مزایای لیفت پلک

مزایای لیفت پلک | 7 مزیت شگفت انگیز بلفاروپلاستی

مزایای لیفت پلک

مزایای لیفت پلک

چشم ها در هر فرهنگی به پنجره ی روح معروفند. اما اگر به خاطر عوامل ژنتیکی یا به خاطر گذر زمان پلک ها که مانند پرده های این پنجره هستند، منظره را مخدوش و محدود کنند چه؟مزایای لیفت پلک

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیفت پلک یا بلفاروپلاستی عمل جراحی بسیار رایج و شایعی است که می تواند به شما کمک کند ظاهری شاداب تر داشته باشید و چند سال از آنچه که هستید جوانتر به نظر برسید. عمل بلفاروپلاستی چربی، عضلات و پوست اضافی که متورم می شوند و وزنشان را روی پلک ها می اندازند، برمی دارد.

یکی دیگر از مزایای لیفت پلک با بلفاروپلاستی کاهش ورم، پف و گودی زیر پلک پایین است. اتفاقی که می تواند باعث شود به نظر خسته و ناراحت برسید. این عمل علاوه بر این خدمات می تواند چین و چروک های ناحیه ی دور چشم را هم برطرف کند.

مزایای لیفت پلک
مزایای لیفت پلک

با توجه به اینکه چشم ها در مرکز چهره هستند و تاثیر زیادی روی برداشت اولیه ای که از دیگران دارید و برداشتی که دیگران از چهره ی شما دارند می گذارد، حتی جوانسازی ها و عمل های زیبایی جزئی در این ناحیه می تواند مزیت های زیادی برای شما داشته باشد. مطمئن باشید که بعضی از مزایای لیفت پلک یا بلفاروپلاستی شما را شگفت زده خواهند کرد.مزایای لیفت پلک

در ادامه ی مقاله همراه ما باشید تا بیشتر عمل بلفاروپلاستی را بشناسید. قصد داریم در ادامه شما را با 7 مزیت اصلی بلفاروپلاستی آشنا کنیم.

  1. بهبود بینایی

در مواردی که پاک بالا شدیدا دچار افتادگی یا ورم شده، بهبود بینایی فرد می تواند مهم ترین انگیزه ی او برای انجام بلفاروپلاستی باشد. در مواردی که خیلی هم رایج است بیمارانی که دچار سنگینی پلک ملایم می شوند  ممکن است تصور چندانی از این نداشته باشند که لیفت پلک چگونه می تواند بر محدوده ی بینایی آنها تاثیر بگذارد.مزایای لیفت پلک

نکته این است که افتادگی پلک بالا می تواند باعث شود پلک ضعیف شده اندکی پایین بیاید و جلوی مردمک چشم را تا حدی بگیرد. لیفت پلک این مانع دید را از جلوی چشم برداشته و به فرد کم می کند تا بتواند دوباره از تمام محدوده ی دیدش استفاده کند.

نکته : عموما کسانی که دچار افتادگی پلک هستند مجبورند سر خود را اندکی بالا نگه دارند تا بتوانند خوب ببینند.

اما در عموم موارد انگیزه ی اصلی بیماران از انجام این درمان بیشتر به خاطر دلایل زیبایی آن است. در حالی که انجام یک عمل بلفاروپلاستی جزئی هم می تواند تاثیرش را روی بهبود بینایی بیمار بگذارد.

مزایای لیفت پلک
مزایای لیفت پلک
  1. پیشانی صاف

اگر حس می کنید پلک بالاییتان سنگین است و این سنگینی محدوده ی دید شما را مختل می کند، احتمالا این عادت را دارید که ابروهایتان را بالا نگه دارید تا بتواند خوب ببینید. تکرار این کار برای مدت طولانی می تواند موجب بروز و ایجاد خطوط عمیقی روی پیشانی شما شود.

زمانی که با بلفاروپلاستی این وزن سنگین را از روی  پلک ها بردارید می توانید از شر این عادت بد ابرو بالا بردن هم خلاص شوید. به همین دلیل خطوط پیشانی شما کم کم و رفته رفته صاف تر و نرم تر می شوند.

  1. کاهش سوء تفاهمات

چشم ها اصلی ترین و اولین راهی هستند که دو نفر می توانند از طریقشان صورت هم را به اصطلاح بخوانند و با هم ارتباط بصری برقرار کنند. اگر دارید با چشمانی زندگی می کنید که باعث می شوند ظاهری خشن، غمگین یا خسته داشته باشید- حتی اگر واقعا اینطور نیستید- این حالات می تواند در افراد مقابل شما سوء تفاهماتی ایجاد کند.

پشت هر “ آیا نارحت/عصبانی/ خسته ای؟” که می شنوید چقدر برداشت های ناگفته باقی می ماند؟مزایای لیفت پلک

یکی از مزایای لیفت پلک بالا و پایین این است که می تواند به شما کمک کند این نمایه های چهره تان را کنترل کنید و بتوانید خود را بدون هیچ پیش داوری ظاهری اولیه به جامعه نشان بدهید. لیفت پلک این حالات ناصحیح را از چهره ی شما می گیرد و به شما اجازه می دهد راحت تر بتوانید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

مزایای لیفت پلک
مزایای لیفت پلک
  1. روشنی چشم ها

 زمانی که پوست اضافه و ورم دور چشمان شما را بگیرد، به مانعی تبدیل می شود که نمی گذارد نور به قرنیه ی چشم شما برسد. با برداشتن این مانع توسط بلفاروپلاستی به نور اجازه می دهید که به مردمک چشم شما برسد و بازتابش درخشندگی را به چشمان شما بازگرداند.

  1. ظاهر جوان تر

با گذشت زمان و بالا رفتن سن صورت شما می تواند ظاهری افتاده تر و کشیده تر پیدا کند. این اتفاق به خاطر تاثیر بصری است که تغییرات پلک روی چهره ایجاد می کنند.  پوست کم کم شل و وارفته می شود و وزنش را در ترکیب با چربی های اضافه ی جمع شده رفته رفته روی عضلاتی می اندازد که پلک ها را نگه می دارند. این کار بخشی از نیروی این عضلات را می گیرد و باعث می شود نتوانند پلک ها را آنطور که باید نگه دارند. در نتیجه پلک ها دچار افتادگی می شوند.مزایای لیفت پلک

نکته : افتادگی پلک فقط منحصر به پلک بالا نیست، بلکه به همان اندازه روی پلک پایینی هم اثر می گذارد.

مزایای لیفت پلک
مزایای لیفت پلک
  1. حالت طبیعی چشم

زنانی که چشم بادامی دارند، مخصوصا آسیایی ها نگران این هستند که اگر لیفت پلک انجام دهند ظاهر طبیعی و بادامی شکل چشم هایشان از بین برود. اگرچه که یک جراح خوب و ماهر می داند چگونه ورم ها و کیسه های دور و زیر چشم را بردارد که به حالت طبیعی چشمتان کمترین خدشه ای وارد نشود.

  1. کاهش میگرن

علاوه بر اینکه بلفاروپلاستی یا لیفت پلک با جراحی می تواند به بهبود شرایط ظاهری شما کمک کند، لیفت پلک بالا می تواند برخی از سطوح میگرن را نیز تسکین بخشد. در تحقیق کوچکی که به تازگی انجام شده، بلفاروپلاستی ای که روی برخی عصب های خاص انجام شد، توانست بیماری میگرن 50 درصد از شرکت کنندگان را بهبود بخشد.

بعد از یکسال، 51 درصد بهبود یافتگان گزارش دادند که میگرنشان کاملا درمان شده و از بین رفته است. هرچند هر تحقیقی ضعف های خودش را دارد، اما کاهش و تسکین میگرن یک مزیت جانبی خیلی خوب برای کسانی است که از این بیماری رنج می برند.

مزایای لیفت پلک
مزایای لیفت پلک

بهترین جراح پلک در تهران

اگر شما هم قصد دارید از مزیت های شگفت انگیز بلفاروپلاستی بهره مند شوید توصیه ی اکید داریم که مرکز معتبر و با کیفیتی را برای انجام آن انتخاب کنید.مزایای لیفت پلک

مرکز زیبایی برکه با کادری مجرب از پزشکان و متخصصان ماهر و با تجربه یکی از بهترین مراکزی است که می توانید برای انجام لیفت پلک و زیبایی دور چشم به آن مراجعه کنید. همین حالا می توانید با سر زدن به صفحه ی تماس با ما، با برکه بیشتر آشنا شوید و برای بلفاروپلاستی نوبت بگیرید.
بهترین جراح پلک در تهران
بهترین جراح پلک در تهران

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments