قیمت لیزر موهای زائد بیکینی

قیمت لیزر موهای زائد بیکینی | آیا لیزر موهای زائد به صرفه است؟ | مرکز لیزر رشت + فیلم

قیمت لیزر موهای زائد بیکینی

قیمت لیزر موهای زائد بیکینی

خیلی از مردم هستند که برای از بین بردن موهای زائد ناحیه ی بیکینی به لیزر روی می آورند. لیزر ناحیه ی بیکینی یکی پرطرفدار ترین خدمات لیزر است. چراکه موهای زائد این ناحیه هم زود به زود رشد می کنند، هم عموما ضخیم اند. از بین بردن موهای زائد این ناحیه تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی ظاهری بدن شما می گذارد و به شما اجازه می دهد تا بتوانید با خیال راحت لباس های بیکینی مورد علاقه تان را بپوشید. بدون اینکه بخواهید نگران موهای زائدتان باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

علاوه بر زیبایی ظاهری بدن، لیزر موهای زائد به سلامتی عمومی شما هم کمک می کند! چگونه؟

قیمت لیزر موهای زائد بیکینی
قیمت لیزر موهای زائد بیکینی

موهای زائد ناحیه ی تناسلی مخصوصا خانم ها محیطی ایده آل برای رشد باکتری ها و ایجاد عفونت است. چرا که این ناحیه در اکثر مواقع پوشیده و بسته است و هوایی به آن نمی رسد. و چون زیر چند لایه لباس می رود، هیج نوری هم به آن نمی رسد. تازه غالبا هم به خاطر ترشحات و هم به خاطر فعالیت زیاد غدد عرق ساز این ناحیه، بسیار مرطوب هم هست. پس بهترین مکان برای رشد باکتری های عفونی است.

به همین خاطر بهتر است همیشه موهای زائد ناحیه بیکینی خود را اصلاح کنید تا موها عرق و چرک تولید شده را در خود نگه ندارند و باکتری ها فرصتی برای رشد پیدا نکنند. ( قیمت لیزر موهای زائد بیکینی )

علاوه بر تمام اینها، از بین بردن موهای زائد ناحیه بیکینی در کیفیت رابطه جنسی شما هم اثر گذار است. چه خانم باشید و چه آقا.

برای آشنایی بیشتر با لیزر موهای زائد بیکینی این مقاله را مطالعه کنید.

اما بهترین روش برای خلاص شدن از شر موهای زائد ناحیه بیکینی چیست؟ لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی خطرناک است؟ باعث نازایی می شود؟ تاثیری دارد؟

در ادامه همراه ما باشید تا به پاسخ این سوالات برسید.

بهترین روش از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی

راه های زیادی برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی که تقریبا همان ناحیه ی بیکینی است وجود دارند. هیچکس نیست که برای یکبار هم شده از تیغ یا ژیلت استفاده نکرده باشد. اما همانطور که احتمالا خودتان هم می دانید ژیلت تقریبا اثر معکوس دارد. یعنی پس از تیغ زدن پوست ریشه های مو ضخیم تر و قوی تر از قبل می شوند. همچنین رشدشان هم زیاد تر می شود.

به همین خاطر معمولا بعد از ژیلت کردن موهای زائدتان دوباره پس از چند روز، ضخیم و تیغ تیغی بیرون می زنند و مبادا نقشه ای در این روزها برای رابطه جنسی با همسرتان داشته باشید. چون قطعا تجربه ی دلچسبی از آن نخواهید داشت. ( قیمت لیزر موهای زائد بیکینی )

قیمت لیزر موهای زائد بیکینیقیمت لیزر موهای زائد بیکینی
قیمت لیزر موهای زائد بیکینی

به همین خاطر بسیار از خانم ها ترجیح می دهند از وَکس یا اپیلاسیون استفاده کنند. اپیلاسیون روش خوبی است اما بسیار دردناک است چرا که موها را از ریشه می کند و همینکار باعث التهاب و قرمزی پوست شدید می شود. علاوه بر آن باز هم تاثیر دائمی ندارد و پس از چند روز دوباره شاهد رشد مجدد موهای زائد خواهید بود.

روش های دیگری هم مانند استفاده از پودرها و خمیرهای موبر هست، اما گمان نمی رود کسی از بوی تند گوگرد مانند این مواد خوشش بیاید. همچنین این مواد شیمیایی در طولانی مدت می توانند اثرات بسیار بدی روی پوست داشته باشند.

نکته اینجاست که هیچکدام از این روش های سنتی اثری پایدار و همیشگی ندارند و فارغ از اینکه چند بار موهای زائدتان را تیغ بکشید، پودر بزنید یا اپیلاسیون کنید، باز هم دوباره پس از چند روز، موهای زائد آنجا هستند.

در چنین شرایطی است که لیزر گزینه ی مطلوبی برای رفع موهای زائد به نظر می رسد. لیزر موهای زائد بهترین و اثرگذار ترین روش برای از بین بردن موهای زائد بدن است.بعد از لیزر کردن موهای زائد بدنتان دیگر هیچگاه نیازی نیست نگران رشد مجدد آنها باشید.

لیزر همچنین یکی از ایمن ترین و کم عوارض ترین درمان ها است. پس از لیزر کردن موهای زائد، پوستی صاف و صیقلی و شفاف در آن ناحیه خواهید داشت. ( قیمت لیزر موهای زائد بیکینی )

آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی باعث نازایی می شود؟

اشعه ی مورد استفاده در لیزر موهای زائد، اشعه ای کوتاه برد و با طول موج کنترل شده و پایین است. به این معنی که هیچگاه نمی تواند بیشتر از ریشه ی موها را هدف قرار دهد و بسوزاند. به همین خاطر این اشعه در درمان لیزر موهای زائد هیچگاه نمی تواند به بافت های عمیق پوستی یا اندام های بدن برسد، و از این بابت هرگز نمی تواند آسیب به شما وارد کند.

به یاد داشته باشید، لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی هرگز موجب نازایی نمی شود. ( قیمت لیزر موهای زائد بیکینی )

برای آشنایی بیشتر با موضوع لیزر و نازایی، این مقاله را مطالعه کنید.

قیمت لیزر موهای زائد بیکینی

قیمت لیزر موهای زائد بیکینی مهمترین نگرانی افرادی است که می خواهند لیزر را انجام دهند. اما نگران نباشید چون لیزر در کنار تاثیرات شگفت انگیزش، در نهایت بسیار هم به صرفه است.

قیمت لیزر موهای زائد بیکینی
قیمت لیزر موهای زائد بیکینی

اولا هزینه ی کل دوره ی لیزر ( که معمولا چند ماه به طول می انجامد) را به صورت جلسه ای پرداخت خواهید  کرد. و چون فاصله ی بین جلسات لیزر تقریبا یک ماه یا بیشتر است، عملا به صورت اتوماتیک هزینه ی لیزر را به صورت قسطی پرداخت خواهید کرد. پس فشار مالی چندانی به شما وارد نخواهد کرد.

از طرفی چون بعد از لیزر کردن موهای زائد ، به جز هزینه ی جلسات سالانه یا دوسالانه ی ترمیمی، دیگری نیازی نیست تا آخر عمر هیچ پولی بابت از بین بردن موهای زائد بدنتان بکنید. پس در مجموع هزینه ی لیزر بسیار به صرفه تر از هزینه ی روش های سنتی مادام العمر است.

از طرفی برخی از مراکز لیزر تخفیف های خوبی را برای مراجعین در نظر گرفته اند که این امر صرفه ی اقتصادی لیزر را دو چندان می کند. ( قیمت لیزر موهای زائد بیکینی )

بهترین مرکز لیزر در رشت

خوشبختانه لیزر موهای زائد امروزه بسیار فراگیر شده و در سراسر کشور مراکز لیزر موهای زائد  زیادی وجود دارند. شهر رشت هم از این قاعده مستثنی نیست. ( قیمت لیزر موهای زائد بیکینی )

 

مرکز تخصصی لیزر رشت با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، یکی از یهترین مراکز لیزر در شهر رشت است. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار تخفیف های باور نکردنی، مرکز لیزر رشت را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر در این شهر تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه های قیمت و تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments