جوانسازی دور چشم

جوانسازی دور چشم | بلفاروپلاستی = شادابی پوست دور چشم | مرکز زیبایی برکه

جوانسازی دور چشم

جوانسازی دور چشم

چشم ها بیشترین تاثیر را در زیبایی ظاهری ما دارند. نگاهی به ادبیات و داستانی جهان بیاندازید. بیشترین وصفی که شاعران و داستان نویسان  از زیبایی ظاهری فردی کرده اند معطوف به چشمان او بوده است.جوانسازی دور چشم

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به همین دلیل سلامت و جوانی ناحیه ی چشم و اطراف چشم شما تاثیر به سزایی در جذابیت چهره ی شما دارد.

جوانسازی دور چشم
جوانسازی دور چشم

اما آدم ها همیشه جوان نمی مانند. ناحیه ی چشم یکی از اولین نواحی بدن است که تحت تاثیر سالخوردگی قرار می گیرد. چشمان شما اولین نقطه از صورت شما هستند که سنتان را لو می دهند.جوانسازی دور چشم

ولی این دلیل نمی شود که نتوانید کاری برای این موضوع انجام بدهید. امروزه علم پزشکی به جایی رسیده که می تواند به راحتی با انجام عملی ساده پوست پلک ها و دور چشماتان را دوباره جوان و شاداب کند. جوانی چشم ها تاثیر بسیار زیادی در جوانسازی کلی چهره شما خواهد داشت.

نام این عمل شگفت انگیز برای جوانسازی دور چشم بلفارو پلاستی است.

بلفاروپلاستی | درمان قطعی چروک دور چشم

بلفاروپلاستی نوعی عمل جراحی است که افتادگی پلک ها را درمان می کند. در عمل بلفاروپلاستی پوست، عضلات سطحی و چربی اضافه ی روی پلک ها یا دور چشم برداشته می شود.جوانسازی دور چشم

با بالا رفتن سن پلک ها کشیده می شوند و عضلاتی که آنها را نگه می دارند دچار ضعف می گردند. در نتیجه ی این اتفاق چربی اضافه رو و زیر پلک ها جمع می شود که موجب کیسه ای شدن ابروها، افتادگی پلک بالا یا کیسه ای شدن زیر چشم می گردد.

بلفاروپلاستی | درمان قطعی چروک دور چشم
بلفاروپلاستی | درمان قطعی چروک دور چشم

کیسه ای شدن پوست دور چشم علاوه بر اینکه باعث می شود ظاهری پیر ترداشته باشید، می تواند محدوده ی دیدتان راهم تحت تاثیر قرار دهد و آن را کم کند. به خصوص اگر قسمت های بالایی چشم مانند پلک یا ابروان پایین بیفتند و جلوی دید را بگیرند.

معمولا کسانی که دچار افتادگی پلک هستند مجبورند سرشان را کمی بالا نگه دارند تا بتوانند خوب ببینند.

بلفارو پلاستی می تواند این مشکلات محدوده ی دید را برطرف کند و باعث شود ظاهری جوانتر و جذاب تر داشته باشید.

برای اینکه بفهمید آیا درمان بلفاروپلاستی مناسب شما هست یا اینکه می تواند کمکی به شما بکند، بهتر است اول ببینید چه انتظارات واقع گرایانه ای می توانید از آن داشته باشید. مزایا و معایب بلفاروپسلاتی چیست؟جوانسازی دور چشم

در ادامه ی مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با این درمان تاثیر گذار آشنا شوید.

بلفاروپلاستی چیست؟

اگر افتادگی یا پژمردگی پلک مانع از باز شدن کامل چشم شما می شود یا اینکه پلک زیرین شما را پایین می کشد، می توانید از کمک عمل بلفاروپلاستی استفاده کنید. برداشتن و حذف کردن بافت های اضافه ی پلک های بالایی می تواند دید شما را بهبود بخشد. بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین می تواند به شما کمک کند تا چشمانتان ظاهری جوانتر و شاداب تر داشته باشند.

بلفاروپلاستی چیست؟
بلفاروپلاستی چیست؟

چنانچه دچار عارضه های زیر هستید، بلفاروپلاستی ی تواند یک گزینه ی درمانی برای شما باشد:

  • افتادگی یا پف پلک بالاجوانسازی دور چشم
  • پوست اضافه روی پلک بالا که دید شما را محدود می کند
  • پوست اضافه روی پلک پایینجوانسازی دور چشم
  • کیسه ای شدن زیر چشم

شما می توانید عمل بلفاروپلاستی را همزمان با عمل های دیگر انجام دهید. مانند عمل لیفت ابرو، لیفت صورت یا لایه برداری پوست صورت.

برای آشنایی بیشتر با عمل بلفارو پلاستی این مقاله را مطالعه کنید.

عوارض بلفاروپلاستی

عوارض جانبی احتمالی بلفاروپلاستی عبارتند از :

  • عفونت و خونریزیجوانسازی دور چشم
  • خشکی یا التهاب چشم
  • دشواری بستن چشم هاجوانسازی دور چشم
  • زخم قابل مشاهده
  • آسیب به عضلات چشمجوانسازی دور چشم
  • کم رنگ شدن پوست
  • نیاز به درمان های تکمیلی
  • تاری دید موقت
  • عوارض عمومی عمل جراحی مانند واکنش آلرژیک به بی هوش کننده ها و بی حس کننده ها و همچچنین خون لختگی

نکته : به یاد داشته باشید که هیچ درمانی بدون عارضه ی جانبی نیست. اما این به معنای آن نیست که حتما دچار همه ی آنها می شوید. بلکه صحبت از احتمالات است. شما ممکن است به یک یا چند مورد از این عوارض جانبی دچار شوید، در حالی که احتمال عدم بروز هیچ گونه عوارض جانبی در بلفاروپلاستی بیشتر است.

عوارض بلفاروپلاستی
عوارض بلفاروپلاستی

پیش از شروع درمان حتما در مورد عوارض جانبی احتمالی با پزشکتان مشورت کنید. بهترین کار این است که پیش از شروع بلفاروپلاستی همه ی مزایا و معایب احتمالی آن را بشناسید و با اطلاع کامل تصمیم بگیرید.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی عوارض بلفاروپلاستی را مطالعه کنید.

بهترین مرکز بلفاروپلاستی در تهران | بهترین جراح پلک در تهران

اگر مایلید درمانی با کیفیت دریافت کنید، نتیجه ی مطلوبی از بلفاروپلاستی ببینید و همچنین عوارض کمی را تجربه کنید، حتما به شما توصیه می کنیم تا مرکزی معتبر را برای انجام آن انتخاب نمایید.

این نکته بسیار مهم است چراکه بسیاری از مراکزی که بلفاروپلاستی انجام می دهند ممکن است کیفیت و دقت لازم را در آن نداشته باشند و به جای کمک کردن به شما اتفاقا بهتان آسیب برسانند. پس حتما در انتخاب مرکز بلفاروپلاستی دقت کافی داشته باشید.

مرکز زیبایی برکه در شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان ماهر و متخصص، یکی بهترین و باتجربه ترین مراکز در ارائه ی خدمات بلفاروپلاستی و جوانسازی دور چشم به شما عزیزان می باشد. شما می توانید با مراجعه کردن به صفحه ی تماس با ما با برکه بیشتر آشنا شوید و همچنین برای گرفتن نوبت جوانسازی پوست با ما تماس بگیرید.
بهترین مرکز بلفاروپلاستی در تهران | بهترین جراح پلک در تهران
بهترین مرکز بلفاروپلاستی در تهران | بهترین جراح پلک در تهران

بلفاروپلاستی چگونه انجام می شود؟

بلفاروپلاستی یک عمل جراحی است. می تواند روی پلک بالا یا پایین انجام شود. در این عمل پزشک متخصص با ایجاد کردن برش هایی چربی یا پوست اضافی جمع شده روی پلک ها یا زیر چشم را بر می دارد.

اما لازم نیست نگران جای برش های جراحی روی پلک هایتان باشید. چراکه این برش ها با دقت و ظرافت روی خط پلک و دقیقا پشت مژه ها، یا در لایه ی زیرین پلک پایین بریده می شوند تا بعد از عمل به هیچ وجه قابل مشاهده نباشند. حتی در زمانی که هنوز در حال بهبودند.

نکته : بلفاروپلاستی یک عمل زیبایی است. اما شما هرگز نباید عمل زیبایی را با آرایش کردن صورت اشتباه بگیرید. یادتان باشد که این شما نیستید که باید به پزشک بگوید چه مقدار از پوست یا چربی اضافه ی دور چشمتان را بردارد. بلکه پزشک بر اساس تشخیص و ارزیابی دقیق خود تصمیم می گیرد برداشتن چه مقدار از پوست یا چربی اضافه به کار شما می آید.

برای اینکه بتوانید بیشتر با این درمان آشنا شوید، توصیه می کنیم به این صفحه مراجعه کنید و به مقالات دیگر در مورد بلفاروپلاستی هم نگاهی بیاندازید.
بلفاروپلاستی چگونه انجام می شود؟
بلفاروپلاستی چگونه انجام می شود؟

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments