نکات قبل از لیزر موهای زائد

نکات قبل از لیزر موهای زائد | با لیزر موهای زائد بیشتر آشنا شوید | مرکز لیزر برکه

نکات قبل از لیزر موهای زائد

نکات قبل از لیزر موهای زائد

پس از اثبات اثر شگفت انگیزی که لیزر بر روی موهای زائد و ضخیم می گذارد، طبیعی است که در حال حاضر ، افراد زیادی هزاران سوال راجع به این شیوه ی درمانی داشته باشند.چرا که معضلی به نام ” موی زائد” سال هاست که برای خانم ها و آقایان دردسر ساز شده است!!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شاید در حال حاضر هم به اندازه ی کافی با این متد درمانی آشنا باشید اما آیا می دانید قبل و بعد از لیزر موها ، باید چه کارهایی انجام دهید؟!

نکات قبل از لیزر موهای زائد
نکات قبل از لیزر موهای زائد

احتمالا هیچ گونه تمایلی ندارید که در روز جلسه ی درمانی خود، مانند افراد بی اطلاع و گنگ بر سر جایتان بنشینید و ندانید که چه اتفاقی قرار است بیفتد!!نکات قبل از لیزر موهای زائد

به همین خاطر توصیه می کنیم که ادامه مطلب را به دقت خوانده و هر آن چه که لازم است قبل و بعد از لیزر موهای زائد بدانید را مورد توجه قرار دهید!نکات قبل از لیزر موهای زائد

چند روز قبل از لیزر باید شیو کرد

مهم ترین نکته ای که باید بدانید این است که حتما و ضرورتا باید ، ناحیه ای که قصد لیزر کردن آن را دارید را شیو کنید. اما سوالی در این میان مطرح می شود که زمان دقیق آن چه وقت است؟!
برای پاسخ به این سوال باید اندکی به عقب تر رفته و عملکرد لیزر را بررسی کنیم:

همان گونه که می دانید اشعه ی لیزر ، فولیکول های مو را هدف قرار داده و آن ها را می سوزاند.

حال نکته این جاست که اگر موهایتان را بند بیاندازید یا اپیسلاسیون کنید ، موهای شما از ریشه بیرون خواهند آمد!!

چند روز قبل از لیزر باید شیو کرد
چند روز قبل از لیزر باید شیو کرد

اما نکته ی بسیار مهم : اشعه ی لیزر به ریشه (فولیکول) موی شما احتیاج دارد. در واقع سیاهی فولیکول مو بر روی پوست روشن ، به راحتی توسط دستگاه لیزر قابل تشخیص است.اما اگر فولیکول وجود نداشته باشد ، چه خواهد شد ؟!
پاسخ : واضح و روشن است که در آن هنگام اصولا لیزر موهای زائد بی اثر خواهد بود و قادر به سوزاندن ریشه نیست!به همین خاطر توصیه اصلی همه ی پزشکان این است که به جای هر روش دیگری ، موهای زائد خود را قبل از لیزر ، شیو کنید.

اما برگردیم به سوال اصلی خود!

اصولا فرقی نمی کند که چه زمانی موهای خود را شیو کنید اما دو نکته را مورد توجه قرار دهید :

موهای شما نه آن قدری بلند باشند که بوی سوختگی آن ها بلند شود نه آن قدری کوتاه باشند که اصلا هیچ گونه فولیکولی برای نشانه گیری وجود نداشته باشد.

جلسه اول لیزر موهای زائد

اما اولین جلسه ی لیزر قرار است چگونه طی شود؟!

در وهله ی اول باید بگوییم که جای هیچ گونه نگرانی نیست.اگر از درد لیزر درمانی می ترسید ، خیالتان راحت باشد .دستگاه لیزر اسکلپیون 2018 ، که در مرکز برکه از آن استفاده می کنیم یکی از بی درد ترین دستگاه های موجود در دنیاست.نکات قبل از لیزر موهای زائد

علاوه بر این متد واقعیت مجازی نیز برای اولین بار در مرکز برکه به کار گرفته شده است تا میزان درد را تا جای ممکن پایین آورد.

جلسه اول لیزر موهای زائد
جلسه اول لیزر موهای زائد
جهت مطالعه ی مقاله ای راجع به متد لیزر موهای زائد با واقعیت مجازی ، اینجا را کلیک کنید.
مرکز لیزر برکه مفتخر است که کلیه خدمات لیزر موهای زائد را به شما عزیزان ارائه کند.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

همان طور که گفتیم شیو کردن را فراموش نکنید. بعد از آن تکنیسین متخصص دستگاه لیزر، با توجه به رنگ پوست و موی شما، دستگاه را تنظیم خواهد کرد.نکات قبل از لیزر موهای زائد

هر چه ناحیه ای که قصد لیزر کردن آن را دارید بزرگ تر باشد ، طبیعی است که مدت زمان بیشتری وقت می گیرد.

قرمزی بعد از لیزر موهای زائد

یکی از نکاتی که افراد زیادی را نگران می کند، مسئله ی عوارض جانبی این نوع از درمان است.اصلی ترین مشکل، احتمالا قرمزی بعد از لیزر خواهد بود. اما جای هیچ گونه نگرانی نیست.می توانید با استفاده از پماد زینک اکساید، میزان التهاب و قرمزی خود را کاهش دهید.

علاوه بر این ژل آلوئه ورا که به راحتی از عطاری ها و داروخانه ها قابل خرید است، نیز به خاطر خواص ضد التهابی خود در رفع این مشکل بسیار چاره ساز است.

نحوه ریختن موها بعد از لیزر

اما مهم ترین سوالی که در این میان مطرح می شود : بعد از لیزر ؛ موهای زائد چگونه شروع به ریزش می کنند؟!

همان گونه که احتمالا می دانید ، دوره ی رشد مجدد موها پس از شیو کردن، عموما 10  الی 14 روز خواهد بود. به همین خاطر عموما همین مدت زمان، طول خواهد کشید که موهای شما شروع به ریزش کنند. البته طبیعی است که همه ی موها بعد از جلسه ی اول نریزند.

برای انجام این درمان باید صبور بود!!
بعد از جلسه ی اول لیزر موهای زائد، حدود 20 الی 25 درصد موها شروع به ریزش می کنند و به همین خاطر عموما هر فرد (بسته به ضخامت موها و شرایط  ژنتیکی) نیاز به 4 الی 6 جلسه ی درمانی خواهد داشت تا این موها به طور کامل بریزند.نکات قبل از لیزر موهای زائد

نحوه ریختن موها بعد از لیزر
نحوه ریختن موها بعد از لیزر

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

یکی دیگر از سوالات مهم ، این است که چه میزان فاصله باید میان جلسات لیزر باشد تا بهترین جواب را بگیریم؟!
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که همه چیز به دوره ی رشد موهایتان بستگی دارد. در صورتی که موها از ریشه در بیایند، عموما 4 الی 6 هفته طول خواهد کشید تا دوباره رشد کنند.

به همین خاطر پزشکان و متخصصین توصیه می کنند که به همین اندازه صبر کنید تا بعد از رشد مجدد ریشه های مو آماده ی لیزر مجدد باشید. به همین دلیل هم هست که توصیه می شود بین جلسات لیزر پوست خود را اپیلاسیون نکنید. چراکه اپیلاسیون مو را از ریشه بیرون می کشد( اثری موقتی) و چیزی برای لیزر شدن باقی نمی گذارد.

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد
فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

و به عنوان مطلب آخر، می خواهیم اندکی به مقوله ی درد لیزر هم بپردازیم.

اینکه بگوییم لیزر درمانی کاملا بدون درد است، صحیح نیست. اما خوب است بدانید که پارامتر هایی همچون کرم های ضد درد و سیستم خنک کننده این درد را به حداقل رسانیده اند.

سیستم خنک کننده ی لیزر به این ترتیب عمل می کند که بعد از هر شات لیزر سطح پوست را سرد کرده و با گرمای ناشی از اشعه مقابله می کند. این کار تاثیر بسیار زیادی در کاهش درد لیزر که ناشی از گرما است دارد.

برای آشنایی بیشتر با درد لیزر این مقاله را مطالعه کنید.
درد لیزر 
درد لیزر

مترجم و محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments