان، استفاده از آن برای از بین بردن موهای زائد است. اگر از لیزر برای موهای زائد خود استفاده کنید، دیگر هیچگاه شاهد رشد آنها بر سطح پوست خود نخواهید بود. استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد اثر دائمی دارد و رشد موهای زائد را برای همیشه متوقف می کند.

لیزر برای موهای زائد
لیزر برای موهای زائد

علاوه بر این از آنجاییکه لیزر موهای زائد را از ریشه بر می دارد، منافذ پوستی که قبلا جای ریشه ها بود را می بندد، و از این طریق باعث می شود بعد از لیزر پوستی شفاف و صاف و صیقلی داشته باشید.

اگر به لیزر به عنوان تنها و بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه علاقه مندید و اخیرا قصد دارید موهای زائد خود را لیزر کنید، با ما همراه باشید. در ادامه بیشتر با این روش درمانی آشنا خواهیم شد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

در نگاه اول تنها چیزی که برای رفع دائمی موهای زائد خود به آن احتیاج دارید، فقط یک دستگاه لیزر است. به همین خاطر مراکز لیزر زیادی در تهران و در تمام نقاط ایران وجود دارند که با تهیه کردن یک دستگاه لیزر اقدام به استفاده از لیزر برای موهای زائد می کنند.

اما به یاد داشته باشید، لیزر موهای زائد در عین سادگی ظاهری، درمانی بسیار حساس است که به تخصص نیاز دارد. اگر تنظیمات دستگاه لیزر برای شخص شما به درستی انجام نشده باشد می تواند آسیب های جدی به پوست شما وارد کند. چراکه لیزر در هر صورت اشعه ای مخرب و قدرتمند است.

از طرف دیگر دستگاه های لیزر زیادی وجود دارند. اما همه ی آنها کیفیت لازم را ندارند. اصولا دستگاه های جدید تر لیزر کیفیت بهتر و بالاتری دارند و ایمنی بیشتری را برای فرد به ارمغان می آورند. اما بسیاری از مراکز به دلیل هزینه ی سنگین دستگاه های جدید، اقدام به استفاده از دستگاه های قدیمی و نه چندان با کیفیت لیزر می کنند.

لیزر برای موهای زائد
لیزر برای موهای زائد

بنابراین در انتخاب مرکز لیزر موهای زائد دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید. اگر قصد دارید موهای زائد خود را لیزر کنید مرکزی معتبر که تکنسین های متخصص و دستگاه های به روز دارد را انتخاب کنید.

مرکز لیزر برکه در شمال تهران یکی از شعب مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر ایران است. برکه با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص آماده ی ارائه ی بهترین خدمات لیزر برای موهای زائد به شما عزیزان می باشد. این مرکز علاوه بر در اختیار داشتن بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر، تخفیف های استثنایی به مشتریانش ارائه می کند که همین امر باعث می شود خدمات مرکز برکه علاوه بر با کیفیت بودن، بسیار هم به صرفه باشند. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با قیمت های و تخفیف های برکه و همچنین تماس جهت اخذ نوبت مشاوره و درمان، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

دستگاه های لیزر خانگی

علاوه بر دستگاه های حرفه ای و پیشرفته که عموما در مراکز لیزر استفاده می شود، دستگاه های لیزر خانگی هم وجود دارند که همان تاثیرات را به شما پیشنهاد می کنند. اما بهتر است بدانید که این دستگاه های لیزر خانگی هرگز تاثیر گذاری دستگاه های پیشرفته را ندارند.

همانطور که اشاره شد درمان لیزر درمانی حساس است که به تخصص و مهارت نیاز دارد. تکنسین لیزر در زمینه ی رفع دائمی موهای زائد با استفاده از لیزر تجربه و تخصص دارد. مهارتی که خود فرد الزاما آن را ندارد. علاوه بر این اشعه ی مورد استفاده در دستگاه های ضعیف خانگی هرگز قدرت و توانایی آن را ندارند که بتوانند اثر گذاری مطلوبی برای رفع موهای زائد داشته باشند.

پس بهتر است به جای آنگه هزینه ی هنگفتی صرف خرید دستگاه های نا دقیق خانگی کنید، با صرف هزینه ی کمتر یک دوره ی درمانی را در یک مرکزمعتبر لیزر موهای زائد پشت سر بگذارید.

لیزر برای موهای زائد
لیزر برای موهای زائد

ضمنان درمان لیزر برای موهای زائد یک بار است. یعنی پس از یک دوره لیزر موهای زائد دیگر رشد نخواهند کرد. بنابراین حتی اگر دستگاه های خانگی اثر گذاری مناسبی داشته باشند، که ندارند، بعد از یک دوره مصرف دیگر احتیاجی به آن نخواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر خانگی موهای زائد را مطالعه کنید.

قیمت لیزر موهای زائد

از آنجایی که لیزر برای موهای زائد درمانی نوین و جدید است مردم اغلب در مورد قیمت آن بی اطلاعند و به همین خاطر گمان می کنند حتما قیمت بالایی دارد. اما در حقیقت هرگز اینطور نیست. بله، هزینه ی کل درمان لیزر موهای زائد از یک جلسه اپیلاسیون سنگین تر است، اما مطمئن باشید در نهایت از روش های دیگر به صرف تر خواهد بود.

لیزر برای موهای زائد
لیزر برای موهای زائد

اولا، بعد از لیزر برای موهای زائد هیچگاه نیازی نخواهید داشت که ریالی خرج رفع دوباره ی موهای زائد بکنید. چراکه لیزر اثر دائمی دارد. علاوه بر آن درمان لیزر دوره ای است. یعنی باید طی چند جلسه ی درمانی انجام شود تا اثر گذار باشد. و از انجاییکه فاصله ی بین هر جلسه ی لیزر حداقل یک ماه است، شما عملا هزینه ی لیزر را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت می کنید و هیچ فشار مالی به شما تحمیل نمی شود.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی قیمت لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.

خطرات لیزر موهای زائد

لیزر برای موهای زائد یکی از کم خطر ترین و ایمن ترین درمان های موجود است. از آنجایی که اشعه ی کنترل شده ی لیزر تنها به ریشه های مو نفوذ می کند و به بافت پوستی اطراف کاری ندارد، این درمان کمترین عوارض جانبی را برای شما به همراه خواهد داشت. عوارض جانبی عمومی لیزر زودگذر هستند و خود به خود حداکثر تا چند روز از بین می روند. این عوارض عمومی عبارتند از :

  • قرمزی
  • التهاب پوست
  • کبودی سطحی
  • جوش های ساده ی پوستی
لیزر برای موهای زائد
لیزر برای موهای زائد

مترجم و محق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments