عمل پلک

عمل پلک بلفاروپلاستی : معجزه ای برای داشتن ظاهری جوان و زیبا | مرکز زیبایی برکه

عمل پلک

عمل پلک

چشم های جزو حساسترین نقاط بدن هستند. پلک ها با اینکه وظیقه ی اصلی مراقبت از چشم را به عهده دارند، باز هم اعضای ظریف و حساسی به حساب می آیند.عمل پلک

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جدای از حوادث و بیماری های خاص، عارضه هایی هستند که معمولا به طور طبیعی می توانند روی پلک ها تاثیر منفی بگذارند.عمل پلک

با بالاتر رفتن سن، پوست بدن به وسطه ی ضعف عضلات، شل شده و دچار افتادگی می شود. به خاطر ظرافت پوست ناحیه ی چشم و اطراف چشم، به خصوص به خاطر فشاری که روی پلک ها هست، پوست پلک و ناحیه ی دور چشم زودتر از پوست سایر نواحی بدن دچار افتادگی و چین و چروک می شود.عمل پلک

اما سستی پلک تنها باعث یک چین و چروک ساده نمی شود. بلکه سستی عضلات نگه دارنده ی پلک ها باعث بروز عارضه هایی مانند افتادگی پلک بالا یا پایین و کیسه زیر چشم می گردد. شل شدن پوست پلک بالا موجب می شود تا ذخایر چربی و پوست اضافه کم کم روی پلک ها جا بگیرند. این امر سبب می شود پلکی که خودش دچار ضعف شده سنگین تر گردد و دچار افتادگی شود.

عمل پلک
عمل پلک

افتادگی پلک بالا علاوه بر تاثیر زیادی که روی زیبایی چهره ی شما دارد، در زاویه ی دید شما هم اختلال ایجاد می کند. به این صورت که پلک افتاده جلوی بخشی از مردمک چشم را می گیرد و محدوده ی بینایی را مختل می نماید.

افتادگی پلک پایین هم تاثیر منفی زیادی روی زیبایی چهره دارد. چون باعث می شود سفیدی چشم بیشتر نمایان گردد.

اگر فردی دچار افتادگی پلک باشد همواره ظاهری خسته و خواب آلود دارد، حتی اگر واقعا خوشحال و پر انرژی باشد.

تنها درمان عارضه های اینچنین روی پلک، لیفت است. اما لیفت پلک می تواند به روش های گوناگونی انجام شود. از جمله لیفت پلک با چسب یا لیفت با لیزر. اما هیچکدام از روش های درمان افتادگی یا لیفت پلک به اندازه ی عمل پلک موثر نخواهند بود. عمل جراحی پلک که با عنوان بلفاروپلاستی شناخته می شود درمانی ایمن با نتیجه ی فوق العاده است.

اگر می خواهید ظاهری جوان و شاداب داشته باشید و از شر عارضه های مربوط به پلک خلاص شوید، بهتر است در ادامه ی مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با بلفاروپلاستی و جنبه های مختلف آن آشنا شوید.

بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی نام عمل جراحی پلک، خصوصا برای لیفت پلک و درمان افتداگی آن، می باشد. بلفاروپلاستی به این صورت است که پزشک با بریدن پلک مستقیما چربی و پوست اضافه ی جمع شده روی پلک را بر می دارد و عضلات نگه دارنده ی پلک را از نو محکم می کند.

تخلیه ی چربی و پوست اضافه ی پلک پایین می تواند کیسه زیر چشم را هم درمان کند.عمل پلک

بلفاروپلاستی
بلفاروپلاستی

نکته : بلفاروپلاستی در دسته ی عمل های زیبایی به حساب می آید. آن هم به خاطر تاثیر فوق العاده اش روی جوانسازی پوست است. چراکه کشیده شدن و استحکام مجدد عضلات نگه دارنده ی پلک ها عملا پوست ناحیه ی دور چشم را هم بالا کشیده و لیفت می کند. این کار نتیجه ی شگفت انگیزی در رفع چین و چروک های دور چشم دارد.

هرگز نگران جای برش های بلفاروپلاستی نباشید. چراکه این برش ها در پلک بالا روی خط طبیعی مژه زده شده و اصولا دیده نمی شوند و از نظر پنهانند.عمل پلک

برش های روی پلک پایین هم در زیر پلک زده می شوند تا هرگز قابل مشاهده نباشند.

بخیه های استفاده شده برای بستن برش ها هم از مواد طبیعی بوده و خود به خود جذب پوست می شوند.

مراقبت بعد از عمل پلک چشم

عمل بلفاروپلاستی جزو عمل های بسیار ایمن است که عوارض جانبی بسیار کم و سطحی دارد. عوارض آن آنقدر آسان هستند که بسیاری از پزشکان اصولا ان را درمانی بدون عوارض می دانند. عوارضی از جمله :

  • قرمزی
  • کبودیعمل پلک
  • چشم درد های پاه به گاه
  • خارش
  • ورم
برای آشنایی با عوارض بلفاروپلاستی بهتر است این مقاله را هم مطالعه کنید.
مراقبت بعد از عمل پلک چشم
مراقبت بعد از عمل پلک چشم

اما بهتر است تا چند هفته بعد از عمل پلک مراقبت های لازم را رعایت کنید تا کمترین مشکلی برایتان پیش نیاید.

اولا که سعی کنید قطره ای را که پزشک برای شما تجویز کرده مرتبا مصرف کنید. همچنین سعی کنید زیاد در معرض نور خورشید قرار نگیرید تا آفتاب به چشمان شما آسیب نزند. چراکه بعد از بلفاروپلستی برای چند روز ممکن است سخت باشد که بخواهید چشمانتان را به خوبی ببندید یا پلک هایتان را کنترل کنید.

علاوه بر اینها بهتر است تلاش کنید در هنگام خوابیدن وزن سرتان را روی چشمهایتان نیندازید. چرا که وارد شدن فشار زیاد و مخصوصا وزن روی پلک ها بعد از عمل می تواند موجب خونریزی گردد.

جراحی پلک ارزان

ممکن است با تبلیغات زیادی رو به رو شوید که به شما وعده ی جراحی پلک ارزان را بدهند. اما مراقب باشید، چراکه علی رغم ایمن بودن، بلفاروپلاستی عملی بسیار حساس و دقیق است که نیاز به ظرافت عمل و دقت و مهارت دارد. اگر پزشک درمانگر تخصص، مهارت و تجربه ی لازم را برای جراحی نداشته باشد می تواند به جای کمک، آسیب های جبران ناپذیری به شما بزند.عمل پلک

جراحی پلک ارزان
جراحی پلک ارزان

خوب است که این نکته را بدانید که این درمان شگفت انگیز، قطعا نسبت به نتایج فوق العاده ای که برای شما دارد، به صرفه خواهد بود. پس فریب تبلیغات “ارزان قیمت” را نخورید و سعی کنید این عمل را در مرکزی معتبر انجام دهید.

علاوه بر اینها، بسیاری از این مراکز به اصطلاح “ارزان” هرگز به وعده ی خود پایبند نیستند. مثلا ممکن است قیمت پیشنهادی آنها فقط هزینه ی بخشی از عمل را پوشش دهد.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی قیمت بلفاروپلاستی را نیز مظالعه کنید.

بهترین جراح پلک در تهران

اگر می خواهید درمانی ایمن و موثر را تجربه کنید بهتر است مرکز با کیفیتی را برای انجام آن انتخاب نمایید.

مرکز زیبایی برکه در شمال تهران، با کادری مجرب از پزشکان متخصص و حرفه ای، یکی از بهترین مراکز برای انجام بلفاروپلاستی در تهران است. برای آشنایی بیشتر با برکه و همچنین اخذ نوبت بلفاروپلاستی، بهتر است به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
بهترین جراح پلک در تهران
بهترین جراح پلک در تهران

مترجم : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments