بهترین روش درمان افتادگی پلک

بهترین روش درمان افتادگی پلک با بیشترین میزان تاثیر | بلفاروپلاستی پلک در تهران

بهترین روش درمان افتادگی پلک

بهترین روش درمان افتادگی پلک

رویای جوان ماندن، رویایی است که از ابتدای خلقت همه ی آدم ها آن را در سر داشتند. تک تکشان. حتی امروز هم نمی توانید کسی را پیدا کنید که دوست نداشته باشد جوان بماند ، یا باز هم جوان بشود.بهترین روش درمان افتادگی پلک

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جوانی در نظر ما زیبایی است. اما چرا؟ تا به حال دقت کرده اید جدای از بحث سلامتی، چرا همه فکر می کنند جوان ها زیبا تر هستند؟

بهترین روش درمان افتادگی پلک
بهترین روش درمان افتادگی پلک

پیری دور چشم

این باور به صورت ناخودآگاه به دیدگاه ما راجع به زیبایی و طراوت پوست بر می گردد. ما انسان ها ذاتا کسی را که پوستی با طراوت، صاف و بدون چین و چروک دارد را زیباتر می دانیم. در حالی که سن واقعی آن فرد ممکن است چندان برایمان مطرح نباشد، چرا که پیش از هر چیز در ارتباط گرفتن با دیگران با ما ظاهرشان طرف هستیم.بهترین روش درمان افتادگی پلک

یک بار هم شده دقت کنید، وقتی با کسی صحبت می کنید عموما حواستان به کدام نقطه از صورت او معطوف است؟ همانطور که خودتان حدس زدید در بیشتر مواقع در گفت و گو های عادی ما به چشم های طرف مقابلمان نگاه می کنیم.

اولین بر خورد ما با هرکس از دریچه ی چشم ها صورت می گیرد. و چشم های هر نفر تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری او دارند.

پیری دور چشم
پیری دور چشم

متاسفانه با بالا رفتن سن کم کم عضلات بدن رو به سستی می گذارند. این سستی هم عضلات اصلی را شامل می شود و هم عضلات سطحی. مانند آنهایی که پوست ما را صاف و بدون چروک نگه می دارند. همین امر باعث می شود رفته رفته با بالا رفتن سن پوست ما کم کم شل و شل تر شود و چین و شکن ها آهسته آهسته روی آن خودنمایی کنند.

عضلات ناحیه ی دور چشم، و مخصوصا پلک ها یکی از اولین جاهایی هستند که نشانه ی سستی عضلات و افتادگی و چین و چروک را از خود بروز می دهند. و می توانند زود تر آن چیزی که وقعا در جریان است شما را مسن جلوه بدهند.بهترین روش درمان افتادگی پلک

به همین خاطر است که زیبایی ناحیه ی دور چشم تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی کل چهره دارد.

علائم پیری دور چشم

پیری دور چشم چند علامت مشخصه دارد که هرکدام بخشی از این ناحیه را تحت تاثیر قرار می دهند. در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

افتادگی پلک

این اتفاق به خاطر شل شدن و سستی عضلاتی است که پلک ها را نگه می دارند. همچنین تجمع چربی و پوست اضافه روی پلک ها.  هم می تواند روی پلک پایین رخ بدهد و هم پلک بالا. افتادگی پلک میتواند بخشی از محدوده ی دید فرد را مسدود کند و بینایی اش را تحت تاثیر قرار دهد. بیشتر کسانی که به خاطر بالا رفتن سن دچار افتادگی پلک می شوند عموما نیاز دارند سر خود را کمی بالا نگه دارند تا بتوانند خوب ببینند.

چین های پنجه کلاغیبهترین روش درمان افتادگی پلک

چروک های بسیار ریزی هستند که عموما در کنار چشم ها ظاهر می شوند.

گودی زیر چشمبهترین روش درمان افتادگی پلک

دایره ی کبود رنگی است که معمولا می توانید وقتی خیلی خسته شده اید یا تازه از خواب بلند شده اید آن ها را زیر چشم خود ببینید. گودی زیر چشم می تواند با بالا رفتن سن شکل دائمی به خود بگیرد.

کیسه ای شدن زیر چشمبهترین روش درمان افتادگی پلک

حتما خیلی از افراد کهنسال را دیده اید که زیر چشمشان یک حالت کیسه ای پیدا کرده است. این کیسه ها به خاطر شل شدن پوست و جمع شدن مایعات یا چربی است.

علائم پیری دور چشم
علائم پیری دور چشم

اما نگران نباشید. همه ی این علائم پیری دور چشم قابل درمان است. راه های زیادی هم برای درمان آنها وجود دارد. از دارو و ماساژ گرفته تا جراحی. از بین بردن این علائم می تواند ظاهری جوان و زیبا به شما بدهد.

اما بهترین و موثر ترین روش برای جوانی دور چشم کدام است؟ کدام روش درمانی حقیقتا بیشترین تاثیر و منفعت را برای شما خواهد داشت؟ با ما همراه باشید تا بیشتر در این باره به شما بگوییم.

ماسک های دور چشم

درکنار درمان هایی همچون ماساژ و دارو های مختلف، خیلی ها هستند که فکر می کنند بهترین راه جوانی دور چشم استفاده از ماسک های طبیعی و گیاهی است. این ماسک ها که عموما با دانستن دستوراتشان می توانید در خانه بسازیدشان، شاید محبوب ترین روش برای جوانسازی پوست به شما می روند.

نکته : البته ماسک های شرکتی و آماده هم وجود دارند و بازار تبلیغاتشان بسیار گرم است.

درست است که این ماسک ها تاثیر خواهند داشت اما الزاما بهترین روش برای جوانی دور چشم نیستند. دلیلش هم واضح است.

بر خلاف همه ی تبلیغاتی که می شنوید، استفاده از این ماسک ها حداقل از نظر زمانی به صرفه نیست. ( اگر هم از ماسک های شرکتی استفاده کنید، به لحاظ مالی هم به صرفه نخواهد بود).

چراکه باید ابتدا برای مدت چندماهه ای مرتبا هرشب عذاب گذاشتن این ماسک ها به روی صورتتان را تحمل کنید تا بالاخره جواب بگیرید. ثانیا اثر آنها نهایتا بعد از یکی دو ماه از بین می رود و شما مجبور می شوید دوباره ماسک گذاری را شروع کنید. عملا برای نتیجه گرفتن از ماسک های زیبایی باید آنها را تا آخر عمر استفاده کنید.

ماسک های دور چشم
ماسک های دور چشم

حال تصور کنید بخواهید هر تویوب ماهیانه ی آن را به جای ساختن خریداری کنید. خریدی که می دانید هزینه ی پایینی ندارد.

 با این وضع بهترین و ه صرفه ترین راهکار برای جوانی دور چشم چیست؟بهترین روش درمان افتادگی پلک

خب، ما به شما بلفاروپلاستی را معرفی می کنیم. عمل جراحی ناحیه ی دور چشم.

بلفاروپلاستی

خیلی ها از اسم عمل جراحی می ترسند. فکر می کنند کار خطرناکی است. در واقع درست هم فکر می کنند، اما نه در مورد بلفاروپلاستی. بلفاروپلاستی با همه ی ظرافت عمل یک عمل ساده و سطحی به حساب می آید.

بیشتر اثر بلفاروپلاستی هم روی رفع افتادگی پلک ها ست.

در بلفاروپلاستی پزشک متخصص با عمل جراحی چربی و پوست اضافه ی جمع شده روی پلک ها را بر می دارد و عضلات شل شده ی ناحیه ی دور چشم را دوباره می کشد و سر جایش بر می گرداند.

بلفاروپلاستی می تواند گودی زیر چشم و حالت کیسه ای زیر چشم را هم به خوبی درمان کند.

بلفاروپلاستی
بلفاروپلاستی

اما آن چیزی که باعث می شود بلفاروپلاستی به عنوان بهترین درمان برای جوانی دور چشم شناخته شود آن است که شما می توانید در زودترین زمان، بیشترین و پایدارترین اثر را از آن دریافت کنید.

با یک جلسه بلفاروپلاستی می توانید دوباره شادابی و جوانی پوست ناحیه ی دور چشمتان را بازیابید.

نکته : کشیدن عضلات برای لیفت پلک پوست دور چشم را اندکی می کشد و چین و چروک های آن را هم از بین می برد. بلفاروپلاستی تاثیری مشخصی روی لیفت پوست ناحیه ی دور چشم دارد.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی بلفاروپلاستی را هم نگاه کنید.

بهترین دکتر جراحی پلک

مرکز زیبایی برکه در شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان متخصص و ماهر آماده ی ارائه ی بهترین خدامت بلفاروپلاستی و جوانسازی پوست دور چشم به شما عزیزان می باشد. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی بیشتر با برکه و همچنین تماس برای گرفتن نوبت بلفاروپلاستی به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
بهترین دکتر جراحی پلک
بهترین دکتر جراحی پلک

بلفاروپلاستی چگونه انجام می شود؟

پزشک درمانگر بعد از بی هوشی، با استفاده از ابزار مخصوص جراحی مانند تیغ های مخصوص، برش های بسیار نازک و ظریفی را دقیقا روی خط خود پلک می برد. این برش ها روی پلک بالا معمولا روی خط مژه زده می شوند و در پلک پایین می توانند زیر پلک بریده شوند.

پزشک سپس از طریق این برش ها چربی یا پوست اضافه ی جمع شده روی پلک را بر می دارد. البته ممکن است در این عمل برخی از عضلاتی که دیگر کارکرد خود را از دست داده اند را نیز بردارد. سپس عضلات نگه دارنده ی پلک را دوباره می کشد و سفت می کند.

هرگز نگران جای زخم برش ها نباشید. این برش ها در نواحی پنهانی بریده می شوند تا حتی بالافاصله بعد از عمل هم با چشم غیر مسلح دیده نشوند. انگار نه انگار که پلک هایتان را جراحی کرده اید.

برای آشنایی بیشتر با عملکر بلفاروپلاستی، این مقاله را هم مطالعه کنید.
بلفاروپلاستی چگونه انجام می شود؟
بلفاروپلاستی چگونه انجام می شود؟

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments