درمان کیسه ی زیر چشم

درمان کیسه ی زیر چشم با عمل بلفاروپلاستی توسط بهترین جراح پلک در تهران | مرکز برکه

درمان کیسه ی زیر چشم

درمان کیسه ی زیر چشم

کیسه ی زیر چشم که در حقیقت یک ورم یا باد کردگی ملایم زیر چشم هاست، اتفاقی است که معمولا به طور طبیعی با بالا رفتن سن برای بسیاری از افراد رخ می دهد. با بالاتر رفتن سن بافت دور چشم ها از جمله برخی از عضلاتی که پلک ها را نگه می دارند ضعیف می شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چربی طبیعی بدن که معمولا به نگه داری از چشم ها کمک می کند در این زمان می تواند آهسته آهسته  به پلک های زیرین منتقل شود و همین امر ممکن است دلیل ظهور کیسه ی زیر چشم باشد. مایعات بدن هم می توانند در فضای زیر چشم ها جمع شوند و به این ورم و برآمدگی کیسه ی زیر چشم کمک کنند.درمان کیسه ی زیر چشم

درمان کیسه ی زیر چشم
درمان کیسه ی زیر چشم

کیسه ی زیر چشم یک عارضه است که بیشتر به زیبایی ظاهری مربوط می شود و به ندرت می تواند نشانه ای از یک بیماری نهان جدی باشد. درمان های خانگی مانند کمپرس یخ می توانند ظاهر این کیسه ها را بهبود بخشند و اثر آنها را کم کنند اما درمانی برای آن محسوب نمی شوند.

اگر می خواهید به درستی و به شکل موثری از شر کیسه های زیر چشمتان خلاص شوید، کیسه هایی که دائمی خواهند بود و تمام عمر شما را همراهی خواهند کرد، ممکن است به درمان جدی تری مانند جراحی پلک یا بلفاروپلاستی احتیاج داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم نگاه دقیقتری به بلفاروپلاستی به عنوان موثر ترین درمان زیبایی دور چشم بپردازیم. اما پیش از آن بهتر است کمی بیشتر با پدیده ی کیسه ی زیر چشم آشنا شوید. با ما همراه باشید.

علائم کیسه ی زیر جشم

علائم کیسه ی زیر چشم عبارتند از:درمان کیسه ی زیر چشم

  • ورم ملایمدرمان کیسه ی زیر چشم
  • پوست شل و افتادهدرمان کیسه ی زیر چشم
  • دایره های تیره رنگ، مانند گودی زیر چشمدرمان کیسه ی زیر چشم
علائم کیسه ی زیر جشم
علائم کیسه ی زیر جشم

علت بروز کیسه ی زیر چشم

وقتی سن شما بالاتر می رود ساختار بافت و عضلاتی که پلک ها را نگه می دارند شل و ضعیف می شوند. با رخ دادن این اتفاق پوست دور چشم شما ممکن است شروع به شل شدن کند. با شل شدن پوست زیر چشم ، چربی که به طور طبیعی در ناحیه ی اطراف چشم وجود دارد می تواند به ناحیه ی زیر چشم شما نفوذ کند.

این بخش از زیر چشم ها همچنین ممکن است محل مناسبی برای تجمع مایعات باشد. این مایعات هستند که به آن حالتی پف کرده یا متورم می دهند. عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می توانند اثر کیسه ی زیر چشم را بدتر کنند، از جمله:

  • خوردن مایعات به خصوص در حین راه رفتن یا بعد از یک وعده غذای شوردرمان کیسه ی زیر چشم
  • بی خوابی یا کم خوابیدرمان کیسه ی زیر چشم
  • آلرژی و حساسیتدرمان کیسه ی زیر چشم
  • سیگار کشیدندرمان کیسه ی زیر چشم
  • وراثت- کیسه های زیر چشم می توانند ارثی باشند و در خانواده ها به شکل موروثی وجود داشته باشند
علت بروز کیسه ی زیر چشم
علت بروز کیسه ی زیر چشم

درمان کیسه ی زیر چشم

کیسه های زیر چشم معمولا عارضه هایی هستند که بر روی ظاهر و زیبایی شما تاثیر می گذارند. به همین خاطر هم ممکن است به درمان های ویژه ای که لازمه ی تضمین سلامت شما باشند نیازی نداشته باشند. هرچند حضور این کیسه ها می تواند تاثیر واقعا نامطلوبی روی چهره شما بگذارد. چراکه بخش مهمی از زیبایی چهره به جوانی و زیبایی پوست ناحیه ی دور چشم بر می گردد.

درمان ها و متد های خانگی می توانند به شما در کمتر کردن تاثیر ورم این کیسه ها کمک کنند، اما همانطور که قبلا هم اشاره کردیم درمانی برای آن محسوب نمی شوند.

اگر در مورد ظاهر و زیبایی چهره ی خود نگران هستید و می خواهید کیسه ی زیر چشمتان را از بین ببرید، می توانید از درمان های جدی تر استفاده کنید. برای درمان کیسه ی زیر چشم داروهایی وجود دارد اما بهترین و قطعی ترین درمان برای آن جراحی پلک یا بلفاروپلاستی است.

درمان کیسه ی زیر چشم
درمان کیسه ی زیر چشم

بلفاروپلاستی

بسته به اینکه دلیل اصلی بروز کیسه ی زیر چشم چیست، جراحی پلک یا بلفاروپلاستی می تواند بهترین گزینه ی درمانی برای شما باشد. در حین انجام بلفاروپلاستی پزشک جراح چربی اضافه ی جمع شده در کیسه ی زیر چشم را بر می دارد.

برشی که جراح برای عمل می زند یا در خط مژه ی طبیعی پلک بالا خواهد بود و یا در پشت پلک پایینی. سپس پزشک جای برش را با بخیه های بسیار ریزی که خودشان به زودی در بافت پوست حل می شوند می بندد.

اما نگران جای برش ها نباشید، چرا که به واسطه ی کوچکی آنها و اینکه در خطوط طبیعی پلک ها بریده می شوند، حتی بلافاصله بعد از عمل هم قابل رویت نیستند.

بلفاروپلاستی عموما یک جراحی سرپایی است و هیچ نیازی به بستری ندارد. شما می توانید پس از مدت نسبتا کوتاهی نتایج شگفت انگیز آن را روی صورت خود ببینید.

نکته : بلفاروپلاستی می تواند به همراه عمل های زیبایی دیگر مانند بوتاکس و غیره انجام پذیرد.

بلفاروپلاستی
بلفاروپلاستی

علاوه بر رفع و درمان کیسه ی زیر چشم بلفارو پلاستی همچنین می تواند موارد زیر را هم درمان کند:

  • کیسه و تورم زیر چشم
  • پوست اضافه ی جمع شده روی پلک بالا که در محدوده ی دید اختلال ایجاد می کند
  • افتادگی پلک پایین که می تواند سفیدی چشم را بیشتر نمایان کند
  • برداشتن پوست یا چربی اضافه ی روی پلک پایین و بالا
  • لیفت پلک ها

نکته : از آنجایی که یکی از مهمترین تاثیرات بلفاروپلاستی کشیدن عضلات نگه دارنده ی دور چشم است، می تواند تاثیر زیادی هم روی جوانسازی ناحیه ی اطراف چشم داشته باشد.

پیش از انجام بلفاروپلاستی در مورد عوارض جانبی احتمالی آن با پزشکتان صحبت کنید. از جمله خشکی چشم، آب آوردن چشم، ورم، کبودی، تاری دید موقت. شانس بسیار کمی وجود دارد که این عمل جراحی پیامد هایی داشته باشد. از قبیل، خونریزی، عفونت، آسیب به عضلات چشم و غیره.

البته تا زمانی که این عمل را در مرکزی معتبر و مورد تایید انجام دهید می توانید مطمئن باشید که هیچ عوارض جدی گریبانتان را نمی گیرد.

برای آشنایی بیشتر با این درمان بهتر است مقاله ی بلفاروپلاستی را نیز مطالعه کنید.

بهترین مرکز بلفاروپلاستی در تهران

همانطور که گفتیم اگر می خواهید عملی موفق و موثر و کم خطر را پشت سر بگذارید دقت کنید تا بهترین و با کیفیت ترین مرکز را برای انجام آن انتخاب نمایید.

بهترین مرکز بلفاروپلاستی در تهران
بهترین مرکز بلفاروپلاستی در تهران
مرکز زیبایی برکه یکی بهترین و معتبر ترین مراکزی است که می توانید برای بلفاروپلاستی در تهران پیدا کنید. آن چه برکه را از سایر مراکز جدا می کند کادر مجرب متشکل از پزشکان متخصص و حرفه ای است. شما همین حالا می توانید برای آشنایی بیشتر با برکه و تماس برای گرفتن نوبت بلفاروپلاستی به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

محقق و مترجم : ندا ناصری

لینک منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments