لیزر دائمی موهای زائد

لیزر دائمی موهای زائد | چگونه برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شویم؟ | مرکز لیزر برکه

لیزر دائمی موهای زائد

لیزر دائمی موهای زائد

روش های زیادی برای رفع موهای زائد وجود دارند، اما اگر روشی وجود داشته باشد که تاثیر دائمی و همیشگی برای از بین بردن موهای زائد داشته باشد، شگف انگیز خواهد بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تصور کنید که دیگر هیچگاه نیازی نباشد نگران رشد موهای زائد پاهایتان باشید. یا اینکه بخواهید مدام جوراب های ساق بلند و آستین های بلند بپوشید تا موهای زائد نوک زده ی پا ها و دستانتان را بپوشانید. تصور کنید که دیگر هیچگاه نیازی نیست وقتتان را صرف تیغ زدن موهای زائد زیر بغل یا ناحیه تناسلی کنید. دیگر لازم نباشد برای اپیلاسیون هزینه کنید و درد زیادش را تحمل نمایید.

لیزر دائمی موهای زائد
لیزر دائمی موهای زائد

همه ی این تصورات به سادگی قابل دسترسی هستند. کافی است به یک مرکز معتبر لیزر دائمی موهای زائد مراجعه کنید. لیزر این امکان را به شما می دهد تا برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید. مزایای لیزر دائمی موهای زائد به قدری زیاد است که می توان به راحتی آن را بهترین و حتی تنها روش موثر برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه دانست.

حتما اسم درمان لیزر به گوش شما هم خورده است. اگر شما هم از روش های سنتی رفع موهای زائد خسته شده اید و به دنبال راهی موثر برای رفع دائمی موهای زائد خود می گردید، با ما همراه باشید. در ادامه بیشتر با لیزر دائمی موهای زائد و فرآیند عملکرد آن آشنا خواهیم شد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

با همه ی تاثیر شگفت انگیزی که لیزر دائمی موهای زائد دارد، و در کنار سادگی ظاهری عملیات آن، یکی مهمترین نکاتی که در مورد لیزر کردن موهای زائد خود باید آن را رعایت کنید انتخاب مرکزی معتبر و قابل اعتماد است. چراکه لیزر در هر صورت در زمره ی درمان ها دسته بندی می شود. یعنی با سلامتی شما سر و کار دارد. پس همانطور که برای درمان بیماری هایتان سعی می کنید به دکتر خوبی مراجعه کنید، برای لیزر کردن موهای زائدتان هم سعی کنید به مرکز معتبری مراجعه نمایید.

به دلیل سادگی و دسترسی آسان به دستگاه لیزر، امروزه مراکز لیزر زیادی در کشور به وجود آمده اند. اما همه ی آنها اعتبار و کیفیت لازم را ندارند. اگر لیزر را در مرکزی با کیفیت و زیر دست تکنسین لیزر خوبی انجام ندهید، این درمان می تواند به جای کمک کردن به شما، آسیب های بعضا جدی به پوست شما وارد کند. چراکه درمان لیزر دائمی موهای زائد در عین سادگی بسیار حساس و ظریف هم هست.

مرکز لیزر برکه در شمال تهران یکی از بهترین شعب مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر ایران است. برکه با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های حرفه ای لیزر، یکی از با کیفیت ترین مراکز برای لیزر دائمی موهای زائد به حساب می آید. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار تخفیف ها و قیمت های استثنایی، برکه را به یکی از معتبر ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزردائمی موهای زائد تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه ها و تخفیف ها، همچنین تماس برای اخذ نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کنید.
لیزر دائمی موهای زائد
لیزر دائمی موهای زائد

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود

اشعه ی لیزر، اشعه ای است که در واقع از مجموعه ای از پرتوهای نوری تشکیل شده. این پرتو های نوری با تبدیل شدن به گرما فولیکول ( عامل رشد مو) موجود در ریشه های مو را می سوزانند و از این طریق از رشد مجدد موهای جلوگیری می کنند. البته اگر فرآیند سوختن فولیکول مرتبا طی چند جلسه انجام شود.

سیستم عملیاتی لیزر دائمی موهای زائد به این صورت خواهد بود که در مرکز لیزر تکنسین متخصص قلم یا به اصطلاح تفنگ متصل به دستگاه لیزر را روی ناحیه ی تحت درمان، به شکل یکدست می کشد تا همه ی موهای آن ناحیه به یک اندازه تحت تاثیر قرار بگیرند.

اشعه ی تابیده شده بر سطح پوست چون از جنس نور است طبیعتا جذب نقطه های تیره تر می شود. و چون این نقاط تیره تر معمولا به ریشه ی موها تعلق دارند، لیزر جذب مو شده و هیچ آسیبی به پوست نمی رساند.

برای آشنایی بیشتر با عملکرد لیزر، این مقاله را مطالعه کنید.

نکاتی درباره لیزر موهای زائد

  • قبل از هر جلسه ی لیزر، موهای زائد خود را با ژیلت شیو کنید تا در حین جلسه تنها ریشه های مو باشند که بر پوست باقی می مانند. تا اینکه اشعه به طور کامل تنها جذب ریشه ی مو شود.
  •  لیزر درمانی دوره ایست. یعنی باید چند جلسه به طور مداوم آن را انجام دهید تا اثر کند. در فاصله ی چند ماهه ی لیزر دائمی موهای زائد، هرگز موهای زائد ناحیه ی تحت درمان را اپیلاسیون نکنید. تنها مجازید موهای زائد دوباره رشد کرده را ژیلت یا تیغ بزنید.
  • اگر به تازگی پوست خود را به هر طریقی برنزه کرده اید، بهتر است موهای زائد خود را لیزر نکنید. چراکه برنزه بودن پوست اختلاف رنگی پوست و مو را کاهش داده و باعث می شود لیزر کاملا مو را از پوست تشخیص ندهد و به جای مو جذب پوست هم بشود. این اتفاق عوارض جانبی زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.
  • چنانچه از داروی خاصی استفاده می کنید، حساسیت خاصی دارید یا بیماری ویژه ای دارید پیش از شروع درمان حتما به پزشک مجموعه یا تکنسین متخصص بگویید.
  • علی رغم اسمش، لیزر هم مانند هیچ درمان دیگری تاثیر دائمی ندارد. بلکه تاثیر بسیار طولانی مدت دارد. پس از تکمیل دوره ی لیزر هم احتیاج خواهید داشت تا هر شش ماه الی یک سال یکبار یک جلسه ی ترمیمی لیزر را انجام دهید تا اثر طولانی مدتش برای 1 تا 2 سال بعدی پایدار بماند.
لیزر دائمی موهای زائد
لیزر دائمی موهای زائد

خطرات لیزر موهای زائد

لیزر دائمی موهای زائد در حقیقت یکی از کم خطر ترین و کم عوارض ترین درمان های موجود است. عده ای گمان می کنند به دلیل اثر تخریبی اشعه ی لیزر مورد استفاده در این درمان، لیزر دائمی موهای زائد خطرات زیادی دارد، در صورتی که اینطور نیست. اشعه ی لیزر در این درمان به شدت کنترل شده با برد و طول موج محدود است. به طوری که هرگز به بافت های عمیق پوستی نفوذ نمی کند. در حقیقت برد اثر گذاری آن نهایتا تا عمق ریشه های مو است.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی خطرات لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.

لیزر موهای زائد آقایان

لیزر دائمی موهای زائد تنها مختص خانم ها نیست. بلکه آقایان هم می توانند به همان اندازه از مزایای آن بهره مند شوند. یکی از مزیت های ویژه ای که لیزر برای آقایان دارد آن است که مردان می توانند با استفاده از لیزر خط ریش خود را صاف و کادره کنند. همچنین موهای زائد گونه را به طور کامل رفع نمایند.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد در مردان را مطالعه کنید.
لیزر دائمی موهای زائد
لیزر دائمی موهای زائد

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments