قیمت لیزر ناحیه تناسلی

قیمت لیزر موهای زائد در تهران : آیا لیزر به صرفه است؟ | بهترین مرکز لیزر در تهران | مرکز لیزر برکه

قیمت لیزر موهای زائد در تهران

قیمت لیزر موهای زائد در تهران

بله ممکن است در شهرستان های مختلف بسته به شرایط گوناگون از قبیل هزینه های جاری مرکز، قیمت لیزر کردن موهای زائد متفاوت باشد. اما امروز قصد داریم بیشتر در مورد قیمت لیزر موهای زائد در تهران با شما صحبت کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به همین خاطر می خواهیم در مورد مُراجعی صحبت کنیم که به تازگی از یکی از شهرستان ها به تهران مهاجرت کرده بود و قصد داشت جلسات لیزر موهای زائدش را که در همان شهرستان شروع کرده بود در تهران هم ادامه دهد.قیمت لیزر موهای زائد در تهران

قیمت لیزر موهای زائد در تهران
قیمت لیزر موهای زائد در تهران

این مراجع عزیز بعد از گشتن ها و جستجو های بسیار با قیمت های گزافی نسبت به قیمتی که در شهرستان لیزر کرده بود مواجه شده بود. تا اینکه به مرکز برکه رسید. پیدا کردن برکه هم تصادفی نبود چرا که در آن شهرستان هم به یکی از شعب مجموعه مراکز تهران اسکین مراجعه می کرد، و بالاخره پس از تماس با همان مرکز، برکه را به عنوان شعبه ی تهران مجموعه مراکز تهران اسکین پیدا کرده بود.

برای او جالب بود که در تهران هم همان هزینه ی شهرستان را پرداخت می کرد و در مجموع درمانش تفاوت قیمتی چندانی نداشت. البته باید اشاره کنیم که دستگاه موجود در شعبه ی تهران جدیدتر و به روز تر بود و به همین دلیل ناچار شد اندکی هزینه ی بالاتری بپردازد. هزینه ای که باز هم نسبت به سایر مراکز برایش به صرفه تر در آمد.قیمت لیزر موهای زائد در تهران

در مجموع قیمت لیزر موهای زائد در تهران یکی از نگرانی های اصلی مراجعه کنندگان برای لیزر است. خیلی ها که از همان اول هم از ترس قیمت،  اصلا برای لیزر اقدامی نمی کنند، و آنهایی هم که می آیند اول از همه نگران قیمتند.

در ادامه بیشتر به مقوله ی قیمت لیزر موهای زائد می پردازیم و تلاش می کنیم شما را با جنبه های دیگر لیزر هم آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

قیمت لیزر موهای زائد در تهران
قیمت لیزر موهای زائد در تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

همانطور که گفتیم مراکز زیادی در تهران برای لیزر دائمی موهای زائد وجود دارند، اما همه ی آنها صرفه ی اقتصادی لازم را ندارند و مهمتر آنکه ممکن است کیفیت درمانی خوبی هم به شما ارائه ندهند.

نکته : برای اینکه بهترین و بیشترین نتجه از لیزر را بگیرید، بسیار مهم است که مرکزی مناسب، معتبر و با کیفیت را برای انجام آن انتخاب کنید.

مرکز لیزر برکه در واقع شعبه ی تهران مجموعه مراکز معتبر تهران اسکین در سراسر ایران است. برکه با در اختیار داشتن کادری مجرب از تکنسین های ماهر، در کنار داشتن بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، افتخار دارد بهترین خدمات تضمینی لیزر را به مراجعینش ارائه کند. قیمت ها و تخفیف های استثنایی برکه علاوه بر کیفیت خدمات،  آن را به یکی از به صرفه ترین مراکز لیزر هم تبدیل کرده است. شما همین الان می توانید از طریق صفحه ی تماس با ما با تعرفه های قیمیتی لیزر مرکز برکه  آشنا شوید و برای گرفتن نوبت با ما تماس بگیرید.
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

اما آن چیزی که این روزها برکه را واقعا از سایر مراکز متمایز می کند تکنیک منحصر به فرد عینک واقعیت مجازی است که تنها در مرکز برکه آن را تجربه می کنید.

به این صورت که شما طی فرآیند لیزر به جای عینک های معمولی محافظتی، عینک مخصوص واقعیت مجازی به چشم می گذارید تا در حین فرآیند با قرار گرفتن در فضایی خارق العاده و 360 درجه، تجربه ای بی همتا از ریلکسیشن در حین لیزر را پشت سر بگذارید.

این کار علاوه بر جذابیت ذاتیش، حواس شما را از درد اندک لیزر هم پرت می کند و آن را به فرآیندی دلچسب و لذت بخش تبدیل می نماید.

قیمت لیزر موهای زائد

 قیمت لیزر هرچه قدر هم که باشد، به یاد داشته باشید که قطعا به صرفه است.

یادتان باشد : لیزر درمانی است که تاثیر دائمی و همیشگی دارد. بعد از لیزر دیگر هیچگاه نیازی نیست موهای زائد بدنتان را شیو یا اپیلاسیون کنید، چون دیگر موی زائدی روی بدنتان باقی نمی ماند.قیمت لیزر موهای زائد در تهران

پس بعد از لیزر دیگر هیچگاه هم نیازی نیست ریالی خرج روش های معمول رفع موهای زائد بکنید. آن هم تا آخر عمر!

قیمت لیزر موهای زائد
قیمت لیزر موهای زائد

از طرف دیگر لیزر موهای زائد درمانی تک جلسه ای نیست. باید چندین جلسه موهای زائد خود را لیزر کنید تا نتیجه بگیرید. حال از آنجایی که فاصله ی بین جلسه های لیزر تقریبا یک ماه یا بیشتر است، و از آنجایی که در مرکز برکه شما هزینه ی هر جلسه را بعد از همان جلسه پرداخت می کنید، در واقع کل هزینه را به صورت قسط های ماهیانه می پردازید.

پس لیزر کردن موهای زائد بدن هیچگونه فشار مالی به شما وارد نمی کند.

نکته مهم : تعیین قیمت لیزر به تعداد جلساتی بستگی دارد که شخص شما به آن احتیاج دارید. تعداد جلسات مورد نیازتان هم بر اساس شرایط پوست و موی خودتان، در کنار بزرگی ناحیه ی تحت درمان تعیین می شود.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی قیمت لیزر کردن موهای زائد را مطالعه کنید.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

در این درمان اشعه ی لیزر که مولد گرما است، تا بردی تعیین شده و قابل کنترل به ریشه ی مو نفوذ می کند و با تولید انرژی حرارتی فولیکول که عامل رشد مو است را می سوزاند. اگر این روند سوزش چند مرتبه تکرار شود در نهایت موجب توقف کامل رشد موها می گردد.

اما لیزر چطور مو را از پوست تشخیص می دهد و به پوست آسیبی نمی رساند؟

پاسخ در ذات اشعه ی لیزر است. اشعه ی لیزر در واقع مجموعه ای متراکم از پرتو های نوری است. پس طبیعتا تمایل دارد جذب نقاط تیره تر یا سیاه تر شود. نقطه های سیاه رنگی که روی سطح روشن پوست قرار دارند ریشه های مو هستند، پس لیزر به جای جذب شدن به پوست مستقیما وارد ریشه مو می شود.قیمت لیزر موهای زائد در تهران

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟
لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

نکته : پیش از جلسه ی لیزر حتما باید موهای زائد موجود روی ناحیه ی تحت درمان را شیو کنید تا در هنگام انجام لیزر تنها ریشه ها ی مو بر سطح پوست باقی مانده باشند. در غیر اینصورت اشعه می تواند به خود مو ها جذب شده و هیچ اثری نداشته باشد.

برای آشنایی بیشتر بهتر است نگاهی هم به مقاله ی لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود بیاندازید.

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments