عمل روی پلک

عمل روی پلک بالا و پایین توسط بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران | مرکز زیبایی برکه

عمل روی پلک

به جز در موارد اورژانسی، به خاطر آسیب دیدگی های ناشی از حادثه، عمل روی پلک اصولا یک عمل زیبایی به حساب می آید. اما چرا عمل روی پلک را به شما توصیه می کنیم؟

پلک ها بخش مهمی از ناحیه ی چشم و دور چشم محسوب می شوند. همانقدر که چشم های شما در زیبایی و جوانی صورتتان تاثیرگذار است، زیبایی و سلامت پلک ها هم نقش مهمی در ظاهر چشم ها دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پلک ها اعضای ظریفی هستند. به همین خاطر  در اثر بالا رفتن سن عضلات نگه دارنده ی آنها زودتر از سایر عضلات نگه دارنده ی پوست دچار ضعف شده و در نتیجه باعث افتادگی پلک یا عوارض دیگری مانند کیسه زیر چشم  و چین و چروک اطراف چشم می گردد.

عمل روی پلک

شل شدن عضلات نگه دارنده ی پوست پلک، آن را به مکانی ایده آل برای تجمع چربی و پوست اضافه تبدیل می کند. این وزن های جدید اضافه که روی پلک جمع شده اند آن را سنگین کرده و باعث افتادگی اش می گردند. در مورد کیسه ی زیر چشم اما بار اضافه تنها محدود به چربی و پوست نیست، بلکه مایعات هم راه خود را به زیر چشم باز کرده و عملا آنها هستند که حالت کیسه ای به زیر چشم می دهند.

افتادگی پلک ها همچنین روی پوست ظریف اطراف چشم هم وزن می اندازد و همین امر سبب بروز چین و چروک روی آنها می گردد.

عموما کسانی که دچار افتادگی پلک هستند ظاهری خسته و خواب آلوده دارند، حتی اگر واقعا پر انرژی باشند. علاوه بر آن این عارضه ها باعث می شوند صورت فرد پیرتر از آنچه که هست به نظر بیاید.

حال تصور کنید که با عمل روی پلک می توانید یکجا از شر همه ی این عارضه ها خلاص شوید و علاوه بر سلامت، ظاهری زیبا و جوان هم داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم تا بیشتر به بلفاروپلاستی یا عمل روی چشم بپردازیم و شما را با وجوه مختلف آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

عمل روی پلک
عمل روی پلک

بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی نام عمل جراحی پلک است. بلفاروپلاستی جراحی کم خطری است که به واسطه ی آن می توانید از شر عارضه های ذکز شده که روی پلک ها ایجاد می شوند خلاص شوید.

بلفاروپلاستی در مقایسه با جراحی های پلاستیک مشابه عوارض و خطرات بسیار کمتری دارد. برای انجام آن نیازی نیست به بیمارستان بروید، بلکه در یک مرکز درمانی هم می توانید آن را انجام دهید. برخی از جراحان هستند که بلفاروپلاستی را در مطب خود و تحت بی حسی انجام می دهند.

برای بلفاروپلاستی پلک بالا جراح برش هایی را روی خطوط طبیعی مژه در پلک می زند و از آن طریق پوست اضافه ی جمع شده روی پلک را بر می دارد. طی این عمل پزشک چربی اضافه را برمیدارد یا اینکه دوباره به آن شکل می دهد تا حد فاصل بین پلک پایین و گونه را نرم تر نماید. بلفاروپلاستی می تواند به شکل جراحی سنتی انجام شود یا اینکه با لیزر صورت بگیرد.

یکی دو ساعت بعد از بلفاروپلاستی قادر خواهید بود که مطب را ترک کنید.

برای آشنایی با بلفاروپلاستی بهتر است این مقاله را هم مطالعه کنید.
بلفاروپلاستی
بلفاروپلاستی

کیا عمل پلک انجام دادن

اگر وضعیت سلامت نسبتا مناسبی داشته باشید و عارضه های جدی مربوط به پلک  از قبل در شما وجود نداشته باشند، می توانید به خوبی از خدمات بلفاروپلاستی بهره مند گردید.

بهترین فراد برای انجام عمل روی پلک عموما در دهه ی 30 سالگی عمر خود هستند، وقتی که پوست شروع به از دست دادن حالت ارتجاعی خود می کند. هرچند هرچه سن فرد بالاتر می رود، این عمل برایش جالب تر می شود، به خصوص در سنین 50 تا 60 سالگی.

در زیر به برخی از نظرات افرادی که بلفاروپلاستی را انجام داده اند می پردازیم:

  • چشم پزشک به من گفت که افتادگی پلک بخشی از زاویه ی دید مرا مختل کرده. به همین خاطر لیفت پلک (بلفاروپلاستی) را به من معرفی کرد. الان من خانمی 53 ساله هستم که صورتی شاداب و جوان دارم. اما مهمتر اینکه بعد از این عمل تازه متوجه شدم زاویه دیدم چقدر محدود شده بود، چون بعد از عمل از اینکه چقدر می توانستم بهتر ببینم شگفت زده شدم.
  • من به تازگی بلفاروپلاستی را انجام دادم و باید بگویم تقریبا بهترین تصمیمی بود که تا به حال گرفته ام. هیچکس نمی توانست بگوید چرا ناگهان آنقدر فرق کرده ام و جوان به نظر می رسم. و می دانم که با این کار قطعا نیاز به لیفت صورت را عقب انداخته ام.
  • من به صورت طبیعی چشمان پف کرده ای داشتم و به همین خاطر تصمیم گرفتم عمل روی پلک انجلم بدهم. بلفاروپلاستی بسیار آسان بود و کمترین کبودی را داشت. بعد از عمل هیچکس حتی نمی دانست که من روی پلکم جراحی انجام داده ام اما متوجه می شد که به نظر بسیار بهتر و شادابتر می آیم. این جراحی فوق العاده است.
کیا عمل پلک انجام دادن
کیا عمل پلک انجام دادن

هزینه جراحی پلک

هزینه ی عمل روی پلک به عوامل زیادی وابسته است. از جمله حساسیت عمل، اینکه روی پلک بالا انجام می شود یا پایین یا هردو، میزان چربی بیرون کشیده شده، شدت عارضه های و نتیجتا درمان و غیره.

اما به یاد داشته باشید که با توجه به تاثیرات فوق العاده ی آن، بلفاروپلاستی قطعا ارزش هزینه ای که برایش می کنید را دارد.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی قیمت بلفاروپلاستی را مطالعه نمایید.

بهترین جراح پلک تهران

اگر دنبال بهترین نتیاج هستید، به بهترین مراکز مراجعه کنید.

مرکز زیبایی برکه با کادری مجرب از پزشکان و متخصصان حرفه ای یکی از بهترین مراکز عمل روی پلک در تهران است. برای آشنایی بیشتر با برکه و تماس جهت گرفتن نوبت، می توانید همین حالا به صفحه ی تماس با ما سر بزنید.
بهترین جراح پلک تهران
بهترین جراح پلک تهران

ورم چشم بعد از عمل پلک

بعد از عمل وقتی به خانه برگشتید حتما کیسه های یخ را برای کاهش ورم و تسریع فرآیند بهبود روی چشمتان بگذارید. پزشک ممکن است از شما بخواهد تا مدتی از صابون بچه برای شستن چشم هایتان استفاده کنید. همچنین تا چند هفته بعد از عمل لازم است از قطره های چشم مورد تجویز و همچنین عینک آفتابی مناسب استفاده نمایید.

بعد از عمل تا مدتی در هنگام خوابیدن وزن سرتان را روی چشم ها نیاندازید. رو به بالا نگه داشتن سر در هنگام خواب کمک می کند تا ورم پلک ها سریع تر بخوابد. اگر هم بعد از عمل قصد سفر دارید بهتر است بالش های مسافرتی استفاده نمایید تا کمترین فشاری روی چشم ها بیاید.

مترجم : ندا ناصری

منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments